Sterker nog, hij zei zelfs dat er een 'conflict of interest' was.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 06:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Trump heeft in een door de media uitgezonden telefoongesprek eens gezegd dat z'n Trump Towers in Istanbul een stukje persoonlijke interesse beslaan. Een goede relatie met Erdogan lijkt me voor hem daarom ook wel een pre.
Lieve Trumpfans: zouden de advocaten van Comey en Sztrok en zo mee moeten doen met het onderzoek?quote:Dear Attorney General Bill Barr: I see you have a number of interesting investigations happening at @TheJusticeDept. Can you do your witness depositions in public? Can I sit in on your interviews?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 06:55 schreef Ulx het volgende:
Goede vraag van Ted Lieu aan AG Barr:
[..]
Lieve Trumpfans: zouden de advocaten van Comey en Sztrok en zo mee moeten doen met het onderzoek?
Kun je nagaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 06:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Sterker nog, hij zei zelfs dat er een 'conflict of interest' was.
Dat zou heel goed kunnen. De Turken hadden heel veel belastende informatie over die moord en daar hebben ze vast het achterste van hun tong niet laten zien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 07:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Kun je nagaan.
Er gaan theorieën over dat het met wat er rond de moord op Khashoggi heeft plaatsgevond te maken heeft. En dat kan. Gezien Trump vaak nogal snel in de openheid lekt en z'n tactieken op het niveau van de simpelste boer liggen lijken me die torentjes uiteindelijk wat de Koerden heeft genekt. Al dan niet in relatie met de moord.
Op grond van belastende verklaringen over Trump. Dat mag niet van Barr.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 06:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Edit: ik ben trouwens wel benieuwd op grond waarvan dat onderzoek nu wel gerechtvaardigd is. Ik neem toch aan dat daar wel een gegronde reden voor moet zijn?
Trump was in ieder geval er weer als de kippen bij om te ontkennen dat de dood van Khashoggi iets te maken had met Saoedi-Arabië.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 07:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Kun je nagaan.
Er gaan theorieën over dat het met wat er rond de moord op Khashoggi heeft plaatsgevond te maken heeft. En dat kan. Gezien Trump vaak nogal snel in de openheid lekt en z'n tactieken op het niveau van de simpelste boer liggen lijken me die torentjes uiteindelijk wat de Koerden heeft genekt. Al dan niet in relatie met de moord.
quote:NEW: Rep. Gabbard announces she will not seek re-election to the House of Representatives, will focus efforts on her presidential campaign.
En daar heeft hij gewoon gelijk in, Je kunt beter direct ontkennen dan een president de hoop geven dat hij de dans nog kan ontspringen. Want echt, Trump probeert alle smerige trucjes uit die hij tot zijn beschikking heeft. En meer. Hij schopt nu wild om zich heen omdat hij zijn directe Nemesis (de klokkenluider) niet kan treffen. Ik kan alleen maar hopen dat patriotten die boven de partijen staan, nooit in de klauwen van Trump en zijn bende geraken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 08:02 schreef Kijkertje het volgende:
Wat nog meer opviel:
- POTUS beweerde per tweet dat Mitch McConnell hem verteld had dat hij zijn telefoongesprek met Zelensky 'onschuldig' vond.
McConnell daarentegen:
Hij had ook kunnen zeggen dat hij niet ingaat op vertrouwelijke gesprekken met POTUS maar nee, hij ONTKENT gewoon.
Een strafrechtelijk onderzoek door het ministerie van Justitie naar een onderzoek dat gestart is door het ministerie van Justitie nadat een eerder administratief onderzoek door het ministerie van Justitie naar de aanleiding van het onderzoek door het ministerie van Justitie niets had opgeleverd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:03 schreef Ringo het volgende:
Een strafrechtelijk onderzoek naar het Rusland-onderzoek onder leiding van Mueller.
Dus nu gaat Trump het ministerie van Justitie gebruiken om zʼn criticasters dwars te zitten. En om nieuwe headlines te spinnen die hemzelf kunnen wegzetten als slachtoffer van deep-state machinaties...
Dat land is klaar voor een constitutionele meltdown.
“Er zijn alternatieve feiten naar boven gekomen die het onvermijdelijk maken deze nieuwe stap te zetten.”quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:14 schreef Ludachrist het volgende:
Een strafrechtelijk onderzoek door het ministerie van Justitie naar een onderzoek dat gestart is door het ministerie van Justitie nadat een eerder administratief onderzoek door het ministerie van Justitie naar de aanleiding van het onderzoek door het ministerie van Justitie niets had opgeleverd.
Mooi land.
Wat dat betreft is het helemaal geen slecht idee om een muur te bouwen. Alleen trek die dan gelijk door en zet een dak boven het land. Ik denk dat het voor iedereen beter is als we de VS afsluiten van de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:03 schreef Ringo het volgende:
Een strafrechtelijk onderzoek naar het Rusland-onderzoek onder leiding van Mueller.
Dus nu gaat Trump het ministerie van Justitie gebruiken om zʼn criticasters dwars te zitten. En om nieuwe headlines te spinnen die hemzelf kunnen wegzetten als slachtoffer van deep-state machinaties...
Met wat er allemaal naar buiten is gekomen mbt Flynn is het helemaal zo slecht nog niet om eens alles goed onder de loep te leggen. Zijn dingen gedaan die niet door de beugel kunnen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:03 schreef Ringo het volgende:
Nog 11 er bij en dan heb je genoeg voor een afzetting.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 05:17 schreef Kijkertje het volgende:
De resolutie in de Senaat van Lindsey Graham die het impeachment-onderzoek afkeurt en het Huis oproept een officiele stemming te houden zal niet ondersteund worden door de volgende Republikeinse senatoren:
[...]
Vertel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Met wat er allemaal naar buiten is gekomen mbt Flynn is het helemaal zo slecht nog niet om eens alles goed onder de loep te leggen. Zijn dingen gedaan die niet door de beugel kunnen.
honk honkquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Met wat er allemaal naar buiten is gekomen mbt Flynn is het helemaal zo slecht nog niet om eens alles goed onder de loep te leggen. Zijn dingen gedaan die niet door de beugel kunnen.
quote:
twitter:Techno_Fog twitterde op vrijdag 25-10-2019 om 04:29:33BREAKING - new @SidneyPowell1 filing in the Flynn case.Lisa Page edited the Flynn 302.James Clapper told WaPo reporter Ignatius to basically "take the kill shot on Flynn"THREADcc @KerriKupecDOJ https://t.co/YqEIsMUAiu reageer retweet
Blijft fascinerend, zo'n kijkje in die fantasiewereld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]twitter:Techno_Fog twitterde op vrijdag 25-10-2019 om 04:29:33BREAKING - new @:SidneyPowell1 filing in the Flynn case.Lisa Page edited the Flynn 302.James Clapper told WaPo reporter Ignatius to basically "take the kill shot on Flynn"THREADcc @:KerriKupecDOJ https://t.co/YqEIsMUAiu reageer retweet
Geen idee wat ik hiermee moet. Is er werkelijk geen enkel nieuwsmedium dat heeft getracht dit te duiden? Ik moet nu op basis van twee gearceerde zinnen concluderen dat er sprake was van vuil spel. Dat gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]twitter:Techno_Fog twitterde op vrijdag 25-10-2019 om 04:29:33BREAKING - new @:SidneyPowell1 filing in the Flynn case.Lisa Page edited the Flynn 302.James Clapper told WaPo reporter Ignatius to basically "take the kill shot on Flynn"THREADcc @:KerriKupecDOJ https://t.co/YqEIsMUAiu reageer retweet
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Blijft fascinerend, zo'n kijkje in die fantasiewereld.
En met een zucht van opluchting is er overgegaan op een Qanon stokpaardje.quote:
Ik vraag me toch af of die nieuwe "informatie" bij dezelfde bron als die van Guiliani weg komt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 06:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Edit: ik ben trouwens wel benieuwd op grond waarvan dat onderzoek nu wel gerechtvaardigd is. Ik neem toch aan dat daar wel een gegronde reden voor moet zijn?
Oh ik zie dat Fox News meldt dat het op grond van nieuwe informatie is, ik kan alleen nergens in het artikel vinden waar die informatie uit bestaat.
Powell is de nieuwe advocaat van Flynn die (geheel toevallig!) tevens een boek heeft over de corrupte overheid en gaat bewijzen dat Flynn onschuldig is in alle zaken waar hij dus al zelf heeft bekend schuldig aan te zijn. Ook zegt ze dingen als "the entire Russia collusion narrative was made up". Tevens is dit haar Twitter, dus dat zegt al wel hoe serieus je haar kan nemen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee wat ik hiermee moet. Is er werkelijk geen enkel nieuwsmedium dat heeft getracht dit te duiden? Ik moet nu op basis van twee gearceerde zinnen concluderen dat er sprake was van vuil spel. Dat gaat hem niet worden.
Oh maak je niet druk. Zal er verder niet meer op ingaan, dit was enkel ter kennisgeving. Jullie bubbel is veiligquote:
mijn hemel! dat twitter account.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Powell is de nieuwe advocaat van Flynn die (geheel toevallig!) tevens een boek heeft over de corrupte overheid en gaat bewijzen dat Flynn onschuldig is in alle zaken waar hij dus al zelf heeft bekend schuldig aan te zijn. Ook zegt ze dingen als "the entire Russia collusion narrative was made up". Tevens is dit haar Twitter, dus dat zegt al wel hoe serieus je haar kan nemen.
Maar goed, een argument van een advocaat die iemand verdedigt is natuurlijk bewijs dat er zaken helemaal fout gaan.
Dankjewel jongen, want het is natuurlijk weer allemaal een beetje onzin wat je aan het posten bent. Tot de volgende keer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh maak je niet druk. Zal er verder niet meer op ingaan, dit was enkel ter kennisgeving. Jullie bubbel is veilig
Fijne dag verder
Je vergeet mijn vraag te beantwoorden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh maak je niet druk. Zal er verder niet meer op ingaan, dit was enkel ter kennisgeving. Jullie bubbel is veilig
Fijne dag verder
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:06 schreef archito het volgende:
[..]
Hoe zou je het gedrag van Republikeinen omschrijven die janken over transparantie en dat Republikeinen worden buitengesloten tijdens de verhoren terwijl er wel degelijk Republikeinen bij mogen zijn en ze nota bene zelf de regel hebben ingevoerd dat er alleen committee members aanwezig mogen zijn?
Hypocriet?
Eigenlijk had je dit zelf al gedaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:28 schreef archito het volgende:
[..]Hypocriet?
Je vergeet mijn vraag te beantwoorden.
[..]
Ja als Techno_Fog het schrijft dan moet het wel waar zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 10:42 schreef Refragmental het volgende:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja als Techno_Fog het schrijft dan moet het wel waar zijn.
Tanks ook echt. Hoe gaan die daar geraken?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 08:23 schreef DustPuppy het volgende:
En dan dit ook nog:
US plans to send tanks to Syria oil fields, reversing Trump troop withdrawal – reports
Ik moest toch wel weer hier aan denken:
[ afbeelding ]
Wow. Swampswampswamp. 🇺🇸quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:10 schreef klappernootopreis het volgende:
https://www.politico.com/(...)whistleblower-056772
WTF?
Ik ben nu wel benieuwd wat die te melden heeft.
You mean federally protected wetlands...quote:
Zie je niet zo vaak, dat een minister in contempt of court gehouden wordt.quote:DeVos held in contempt for violating judge's order on student loans (Politico)
A federal judge on Thursday held Education Secretary Betsy DeVos in contempt of court and imposed a $100,000 fine for violating an order to stop collecting on the student loans owed by students of a defunct for-profit college.
The exceedingly rare judicial rebuke of a Cabinet secretary came after the Trump administration was forced to admit to the court earlier this year that it erroneously collected on the loans of some 16,000 borrowers who attended Corinthian Colleges despite being ordered to stop doing so.
U.S. Magistrate Judge Sallie Kim wrote that "the evidence shows only minimal efforts to comply with the preliminary injunction" she issued in May 2018 ordering the Education Department to halt its collection of the loans.
[...]
Begrijp ik het niet? Of had ik er een sarcasme-hint bij moeten doen?quote:
Het lijkt er meer op dat je je eigen bubbel op deze manier veiligstelt. Waarom leg je niet even duidelijk uit waarom techno_fog de waarheid spreekt. Meteen wegvluchten zodat je een standpunt dat je inneemt niet hoeft te verdedigen of er kritisch naar moet kijken lijkt mij overduidelijk een manier om in je veilige bubbel te blijven.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Fijne dag verder
De verdediging van Trump dondert langzaam maar zeker in elkaar.quote:New: Lawyers for former national security adviser John Bolton have had talks with the impeachment inquiry committees about a possible deposition - @kylieatwood reporting.
NSC official plans to testify in impeachment probe even if White House tries to block himtwitter:kyledcheney twitterde op vrijdag 25-10-2019 om 15:10:09NEW: A crucial witness in the impeachment inquiry, Tim MORRISON, intends ot testify on 10/31 if he receives a subpoena - an indication he'll to cooperate even if the White House tries to block him.He'd be the first current WH official to testify:https://t.co/nMWY6lgTWw reageer retweet
quote:Tim Morrison, a National Security Council official who has been identified as a witness to one of the most explosive pieces of evidence unearthed by House impeachment investigators, plans to testify Thursday even if the White House attempts to block him.
“If subpoenaed, Mr. Morrison plans to appear for his deposition,” his attorney, Barbara Van Gelder, said.
A slew of high-profile witnesses have defied White House, State Department and Pentagon orders not to cooperate with the impeachment probe. In each case, lawmakers have issued a subpoena, which the officials have relied on to justify testifying over the administration’s objections.
Morrison, however, would be the first currently serving White House official to testify. He’s also the first official believed to be on a July 25 phone call between President Donald Trump and Ukrainian President Volodymyr Zelensky during which Trump pressed his counterpart to investigate former vice president Joe Biden.
Morrison was also a crucial figure identified Tuesday by Trump’s ambassador to Ukraine, William Taylor, as a witness to Trump’s effort to withhold military aid from Ukraine in order to bend Zelensky to his will.
Taylor testified that on Sept. 1, Morrison told him about a conversation he witnessed between Trump's E.U. ambassador Gordon Sondland and a senior Ukrainian government official. In that conversation, Taylor said Morrison told him, Sondland informed the official that hundreds of millions of dollars in U.S. military aid to Ukraine were dependent on the opening of political investigations.
Taylor also said Morrison spoke to him on Sept. 7 about another conversation with Sondland. In that conversation, per Taylor's recounting, Sondland revealed he had spoken directly with Trump about Ukraine and that Trump insisted that Zelensky should publicly declare the political investigations himself, rather than leaving it to subordinates. According to Taylor, Morrison said he then relayed details of the call to then-national security adviser John Bolton as well as NSC lawyers.
Van Gelder declined to comment on a CNN report that indicated Morrison would corroborate the key details of Taylor's testimony. "We will not be commenting on what he will say to the Committees," she said.
Sondland already testified to lawmakers last week but some Democrats have demanded he return for further questioning in light of Taylor's testimony.
twitter:ShimonPro twitterde op vrijdag 25-10-2019 om 15:12:17!!! John Bolton’s lawyers have consulted with the impeachment inquiry committees about a possible deposition. @kylieatwood reageer retweet
Vaag allemaal en wonderlijk dat er niks lekt over specifieke misdaden waardoor het nu een strafrechtelijk onderzoek is.quote:The significance of officials deeming Durham's probe "criminal" is difficult to determine by itself. Durham's appointment was noteworthy because he, unlike the inspector general, is a federal prosecutor with the ability to convene a grand jury that could compel witnesses to testify or charge people with crimes if Durham felt that was necessary.
It was not immediately clear whether officials’ consideration of his work as criminal represented a shift in the seriousness of his investigation or whether a grand jury had been convened. People familiar with the probe declined to say when precisely officials gave it that designation, what specific crimes or people Durham was homing in on, or what evidence he has found. They, like others in this story, spoke on the condition of anonymity to talk about an ongoing investigation.
Federal law enforcement generally needs some indication a crime has occurred to open a criminal investigation -- though the standard for doing so is low, and the decision is not reviewed by a court.
Spokespeople for the FBI and Justice Department declined to comment.
Mooi is dat ja. Kun je nagaan hoeveel honderden/duizenden ondersteunende troepen dit extra gaat kostenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Tanks ook echt. Hoe gaan die daar geraken?
https://www.nytimes.com/2(...)=cur&smid=tw-nytimesquote:Their turnout in the 2018 midterms — 40.3 percent of 10 million studentstracked by Tufts University’s Institute for Democracy & Higher Education — was more than double the rate in the 2014 midterms, easily exceeding an already robust increase in national turnout. Energized by issues like climate change and the Trump presidency, students have suddenly emerged as a potentially crucial voting bloc in the 2020 general election.
And almost as suddenly, Republicanpoliticians around the country are throwing up roadblocks between students and voting booths.
Die ‘boys’ waren special forces. Die gaan naar binnen, voeren hun missie uit, gaan weer weg. Want zo doen special forces dat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mooi is dat ja. Kun je nagaan hoeveel honderden/duizenden ondersteunende troepen dit extra gaat kosten![]()
Bringing the boys back home!
quote:“Republicans close to the White House are increasingly concerned that a bloc of senators could emerge, including some they suspect might not run for re-election, to break with the president.”
quote:Inbox: Chairs Schiff, Engel, and Maloney have sent letters conveying subpoenas to two Office of Management and Budget officials, Michael Duffey and Russell Vought, that compel them to appear at a deposition on November 5 and 6, respectively, as part of the impeachment inquiry.
@kylegriffinquote:"The Chairs also sent a letter conveying a subpoena to Department of State Counselor T. Ulrich Brechbuhl that compels him to appear at a deposition on November 6, 2019 as part of the House of Representatives' impeachment inquiry of President Donald Trump."
quote:Trump on Rudy Giuliani: “He looks for corruption wherever he goes."
Trek die Oekraïnse beerput van de Democraten maar open.Weg impeachment weg Bidens.Overigens is Zylinski lekker bezig..quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:05 schreef Kijkertje het volgende:
Tim Morrison komt getuigen, geen hearsay, hij was aanwezig bij het telefoongesprek en ook bij een gesprek tussen Sondland en een Oekraiense regeringsfunctionaris.NSC official plans to testify in impeachment probe even if White House tries to block himtwitter:kyledcheney twitterde op vrijdag 25-10-2019 om 15:10:09NEW: A crucial witness in the impeachment inquiry, Tim MORRISON, intends ot testify on 10/31 if he receives a subpoena - an indication he'll to cooperate even if the White House tries to block him.He'd be the first current WH official to testify:https://t.co/nMWY6lgTWw reageer retweet
Tim Morrison has been identified as a witness to one of the most explosive pieces of evidence unearthed by House impeachment investigators.
[..]
Welke Democratische beerput precies?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:01 schreef ZOA het volgende:
[..]
Trek die Oekraïnse beerput van de Democraten maar open.Weg impeachment weg Bidens.Overigens is Zylinski lekker bezig..
Van binnen frustreert me dit een beetje, het ziekelijke gedrag van de GOP om hun minderheid veilig te stellen. Dan weet je wel wie the good guys zijn. Niet de partij die het studenten expres zo lastig mogelijk maakt om te stemmenquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 18:36 schreef speknek het volgende:
De voter suppression die je wist dat ging komen.
The Student Vote Is Surging. So Are Efforts to Suppress It.
[..]
https://www.nytimes.com/2(...)=cur&smid=tw-nytimes
One (white wasp 60+ year old) man, one vote.
twitter:JordanUhl twitterde op vrijdag 25-10-2019 om 04:23:40After initially supporting an impeachment inquiry last month, Tulsi Gabbard has now changed her tune, criticizing the current investigation while on Hannity tonight https://t.co/3Nh9XQUAnK reageer retweet
Niet zo interessant tot Trump het gaat gebruiken dan is de Democratische wereld weer te klein.Verder zou je zelf eens een klein beetje objectiever kunnen gaan kijken wat er de laatste 6 jaar in Oekraïne gebeurt is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Welke Democratische beerput precies?
Ik weet niet precies wat ze gaat doen. Ze heeft natuurlijk alleen een (D) voor haar naam omdat dat de enige wijze waarop je verkiesbaar bent in hawaii. Ben er nog niet uit of ze 3rd party gaat om democratische stemmen ter verwateren in opdracht van de GOP of dat ze dik wil cashen in het rightwing media circuit als 'kritische democraat'quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Da's toch ook gek he, dat Gabbard plots zich niet meer verkiesbaar stelt voor het Huis na het relletje met Clinton en nu ineens republikeinse praatpuntjes napapegaait, bij Hannity, over meetings met gesloten deuren. Videootje in tweet:twitter:JordanUhl twitterde op vrijdag 25-10-2019 om 04:23:40After initially supporting an impeachment inquiry last month, Tulsi Gabbard has now changed her tune, criticizing the current investigation while on Hannity tonight https://t.co/3Nh9XQUAnK reageer retweet
Ik denk niet dat ze 3rd party gaat als presidentskandidaat en dat heeft ze zelf ook al min of meer uitgesloten. Zelfs als ze het zou doen is me heel niet duidelijk voor wie dat nou (on)gunstig zou zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ze gaat doen. Ze heeft natuurlijk alleen een (D) voor haar naam omdat dat de enige wijze waarop je verkiesbaar bent in hawaii. Ben er nog niet uit of ze 3rd party gaat of dat ze dik wil cashen in het rightwing media circuit als 'kritische democraat'
Rudyquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:33 schreef Mryc het volgende:
Zit helaas mobiel, maar![]()
https://twitter.com/thedailyshow/status/1187805130881720321?s=21
Het zal wel super legal and super cool zijn.quote:“Is Robert around?” Giuliani asks.
“He’s in Turkey,” the man responds.
Giuliani replies instantly. “The problem is we need some money.”
The two men then go silent. Nine seconds pass. No word is spoken. Then Giuliani chimes in again.
“We need a few hundred thousand,” he says.
Wat is dit voor willekeurige woordengenerator?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:02 schreef ZOA het volgende:
Verder zal door de Democraten Oekraïne genegeerd worden.Het was slechts naar typisch Amerikaans gebruik het voorwendsel om in dit geval impeachment op te starten.Net als WMD Irak.Een ander voorbeeld wat ondertussen een NL trauma is en ook zo een beerput om Oekraïne vooral niet te noemen MH17.
Maar wat er vandaag de dag speelt zal Oekraïne pleiten voor de hoogste bieder.Zakenman Trump met een tas geld en brute tweets of een door Democratische bommen, oorlog nietszeggende democratie.Immers het het verlies van de Krim, de burgeroorlog en buur Rusland politiek tot vijand verklaren is te wijten aan de Obama administratie (en EU).de familie Biden en presidentskandidaat Joe zitten er tot over hun oren in en ik acht Trump er toe in staat dit boven tafel te brengen meer dan de Democraten de beerput dicht kunnen houden.Tenslotte heeft Trump 50 procent Amerikanen achter zich.Maar met zijn buiten EU buitenlandse zogenaamde terugtrekken een heel groot platform wat hem ook in de VS meer zal brengen.Je zal als Amerikaan uiteindelijk toch moeten stemmen om je kids familie vrienden etc een zinloze democratische zandbakoorlog in te trappen waar velen in een kist met alle eer als helden maar hartstikke dood terugkomen of wat wij ook doen een economisch telefonisch voeren.De EU NL begrijpt het nog niet..komt nog wel.
De opmerking ook dat Obama Rusland tot vijand heeft verklaard.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Wat is dit voor willekeurige woordengenerator?
Trump is gecoordineerd samen aan het werken met een buitenlandse regering om een politieke tegenstander tegen te werken. Financiele middelen zijn ingezet als drukmiddel. Dat is de reden van impeachment.
Zou je ook maar 2 van je beweringen willen onderbouwen met betrouwbare bron...quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:02 schreef ZOA het volgende:
Verder zal door de Democraten Oekraïne genegeerd worden.Het was slechts naar typisch Amerikaans gebruik het voorwendsel om in dit geval impeachment op te starten.Net als WMD Irak.Een ander voorbeeld wat ondertussen een NL trauma is en ook zo een beerput om Oekraïne vooral niet te noemen MH17.
Maar wat er vandaag de dag speelt zal Oekraïne pleiten voor de hoogste bieder.Zakenman Trump met een tas geld en brute tweets of een door Democratische bommen, oorlog nietszeggende democratie.Immers het het verlies van de Krim, de burgeroorlog en buur Rusland politiek tot vijand verklaren is te wijten aan de Obama administratie (en EU).de familie Biden en presidentskandidaat Joe zitten er tot over hun oren in en ik acht Trump er toe in staat dit boven tafel te brengen meer dan de Democraten de beerput dicht kunnen houden.Tenslotte heeft Trump 50 procent Amerikanen achter zich.Maar met zijn buiten EU buitenlandse zogenaamde terugtrekken een heel groot platform wat hem ook in de VS meer zal brengen.Je zal als Amerikaan uiteindelijk toch moeten stemmen om je kids familie vrienden etc een zinloze democratische zandbakoorlog in te trappen waar velen in een kist met alle eer als helden maar hartstikke dood terugkomen of wat wij ook doen een economisch telefonisch voeren.De EU NL begrijpt het nog niet..komt nog wel.
Conservatieven die iets zeggen over de Krim gebruiken het alleen als punching bag richting Obama/EU/Soros. Die hele Krim kan ze gestolen worden. Net als drone-aanvallen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De opmerking ook dat Obama Rusland tot vijand heeft verklaard.
Ik snap ook de zelfhaat niet zo. Juichen als Amerika een oorlog met de EU zou starten...
De politieke tegenstander in deze heeft zich daar zelf dus ook schuldig aan gemaakt en meerquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Wat is dit voor willekeurige woordengenerator?
Trump is gecoordineerd samen aan het werken met een buitenlandse regering om een politieke tegenstander tegen te werken. Financiele middelen zijn ingezet als drukmiddel. Dat is de reden van impeachment.
Misschien dat dit topic beter bij je past?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:02 schreef ZOA het volgende:
Prima, maar maakt dat dit handelen onschadelijk?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
De politieke tegenstander in deze heeft zich daar zelf dus ook schuldig aan gemaakt en meer
Biden was onderdeel van internationale druk op Oekraine om een corrupte minister weg te krijgen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
De politieke tegenstander in deze heeft zich daar zelf dus ook schuldig aan gemaakt en meer
Betrouwbare bron...quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zou je ook maar 2 van je beweringen willen onderbouwen met betrouwbare bron...
Nee, trouwens doe maar niet.
Er zijn vele topics die bij mij passen echter wordt het niet op prijs gesteldquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Misschien dat dit topic beter bij je past?
BNW / The Cabal; the Weaponization of Government - deel VIII
Biden was CEO bij het grootste gas distributie bedrijf in Oekraïne om controle over het naar EU stromende Russisch gas onder controle te krijgen en het schaliegasproject onder Donetsk op te zetten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:18 schreef Montov het volgende:
[..]
Biden was onderdeel van internationale druk op Oekraine om een corrupte minister weg te krijgen.
Oke, Hans. Dan ben jij de bron. Prettig weekend, verder.quote:
Daar ga je niet dood aan als Amerikaan ergens in een zandbak in het Midden Oosten omwille van National security...De opa's en oma's hebben de verloren NAM meegemaakt papa's en mama's Irak Afghanistan...niks bereikt de petrodollar weegt niet meer op tegen een oorlog ver van huis te voeren laat staan te verklaren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:15 schreef Montov het volgende:
Maar gelukkig draait de economie onder Trump op volle toeren. Het geld rolt als nooit tevoren, in het afvoerputje welteverstaan...
The U.S. deficit hit $984 billion in 2019, soaring during Trump era
https://www.washingtonpos(...)se-during-trump-era/
Verder? Verder dan wat? Het impeachment onderzoek? De steun van 400 miljoen Dollar die door Congress heen kwam had alleen maar tegenstemmen van Republikeinen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:02 schreef ZOA het volgende:
Verder zal door de Democraten Oekraïne genegeerd worden.
Zoveel zijn er niet geweest, en geen enkele hierover dus hoe kom je hier bij?quote:Het was slechts naar typisch Amerikaans gebruik het voorwendsel om in dit geval impeachment op te starten.
Daar werd geen impeachment over gestart. Wel een voorbeeld van leugens bedacht door een Republikeinse regering, alweer.quote:Net als WMD Irak.
Ik zie de relatie niet, anders dan Oekraïne. Kun je dit toelichten?quote:Een ander voorbeeld wat ondertussen een NL trauma is en ook zo een beerput om Oekraïne vooral niet te noemen MH17.
De huidige Oekraiense president wist juist met overmacht te winnen van de voorgaande president op een anti-corruptie agenda. Nu kan blijken dat dat onzin is, maar hoe je hier bij komt snap ik niet.quote:Maar wat er vandaag de dag speelt zal Oekraïne pleiten voor de hoogste bieder.
Die tas geld kwam vanuit Congress met alleen Republikeinse tegenstemmers.quote:Zakenman Trump met een tas geld en brute tweets of een door Democratische bommen, oorlog nietszeggende democratie.
Het verlies van de Krim is aan de Obama administratie te wijten? Ik dacht dat het aan Putin te wijten was. Hoe kom je er bij dat de status van Rusland bij de VS veranderd is onder Obama?quote:Immers het het verlies van de Krim, de burgeroorlog en buur Rusland politiek tot vijand verklaren is te wijten aan de Obama administratie (en EU).
Waar zitten de familie Biden en Joe Biden tot over hun oren in? En, welke beerput?quote:De familie Biden en presidentskandidaat Joe zitten er tot over hun oren in en ik acht Trump er toe in staat dit boven tafel te brengen meer dan de Democraten de beerput dicht kunnen houden.
Onwaar.quote:Tenslotte heeft Trump 50 procent Amerikanen achter zich.
Geen idee wat hier staat. Misschien moet je een betere Russische tolk inhuren?quote:Maar met zijn buiten EU buitenlandse zogenaamde terugtrekken een heel groot platform wat hem ook in de VS meer zal brengen.
Als je kijkt naar de gevoerde oorlogen doen Republikeinse presidenten het de laatste decennia echt aanzienlijk erger dan Democratische. Nixon liet zelfs in het geheim vredesonderhandelingen mislukken zodat Johnson geen herverkiezing kon winnen. Bush Jrs regering verzon leugens om oorlogje te kunnen spelen in Irak.quote:Je zal als Amerikaan uiteindelijk toch moeten stemmen om je kids familie vrienden etc een zinloze democratische zandbakoorlog in te trappen waar velen in een kist met alle eer als helden maar hartstikke dood terugkomen of wat wij ook doen een economisch telefonisch voeren.De EU NL begrijpt het nog niet..komt nog wel.
Prima uit elkaar getrokken.. ik zal pogen het weer in elkaar en werkbaar te maken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wtf staat hier allemaal?! Maar eens uit elkaar trekken:
[..]
Verder? Verder dan wat? Het impeachment onderzoek? De steun van 400 miljoen Dollar die door Congress heen kwam had alleen maar tegenstemmen van Republikeinen.
[..]
Zoveel zijn er niet geweest, dus hoe kom je hier bij?
[..]
Daar werd geen impeachment opgestart. Wel leugens bedacht door een Republikeinse regering, alweer.
[..]
Ik zie de relatie niet, anders dan Oekraïne. Kun je dit toelichten?
[..]
De huidige Oekraiense president wist juist met overmacht te winnen van de voorgaande president op een anti-corruptie agenda. Nu kan blijken dat dat onzin is, maar hoe je hier bij komt snap ik niet.
[..]
Die tas geld kwam vanuit Congress met alleen Republikeinse tegenstemmers.
[..]
Het verlies van de Krim is aan de Obama administratie te wijten? Ik dacht dat het aan Putin te wijten was. Hoe kom je er bij dat de status van Rusland bij de VS veranderd is onder Obama?
[..]
Waar zitten de familie Biden en Joe Biden tot over hun oren in? En, welke beerput?
[..]
Onwaar.
[..]
Geen idee wat hier staat. Misschien moet je een betere Russische tolk inhuren?
[..]
Als je kijkt naar de gevoerde oorlogen doen Republikeinse presidenten het de laatste decennia echt aanzienlijk erger dan Democratische. Nixon liet zelfs in het geheim vredesonderhandelingen mislukken zodat Johnson geen herverkiezing kon winnen. Bush Jrs regering verzon leugens om oorlogje te kunnen spelen in Irak.
Lees anders even de regels van het topic.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:33 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jij ook Hans maar ik heb gevolgd gelezen en misschien zelfs betrokken.Maakt niets uit zodra ik schrijf ben ik bron
Dank je!quote:
Doe ik iets tegen de regels?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lees anders even de regels van het topic.
"Wanneer ik schrijf ben ik de bron"quote:
Ja prima.. zinnige mag brute discussie zonder denigrerende opmerkingen t.a.v persoonquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dank je!
Er staan ook wat vragen in. Ik hoor het wel als je het ergens mee oneens bent en wat antwoorden hebt.
Jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
"Wanneer ik schrijf ben ik de bron"
Het hoeft niet nu. Slaap er een nachtje over zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:55 schreef ZOA het volgende:
Man o man punt voor punt zo ben ik de hele nacht bezig
Dat hoeft niet als de interesse oprecht isquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het hoeft niet nu. Slaap er een nachtje over zou ik zeggen.
Ik heb liever een goed antwoord dan een gehaast antwoord.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:58 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat hoeft niet als de interesse oprecht is
Ik zie niet in hoe een vraag iets impliceert over objectiviteit. Als je de misplaatste "both sides" gedachte aanhangt die je in de VS vaak ziet, dan is er wellicht van alles aan de hand, maar in de praktijk heeft Joe Biden hier verder niets verkeerd gedaan. Of je als zoon van een prominent Amerikaans politicus dit soort zaken moet doen is een tweede. Wanhopig zoeken naar symmetrie waar die er niet is lijkt me niet heel productief.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 20:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
Niet zo interessant tot Trump het gaat gebruiken dan is de Democratische wereld weer te klein.Verder zou je zelf eens een klein beetje objectiever kunnen gaan kijken wat er de laatste 6 jaar in Oekraïne gebeurt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |