Dank u, dank u. Het duurt 3 jaar maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:39 schreef minilot het volgende:
Wat goed, Lucky! Schouderklopje en applaus!
Ja cool hequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Flyboarden ook gegoogled. Tof zeg!
Joeee!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er komen toch wel foto's van je Halloween-versiering he mini?
Aan de ene kant is het beter dat er een akkoord komt, maar ik gun het ze niet. En zeker Johnson niet.quote:
Geen sambal bij?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Net even Japanse massage gehad hier bij de spa![]()
Morgen weerVerwennerij is goed. Nee geen happy end
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn trots. Na een paar uur bankhangen zijn we toch maar aan de slag gegaan. Zooi opgeruimd in bijkeuken en serre en eindelijk de tuinspullen opgehangen.
[ afbeelding ]
Nu kunnen er eindelijk planten voor het raam overwinteren.
Die van de Aldi waren vroeger altijd fantastisch. En toen hebben ze er iets aan veranderdquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik schrok even sigmeMaar het waren gelukkig niet twee van je eigen honden, maar met een logeerhond. Wel heel fijn dat ze daarna deden alsof er niets aan de hand was, dat scheelt weer van elkaar scheiden
Kreeg je nog linkje naar waar de meiskes de foto's gaan plaatsen?
De kikkers & muizen mierzoete sinterklaasdingen van de AH zijn dit jaar wederom niet te vreten (vorig jaar wel voor de verandering) en die van de Lidl zijn heerlijk. Hema en Jumbo nog niet geprobeerd. Einde sinterklaassnoepmededeling.
Die van de AH zijn echt zó keihard dat je iemand's hoofd er mee in kan slaan. Zijn volgens mij van vorig jaar of zo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:03 schreef Lonaa het volgende:
Die van de Aldi waren vroeger altijd fantastisch. En toen hebben ze er iets aan veranderd
Tevens staat dit in de oven: http://apple-of-my-eye.co(...)spice-baked-oatmeal/ met chocoladestukjes. Morgen ontbijt
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Jezus @:sigme![]()
Alles geboektWelshe kerst, here we come!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Jezus @:sigme![]()
Alles geboektWelshe kerst, here we come!
Ook niet. Wel honger nu.quote:
Ik ben hier ook al jaren fatsoenlijke raambekleding aan het uitstellen maar het moet er binnenkort toch echt van komen. Ik vind het zo lastig en duur allemaal. Wat heb je uitgekozen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:22 schreef Clubsoda het volgende:
Lekker overzichtelijk Lucky!![]()
Wij hebben ons georiënteerd op een vloer en raambekleding. Ik heb altijd de neiging om zulke dingen eindeloos te googlen, maar gewoon de winkel binnenlopen is wel zo makkelijkNu maar eens afwachten hoeveel dit grapje nu weer gaat kosten.
Van margarine (blue band maakte het recept populair) of van boter?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik krijg vanavond 3 arretjes cakesvoor een goed doel dit dat, maar we nemen ieder mooi de helft mee naar het werk maandag
Ik moet eigenlijk niks van honden hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:07 schreef sigme het volgende:
Deze twee logeerhonden zijn vorig jaar ook
Nou heb ik best veel beesten, en dan valt toch echt heel erg op dat honden -voor een beest- enorm slim zijn. In tegenstelling tot varkens, waar men hoog van opgeeft. Die zijn ongeveer net zo slem als dat ze zindelijk zijn. Ik heb vandaag hun hok schoongemaakt, dus mij maak je niks wijs over hun zindelijkheidquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk niks van honden hebben![]()
Ben een keer op kerstavond uitgegleden over een hondendrol. Handen kapot, knieën kapot, broek kapot, jas kapot. Opzouten ermede. Vind het over het algemeen ook echt giga domme beesten trouwens
Die vreten het gewoon op?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:20 schreef sigme het volgende:
Kattepoep vind ik nog iets smeriger, maar daar denken de honden anders over
Wanneer kan ik aanschuiven?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
In het kader van pruttel-eten: hier staat erwtensoep op![]()
Lekker langzaam in de slowcooker.
Vanmorgen vakantie met de familie iets verder uitgedacht, markt afgeschuimd en bloemetjes gekocht. Nu de hele middag en avond voor mezelf
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kom er maar in Lonaa over Sally en de kattenkots.
Honden zijn echt goorEr zijn enkele leuke honden maar het zijn allemaal ransbakken.
Je vrijwilligerswerk niet zonder afzeggen verzaakt en was de rest leuk?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:04 schreef Myraela het volgende:
Zoveel gedaan vandaag, maar niets van mijn to-do lijstje. Oeps.
Ik ben ook een ster in áchteraf dingen bedenkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:07 schreef sigme het volgende:
Deze twee logeerhonden zijn vorig jaar ook een weekje wezen logeren, en ook toen hebben reu en reu elkaar de nieren geproefd. Maar toen waren we met meer mensen, dus toen was het beter te stoppen. En daarna zijn ze nog dágen normaal geweest. Ze hebben geen hekel aan elkaar, maar het zijn beide mánnetjes, en de roedelsamenstelling is hun onbekend, dus met een beetje mislopende groepsdynamiek gaat het dan opeens mis, soms. En daarna is het weer goed.
Eigenlijk verwacht ik geen nieuwe moeilijkheden, al zal ik de volgende keer eerder proberen het gevecht in de meest letterlijke zin te smoren, dat is wel vrij effectiefHeel apart gezicht, zo'n flauwvallende hond.
Ik heb de eigen hond daarstraks even wat nader bekeken, hij heeft twee gaten in de kop. En misschien wat in de bek, daar mag ik niet kijken. Het is een angstbijtertje, dus ik jaag 'm geen angst aan.
@:Isabeau, ik heb er niet aan gedacht om te vragen waar de foto's voor bedoeld waren. Ik bedenk altijd zoveel niet.
Morgen, want dan is hij het lekkerstquote:
Het meeste was zelfs nuttig, zoals een koelkast helemaal schoonmaken nadat er vlees door van boven naar beneden was gelekt. Maar nu moet ik zo nog wel even snel stofzuigen voordat er wat vrienden komen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:34 schreef derLudolf het volgende:
Je vrijwilligerswerk niet zonder afzeggen verzaakt en was de rest leuk?
Indien ja, niks aan de hand toch?
Verduisterende duettes, want dakkapel op het zuiden dus de zonwerende en isolerende werking is handig. Ik wilde eerst oldschool gordijnen maar omdat er aan de zijkant geen ruimte is om die te laten hangen, is dit makkelijker. Het is geen grote raampartij dus de kosten vallen hopelijk mee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben hier ook al jaren fatsoenlijke raambekleding aan het uitstellen maar het moet er binnenkort toch echt van komen. Ik vind het zo lastig en duur allemaal. Wat heb je uitgekozen?
Sinterklaassnoepupdate: wij hebben ons laten verleiden tot hippe speculaasjes en een veel te dure reep chocolade rocky road. Ik kan ineens nergens meer de bakkerskruidnoten van AH vinden terwijl ik ze een paar weken geleden echt heb gekocht. Die zijn veel lekkerder dan die van Bolletje.
En mijn thee verkopen ze ook al niet meer bij mijn vestiging.
Sigme![]()
Wij zijn nu de tijd uit aan het zitten tot 1. de droger klaar is zodat we het bed op kunnen maken en 2. we weg kunnen naar de Argentijn.
Ik ben tweemaal in mijn leven ad rem geweest en ik kan me beide keren herinnerenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook een ster in áchteraf dingen bedenkenIk ben áchteraf ook soms best grappig of gevat. Nooit op het moment zelf.
Lucky, jullie bijkeukenNetjes zo.
Geen idee en boeit me nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Van margarine (blue band maakte het recept populair) of van boter?
In het eerste geval gaf ik 'm geheel weg, in het tweede at ik 'm zelf op.
Tijd om te shoppenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:13 schreef Lonaa het volgende:
Dus, ik trek mijn broek op, want hij zakt af, scheurt er zo een lus uitAwesome, was laatste fatsoenlijke broek die ik nog had.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Epische gabberdocu op 3Rondjes lopen
Bedankt voor de anti-tip. Ben wel een fan van witte chocolade en had deze maar zo een keer kunnen kopen. Maar niet doen dus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:14 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is de citroen-maanzaad-witte "chocolade" van Tony niet te vreten..
Ik ken wel een paar goede Nederlandse filmsquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waarom zijn Nederlandse films vaak zo slecht..
Wij hebben de serie toen hij met uit was al eens gezien. We vielen nu midden in het stuk over de Energiehal. Feest der herkenning.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar net t begin gezien.. nu aan t assisteren met lossenbijna klaar
Ik kwam nu “Zwaar verliefd” tegen op Netflix... nou ja hij is zo fout dat het wel weer grappig is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar goede Nederlandse filmsMaar meestal niet best nee.
Is dat zo'n Nederlandse romcom? Want die zijn wel heel slechtquote:Op zondag 20 oktober 2019 00:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kwam nu “Zwaar verliefd” tegen op Netflix... nou ja hij is zo fout dat het wel weer grappig is.
Wat moeilijk voor jullie beiden 😘 sterkte vannachtquote:Op zondag 20 oktober 2019 00:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Waken.. dat mens wil in de nacht niet in slaap
Ook niet bij een leuke slaaptablet. Heb er nog maar één extra bij laten slikken met behulp van een doordrenkte tissue want door een rietje drinken gaat ook niet meer..
Ben wel bang voor deze nacht. Dan ben je maar
Nee haar partner is boven te slapen.quote:
Onrust kan pijn betekenen.. is ze nog wel aanspreekbaar?quote:Op zondag 20 oktober 2019 00:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee haar partner is boven te slapen.
Ze is zo moe en onrustig
Klopt, ze heeft pijn aan haar doorligplekken, vooral haar hielen. als ik háar vraag of de pijn heeft dan schudt ze nee.quote:Op zondag 20 oktober 2019 00:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Onrust kan pijn betekenen.. is ze nog wel aanspreekbaar?
Dikke, dikkein deze moeilijke dagen/uren voor jullie
Nederlandse romcom iddquote:Op zondag 20 oktober 2019 00:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat zo'n Nederlandse romcom? Want die zijn wel heel slecht
Dat is inderdaad heel zwaar voor jullie allemaal. Met ja en nee kom je ook wel ergens, maar mis je allemaal nuances.quote:Op zondag 20 oktober 2019 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Klopt, ze heeft pijn aan haar doorligplekken, vooral haar hielen. als ik háar vraag of de pijn heeft dan schudt ze nee.
Vragen waar ze ja of nee kan zeggen, maar dingen ze wil zeggen, verstaan wij niet meer, rat is frustratie wederzijds
Meest geavanceerde bed ever! Kan alle kanten op. Past zich samen lucht alles aan.quote:Op zondag 20 oktober 2019 01:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel zwaar voor jullie allemaal. Met ja en nee kom je ook wel ergens, maar mis je allemaal nuances.
Een speciaal matras met of zonder speciale kussentjes (allemaal van dat foam spul) zou kunnen helpen bij pijnlijke plekken van het liggen. Ik weet niet of ze al zoiets heeft? Zo lang liggen gaat van zichzelf al pijn doen en zo te horen wil ze jullie daar niet mee belasten.
Ik vertrouw op jou, vermaak mijquote:Op zondag 20 oktober 2019 01:14 schreef Isabeau het volgende:
Blijf je de hele nacht wakker, Uniek? Hoe vermaak je jezelf dan? Naast FOK!
Ik ben aan het werk, ik zou mij weinig vertrouwenquote:
Of datquote:Op zondag 20 oktober 2019 01:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee. Lig nu op een een matras naast mem. Ga ook maar proberen te slapen..
Daar hoorde ik vanavond een goede vriend over (@Gertquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb je nog een beetje kunnen slapen?quote:Op zondag 20 oktober 2019 08:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar ben je Uhmp?
Luxe hotel kamers
Dankjewel Liesje, dat hoop ik ook hoor. Trouwens ik ben zelf veel wel wat harder hoor. Zat zelf te denken aan een kussen
In het kader van die reeks is dat dagboek van een kindermeisje wel een vermakelijk verhaal voor 's nachtsquote:Op zondag 20 oktober 2019 01:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, ik zou mij weinig vertrouwen![]()
Ben topic in JUB aan het lezen: JUB / Ontmaskerde FOK!kers
Dat was toch deze dame? https://www.trouw.nl/nieu(...)-haar-zijn~b35fb038/quote:Op zondag 20 oktober 2019 08:40 schreef Barreltje het volgende:
In het kader van die reeks is dat dagboek van een kindermeisje wel een vermakelijk verhaal voor 's nachts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zondag 20 oktober 2019 08:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was toch deze dame? https://www.trouw.nl/nieu(...)-haar-zijn~b35fb038/Ah, Tinkerbell. ze had ook al die hamsters, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Kasteel bloemendal...quote:Op zondag 20 oktober 2019 08:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar ben je Uhmp?
Luxe hotel kamers
Dankjewel Liesje, dat hoop ik ook hoor. Trouwens ik ben zelf veel wel wat harder hoor. Zat zelf te denken aan een kussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Update: dochterlief stormt binnen in handdoek en ondergoed want ze was de rest van dr kleren vergeten en opa moppert dat oma moet opschieten om dat ze anders te laat zijn
Even tempo maken dus![]()
[..]
Dat was toch deze dame? https://www.trouw.nl/nieu(...)-haar-zijn~b35fb038/Nee, Nadine (@Nadine26) is die van de kindermeisjesboekenreeks, Tinkebel (hier op fok onder een net andere naam, tinke ofzo) de kunstenares die haar carriere begon met de kattetas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: @tinkaaa
Beetje rare relletjes trouwens, want beide waren hun topics netjes begonnen in TTK. Zeker dat van Nadine, die deed nooit erg geheimzinnig over het fet dat het fictie was, en bedoeld voor een publicatie, in mijn herinnering. Tinkebel kende ik van elders, daardoor wist ik hoe de vork in de steel zat.
[ Bericht 14% gewijzigd door sigme op 20-10-2019 09:13:56 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Bikkelharde softfiequote:Op zondag 20 oktober 2019 08:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar ben je Uhmp?
Luxe hotel kamers
[..]
Dat was toch deze dame? https://www.trouw.nl/nieu(...)-haar-zijn~b35fb038/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Het is een erg goede serie docu's. En als je zelf flink hebt meegefeest in de '90's, is het helemaal mooi. Kijken jaquote:Op zondag 20 oktober 2019 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar hoorde ik vanavond een goede vriend over (@:Gert) maar toen kregen we het over wifi enzo. Maar dit moet ik dus terugkijken, vanavond was aflevering 2 toch?
quote:Op zondag 20 oktober 2019 08:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kasteel bloemendal...
en onwijs luxe hier..
met als grootste luxe nog wel dat dochterlief bij opa en oma in bad zit.. en straks om 9 uur weer startklaar staat voor ontbijt.
En ik dus ook maar even in bad geploft ben....
Gun me daar zelf zelden tot nooit de tijd voor
Maar als ik dan toch alleen ben is het wel heel relaxt. Boekje mee, kopje koffie op de badrand.
Ongekend dit
Nu maar even aankleden.. anders stommelen opa en oma zo binnen terwijl ik me nog sta aan te kleden.Jaah! Ik hou van dit soort updatesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Update: dochterlief stormt binnen in handdoek en ondergoed want ze was de rest van dr kleren vergeten en opa moppert dat oma moet opschieten om dat ze anders te laat zijn
Even tempo maken dusdank je
Fijn verblijf, klinkt heerlijkNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Je komt dan waarschijnlijk met je vinger op die 2 vierkantjes rechtsboven. Dat sluit de bladen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 10:34 schreef AnneX het volgende:
@:kaatje...soms heb ik meer dan 15 tabbladen klaarstaan om nog te bladeren of om te lezen, bijv. een recept of een artikel.
En dan heb iets misdaan ( weet niet wat) en hoppa al de tabs wèg.
En dat noemde ik “wandelen”. Irritant.
Witte wijn voor Safwan.Bijzonder.
Voelde echt superluxe..quote:Op zondag 20 oktober 2019 10:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jaah! Ik hou van dit soort updatesdank je
Fijn verblijf, klinkt heerlijk
Ja, ik was wel oprecht onder de indruk.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat leuk Lonaa. Heb er vaker over gehoord dat het een hele happening is
Op www.gelderlander.nl staat een filmpjequote:Op zondag 20 oktober 2019 11:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik was wel oprecht onder de indruk.![]()
Blijkbaar graven ze in de nachten bijvoorbeeld ook nieuwe loopgraven, dichter bij Groenlo. Dynamisch slagveld ditdat.
Dat soort dingen hoor ik altijd te laatquote:Op zondag 20 oktober 2019 10:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik was gisteren bij de Slag om Grolle. Wat een gaaf evenement! Alle details kloppen, het is bijna magisch als je de binnenstad in loopt.
Re-enacters uit 17 landenRuim 1500. En zo'n 7000 mensen uit Groenlo die met groepen wat doen en bepaalde onderdelen uitbeelden/naspelen.
![]()
Vlak voor mijn dienst begon de fakkeloptocht. Dan loopt er 2000 man met fakkels door de binnenstad.
Over 2 jaar maar eens als bezoeker gaan, want gaaf.
Oh, en ik moest een pakje aan.![]()
[ afbeelding ]
Over 2 jaar weer.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoor ik altijd te laatLijkt me wel leuk iets om wat plaatjes te schieten en wat rond te kijken
Is het misschien de wraak voor je usernaam verandering?quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:33 schreef Blues het volgende:
Leuk Lonaa!
zeker leuker in de avond lijkt me.
Uhmp klinkt heerlijk.
Ach Uniekje
En AX; we zijn er nog niet uit.. er worden wel zinnige dingen gezegd in mijn topic in DIG, maar we hebben toch de oplossing nog niet.. ik snap er werkelijk geen *** meer van. Alles, alles, alles tig keer vergeleken op g's mobiel en de mijne, in de settings van fok op mobiel en laptop, in de browser van FF, andere browsers geprobeerd ook niet. Op mn iPad fok ik bijna nooit, alleen op vakantie, die gebruik ik alleen voor netflix als er voetbal op tv is of voetbal voor g als er iets op tv isen mijn muzieklesjes e.d.
quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is het misschien de wraak voor je usernaam verandering?
Bos of stad of duin met gidsen, het blijft leukquote:Op zondag 20 oktober 2019 11:30 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh
Ik was gisteren in een bos, met gids en een stel vrienden.Was heel tof en ook prachtig weer. Veel paddestoelen en dat soort moois gezien.
Je kunt vandaag nog een keer 😉quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik was er alleen maar de avond. Geeft denk ik ook wel extra sfeer, in het donker in de binnenstad met alle vuurtjes.![]()
Heb weinig echt gezien want ik kwam om bier te tappen, dus echt wel van plan de volgende keer als bezoeker te gaan.
Ja, dat is een behoorlijke domper ja.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Nope, het was daarvoor ook al op mijn oude mobiel.
Dus ik ging bijna jubelend gisteren fokken op mijn splinternieuwe mobiel die hetzelfde is als die van g en verdorie! Weer zo kleinWas best een domper.
Volgende keer naar Neeltje Jans, ook tof.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Bos of stad of duin met gidsen, het blijft leuk
Lijkt of je de "oude" instellingen hebt mee genomen. Android naar android? En de backup/apps automatisch terug gezet? waarschijnlijk wel en daar zit de uitdaging.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Nope, het was daarvoor ook al op mijn oude mobiel.
Dus ik ging bijna jubelend gisteren fokken op mijn splinternieuwe mobiel die hetzelfde is als die van g en verdorie! Weer zo kleinWas best een domper.
Mwoah. F heeft 2 avonden puppydienst gedaan en ik wil graag samen en de muppet kan nog niet mee dus we moeten 2 jaar wachtenquote:
Klopt, samsung naar samsung. En via smart switch alles overgezet. Maar op laptop ook dingen gereset. En ook alle browsers eruit gekickt en opnieuw geinstalleerd. Ik zal google ook nog ff verwijderen en de browser van het toestel proberen. Maar.... toen ik net als Blues inlogde op golfers mobiel was ik ook 'klein'. Dus het zit ergens in de 'Blues' instellingen, want als ik uitlog op mijn mobiel staat het wel zoals bij golfer.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:48 schreef z80 het volgende:
[..]
Lijkt of je de "oude" instellingen hebt mee genomen. Android naar android? En de backup/apps automatisch terug gezet? waarschijnlijk wel en daar zit de uitdaging.
Ik vermoed dat je moet zoeken bij beeldweergaven in het config scherm van android.
Of in de ontwikkelaars opties. Nu even geen foon bij de hand om te testen.
I help you rememberquote:Op zondag 20 oktober 2019 11:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
November 2021 denk ik daar ongetwijfeld aan
Dut soort evenementen is de reden dat ik nog een Facebookaccount heb.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
November 2021 denk ik daar ongetwijfeld aan
Daar vind ik feestboek ook heel handig voor en het voornaamste waar ik het voor gebruik.quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dut soort evenementen is de reden dat ik nog een Facebookaccount heb.
quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daarvoor is het echt ideaal, ja. Zo kwam ik ook achter een evenement deze week in het Kralingse Bos. Iets met allemaal lichtjes en muziek ofzo. Wel wat duur, 16 euro pp, maar ach.quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ziet er wel onwijs gaaf uit op de aankondigingen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarvoor is het echt ideaal, ja. Zo kwam ik ook achter een evenement deze week in het Kralingse Bos. Iets met allemaal lichtjes en muziek ofzo. Wel wat duur, 16 euro pp, maar ach.
Ik vind fb ook wel uiterst handig om op de hoogte te blijven van het reilen en zeilen van overzeese familie en vrienden.quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Inderdaad de enige reden om nog FB te hebben.
Same here... en ik woon niet overzees... maar toch een kleine 100km van waar ik vandaan kom. Wat familie aan de andere kant van de plas.quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik vind fb ook wel uiterst handig om op de hoogte te blijven van het reilen en zeilen van overzeese familie en vrienden.
Ja had ik gelezen maar vind dat eigenlijk te duur voor wat het isquote:Op zondag 20 oktober 2019 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarvoor is het echt ideaal, ja. Zo kwam ik ook achter een evenement deze week in het Kralingse Bos. Iets met allemaal lichtjes en muziek ofzo. Wel wat duur, 16 euro pp, maar ach.
Die heb ik niet zo veel. En de meeste zitten ook op Instagram dus dan kan ik daar mooi de foto's zien.quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik vind fb ook wel uiterst handig om op de hoogte te blijven van het reilen en zeilen van overzeese familie en vrienden.
quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lig nog steeds afwisselend aan en in het zwembad hier in de brandende zon bij 26 graden
quote:
Klinkt naar!quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lig nog steeds afwisselend aan en in het zwembad hier in de brandende zon bij 26 graden
Dat en ook voor mezelf als een soort dagboek. Vind t ook leuk te lezen wat vrienden en familie beleven. Daarnaast heb ik geen insta of Twitter meer een volg ik kranten, regio- en medische werkdingen e.d. op fb. En ik heb mijn Utreggroep natuurlijk, we gaan daar langzaam richting de 40.000 leden 😯quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb geen insta.quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die heb ik niet zo veel. En de meeste zitten ook op Instagram dus dan kan ik daar mooi de foto's zien.
De herinneringen van vorig jaar en de jaren ervoor vind ik tof ja.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat en ook voor mezelf als een soort dagboek. Vind t ook leuk te lezen wat vrienden en familie beleven. Daarnaast heb ik geen insta of Twitter meer een volg ik kranten, regio- en medische werkdingen e.d. op fb. En ik heb mijn Utreggroep natuurlijk, we gaan daar langzaam richting de 40.000 leden 😯
Grappig hoe dat werkt. Ik vond de herinneringen eerst opdringerig, en nu lees ik ze inderdaad ook met genoegen terug.quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:08 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De herinneringen van vorig jaar en de jaren ervoor vind ik tof ja.Elke ochtend vaste prik: effe wat herinneringen ophalen.
Ja, er komen nu wolken. Zit te twijfelen of ik er nog een keer in ga of dat ik het voor gezien hou. Wil de zwembroek wel graag droog inpakken. #fwpquote:
Nogmaals gaanquote:Op zondag 20 oktober 2019 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, er komen nu wolken. Zit te twijfelen of ik er nog een keer in ga of dat ik het voor gezien hou. Wil de zwembroek wel graag droog inpakken. #fwp
Wijf! Gewoon nog een keer plonzen jijquote:Op zondag 20 oktober 2019 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, er komen nu wolken. Zit te twijfelen of ik er nog een keer in ga of dat ik het voor gezien hou. Wil de zwembroek wel graag droog inpakken. #fwp
Helemaal lekker, maakt het uit johquote:Op zondag 20 oktober 2019 14:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Nogmaals gaan
Die zwembroek in je vieze kleding inpakken of in een plastic zakske, hoppa, probleem opgelost
Genieten![]()
Ik ben weleens in badpak met jurkje eroverheen in het vliegtuig gestapt omdat ik nog in de zee wilde zwemmen voor we gingen vliegen en al eerder hotel uit moesten
Lekker man![]()
Ik heb al 200 meter meer geplonsd vandaag dan op enige andere dag deze vakantie. Vind het wel best. Vlucht is inmiddels ook ingecheckt, ik kon nog een raamplek kiezenquote:Op zondag 20 oktober 2019 14:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wijf! Gewoon nog een keer plonzen jij
Nou ja, het zeikt hier van de regen. Maar zo’n hummel in een subtropisch zwemparadijs maakt veel goedquote:Op zondag 20 oktober 2019 15:51 schreef Kreator het volgende:
Klinkt goed Annie. Alles beter dan de regen hier.
Paar nieuwe plantjes gekocht. Ben er wel weer blij mee. Ook een ananasplant met ananas.
We zijn wel van plan te gaan, maar nog best kans dat we er toch vanaf zien. De krent in mij vond het ook duur, maar aan de andere kant zoek ik een beetje naar leuke dingen om te doen die niet alleen om eten draaien.quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:17 schreef Molo het volgende:
Ja had ik gelezen maar vind dat eigenlijk te duur voor wat het is
Als jij gaat wil ik wel graag weten hoe het was
Goede hoya en maranta.quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:56 schreef Kreator het volgende:
Plantjes
https://imgur.com/gallery/ZBZJrTZ
De koffieplant is niet nieuw maar wel enorm gegroeid. Ooit in een klein koffiekopje gekocht.
Hmm. De helft is niet geupload.
Ja. Maar ja. De andere leuke uploaden doet het niet.quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goede hoya en maranta.De maranta heb ik ook en is een blije mofo. Groeien alles.
Morgen, 19:00!quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meeeh! Deze foto wil ik zien!quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:56 schreef Kreator het volgende:
Plantjes
De koffieplant is niet nieuw maar wel enorm gegroeid. Ooit in een klein koffiekopje gekocht.
Hij wil mobiel helemaal niets openen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:56 schreef Kreator het volgende:
Plantjes
Goed hè? Als Günther het beu is in een restaurant gaan we steevast even rondjes lopen en dan moet ik altijd daaraan denken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Desktop geeft ook 404.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij wil mobiel helemaal niets openen.
Joe, al ben ik niet zo kritisch als het om lichtjes in een bos gaatquote:Op zondag 20 oktober 2019 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oeh, laat je weten hoe het was? Wij willen dinsdag.
Oooh, dat was ook zo leuk. We kregen in de collegezaal soms zelfs filmpjes van Er was eens....de mensquote:Op zondag 20 oktober 2019 11:38 schreef z80 het volgende:
En weer een paar uur verloren. Kwam deze reeks tegen op jijbuis.
https://www.youtube.com/r(...)as+eens+geschiedenis
Tevens verkouden. Ben het na 2 dagen al weer zat.
Dat lijkt mij ook super gaafquote:
Lonaa-in-themakleding-jompel!quote:Op zondag 20 oktober 2019 10:57 schreef Lonaa het volgende:
Oh, en ik moest een pakje aan.![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij wel ja. Er was gisteren ook zo'n jongen die geïnterviewd werd. Wat doe je nou op een avond? Nou, rondjes lopen. En verder? Nog meer rondjes lopen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Goed hè? Als Günther het beu is in een restaurant gaan we steevast even rondjes lopen en dan moet ik altijd daaraan denken.![]()
Is toch ook die docu waar die nog piepjonge (15 ofzo) DJ 100% Isis zit?
Is ook gewoon belangrijk, rondjes lopen op zo een feest.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Er was gisteren ook zo'n jongen die geïnterviewd werd. Wat doe je nou op een avond? Nou, rondjes lopen. En verder? Nog meer rondjes lopen.![]()
Het aller, allerbelangrijkst. Van levensbelang.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Is ook gewoon belangrijk, rondjes lopen op zo een feest.![]()
Weet jij best.
Jezus!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:36 schreef sigme het volgende:
Uurtje geleden hoorde ik wat stemmen in de buurt, ik even gluren; in onze wei met de ramlammeren waren twee meisjes (puberleeftijd) een fotoreportage aan het maken. Zag er gezellig uit. Dus ik dacht, ik loop even met de honden naar ze toe, zijn die honden er ook even uit. Zo gezegd zo gedaan. Sta ik te babbelen met de meiskes, vliegen mijn reu en de logeerreu mekaar in de haren.
Nou ben ik niet bang van vechtende honden, dus ik spring ertussen, grijp elk in nekvel en trek ze uit elkaar. Maar 1 persoon kan niet blijvend 2 honden in bedwang houden, en ze bleven maar agressief. Plukken haar en spatten bloed in de rondte. Ik kreeg ze wel steeds weer beide te pakken om ze weer uit elkaar te trekken.
Gelukkig raakte mijn vader (halfdoof, in z'n huis 250 meter verderop) gealarmeerd (lees: zijn hond) en kwam eens kijken, dus toen ik die zag riep ik die te hulp, waarop de arme man (75 jaar oud), op z'n sokken, over de weg en door wei naar mij gerend is.
Tegen die tijd had ik m'n eigen hond zo lelijk opgetild aan z'n halsband dat die net flauw ter aarde stortte, zodat ik die even kon laten liggen en met dat andere monster een paar meter verderop kon gaan, waarmee ik dat beest eindelijk normaal aan een riem kon bevestigen. Va met mijn hond naar huis, ik met de logeerhond afkoelen. Meiskes nog wat geruststellen - die waren maar een endje verderop gaan staan, héél verstandig van ze.
Maar ik had pas na een uur geen pijn op de borst meer. Allemachtig wat een inspanning. Honden doen natuurlijk allang weer normaal, alsof er niets gebeurd is. Beetje zere poot en nog wat rode vlekken aan de snuit.
Maar goed, ook nog wel wat nuttigs gedaan vandaag. Varkenswei geharkt, ze woelen altijd grote hopen zand richting de rand. Augiasstal uitgemest, en nieuw stro erin, de biggen waren er helemaal verguld mee. Kippenhok ook weer schoon en fris. Moeder op de koffie gehad.
Spaghetti.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:47 schreef minilot het volgende:
Avondeten: brood met random beleg of ingevroren ragù ontdooien voor op spaghetti?
quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spaghetti.
Maar dat zou ik eigenlijk altijd wel kiezen.
Tsja, daar doe je nou eenmaal weinig aanquote:Op zondag 20 oktober 2019 16:58 schreef fietsie het volgende:
Waren zijn "rondjes" pupillen nu bijna groter dan zijn hele oogbollen?
rits erin en aantrekken?quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:04 schreef minilot het volgende:
Och, J. loopt al een uur mompelend te ijsberen met twee vierkante meter groene vacht in zijn handen. Volgens mij zit -ie in een impasse omtrent het monster voor het raam. #Halloweendeco
Voor zo lang als het duurt ja. Achterlijk primaal gedrag is hetquote:Op zondag 20 oktober 2019 17:24 schreef Uhmmpie het volgende:
Alle neuzen nu weer dezelfde kant op gelukkig.
quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Okee, ik vind pompoen gewoon echt niet lekker, in welke vorm ook.. BRR
quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zij die mij op FB hebben, niet over die enkel beginnen plz, ouders lezen ook meeBedankt
Ik heb net een foto van het flyboarden gepost namelijk![]()
Ik heb je toch op FB manquote:
Ik weet niet wanneer je gaat en welk eiland. Maar is Cathay Pacific niet een optie?quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vluchten aan het kijken voor Indonesië.
Een van de keuzes: in 13 uur rechtstreeks vliegen met Garuda Indonesia. Of in 24 uur met twee overstappen iets goedkoper vliegen, maar dan wel het grootste deel metEmirates
![]()
24 uur is best lang he
Ja hequote:
Idee is nu Sumatra-binnenlandse vlucht-Bali.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je gaat en welk eiland. Maar is Cathay Pacific niet een optie?
Uurtje of 20 vliegen via Hongkong.
En het is toeval dat je dezequote:Op zondag 20 oktober 2019 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heHet is een beetje alsof ik ineens allemaal dingen ga doen die ik niet meer kan doen als ik eenmaal 60 ben of zo
Nee hoor, vorig jaar ging ik ook al parasailenquote:Op zondag 20 oktober 2019 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En het is toeval dat je dezegekkigheid
ging doen nadat je mij hebt gemeet?
Motor kopen? Of een cabrio?quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heHet is een beetje alsof ik ineens allemaal dingen ga doen die ik niet meer kan doen als ik eenmaal 60 ben of zo
quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, vorig jaar ging ik ook al parasailen
Ja ja! Dat wordt de volgendequote:Op zondag 20 oktober 2019 18:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij doet dingen die ik ook nog wil en zal gaan doen.![]()
Maar jij moet nog uit een vliegtuig springen, toch?
Nou ja Himalaya zelf? Nepal ben ik al geweest, één van mijn weinige reizen buiten Europa trouwens.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Motor kopen? Of een cabrio?
Of Himalaya als volgende bestemming
Gaan ze weer overbezorgd lopen doen en zo. Word je als kind doodmoe van.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:28 schreef Blues het volgende:
Flessie, wat hebben jouw ouders nou met je enkel te maken? Is toch gewoon stomme pech? Kan hun ook overkomen toch
Ik heb jou niet op fb
Ik dacht dat je ze niet ongerust wilde maken. Vond dat heel liefquote:Op zondag 20 oktober 2019 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan ze weer overbezorgd lopen doen en zo. Word je als kind doodmoe van.
Arm kind.. ouders die daadwerkelijk om je geven.. echt irritant!quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik uit mijn vliegtuig sprong heb ik ze dat ook pas na (de goede) afloop verteldquote:Op zondag 20 oktober 2019 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat komt eigenlijk op hetzelfde neer jaquote:Op zondag 20 oktober 2019 18:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ze niet ongerust wilde maken. Vond dat heel lief![]()
Ja dat is ook wel zoquote:Op zondag 20 oktober 2019 18:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Arm kind.. ouders die daadwerkelijk om je geven.. echt irritant!
Ze bedoelen het goed
(Denk ik)
Ik zie niks?quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook geen fb vriendjes maar uitnodiging verzonden
Weet niet, ik krijg weleens van die rare verzoekjes van mensen met wie ik dan allemaal gemeenschappelijke vrienden in de Fok-hoek blijk te hebben. Dus die gooi ik dan wegquote:Op zondag 20 oktober 2019 18:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Heeft ze de verkeerde vent uitgenodigd?
Zijn alter ego: Dokter Flash de porrrrno sterquote:Op zondag 20 oktober 2019 18:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Ga jij eens even logeerkatten opvoeden of zo ja. Vrijpostig en nogwatquote:Op zondag 20 oktober 2019 18:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zijn alter ego: Dokter Flash de porrrrno ster
Ik ging zoekenquote:Op zondag 20 oktober 2019 18:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zijn alter ego: Dokter Flash de porrrrno ster
Midlifecrisisquote:Op zondag 20 oktober 2019 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja ben nou 46, dan wordt het daar toch ook een beetje tijd voor he. Pubers de deur uit en zo jwz.quote:
Hmm mits de juiste vestiging.. vind ik het ook prima voor een pizzaatje hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:03 schreef Clubsoda het volgende:
Wij waren bij de Happy Italywas goed te doen, en goedkoper dan de lunch vandaag
In Eindhoven zitten ze gewoon hartje centrum.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:08 schreef fietsie het volgende:
Happy Italy is toch juist een formule voor op de industrieterreinen rond voetbalstadions?
Dat zeg ik: een industrieterrein.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Eindhoven zitten ze gewoon hartje centrum.
Hier bij de Pathe. Eén keer gegeten en de hele nacht wakker van buikpijn. Vet had ik al met een servetje eraf gedept.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:08 schreef fietsie het volgende:
Happy Italy is toch juist een formule voor op de industrieterreinen rond voetbalstadions?
Neuh ik heb er de afgelopen 2 jaar (te) veel tijd doorgebracht; die stad is gewoon een stel industrieterreinenquote:
Goed begin van een wild waanzinnig liefdesverhaal wel!quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja vind ik ook hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:03 schreef Clubsoda het volgende:
Wij waren bij de Happy Italywas goed te doen, en goedkoper dan de lunch vandaag
Vespa kopen en je haar laten groeien, rode pullover van lamswol aan en Fles kan helemaal losquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ben nou 46, dan wordt het daar toch ook een beetje tijd voor he. Pubers de deur uit en zo jwz.
Goed hoor, wat jij wil.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh ik heb er de afgelopen 2 jaar (te) veel tijd doorgebracht; die stad is gewoon een stel industrieterreinen
Ja, die van mij ook, omdat je dacht dat het niet kon kloppen, want dat Facebook profiel is van een Nederlanderquote:Op zondag 20 oktober 2019 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet niet, ik krijg weleens van die rare verzoekjes van mensen met wie ik dan allemaal gemeenschappelijke vrienden in de Fok-hoek blijk te hebben. Dus die gooi ik dan weg![]()
![]()
Ja als mensen zo druk zijn om me op het verkeerde been te zettenquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:23 schreef derLudolf het volgende:
Ja, die van mij ook, omdat je dacht dat het niet kon kloppen, want dat Facebook profiel is van een Nederlander![]()
Dat is vrij bekend van Peru toch?quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Ohhhh zie net foto’s op fb van een kennis van zijn reis naar Peru, waar hij naast een rondreis ook een familie die hij sponsort heeft bezocht... ik zie een paar foto’s, denk oh wat schattig, de cavia’s mogen los lopen daar...staat erbij “cavia’s voor consumptie”
Delicatesse daar toch?quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is vrij bekend van Peru toch?
A mostly uneventful day at the office dusquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:24 schreef sigme het volgende:
Vandaag een rustig zondagje.
Broodontbijtje, liefste de deur uit, bij thuiskomst wat frituurhapjes. Ik heb wat buiten gewerkt: de laatste 3 kruiwagen onkruid uit de moestuin naar de varkens, de laatste wortels gerooid en een paar kolen en wat lenteuitjes.
Goede voornemens gemaakt voor morgen: een rollade, een lamsbout en een procureur, allemaal zo rond een kilo, uit de diepvries gehaald. Morgen bakken en braden en stoven en marineren enzo denk ik maar.
Honden hebben alle plukken haar op de bestemde plaatsen laten zitten.
Krek sa!quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
A mostly uneventful day at the office dus
Huis uitgeschoptquote:Op zondag 20 oktober 2019 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij eens even logeerkatten opvoeden of zo ja. Vrijpostig en nogwat
quote:
Nee. Ga zo slapen, morgen 3:30 wekker, 4:00 early breakfast, 4:45 airport shuttlequote:
Jij bent duidelijk niet klaar voor de post industriële hipheid van Strijp S.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh ik heb er de afgelopen 2 jaar (te) veel tijd doorgebracht; die stad is gewoon een stel industrieterreinen
Gelukkig maarquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:24 schreef sigme het volgende:
Vandaag een rustig zondagje.
Broodontbijtje, liefste de deur uit, bij thuiskomst wat frituurhapjes. Ik heb wat buiten gewerkt: de laatste 3 kruiwagen onkruid uit de moestuin naar de varkens, de laatste wortels gerooid en een paar kolen en wat lenteuitjes.
Goede voornemens gemaakt voor morgen: een rollade, een lamsbout en een procureur, allemaal zo rond een kilo, uit de diepvries gehaald. Morgen bakken en braden en stoven en marineren enzo denk ik maar.
Honden hebben alle plukken haar op de bestemde plaatsen laten zitten.
Dat is best eens leuk om doorheen te wandelenquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet klaar voor de post industriële hipheid van Strijp S.
Oh, ik dacht dat je vandaag al vloog, vanwege die natte zwembroek. Slaap lekker! Wel wekservice morgen? En krijg je dan nog een ontbijtje voor vertrek?quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ga zo slapen, morgen 3:30 wekker, 4:00 early breakfast, 4:45 airport shuttle
Ik met dus ook nog even Peru aan doen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Ohhhh zie net foto’s op fb van een kennis van zijn reis naar Peru, waar hij naast een rondreis ook een familie die hij sponsort heeft bezocht... ik zie een paar foto’s, denk oh wat schattig, de cavia’s mogen los lopen daar...staat erbij “cavia’s voor consumptie”
Daarna weer terug de vriezer in denkquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
En 3 kilo vlees bereiden?Wat ben je van plan?!
Neuh gewoon zelf een wekkertjequote:Op zondag 20 oktober 2019 19:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je vandaag al vloog, vanwege die natte zwembroek. Slaap lekker! Wel wekservice morgen? En krijg je dan nog een ontbijtje voor vertrek?
Bij gebrek aan een koel/vrieskast moet je iets doen om je verkoopwaren vers te houden.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is vrij bekend van Peru toch?
En het is zoiets als kreeften of vissen die je uit kunt kiezen uit een aquarium.
Mijn ding is het overigens ook niet
Ja, vanwege al die honden heb ik wat vrij genomen, om mijn liefste nu alle dagen te laten opdraaien voor die beesten vond ik ook zo wat; met z'n tweeën is het allemaal een stuk beter in de hand te houden. Dus heb ik morgen en overmorgen half vrij / half thuiswerk afgesproken.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Vrije dag morgen?
En 3 kilo vlees bereiden?Wat ben je van plan?!
In Japan slaan ze dit soort stappen ook weleens gewoon over als het ze uitkomtquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:31 schreef z80 het volgende:
in Azië. Zo zwemt de vis nog. Knal op de kop, pan in en even later ligt deze op je bord.
Industrieterrein Strijp bedoel je? https://nl.wikipedia.org/wiki/Strijp-Squote:Op zondag 20 oktober 2019 19:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet klaar voor de post industriële hipheid van Strijp S.
Haiquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, vanwege al die honden heb ik wat vrij genomen, om mijn liefste nu alle dagen te laten opdraaien voor die beesten vond ik ook zo wat; met z'n tweeën is het allemaal een stuk beter in de hand te houden. Dus heb ik morgen en overmorgen half vrij / half thuiswerk afgesproken.
Daar kan ik prima vlees bij braden, dunkt me. Het meeste gaat daarna weer de diepvries in, maar wel moeten ook een beetje dooreten want er valt binnenkort een groot varken vrij. Misschien moet ik nog maar wat afnemers gaan zoeken, op fok ofzo.
Ik vind de Kop van Zuid nou net een heel leuk plekje Rotterdamquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:08 schreef fietsie het volgende:
Ja, zoals je link zegt: Strijp Squote:Op zondag 20 oktober 2019 19:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Industrieterrein Strijp bedoel je? https://nl.wikipedia.org/wiki/Strijp-S
Net zo erg als Acht.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Industrieterrein Strijp bedoel je? https://nl.wikipedia.org/wiki/Strijp-S
Helderquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, vanwege al die honden heb ik wat vrij genomen, om mijn liefste nu alle dagen te laten opdraaien voor die beesten vond ik ook zo wat; met z'n tweeën is het allemaal een stuk beter in de hand te houden. Dus heb ik morgen en overmorgen half vrij / half thuiswerk afgesproken.
Daar kan ik prima vlees bij braden, dunkt me. Het meeste gaat daarna weer de diepvries in, maar wel moeten ook een beetje dooreten want er valt binnenkort een groot varken vrij. Misschien moet ik nog maar wat afnemers gaan zoeken, op fok ofzo.
JA MAAR HIJ WIL DAT JE HET EEN INDUSTRIETERREIN NOEMTquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, zoals je link zegt: Strijp S
Het wordt hier altijd zo gebasht, maar het was een prima bodem met een tamelijk overdreven hoeveelheid kaas, maar echt veel beter dan de Mac bijvoorbeeld terwijl het wel zo'n beetje in dezelfde prijsrange valt.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja vind ik ook hoor.
Beetje goed kijken wat je bestelt en is hartstikke prima dan, en bizar voor dat geld
Varken is iets minder. Maar mocht er wat overblijven van een wandelend bolletje wol.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee dan liet ik het ook wel bij een worteltje denk ikquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:Ik denk niet dat ik vlees zou eten (en lam al helemaal niet) als ik ze [..] zelf zou moeten slachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |