Dank u, dank u. Het duurt 3 jaar maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:39 schreef minilot het volgende:
Wat goed, Lucky! Schouderklopje en applaus!
Ja cool hequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Flyboarden ook gegoogled. Tof zeg!
Joeee!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er komen toch wel foto's van je Halloween-versiering he mini?
Aan de ene kant is het beter dat er een akkoord komt, maar ik gun het ze niet. En zeker Johnson niet.quote:
Geen sambal bij?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Net even Japanse massage gehad hier bij de spa![]()
Morgen weerVerwennerij is goed. Nee geen happy end
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn trots. Na een paar uur bankhangen zijn we toch maar aan de slag gegaan. Zooi opgeruimd in bijkeuken en serre en eindelijk de tuinspullen opgehangen.
[ afbeelding ]
Nu kunnen er eindelijk planten voor het raam overwinteren.
Die van de Aldi waren vroeger altijd fantastisch. En toen hebben ze er iets aan veranderdquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik schrok even sigmeMaar het waren gelukkig niet twee van je eigen honden, maar met een logeerhond. Wel heel fijn dat ze daarna deden alsof er niets aan de hand was, dat scheelt weer van elkaar scheiden
Kreeg je nog linkje naar waar de meiskes de foto's gaan plaatsen?
De kikkers & muizen mierzoete sinterklaasdingen van de AH zijn dit jaar wederom niet te vreten (vorig jaar wel voor de verandering) en die van de Lidl zijn heerlijk. Hema en Jumbo nog niet geprobeerd. Einde sinterklaassnoepmededeling.
Die van de AH zijn echt zķ keihard dat je iemand's hoofd er mee in kan slaan. Zijn volgens mij van vorig jaar of zo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:03 schreef Lonaa het volgende:
Die van de Aldi waren vroeger altijd fantastisch. En toen hebben ze er iets aan veranderd
Tevens staat dit in de oven: http://apple-of-my-eye.co(...)spice-baked-oatmeal/ met chocoladestukjes. Morgen ontbijt
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Jezus @:sigme![]()
Alles geboektWelshe kerst, here we come!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Jezus @:sigme![]()
Alles geboektWelshe kerst, here we come!
Ook niet. Wel honger nu.quote:
Ik ben hier ook al jaren fatsoenlijke raambekleding aan het uitstellen maar het moet er binnenkort toch echt van komen. Ik vind het zo lastig en duur allemaal. Wat heb je uitgekozen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:22 schreef Clubsoda het volgende:
Lekker overzichtelijk Lucky!![]()
Wij hebben ons georiënteerd op een vloer en raambekleding. Ik heb altijd de neiging om zulke dingen eindeloos te googlen, maar gewoon de winkel binnenlopen is wel zo makkelijkNu maar eens afwachten hoeveel dit grapje nu weer gaat kosten.
Van margarine (blue band maakte het recept populair) of van boter?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik krijg vanavond 3 arretjes cakesvoor een goed doel dit dat, maar we nemen ieder mooi de helft mee naar het werk maandag
Ik moet eigenlijk niks van honden hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:07 schreef sigme het volgende:
Deze twee logeerhonden zijn vorig jaar ook
Nou heb ik best veel beesten, en dan valt toch echt heel erg op dat honden -voor een beest- enorm slim zijn. In tegenstelling tot varkens, waar men hoog van opgeeft. Die zijn ongeveer net zo slem als dat ze zindelijk zijn. Ik heb vandaag hun hok schoongemaakt, dus mij maak je niks wijs over hun zindelijkheidquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk niks van honden hebben![]()
Ben een keer op kerstavond uitgegleden over een hondendrol. Handen kapot, knieën kapot, broek kapot, jas kapot. Opzouten ermede. Vind het over het algemeen ook echt giga domme beesten trouwens
Die vreten het gewoon op?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:20 schreef sigme het volgende:
Kattepoep vind ik nog iets smeriger, maar daar denken de honden anders over
Wanneer kan ik aanschuiven?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
In het kader van pruttel-eten: hier staat erwtensoep op![]()
Lekker langzaam in de slowcooker.
Vanmorgen vakantie met de familie iets verder uitgedacht, markt afgeschuimd en bloemetjes gekocht. Nu de hele middag en avond voor mezelf
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kom er maar in Lonaa over Sally en de kattenkots.
Honden zijn echt goorEr zijn enkele leuke honden maar het zijn allemaal ransbakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |