abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189608930
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 06:36 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Trump heeft in een door de media uitgezonden telefoongesprek eens gezegd dat z'n Trump Towers in Istanbul een stukje persoonlijke interesse beslaan. Een goede relatie met Erdogan lijkt me voor hem daarom ook wel een pre.
Sterker nog, hij zei zelfs dat er een 'conflict of interest' was.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189608945
Goede vraag van Ted Lieu aan AG Barr:

quote:
Dear Attorney General Bill Barr: I see you have a number of interesting investigations happening at @TheJusticeDept. Can you do your witness depositions in public? Can I sit in on your interviews?

Lieve Trumpfans: zouden de advocaten van Comey en Sztrok en zo mee moeten doen met het onderzoek?
pi_189608952
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 06:55 schreef Ulx het volgende:
Goede vraag van Ted Lieu aan AG Barr:
[..]

Lieve Trumpfans: zouden de advocaten van Comey en Sztrok en zo mee moeten doen met het onderzoek?
_O-

Edit: ik ben trouwens wel benieuwd op grond waarvan dat onderzoek nu wel gerechtvaardigd is. Ik neem toch aan dat daar wel een gegronde reden voor moet zijn?

Oh ik zie dat Fox News meldt dat het op grond van nieuwe informatie is, ik kan alleen nergens in het artikel vinden waar die informatie uit bestaat.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 25-10-2019 07:25:30 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189608979
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 06:46 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Sterker nog, hij zei zelfs dat er een 'conflict of interest' was.
Kun je nagaan.

Er gaan theorieën over dat het met wat er rond de moord op Khashoggi heeft plaatsgevond te maken heeft. En dat kan. Gezien Trump vaak nogal snel in de openheid lekt en z'n tactieken op het niveau van de simpelste boer liggen lijken me die torentjes uiteindelijk wat de Koerden heeft genekt. Al dan niet in relatie met de moord.
pi_189609005
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 07:05 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Kun je nagaan.

Er gaan theorieën over dat het met wat er rond de moord op Khashoggi heeft plaatsgevond te maken heeft. En dat kan. Gezien Trump vaak nogal snel in de openheid lekt en z'n tactieken op het niveau van de simpelste boer liggen lijken me die torentjes uiteindelijk wat de Koerden heeft genekt. Al dan niet in relatie met de moord.
Dat zou heel goed kunnen. De Turken hadden heel veel belastende informatie over die moord en daar hebben ze vast het achterste van hun tong niet laten zien.
pi_189609024
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 06:58 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

_O-

Edit: ik ben trouwens wel benieuwd op grond waarvan dat onderzoek nu wel gerechtvaardigd is. Ik neem toch aan dat daar wel een gegronde reden voor moet zijn?
Op grond van belastende verklaringen over Trump. Dat mag niet van Barr.
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 07:26:23 #107
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_189609031
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 07:05 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Kun je nagaan.

Trump was in ieder geval er weer als de kippen bij om te ontkennen dat de dood van Khashoggi iets te maken had met Saoedi-Arabië.

Mijn hypothese is als volgt: hoe harder Trump een bepaald voorval in het begin ontkent, hoe dichter het daadwerkelijk bij de waarheid ligt. Tot nu toe blijkt die hypothese behoorlijk valide.

Hypothese twee is dat elke leus en elk koosnaampje dat Trump bedenkt voor politieke tegenstanders, minstens net zo hard van toepassing is op zichzelf als op de persoon die hij er mee aanvalt.

Lyin', Crooked and Corrupt Donald Trump. Ja, dat klopt behoorlijk.

Hypothese drie is dat deze man in 2020 de verkiezingen kansloos verliest en vervolgens in een jarenlange sleur van rechtszaken beland. En dat hij vervolgens met de fantastisch creatieve leus Dump the Trump zijn imperium ziet instorten.

Die laatste kan ik nog even niet testen, daar moeten we nog ruim een jaar op wachten.
pi_189609211
Gabbard gaat een Steintje doen.

quote:
NEW: Rep. Gabbard announces she will not seek re-election to the House of Representatives, will focus efforts on her presidential campaign.

pi_189609230
Wat nog meer opviel:

- POTUS beweerde per tweet dat Mitch McConnell hem verteld had dat hij zijn telefoongesprek met Zelensky 'onschuldig' vond.

McConnell daarentegen:

Hij had ook kunnen zeggen dat hij niet ingaat op vertrouwelijke gesprekken met POTUS maar nee, hij ONTKENT gewoon.
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:23:34 #110
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_189609402
En dan dit ook nog:

US plans to send tanks to Syria oil fields, reversing Trump troop withdrawal – reports

Ik moest toch wel weer hier aan denken:
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:34:23 #111
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189609468
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 08:02 schreef Kijkertje het volgende:
Wat nog meer opviel:

- POTUS beweerde per tweet dat Mitch McConnell hem verteld had dat hij zijn telefoongesprek met Zelensky 'onschuldig' vond.

McConnell daarentegen:

Hij had ook kunnen zeggen dat hij niet ingaat op vertrouwelijke gesprekken met POTUS maar nee, hij ONTKENT gewoon.
En daar heeft hij gewoon gelijk in, Je kunt beter direct ontkennen dan een president de hoop geven dat hij de dans nog kan ontspringen. Want echt, Trump probeert alle smerige trucjes uit die hij tot zijn beschikking heeft. En meer. Hij schopt nu wild om zich heen omdat hij zijn directe Nemesis (de klokkenluider) niet kan treffen. Ik kan alleen maar hopen dat patriotten die boven de partijen staan, nooit in de klauwen van Trump en zijn bende geraken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:03:29 #112
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189609711
Een strafrechtelijk onderzoek naar het Rusland-onderzoek onder leiding van Mueller.
Dus nu gaat Trump het ministerie van Justitie gebruiken om zʼn criticasters dwars te zitten. En om nieuwe headlines te spinnen die hemzelf kunnen wegzetten als slachtoffer van deep-state machinaties...

Dat land is klaar voor een constitutionele meltdown.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_189609828
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 09:03 schreef Ringo het volgende:
Een strafrechtelijk onderzoek naar het Rusland-onderzoek onder leiding van Mueller.
Dus nu gaat Trump het ministerie van Justitie gebruiken om zʼn criticasters dwars te zitten. En om nieuwe headlines te spinnen die hemzelf kunnen wegzetten als slachtoffer van deep-state machinaties...

Een strafrechtelijk onderzoek door het ministerie van Justitie naar een onderzoek dat gestart is door het ministerie van Justitie nadat een eerder administratief onderzoek door het ministerie van Justitie naar de aanleiding van het onderzoek door het ministerie van Justitie niets had opgeleverd.

Mooi land _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:18:33 #114
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189609884
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 09:14 schreef Ludachrist het volgende:
Een strafrechtelijk onderzoek door het ministerie van Justitie naar een onderzoek dat gestart is door het ministerie van Justitie nadat een eerder administratief onderzoek door het ministerie van Justitie naar de aanleiding van het onderzoek door het ministerie van Justitie niets had opgeleverd.

Mooi land _O_ .
“Er zijn alternatieve feiten naar boven gekomen die het onvermijdelijk maken deze nieuwe stap te zetten.”

Sovjet meets Disney.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_189610014
quote:

Wat dat betreft is het helemaal geen slecht idee om een muur te bouwen. Alleen trek die dan gelijk door en zet een dak boven het land. Ik denk dat het voor iedereen beter is als we de VS afsluiten van de rest van de wereld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189610422
quote:

Met wat er allemaal naar buiten is gekomen mbt Flynn is het helemaal zo slecht nog niet om eens alles goed onder de loep te leggen. Zijn dingen gedaan die niet door de beugel kunnen.
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:01:11 #117
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189610461
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 05:17 schreef Kijkertje het volgende:
De resolutie in de Senaat van Lindsey Graham die het impeachment-onderzoek afkeurt en het Huis oproept een officiele stemming te houden zal niet ondersteund worden door de volgende Republikeinse senatoren:

[...]

Nog 11 er bij en dan heb je genoeg voor een afzetting.

Vraag me af wat Graham hier nou mee wilde bereiken afgezien van wat "virtue" signalling? Ze kunnen nu ook niet zeggen dat zelfs de Senaat tegen het onderzoek zou zijn, want die is voor.
pi_189610730
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 09:58 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Met wat er allemaal naar buiten is gekomen mbt Flynn is het helemaal zo slecht nog niet om eens alles goed onder de loep te leggen. Zijn dingen gedaan die niet door de beugel kunnen.
Vertel.
pi_189610786
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 10:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vertel.
Liever niet, eigenlijk.
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:34:18 #120
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_189610788
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 09:58 schreef Refragmental het volgende:

[..]

honk honk
pi_189610798
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 10:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Liever niet, eigenlijk.
Je was me voor. Liever niet inderdaad.
pi_189610842
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 10:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vertel.
Techno_Fog twitterde op vrijdag 25-10-2019 om 04:29:33 BREAKING - new @SidneyPowell1 filing in the Flynn case.Lisa Page edited the Flynn 302.James Clapper told WaPo reporter Ignatius to basically "take the kill shot on Flynn"THREADcc @KerriKupecDOJ https://t.co/YqEIsMUAiu reageer retweet
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:46:01 #123
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189610883
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 10:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Techno_Fog twitterde op vrijdag 25-10-2019 om 04:29:33 BREAKING - new @:SidneyPowell1 filing in the Flynn case.Lisa Page edited the Flynn 302.James Clapper told WaPo reporter Ignatius to basically "take the kill shot on Flynn"THREADcc @:KerriKupecDOJ https://t.co/YqEIsMUAiu reageer retweet
Blijft fascinerend, zo'n kijkje in die fantasiewereld.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189610918
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 10:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Techno_Fog twitterde op vrijdag 25-10-2019 om 04:29:33 BREAKING - new @:SidneyPowell1 filing in the Flynn case.Lisa Page edited the Flynn 302.James Clapper told WaPo reporter Ignatius to basically "take the kill shot on Flynn"THREADcc @:KerriKupecDOJ https://t.co/YqEIsMUAiu reageer retweet
Geen idee wat ik hiermee moet. Is er werkelijk geen enkel nieuwsmedium dat heeft getracht dit te duiden? Ik moet nu op basis van twee gearceerde zinnen concluderen dat er sprake was van vuil spel. Dat gaat hem niet worden.
pi_189610921
En we zijn los.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')