SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOKApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
In dat geval denk ik gewoon WiWiquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:01 schreef I het volgende:
[..]
Komt wel meteen gevaarlijk dicht in de buurt.
Dat was bij mij ook wel doorslaggevend inderdaad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het bij Marijsbeertje wel duidelijk was![]()
![]()
En nu al helemaal niet meerquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
Zie ik onze @:I nu in verband worden gebracht met die Wiwivlegels?Wat is dit?
Je weet wie dat zijn toch?quote:
Nou nou, doe maar interessant!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb me bewust uit de @:Meke discussie gehouden, want wist haar naam al
Ja, ik dacht al dat wij het er al eens over gehad hadden, met een GTST-quiz in een oud topicquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb me bewust uit de @:Meke discussie gehouden, want wist haar naam al
Haha, die ken ik gelukkig welquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:07 schreef I het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook wel doorslaggevend inderdaad.
Ik moest ook meteen aan Kutmarije denken. (Dit klinkt heel verkeerd als je niet weet wie dat is![]()
)
Die andere optie was te veiligquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:08 schreef I het volgende:
[..]
Uh oh.Ik weet niet of ik hier wel zo blij mee moet zijn.
Ja hčquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:06 schreef Meke het volgende:
Haha ja hebt het wel fanatiek aangemaakt met je namenboek @:GeorgeM
Ja precies, daar weet ik het ook vanquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al dat wij het er al eens over gehad hadden, met een GTST-quiz in een oud topic
quote:
Preciesquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja hč![]()
Ik wilde ‘t raden, maar gelukkig wel de aanzet gegeven
Van mij ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik weet van de meeste mensen hier ook de echte namen wel. Tenzij ze echt nooit gemeet hebben.
Haha preciesquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, daar weet ik het ook vanEn goed onthouden
En van mij! Hoewel ik het niet uitsluit dat ze het alweer vergeten isquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Van mij ookEn ik heb nooit gemeet!
Ik weet jouwe helemaal nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou, nou, doe maar interessant!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jouwe weet ik welquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
En van mij! Hoewel ik het niet uitsluit dat ze het alweer vergeten is
Hoezo? Ik heb een feilloos geheugen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
En van mij! Hoewel ik het niet uitsluit dat ze het alweer vergeten is
Haha okay dan, ik de jouwe ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb een feilloos geheugen.Weet zelfs je achternaam nog.
Ik heb wel eens filmpjes voorbij zien komen ja, en een paginagroot artikel uit een krant volgens mij.quote:
De beste vriend van Davidquote:
Ik ook van @Aoibhin want iedere keer als ik LinkedIn typ wil hij me naar de hare sturen omdat we die een keer gingen verbeteren met z'n allenquote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha, die ken ik gelukkig welHoewel ze inmiddels al geen kutmarije meer op Insta heet geloof ik
Haha, jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:15 schreef I het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Nee, is ook wel een beetje raar voor mensen die #BOOS verder nooit kijken.
Dus er is er nog één!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij ja, er zijn hier maar twee mensen die weten hoe ik heet![]()
Ik heb wat gekalkt en gepostquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
JUB / [actie] Win je eigen FOK!shirt
Wees gerust, ik heet Timquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:16 schreef Guanabana het volgende:
Als Hawaii_Tim niet echt Tim blijkt te heten dan stort alles wel een beetje voor me in.
Nee, dan heeft 'ie eerder ook gelogen!! Want toen zei hij dat hij wilde dat z'n naam niet in z'n nick zatquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:16 schreef Guanabana het volgende:
Als Hawaii_Tim niet echt Tim blijkt te heten dan stort alles wel een beetje voor me in.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga voor de Loretta Schrijver-methode: Guanabana is gewoon een schitterende Guanabana
quote:
Ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Whoeeequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook van @:Aoibhin want iedere keer als ik LinkedIn typ wil hij me naar de hare sturen omdat we die een keer gingen verbeteren met z'n allen
Staat anders gewoon in je profiel hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is afzien inderdaad. Bakkersbatons zijn ook al vrijwel nergens meer te krijgenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is toch wel een fijne zekerheid in deze barre tijden!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:18 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Het lijkt me ook best gek om te meeten en dat mensen dan echt mensen blijken te zijn
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:20 schreef I het volgende:
[..]
Staat anders gewoon in je profiel hoor.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Haha ja, preciesquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Bij mij heb je ook nog eens een collega-ezelsbruggetje
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat lijkt me echt gekquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Vond ik serieus ook best wel gek na de eerste keer meeten hier. Dan zie je er gelijk hoofden bij. En sommigen had ik dan anders ingeschat, en dan is het best lastig schakelen.
Maar alles went
Alles wordt opeens duidelijk!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
Nu weten we ook meteen waarom @:Strani zo'n fascinatie voor Anja heeft!
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
Nu weten we ook meteen waarom @:Strani zo'n fascinatie voor Anja heeft!
Maar het went serieus echt snel!quote:
Ik was serieus een splitsecond bang dat het inderdaad per ongeluk ergens stondquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:20 schreef I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs wij cyclopen kunnen dat nog zien!quote:
Nee is ook zo denk ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar het went serieus echt snel!Op een gegeven moment weet je echt niet beter meer
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was serieus een splitsecond bang dat het inderdaad per ongeluk ergens stond
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was serieus een splitsecond bang dat het inderdaad per ongeluk ergens stond
Oja hoe gaat het nu met je etterende zwerende pus-oog?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfs wij cyclopen kunnen dat nog zien!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfs wij cyclopen kunnen dat nog zien!
Ligt een beetje stil volgens mij.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:24 schreef Strani het volgende:
Gaan jullie nou eigenlijk nog meeten binnenkort, of is dat weer van tafel?
Da's nog niet zekerquote:
[..]
[ afbeelding ]
Eyegenaardig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja hoe gaat het nu met je etterende zwerende pus-oog?
Gisteren werd ik wakker met twéé ontstoken ogen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:25 schreef I het volgende:
[..]Hoe is het daar nu mee? Nog steeds last van?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:28 schreef I het volgende:
[..]
Eyegenaardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pas maar op, straks kan jij geen aardappelen meer zien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:28 schreef Strani het volgende:
Ik ben nou wel blij dat ik vooral grappen maak over aardappelen maar bij @:I en niet al te veel over z'n oog. Ik weet niet wat die jongen doet met voodoo maar het is uitkijken geblazen!
quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:28 schreef Strani het volgende:
Ik ben nou wel blij dat ik vooral grappen maak over aardappelen maar bij @:I en niet al te veel over z'n oog. Ik weet niet wat die jongen doet met voodoo maar het is uitkijken geblazen!
Of verander ik in een zak patat. Zou ik de hele dag honger krijgen door de geurquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:29 schreef I het volgende:
[..]
Pas maar op, straks kan jij geen aardappelen meer zien.
Er is denk ik gewoon 1 leider nodig die de boel een beetje handhaaft en de boel doorzet. Ik wil graag meehelpen en meedenken, maar ben denk ik niet zo goed in het echt leiden van de boel.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Gisteren werd ik wakker met twéé ontstoken ogen.De dag ervoor was het er maar 1.
In de loop van de dag ging het wel weer beter; hooguit waren mijn ogen wat rood, maar op toneel is het verder niemand opgevallen.
Vanochtend was het oog dat eerst ontstoken was, inmiddels prima. Maar die andere zat nog wel dicht. Als het volgens het vaste patroon gaat verlopen, is dat oog morgen ook weer oké.Zo niet, dan verwacht ik het de dag erna zeker wel.
Dat wilde ik daar inderdaad mee zeggen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is denk ik gewoon 1 leider nodig die de boel een beetje handhaaft en de boel doorzet. Ik wil graag meehelpen en meedenken, maar ben denk ik niet zo goed in het echt leiden van de boel.
Volgende keer wil ik het graag doen, maar ik vind het een beetje awkward om een meet te organiseren terwijl ik voor de eerste keer ga meetenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is denk ik gewoon 1 leider nodig die de boel een beetje handhaaft en de boel doorzet. Ik wil graag meehelpen en meedenken, maar ben denk ik niet zo goed in het echt leiden van de boel.
Hij heeft wel verstandig weggekeken (in hoeverre hij dat kanquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:28 schreef Strani het volgende:
Ik ben nou wel blij dat ik vooral grappen maak over aardappelen maak bij @:I en niet al te veel over z'n oog. Ik weet niet wat die jongen doet met voodoo maar het is uitkijken geblazen!
Zou ik ook krijgen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Of verander ik in een zak patat. Zou ik de hele dag honger krijgen door de geur
In kapsalon zit toch geen aardappelquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij heeft wel verstandig weggekeken (in hoeverre hij dat kan) toen we het eerder deze avond over kapsalon en stamppotten hadden
Haha dat zag ik ja, iedereen #Viesdik hier!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij heeft wel verstandig weggekeken (in hoeverre hij dat kan) toen we het eerder deze avond over kapsalon en stamppotten hadden
10 november heb ik een babyshower, 8 december kan ik denk ik welquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zondag 10 november (misschien wat kort dag) of zondag 8 december kan ik welDan wil ik best een reservering plaatsen ergens
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is dat een dreigement?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:29 schreef I het volgende:
[..]
Pas maar op, straks kan jij geen aardappelen meer zien.
Ik zat te denken aan Groningen, maar in dat geval wil ik ook best Utrecht overwegen hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:34 schreef Strani het volgende:
Ik kan beide dagen, maar alleen als we de meet een beetje hier in de buurt doen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan Groningen, maar in dat geval wil ik ook best Utrecht overwegen hoor
Ik heb er verder overigens helemaal geen last vanquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:30 schreef I het volgende:
[..]Niet best dat het dan overgesprongen is. Maar wel fijn dat het inmiddels wel wat bijgetrokken is. Hopelijk ben je er snel weer vanaf dan ja.
Ik hoop dat ik 8 december gewoon weer auto kan rijden, dan is het voor mij zeker een optie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zondag 10 november (misschien wat kort dag) of zondag 8 december kan ik welDan wil ik best een reservering plaatsen ergens
Tegenover sjoelmeets sta ik hetzelfde (niets voor mij), tegenover eventueel andere meets sta ik iets positiever maar nog steeds wel redelijk doodsbang.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:35 schreef Meke het volgende:
Hoe staat @:Guanabana tegenwoordig tegenover meets?
Dit wordt flink ninja-editen Ingrid!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:35 schreef Guanabana het volgende:
Sorry ik weet niet hoe ik die quote verneukt heb.
Ja tochquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]Nou dat scheelt al enorm voor me Meke!
Oh, maar ik was sowieso al niet de leider ofzo. Die is er niet echt. En daarom komt het ook gewoon niet van de grond.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat wilde ik daar inderdaad mee zeggen.![]()
Overigens niet op een vervelende manier hoorMaarja, zo gaan die dingen.
Nee had het ook niet over jouquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, maar ik was sowieso al niet de leider ofzo. Die is er niet echt. En daarom komt het ook gewoon niet van de grond.
Ah, zo. Dat snap ik wel. Zou ik ook niet willen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgende keer wil ik het graag doen, maar ik vind het een beetje awkward om een meet te organiseren terwijl ik voor de eerste keer ga meeten![]()
Maar had ging @:ijs_beer ons niet DM'en om een meet te organiseren? Ik wacht nog steeds
Dat klinkt al iets positieverquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tegenover sjoelmeets sta ik hetzelfde (niets voor mij), tegenover eventueel andere meets sta ik iets positiever maar nog steeds wel redelijk doodsbang.
Waar is 'Ik ben er bij en vind dat jammer'?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Poll: Zondag 8 december ESF-meet
• Leuk idee, ik ben er bij!
• Ik ben er niet bij en vind dat jammer
• Ik ben er niet bij en vind dat niet jammer
• Ik weet het nog niet
• Ik wil alleen maar stemmen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat ga ik zeker nog doen. Maar ben momenteel echt even te druk qua fok ook met dat JUB-forum. En daarvoor buitenland en een kleine sc-pauze etc.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgende keer wil ik het graag doen, maar ik vind het een beetje awkward om een meet te organiseren terwijl ik voor de eerste keer ga meeten![]()
Maar had ging @:ijs_beer ons niet DM'en om een meet te organiseren? Ik wacht nog steeds
quote:
Dat dus.quote:
Ik ben heel erg moe, ik snap dit allemaal niet meer Straanbanaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:36 schreef Strani het volgende:
Best lief dat ik m'n quote nu gewoon al edit voordat je je eigen fout gezien hebt!
Wil ik ook! Mag ik wel met van die kinderrandjes?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Extra info: als het aan mij ligt gaan we sowieso een ronde bowlen
Ben net mijn bed in geroldquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha dat zag ik ja, iedereen #Viesdik hier!
Jij mag me alles noemen Guanibanani!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben heel erg moe, ik snap dit allemaal niet meer Straanbanaan.
Sorry, ik zal je nooit meer zo noemen.
NEE STRANI ZO WERKT DAT NIETquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar is 'Ik ben er bij en vind dat jammer'?
The inner eyequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:34 schreef I het volgende:
[..]Mijn zesde zintuig waarschuwt mij daarvoor.
Dat snap ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker nog doen. Maar ben momenteel echt even te druk qua fok ook met dat JUB-forum.
Ahh, dat scheelt wel. Moet er ook nog eens bij komen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb er verder overigens helemaal geen last vanAlleen een beetje vervelend 's ochtends dat ik mijn ogen even niet open kan doen.
Als ze dan eenmaal open zijn, zie ik een beetje wazig en zijn mijn ogen erg tranig de hele dag door. Maar het doet verder geen pijn ofzo.
Had ik door.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat snap ikWas ook geen echt verwijt
Ohquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij mag me alles noemen Guanibanani!
Je schreef 'verneuk'
quote:
Van mij mag je! Ik geloof dat die bij de beoogde baan in Utrecht zelfs automatisch bij alleen specifieke spelers kunnenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Wil ik ook! Mag ik wel met van die kinderrandjes?
OKEE RUSTIG MAAR HOOR JEETJE IK DACHT IK DENK OOK EENS EEN KEER MEE MAAR DAN NIET HOOR DAN ZIE JE MAAR HOE JE HET DOET IK GA WEL WAT ANDERS DOEN MET MN VRIJE TIJD.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
NEE STRANI ZO WERKT DAT NIET
EN JA IK WIL NOG EVEN GEBRUIK MAKEN VAN CAPS LOCKDAG
En wat gaan we doen als het merendeel 'alleen maar wil stemmen'?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:38 schreef ijs_beer het volgende:
Of we doen gewoon wat er uit de poll van Tim komt.
Snap ik!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Had ik door.Maar wilde mezelf wel even verklaren.
Dat is echt fantastischquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van mij mag je! Ik geloof dat die bij de beoogde baan in Utrecht zelfs automatisch bij alleen specifieke spelers kunnen
Bowlen lijkt me prima!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Poll: Zondag 8 december ESF-meet
• Leuk idee, ik ben er bij!
• Ik ben er niet bij en vind dat jammer
• Ik ben er niet bij en vind dat niet jammer
• Ik weet het nog niet
• Ik wil alleen maar stemmen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Extra info: als het aan mij ligt in Utrecht gaan we sowieso een ronde bowlen
Jij komt toch niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:40 schreef Guanabana het volgende:
Waarom moet er altijd een semi-sport activiteit bij mensen, tjongejonge
Uh oh.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik schat jou ineens heel anders in
Valse piano's opzoekenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:40 schreef I het volgende:
[..]
En wat gaan we doen als het merendeel 'alleen maar wil stemmen'?
Dan blijft eigenlijk alleen paardrijden over.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:41 schreef Guanabana het volgende:
Sjoelen, bowlen. Ik wil gewoon iets zittend doen zonder dat ik met objecten moet schuiven danwel gooien.
Zo goed alsquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch![]()
Is dat die naast het station?
Bedoel je: "zuipen"?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:41 schreef Guanabana het volgende:
Sjoelen, bowlen. Ik wil gewoon iets zittend doen zonder dat ik met objecten moet schuiven danwel gooien.
Is ook wel begrijpelijk hoor!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker nog doen. Maar ben momenteel echt even te druk qua fok ook met dat JUB-forum. En daarvoor buitenland en een kleine sc-pauze etc.![]()
Ja, die bedoel ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo goed alsMariaplaats. Met de juiste uitgang één straat oversteken en een klein stukje lopen
Warme chocolademelk drinken en taartjes etenquote:
Dan ga je toch gewoon zitten terwijl de rest schuift en gooit?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:41 schreef Guanabana het volgende:
Dan hebben de mensen die anderen minder makkelijk aanspreken alsnog in elk geval iets te doen en een mogelijk aanknopingspunt voor een gesprekquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:40 schreef Guanabana het volgende:
Waarom moet er altijd een semi-sport activiteit bij mensen, tjongejonge
Jij mag de tijden bijhoudenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:43 schreef I het volgende:
[..]
Ja ho, wacht even. Daar pas ik dus niet in hč.
Prima, gaan we kartenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:41 schreef Guanabana het volgende:
Supersfeervol gaat misschien wat verquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik![]()
LeukKunnen we daarna biertjes bij Olivier doen
![]()
Tenzij de bowling supersfeervol is
Kijk ook ineens heel anders naar die tandenstokers in de avocadopit...quote:
Ik denk dat Laser Quest ook nog wel binnen de gestelde eisen van niet gooien of schuiven pastquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:43 schreef I het volgende:
[..]
Ja, de Olivierquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Supersfeervol gaat misschien wat ver
Gelukkig zitten er nog andere dingen in de buurt
Jij kunt gewoon gaan zitten en naar ons kijkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:41 schreef Guanabana het volgende:
quote:
Out of interest en zonder verplichtingen: wat zou voor jou een leuke meet zijn? Bordspelletjes of zoiets? Bingo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:44 schreef Guanabana het volgende:
Sorry ik wil geen kritiek hebben op jullie meets verder natuurlijk*schuifelt verontschuldigend weg*
Dat maakt het juist des te avontuurlijkerquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:43 schreef I het volgende:
[..]
quote:
Ik denk niks van dat alles. Gewoon zitten met een drankje en praten, denk ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Out of interest en zonder verplichtingen: wat zou voor jou een leuke meet zijn? Bordspelletjes of zoiets? Bingo?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kijk ook ineens heel anders naar die tandenstokers in de avocadopit...
Dat is wel oprecht tof om te doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat Laser Quest ook nog wel binnen de gestelde eisen van niet gooien of schuiven past
Ik herinner me Bison vooral nog van de kinderfeestjes vroeger. Gingen we discobowlenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Supersfeervol gaat misschien wat ver
Gelukkig zitten er nog andere dingen in de buurt
Dat heb ik al in geen eeuwen gedaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat Laser Quest ook nog wel binnen de gestelde eisen van niet gooien of schuiven past
Benen buitenboord, en gas geven met m'n handen ofzo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat maakt het juist des te avontuurlijker
Tagwaardig trouwens
Dat lijkt me vet leuk als je je al op je gemak voelt bij elkaar, maar persoonlijk zou ik het juist fijn vinden dat je ook iets te doen hebt, zodat we bijv met z'n allen mij kunnen uitlachen omdat ik niet kan bowlenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niks van dat alles. Gewoon zitten met een drankje en praten, denk ik.
Gok ik hoor
Oké, heb ik oprecht weer wat om te raden vanavond. Nadat het eerder ging over echte namen van users die ik toch al wistquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:48 schreef I het volgende:
[..]Ik kan verder geen uitspraken doen over de werking van die pit, en met wie deze in verbinding staat.
Wat voor jou goed voeltquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:49 schreef I het volgende:
[..]
Benen buitenboord, en gas geven met m'n handen ofzo.
Met wat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:50 schreef Strani het volgende:
Een hamburger of zo. Met patat natuurlijk.
Ja maar we kunnen je toch ook gewoon met z'n allen uitlachen zonder dat we daar een reden voor nodig hebben?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat lijkt me vet leuk als je je al op je gemak voelt bij elkaar, maar persoonlijk zou ik het juist fijn vinden dat je ook iets te doen hebt, zodat we bijv met z'n allen mij kunnen uitlachen omdat ik niet kan bowlen
Maar misschien weet je inmiddels ook wel genoeg over elkaar via de SC om gewoon door te kunnen kletsen![]()
Sowieso waarquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar we kunnen je toch ook gewoon met z'n allen uitlachen zonder dat we daar een reden voor nodig hebben?
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niks van dat alles. Gewoon zitten met een drankje en praten, denk ik.
Gok ik hoor
quote:
Als je wil, mag je er zoveel tandenstokertjes in prikken als je wilt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké, heb ik oprecht weer wat om te raden vanavond. Nadat het eerder ging over echte namen van users die ik toch al wist
Oh die heb ik ook nog niet gezien, vandaag was die agressieve gast toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:54 schreef I het volgende:
Oeh, zo even De Sleutel terugkijken, met Beau.
Vind dat zo'n mooi programma.
Zit je me nu zelf tot voodoo aan te moedigen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:52 schreef I het volgende:
[..]
Als je wil, mag je er zoveel tandenstokertjes in prikken als je wilt.Misschien merk je dat het bij iemand toch gaat steken.
Ja, das ook weer waar. Het lekkerste is als je het óf heel goed kan óf helemaal niet. Als we iets zouden gaan doen wat ik meestal best redelijk kan, zou ik echt zo'n prestatiedrang hebbenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:55 schreef Guanabana het volgende:
Zo'n activiteit kan zowel een ijsbreker zijn, als misschien voor andere mensen juist weer extra stress opleveren.
Mayonaise met sambal oelekquote:
Je bent ook welkom als je niet mee wil gooienquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eigenlijk welDe meets die ik in het verleden heb gehad die hadden eigenlijk nooit echt een extra activiteit. Was meestal gewoon ergens heengaan en wat eten/drinken, setting verschilde nogal.
Maar ik snap ook wel weer dat een activiteit een ijsbreker kan zijn en leuker voor mensen die het misschien spannend vinden. Dat er anders wat teveel momenten zijn dat men elkaar aan zit te kijken van 'en nu'
Ik denk dat jij dat huis wel wist meneer Straniquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:52 schreef Strani het volgende:
Oh patiet, ja, sorry
Edit: Met patiet, meneer
Nja, helemaal niet zou ik dus persoonlijk echt niet leuk vindenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, das ook weer waar. Het lekkerste is als je het óf heel goed kan óf helemaal niet. Als we iets zouden gaan doen wat ik meestal best redelijk kan, zou ik echt zo'n prestatiedrang hebbenDat ik het dan ook echt heel goed wil doen
Hahaquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat huis wel wist meneer Strani
Desalniettemin: well played!
Klopt! Die vorige aflevering geļntroduceerd werd. En volgens mij gaat Beau weer verder kijken bij die jonge meid en die man met z'n hond en geitje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook nog niet gezien, vandaag was die agressieve gast toch?
Oja, dat vind ik juist niet zo erg, dan weet ik toch al dat ik het niet kan. Bij bowlen gooi ik af en toe een bal in de goot en eet dan weer een bitterbalquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nja, helemaal niet zou ik dus persoonlijk echt niet leuk vindenTuurlijk, all fun and games, maar dat zou het er voor mij allemaal niet leuker op maken.
Oja, dat geitjequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:58 schreef I het volgende:
[..]
Klopt! Die vorige aflevering geļntroduceerd werd. En volgens mij gaat Beau weer verder kijken bij die jonge meid en die man met z'n hond en geitje.
Ik zou niet durven!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zit je me nu zelf tot voodoo aan te moedigen?
Ligt heel erg aan de persoon dan misschien inderdaad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, das ook weer waar. Het lekkerste is als je het óf heel goed kan óf helemaal niet. Als we iets zouden gaan doen wat ik meestal best redelijk kan, zou ik echt zo'n prestatiedrang hebbenDat ik het dan ook echt heel goed wil doen
Is lekkerquote:
Nu alquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:02 schreef Strani het volgende:
Ik ga op bed aan lieve mensen. Was gezellig!
Buenas nochesquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:02 schreef Strani het volgende:
Trusten!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:02 schreef Strani het volgende:
Trustequote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou trusten dan maar Stranibani
Altijd verstandigquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga ook zo. Mijn horror-ogen even wat rustigers gunnen dan het SC-scherm
Horror-ogen!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga ook zo. Mijn horror-ogen even wat rustigers gunnen dan het SC-scherm
Ik ben er nog wel evenquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We hebben stiekem een geheime afterparty
Gezelligquote:
Is dat tegenwoordig ook al nodig voor basisscholen?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:07 schreef Meke het volgende:
Ik heb donderdagochtend een WFT-examen en nog niet zoveel geleerdMorgenochtend examentraining en vind het ook een beetje suf om alleen de eerste twee hoofdstukken te hebben gedaan
![]()
![]()
Dus ik blijf nog even hangen
Wft. Was dat?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:07 schreef Meke het volgende:
Ik heb donderdagochtend een WFT-examen en nog niet zoveel geleerdMorgenochtend examentraining en vind het ook een beetje suf om alleen de eerste twee hoofdstukken te hebben gedaan
![]()
![]()
Gelukkig maarquote:
Nee, maar ik ga bij een zorgverzekeraar werkenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig ook al nodig voor basisscholen?
Een examen dat je volgens de Wet op Financieel Toezicht moet halen als je bij een verzekeraar advies geeftquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:09 schreef Guanabana het volgende:
Als je niet leert dan wordt het een "WTF?!'examen als je de opgaves krijgt!
huehuehuehue.
Ahquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga bij een zorgverzekeraar werken
Ik ben anders bang dat de SC je niet met bovenstaande zaken gaat helpenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:07 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
Tuurlijk. Ik krijg ook mails van Nigeriaanse prinsen en dat ik een Amerikaanse verblijfsvergunning heb gewonnen. Of dat er een geil mokkel op me zit te wachtenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik krijg nu ook steeds mailtjes van de minister erover
Ja, ik moet het halen anders word ik überhaupt niet aangenomenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
AhIk moest ooit een WFT-cursus gaan doen voor een bedrijf terwijl ik daar heel graag weg wilde. Dus zo lang mogelijk uitgesteld, met de mazzel dat ik er weg kon zonder het examen ooit te doen
Trusten!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:02 schreef Strani het volgende:
Zeker waar, maar ik kan heel goed multitaskenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben anders bang dat de SC je niet met bovenstaande zaken gaat helpen
Ik vind het niet zo aardig dat je me in het openbaar een geil mokkel noemtquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik krijg ook mails van Nigeriaanse prinsen en dat ik een Amerikaanse verblijfsvergunning heb gewonnen. Of dat er een geil mokkel op me zit te wachten
Dat is wel knap danquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker waar, maar ik kan heel goed multitaskenIk heb het afgelopen uur ook een stuk of 100 oefenvragen beantwoord in een ander tabblad
Ja jemig, ik zeg het er keurig niet bij, nu verklap je het alsnogquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo aardig dat je me in het openbaar een geil mokkel noemt
Thanksquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is wel knap dan![]()
Veel succes in ieder geval!
Ja, dat is ook weer zoquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja jemig, ik zeg het er keurig niet bij, nu verklap je het alsnog
Slaap zacht saucy young trollopquote:
quote:
Ik lees dit nu pasquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, die pitspoezen zijn veel te duur om voor zo'n meet in te huren.
Kan je huurtoeslag krijgen voor je cel?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:16 schreef Meke het volgende:
Wist je dat je geen zorgverzekering hoeft te betalen als je in de gevangenis zit? #lifehack!
Geen eigen ingang hč... Lijkt me een dealbrekerquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je huurtoeslag krijgen voor je cel?
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo aardig dat je me in het openbaar een geil mokkel noemt
Opent ook weer perspectieven. Fiscaal partner met al je celmaten bijvoorbeeldquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Geen eigen ingang hč... Lijkt me een dealbreker
Ja, dat is wel weer zoquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Opent ook weer perspectieven. Fiscaal partner met al je celmaten bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:20 schreef Guanabana het volgende:
Ben je al klaar met douchen Guana, nee, nog niet gegaan.
Krijg je geld toe als je asielzoeker in de bak zit?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:22 schreef Meke het volgende:
Wow nog een lifehack: als asielzoeker hoef je geen eigen risico of eigen bijdrages te betalen
Goed puntquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Krijg je geld toe als je asielzoeker in de bak zit?
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dit doet me denken aan het leren voor autotheorie. Kwaad dat ik was toen ik erachter kwam dat je bejaarden voor moet laten, waar ze ook besluiten over te steken
Die ophef die gemaakt werd over militaire colonnesquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:24 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik weet echt extreem weinig nog van m'n autotheorie
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik appte iets naar mijn ouders over iets (jaja goed verhaal), en mijn vader appte terug: wat gooooeeeeeed!
Nou, jullie kennen mijn vader niet, maar dit was héél out of character.![]()
Wat doet Martien met mensen!
JA! Dat weet ik ook nog, met blauwe en groene vlaggetjesquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die ophef die gemaakt werd over militaire colonnesIk heb inmiddels 13 jaar mijn rijbewijs, misschien dat ik er ooit één heb gezien
Niet als rechts uit een uitrit komt, of van onverhard, of als je op een voorrangsweg rijdt...quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:25 schreef Meke het volgende:
Rechts mag voor is nog nčt blijven hangen zeg maar
Ik ben geloof ik een jaar of drie ouderquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:26 schreef Meke het volgende:
[..]
JA! Dat weet ik ook nog, met blauwe en groene vlaggetjes![]()
Huh hoe oud ben jij?
Ik dacht dat je jonger was dan ik, maar dat kan dan niet
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik een jaar of drie ouder
Ja dat klopt dan wel, want jij bent geloof ik iets van een of twee jaar ouder dan ikquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:28 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij is Tim één a twee jaar ouder dan ik.
Zoiets jaquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:28 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij is Tim één a twee jaar ouder dan ik.
Jij bent 28?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat klopt dan wel, want jij bent geloof ik iets van een of twee jaar ouder dan ikDat jij ouder was wist ik dan wel weer
DAT IS ZELFS VIER JAAR OUDER DAN IKquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet dat hij een keer iets had gezegd over Rechtop in de Wind, dus één jaar ouder dan
quote:
Het houdt niet op, niet vanzelf...quote:
Ik ben voorquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:28 schreef Peter het volgende:
Komt de Bowlmeet 8 december in de OP van de reeks?
Nee pfoehquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf...
Ik vind het wel liefquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:28 schreef Meke het volgende:
Géén idee waar ik het vandaan haalde dan
JEZAS hou op met me!!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
dan ben ik maar liefst DRIE JAAR OUDER!
Gelukkig maarquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet dat hij een keer iets had gezegd over Rechtop in de Wind, dus één jaar ouder dan
Gerrit zal het er wel zelf naar gemaakt hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:31 schreef Meke het volgende:
"Gerrit heeft geen rechten en plichten meer. Hij is onverzekerbaar"
Arme Gerrit
Mijne is pas 13 maanden en 3 dagen na mijn geboortequote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Rechtop in de Wind was de eerste ESF-inzending van Nederland dat ik in leven was
Nee, het was het foute antwoord, hij is gewoon nog verzekerdquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gerrit zal het er wel zelf naar gemaakt hebben
Tijdens Shangri-la zat ik nog in DE BUIK, maarja, toen was ik natuurlijk ook in leven.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Rechtop in de Wind was de eerste ESF-inzending van Nederland dat ik in leven was
Gelukkig maarquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, het was het foute antwoord, hij is gewoon nog verzekerd
Daar kun je goede discussies over voeren als je zin hebtquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tijdens Shangri-la zat ik nog in DE BUIK, maarja, toen was ik natuurlijk ook in leven.
Ja die uit Ja Zuster Nee Zuster ook alquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gerrit steelt wel als de raven overigens
Bij het vrijwilligerswerk waar ik vandaag was lees ik schoolboeken voor. Er zit toch verschil in de namen die ze gebruiken bij een vak als levensbeschouwing en bijvoorbeeld natuurkunde. Bij levensbeschouwing komen veel meer Jamals, Rachids en Fatima's voor, terwijl ze bij de exacte vakken Jeroen of Anne hetenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:34 schreef Meke het volgende:
Het gaat de hele tijd alleen maar over voornamen, nu gaat het ineens over Bram M.
[ afbeelding ]
Da's een anderquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die uit Ja Zuster Nee Zuster ook al![]()
Of is dat dezelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |