geen idee welke groter is. Maar hier een stukje erover.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is die in Duiven nog groter dan die in Halsteren?
Ik zag van de week bij intratuin ook ballen (heel mooi, dat wel) voor 2.99 en 3.99 per stuk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:08 schreef Myraela het volgende:
Oh god, nu wil ik ook weer allemaal kerst-crap kopen.Ik zat laatst al naar kerstballen te zoeken, maar zo duur.
Gewoon maar kopen en opzetten geen optie? Hij staat er dan toch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:13 schreef Barreltje het volgende:
Ik moet eerst maar eens onderhandelen dat er weer een boom mag komen...
+1, maar dit weekend zal ook niet anders zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Weekenderg aan toe. Slaapgebrek breekt me op
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gewoon maar kopen en opzetten geen optie? Hij staat er dan toch.
Ik ook geloof ik.quote:
Wij alleen zondag middag even Folk en Bock checken. Meer zit er echt niet in.. gelukkig had ik een iets minder drukke week en volgende week ook relatief rustig dus kan ik een beetje bijtrekken..quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
+1, maar dit weekend zal ook niet anders zijn.![]()
Vanavond verjaardag, ik ga eerst een paar uur en dan gaat Frank.Morgen aan het werk bij Slag om Grolle, 's avonds achter de bar. En iets van boodschappen.
Zondag slapen. Denk ik.
Kopen en neerzetten. Kerstboom hoort erbijquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:13 schreef Barreltje het volgende:
Daar zou ik echt niet over onderhandelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:13 schreef Barreltje het volgende:
Heb 'm een keer op 24 december opgezet. 1 december gekocht en op het balkon gezet. Daarna naar Zuid Afrika op vakantie, 23 december terug. Een vriend had 'm toen al in de kamer gezet en de lampjes er in gedaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:39 schreef Barreltje het volgende:
18 dec is geloof ik wel op zn vroegst dat we de boom neer gaan zetten..
Gelukkig mensen met humor, er zullen er best zijn die zich dan beledigd voelenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:47 schreef AnneX het volgende:
Zojuist in de foyer: een langharige hond mét haarspeldje( net als ik
)
zodat het haar niet voor de ogen hangt.
Ik grapte of hij thuis voor dweil diende?
De naam bleek Zwabber te zijn.
HIer nog niet. Als het goed is halen we 'm op 1 december, denk dat ik 'm het weekend van 15 december opzet. Anders kan ik 'm helemaal uitschudden na de kerst.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
6 december gaat hij hier op hoor.
@DeZwabber?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:47 schreef AnneX het volgende:
Zojuist in de foyer: een langharige hond mét haarspeldje( net als ik
)
zodat het haar niet voor de ogen hangt.
Ik grapte of hij thuis voor dweil diende?
De naam bleek Zwabber te zijn.
Ah ja ik heb een echte nepper. Naalden en voetjes van huisdieren zijn niet zo'n goede combinatie is in het verleden gebleken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
HIer nog niet. Als het goed is halen we 'm op 1 december, denk dat ik 'm het weekend van 15 december opzet. Anders kan ik 'm helemaal uitschudden na de kerst.
Ding moet, nu ik de huiskamer anders ingericht heb, wel een ander plekje krijgen.
Naalden doen ze hier niet veel mee, maar één wil altijd het water opdrinken (en dan zwaait de boom soms een beetje heen en weer) en beiden boksen ze met de ballenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah ja ik heb een echte nepper. Naalden en voetjes van huisdieren zijn niet zo'n goede combinatie is in het verleden gebleken.
Bij onze Loebes is er ooit een klein naaldje in zijn poot geslopen. Dierenarts zei dat hij er jaarlijks wel een paar binnen kreeg met hetzelfde probleem. Sindsdien hebben wij een nep boom.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Naalden doen ze hier niet veel mee, maar één wil altijd het water opdrinken (en dan zwaait de boom soms een beetje heen en weer) en beiden boksen ze met de ballen
'een vriendin'quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ik krijg dit jaar een nieuwe nep-kerstboom. Met ledlampjes. Ben heel benieuwdGekocht via een vriendin bij een groothandel met personeelskorting
quote:
Oh dat is wel grappig. Het merendeel van mijn vrienden is mannelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het merendeel van mijn vrienden is vrouwelijk
Ik had dat ook een paar jaar en vorig jaar voor het eerst niet. Ik heb echt genoten van alles uitpakken enzo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had vorig jaar geen kerstversiering ofzo. Zaten in het tijdelijke huis en kon nergens bij aan kerst spullen,
Heb het zo gemist
Gelukkig. Vorig weekend was hier de laatste living statues, heeeel natquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:19 schreef Sarabi het volgende:
Het hele weekend bierfestival in het dorpgelukkig overdekt
Ah das jammer. Die zijn soms echt heel gaaf om te zien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gelukkig. Vorig weekend was hier de laatste living statues, heeeel nat
Een potje zelfbevrediging kan heel motiverend werken op zijn tijdquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:44 schreef fietsie het volgende:
Chinese voer was lekker. Al had ik ook onbehoorlijk veel trek in wat.
Eens denken wat nu.
Volgens mij gaat het nu naar Ede. Ik ging er vroeger vaak naar toe maar de laatste keren was het zo druk, kreeg het er heel benauwd van. De laatste jaren stonden op een verhoging maar nog steeds zo druk dat ik niets zag.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah das jammer. Die zijn soms echt heel gaaf om te zien.
Haha dat ga ik proberen thuisquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:12 schreef Myraela het volgende:
Ik had heel veel trek in knakworstjes. Weet ook niet waarom. Maar niet gekocht. Dus nu heb ik er nog steeds trek in. Mijn vriend had vanmiddag op zijn werk een tosti met knakworst, wat een geniale combinatie is dat.
Ik had laatst toevallig ineens weer blogmood, nadat ik de vega erwtensoep had gemaakt en die bovenverwachting lekker was geworden. En kreeg meteen een klein opdrachtje, dus dat is ook altijd leuk. Dus die maak ik morgen meteen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:19 schreef derLudolf het volgende:
Maar je schreef ergens "koken voor blog"? Heb je die weer aangeslingerd, de laatste keer dat ik keek was ie een jaar niet geüpdatet
Ja dat kun je soms zo hebben hč. 2017 en 2018 heb ik vrij fanatiek gevist, dit jaar weinig. Wel weer een stuk meer met fotografie bezig geweest.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had laatst toevallig ineens weer blogmood, nadat ik de vega erwtensoep had gemaakt en die bovenverwachting lekker was geworden. En kreeg meteen een klein opdrachtje, dus dat is ook altijd leuk. Dus die maak ik morgen meteen.
Ik kan dat filter niet vinden op ebay. Ik kan nooit iets vinden op ebayquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja dat kun je soms zo hebben hč. 2017 en 2018 heb ik vrij fanatiek gevist, dit jaar weinig. Wel weer een stuk meer met fotografie bezig geweest.
Omelet frikadel speciaal is ook primaquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen bij frikandel speciaal. Frikandel in een tosti lijkt me ook wel awesome.
OH ik heb er zojuist nog 91 dollar uitgegevenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik kan dat filter niet vinden op ebay. Ik kan nooit iets vinden op ebay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In huis geen plek voor een boom meer.
Hier en daar wat kerst/winterspulletjes, dan is het nog voller.
Is het al 2 januari 2021?
@Myra: het vega erwtensoep gedeeld en een like !
Wat voor opdracht krijg je dan eigenlijk en is dat dan n.a.v. de laatste blog post?
Thanks! En was toevallig dat het tegelijk liep. Gewoon een opdrachtje om een blog te schrijven en daarin wat linkjes te verwerken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:48 schreef AnneX het volgende:
@:Myra: het vega erwtensoep gedeeld en een like !
Wat voor opdracht krijg je dan eigenlijk en is dat dan n.a.v. de laatste blog post?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:48 schreef AnneX het volgende:
Vrijdagavond is vaak een variatie op shakshuka zoals vanavond weer![]()
Terugscrollend: Kerst vrees ik en ik “moet” er iets op verzinnen.Kwel jezelf niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In huis geen plek voor een boom meer.
Hier en daar wat kerst/winterspulletjes, dan is het nog voller.
Is het al 2 januari 2021?
@:Myra: het vega erwtensoep gedeeld en een like !
Wat voor opdracht krijg je dan eigenlijk en is dat dan n.a.v. de laatste blog post?zeg gewoon dat je al andere plannen hebt
Zorg bij voorkeur dat dat ook echt waar is.
En anders gewoon dat je er geen behoefte aan hebt. Even vervelend maar spaart een hoop ellende uit
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
https://www.ebay.com/itm/(...)2:g:PK4AAOSwqVBZa60Uquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik kan dat filter niet vinden op ebay. Ik kan nooit iets vinden op ebay
Jaaa dankjewel!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
https://www.ebay.com/itm/(...)2:g:PK4AAOSwqVBZa60U
Doet deze link het?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:18 schreef AnneX het volgende:
Ja, Fles...I know.
In eerdere jaren gedaan toen sch.ma nog leefde.
Nu zijn er drie broers. Misschien kunnen die samen een kerstdag doorbrengen.
Zie je wel...post het op fok als ik vastloop en ik kom tot een idee door de reacties.
Merci.
Kan de mijne nergens vindenquote:
Altijd welkom hier hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:18 schreef AnneX het volgende:
Ja, Fles...I know.
In eerdere jaren gedaan toen sch.ma nog leefde.
Nu zijn er drie broers. Misschien kunnen die samen een kerstdag doorbrengen.
Zie je wel...post het op fok als ik vastloop en ik kom tot een idee door de reacties.
Merci.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:46 schreef Molo het volgende:
Kind at alleen vlees en garnalen want kwam erachter dat er paddenstoelen in zaten dat is zielig voor de kabouters![]()
Jouw kindquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:46 schreef Molo het volgende:
Ik had ramen met geroosterd buikspek (lees: speklapjes van de slager)![]()
Man man man wat was dat lekker
Kind at alleen vlees en garnalen want kwam erachter dat er paddenstoelen in zaten dat is zielig voor de kabouters![]()
Ik weet het niet zeker of ze die link al legt, maar laatst had ik het over een kip die voor haar neus liep en toen zei ze 'hmmm lekker', dus uhmmm, nou ja, dat dusquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
en wanneer komtie erachter dat er vlees in vlees zit?
Dit kind.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:46 schreef Molo het volgende:
Hele tijd Beatles in mijn hoofd hierdoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:09 schreef Myraela het volgende:
Potje ticket to ride gespeeld. Blijft toch een tof spel.
Oh, heeft dat een verband met de Beatles? Dat verklaard wel waarom mijn vriend de Beatles op Spotify aanzette. #muzieknoobquote:
Nogal jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, heeft dat een verband met de Beatles? Dat verklaard wel waarom mijn vriend de Beatles op Spotify aanzette. #muzieknoob
Ik vind het wel knap. Juist ALLEEN MAAR het vlees eten, met precies hetzelfde argument als waarom veel vegetariërs geen vlees willen eten (dat is zielig etc)quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker of ze die link al legt, maar laatst had ik het over een kip die voor haar neus liep en toen zei ze 'hmmm lekker', dus uhmmm, nou ja, dat dus![]()
Ze is een beetje maf, mijn DNA enzo
Even checken of The Archbishop alweer vermoord isquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben ondertussen accommodaties aan het uitzoeken voor de UK reis. Terug willen we wel ff Canterbury aan doen, lijkt me wel koddig..
Nou heb ik Eddy Grant in mijn hoofd zittenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Even checken of The Archbishop alweer vermoord is
Ze is drie, er komt nog een hoop onzin uit dat kind. Lachen wel hoor die logica somsquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap. Juist ALLEEN MAAR het vlees eten, met precies hetzelfde argument als waarom veel vegetariërs geen vlees willen eten (dat is zielig etc)
Moest even wat liedjes doorlopen in mijn hoofd, maar ik heb hemquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou heb ik Eddy Grant in mijn hoofd zitten
Netjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Moest even wat liedjes doorlopen in mijn hoofd, maar ik heb hem
Red je het zelf wel af en toe te slapen Uniekje, zodat je systeem even kan resetten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik leef nog...Mem leeft nog.
Katheter en slaapmiddel helpt iets maar ze is gewoon te eigenwijs, ze krijgt nu een leuke slaapmiddel. maar dat helpt maar een beetje
Vanaf gistermorgen 4.30 tot nu wakker..
Hoe zeg je dat? In het fries is het: Helemaal dwiel ofzo
Jullie zijn lief
Jeetje wat een heftige tijd voor jullie daarquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Katheter en slaapmiddel helpt iets maar ze is gewoon te eigenwijs, ze krijgt nu een leuke slaapmiddel. maar dat helpt maar een beetje
Jullie zijn lief
Och Uniek, wat een tijd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie zijn lief
Lieverd, niet sorry zeggen. Jou helpt praten en da’s het allerbelangrijkst.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind de momenten en uren met mem echt heel bijzonder. Echt heel speciaal. Dan kijkt ze mij aan en knijpt ze even in de hand. Dan wil ze weer lekker slapen..
Sorry dat ik o er haar praat maar , ergens ben ik zo bang maar ergens ik wil dat ze gaat inslapen voor alttijd
Ik had alleen maar een kerstboom toen ik nog met mijn kinderen samenleefde.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:38 schreef Zilverberk het volgende:
Hier komt de kerstboom pas na sinterklaas en vaak ook pas na de verjaardag halverwege december. Toen uk er nog niet was, hebben we ook wel jaren geen kerstboom gehad.
Zeker speciaal maar ook o zo moeilijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind de momenten en uren met mem echt heel bijzonder. Echt heel speciaal. Dan kijkt ze mij aan en knijpt ze even in de hand. Dan wil ze weer lekker slapen..
Sorry dat ik o er haar praat maar , ergens ben ik zo bang maar ergens ik wil dat ze gaat inslapen voor alttijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen. Het is heel belangrijk dat jij ook je verhaal kwijt kan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is je top 3 nu dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
*sudder*
Heerlijke sauna dag gehad. Heeft voor een verschuiving gezorgd in mijn top3 zelfs
Deveranaquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie zijn lief
Meidjequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik begrijp wel wat je bedoelt. En 'geniet van de tijd die je samen nog hebt' klinkt een beetje raar, maar je snapt hopelijk wel hoe ik het bedoelquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Tijd om dat ook eindelijk eens op jezelf toe te gaan passenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwel jezelf niet zozeg gewoon dat je al andere plannen hebt
Zorg bij voorkeur dat dat ook echt waar is.
En anders gewoon dat je er geen behoefte aan hebt. Even vervelend maar spaart een hoop ellende uit
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:13 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb nieuwe sloffen.Dit zijn echt perfecte sloffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een virtuele knuffel aan uniek. Neem het goed in je op.
Snobs have more fun!
KLIK!
Hertog Jan ijs iemand?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:28 schreef Blues het volgende:
Wat een pareltjes zitten er tussen jongens
FB / Gewoon geen reactie op (sollicitatie)mails
quote:
Men...toen had ik net fok! ontdekt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:28 schreef Blues het volgende:
Wat een pareltjes zitten er tussen jongens
FB / Gewoon geen reactie op (sollicitatie)mails
Ah nou, wat verschrikkelijk lief en moeilijk tegelijk. Je mem voelt zich naast de narigheid vast ook boffen met zo'n dochter zo dichtbij in deze laatste dagen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch goed te zien dat hier pre-@Molo ook al viespeuken warenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 04:38 schreef AnneX het volgende:
Owwww..dat was Cul in 2010![]()
CUL / CUL-meet, 20 februari in Utrecht (deel 3)
Braamyo ...ook zo’n fokkert.zou die al generaal zijn?
Tjaquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 04:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Toch goed te zien dat hier pre-@:Molo ook al viespeuken waren
Zes? Zés maar? Is dat de moeite van het aan- en uitkleden waard?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoow ik ben weer terug op de basis. Meteen nog even 6 baantjes er achteraan gezwommen. Nu een biertje. Gratis want de kassa is stuk
Aww AnneX, waar gaat de pieker over? En bleh. Ik denk alleen overdag aan vervelende dingen, wakker in bed is voor de smakelijke gedachtenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 04:56 schreef AnneX het volgende:
Heel verhaal - post weg. Dacht precies in de nachtelijke fok = even deaud pauze te vallen.
Sort of...naar toilet - terug en beetje piekeren - dan maar pog’gen.
Pieker Ontwijkend Gedrag ...
Hé, konden de buren zélf gemaakt bladerdeeg![]()
![]()
waarderen op waarde!
En de verkering is definitief van moeder? als in “bij hem ingetrokken.”
Wat vinden haar vriendinnen ervan, en met name ook je broer?
“Ik wee jou”
Mee eens hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 05:15 schreef AnneX het volgende:
Latten lijkt mij héel verstandig. zij kan zich nu toch zelf handhaven nu jij haar op de rails hebt gezet met praktische zaken als bank en zakelijke dingen.
Anders zou ze weer in een afhankelijke situatie terecht komen qua huis en financien.
Ik ben wakkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 05:47 schreef minilot het volgende:
Meeeeeh, verder niemand wakker? Te hyper voor slaap!
Ik weet nog niet eens of die wel lekker is! (Buurman zelf overigens wel een tikjequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 05:56 schreef Isabeau het volgende:
Over sambal gesproken, ik moet nog badjak halen. Wat is nou de lekkerste? Van de algemeen verkrijgbare merken dan dus, niet van de buurman-van-minilot.
Nice je nieuwe Avaquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had alleen maar een kerstboom toen ik nog met mijn kinderen samenleefde.
Wat klinkt dat ineens raar
/heb niks met kerst dus blij dat ik van dat gedoe af ben nu![]()
Saai. Ik ben wel voor het eerst ooit door een in het zkh aanwezige patiënt gebeld die geen verpleegkundige kon vindenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:06 schreef minilot het volgende:
Ik weet nog niet eens of die wel lekker is! (Buurman zelf overigens wel een tikje)
Ben niet zo'n sambalkenner, ik vind het al gauw prima. Hou me aanbevolen voor badjaktips, want die is ook hier op
Hoe ging je nachtdienst, Isa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Pffff Braamyo, daar was ik een keer biertjes mee gaan drinken en omdat hij ergens in Zeeland woonde bleef ik bij hem thuis tukken. Had daarna allemaal indianenverhalen over hoe dronken ik was en dat hij zo netjes was om niks met mij te doen maar dat ik wel wildequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 04:38 schreef AnneX het volgende:
Oh zo'n typequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:17 schreef Aure het volgende:
Pffff Braamyo, daar was ik een keer biertjes mee gaan drinken en omdat hij ergens in Zeeland woonde bleef ik bij hem thuis tukken. Had daarna allemaal indianenverhalen over hoe dronken ik was en dat hij zo netjes was om niks met mij te doen maar dat ik wel wilde![]()
![]()
Ja ik was dronken, maar niet zo erg
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Pffff Braamyo, daar was ik een keer biertjes mee gaan drinken en omdat hij ergens in Zeeland woonde bleef ik bij hem thuis tukken. Had daarna allemaal indianenverhalen over hoe dronken ik was en dat hij zo netjes was om niks met mij te doen maar dat ik wel wilde![]()
![]()
Omdat ik 's morgens vroeg of ik even op FOK! mocht (we hadden nog geen mobiele telefoons hč) en toen stond het gewoon ergens heel duidelijkquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Saai. Ik ben wel voor het eerst ooit door een in het zkh aanwezige patiënt gebeld die geen verpleegkundige kon vindenIk ben ook al achtendertig hč? Tien jaar ouder dan de buurmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En woah, waarom waren alle verpleegkundigen zoek?Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:19 schreef Isabeau het volgende:
Ooit bij een FOKker in Nijmegen blijven slapen die mij achteraf gefilmd bleek te hebben (met de webcam op de pc in de kamer) terwijl ik aan het omkleden was
Toen heb je hem geslagen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ik 's morgens vroeg of ik even op FOK! mocht (we hadden nog geen mobiele telefoons hč) en toen stond het gewoon ergens heel duidelijk![]()
![]()
Meh, dat is matig!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:17 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ik 's morgens vroeg of ik even op FOK! mocht (we hadden nog geen mobiele telefoons hč) en toen stond het gewoon ergens heel duidelijk![]()
![]()
Ik heb wel een scene geschopt en ben direct opgestapt ja. Dat was einde contact. Ben zijn naam ook helemaal vergetenquote:
@Danny ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel een scene geschopt en ben direct opgestapt ja. Dat was einde contact. Ben zijn naam ook helemaal vergeten
Oh en beelden gedelete. Maar wel wat in de rats gezeten of hij dat snel weer terug kon zetten oid, ben niet een enorme pc nerd of zo.
quote:
Wat heb ik daar in godsnaam mee te maken?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel interesse had om haar uitvaart bij te wonen maar static kon weer niet normaal doen. Dus toen heb ik het maar laten rusten verder.
HI!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ha Fann
Dit ja, of heel snel het pand verlaten vol walging.
de Lul...... hopelijk heeft ie er niks mee gedaan of misschien alleen zelf kijken wat alquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel een scene geschopt en ben direct opgestapt ja. Dat was einde contact. Ben zijn naam ook helemaal vergeten
Oh en beelden gedelete. Maar wel wat in de rats gezeten of hij dat snel weer terug kon zetten oid, ben niet een enorme pc nerd of zo.
Hoeveel kilo nog?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:53 schreef minilot het volgende:
Op-naar-de-zestig-kilo-ontbijt! Beetje roerei op een geroosterde volkomen boterham, kwark met blauwe en rode bessen. Koffie zonder suiker en zonder slagroom.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 07:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Zesenhalf met pyjama aan en plasje er nog in
Geen probleem, ik kan gewoonlijk wel prima afvallenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 07:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beetje oppassen de komende maandjes dan..
60 kg is toch niet zoveel?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:53 schreef minilot het volgende:
Op-naar-de-zestig-kilo-ontbijt! Beetje roerei op een geroosterde volkomen boterham, kwark met blauwe en rode bessen. Koffie zonder suiker en zonder slagroom.
Mensen gaan waar ze willen....quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 07:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah leuk.... 40+ is bijna UTO geworden......
ah... ja dan ben je ietsje kleiner dan mij, maar niet zoveel hoor ... ik ben gekrompenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 07:18 schreef minilot het volgende:
Ik ben maar 1.58 lang @:FANN - zelfs bij zestig kilo resteert er nog wel wat molligheid.
Ja daarom.... ik ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 07:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mensen gaan waar ze willen....
Kleine hondjes zeker.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 07:21 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Fruitsalade met vergekraakte (eigen) walnoten en amandelen en gewoon gekochte zonnebloem- en pompoenpitten plus een flukse kwak griekse yoghurt: op!
Zometeen wandelen met maar liefst vier (4!) honden.
Een dag later was je zwanger, dus ik heb wel klachten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:31 schreef minilot het volgende:
Ik heb bij twee FOK!kers gelogeerd, maar geen klachten. Oog van de naald, als ik het zo lees!
Zij wellicht over mij. Dat dan weer wel
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een dag later was je zwanger, dus ik heb wel klachten..
Ah jij hebt ook zo’n gezellig bedquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:34 schreef minilot het volgende:
Goed, maar eruit. Iedereen in dit bed is aan het woelen en ik hang er toch al half uit.
He, daar was ik ook bijquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 04:38 schreef AnneX het volgende:
Dit wil ik ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:16 schreef Lonaa het volgende:
Beter wordt het zo droog, ik wil naar demarkt
Mijn lieve kleine kwart-Hongaarse peuter is geen klacht, makkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een dag later was je zwanger, dus ik heb wel klachten..
Gister maakte ik even een rondje over de markt. Net toen ik bij de kruidenkraam stond kwam er een plensbui naar beneden. Dus het kan best met regen en toch droogquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:16 schreef Lonaa het volgende:
Och, middelmaatje. Redelijk braaf, dat wel.quote:
SPOILER: brave hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Hier de mazzel dat we een vrijdag en een zaterdagmarkt hebben. Dus gister op weg naar kantoor eea gehaald, hoef ik nu nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:16 schreef Lonaa het volgende:
Mja.. opa en oma staan over half uur op de stoepquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat waren/zijn jullie vroeg wakker.
Ontbijt van mini klinkt wel erg lekker maar teveel trek nu, die verplaats ik naar de lunch
4 uurquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:45 schreef Jagärtrut het volgende:
wat een leuke roedel heb je daar, sigme!
En uniekje, wat zal je moeder het fijn vinden dat je er voor haar bent.
Isa, wat een verhaal zeg! Ik dacht even toen je zei "ik heb een keer bij een fokker geslapen" dat er iets over Maastricht zou volgen...
Mijn mini was vanmorgen om 4 uur klaarwakker. Manoman, wat een drama dat slapen...
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Och, middelmaatje. Redelijk braaf, dat wel.Mooie dierenSPOILER: brave hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er in maastricht gebeurd?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Isa, wat een verhaal zeg! Ik dacht even toen je zei "ik heb een keer bij een fokker geslapen" dat er iets over Maastricht zou volgen...
Mijn mini was vanmorgen om 4 uur klaarwakker. Manoman, wat een drama dat slapen...
Ik ben ineens ook heel benieuwdquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat is er in maastricht gebeurd?
Naar mijn beste weten had je geen webcam aanquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Aannames, aannamesquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Naar mijn beste weten had je geen webcam aan
Jozef.....quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:19 schreef Isabeau het volgende:
Ooit bij een FOKker in Nijmegen blijven slapen die mij achteraf gefilmd bleek te hebben (met de webcam op de pc in de kamer) terwijl ik aan het omkleden was
Ik heb momenteel een héél saai leven. Het is geweldigquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Jozef.....![]()
Jij hebt ook wat rare dingeb meegemaakt zeg
you'll never know!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Naar mijn beste weten had je geen webcam aan
quote:
Koningsvogelquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 05:56 schreef Isabeau het volgende:
Over sambal gesproken, ik moet nog badjak halen. Wat is nou de lekkerste? Van de algemeen verkrijgbare merken dan dus, niet van de buurman-van-minilot.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Saai. Ik ben wel voor het eerst ooit door een in het zkh aanwezige patiënt gebeld die geen verpleegkundige kon vindenIk vond m ook al te jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
WTF!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:17 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
WTF, wie???quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:19 schreef Isabeau het volgende:
Gebeurt hier ook weleensquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
4 uuren daarna helemaal niet meer geslapen?
Zijn zat normale fokkersquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:03 schreef Zilverberk het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit bij een FOK!ker wil logeren na de verhalen hierboven.
Er zijn ook brave fokkersquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:03 schreef Zilverberk het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit bij een FOK!ker wil logeren na de verhalen hierboven.
'Braaf' is in mijn ervaring een dun, relatief eenvoudig van iedereen af te krabben laagje.quote:
En...wat is braaf. Jouw braaf is misschien heel anders dan mijn braaf. Maar (kan me vergissen natuurlijk) ik heb niet de indruk dat in de sc mensen zitten die anderen stiekem filmen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:24 schreef minilot het volgende:
[..]
'Braaf' is in mijn ervaring een dun, relatief eenvoudig van iedereen af te krabben laagje.
Eensquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:27 schreef Kreator het volgende:
Cola cinnamon was trouwens verrassend lekker.
Hoogstens met grootbeeldcamera's en lange sluitertijden enorme nerd-constructies produceren met zwaaiende lichtklodders op complex te ontwikkelen filmmateriaal.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En...wat is braaf. Jouw braaf is misschien heel anders dan mijn braaf. Maar (kan me vergissen natuurlijk) ik heb niet de indruk dat in de sc mensen zitten die anderen stiekem filmen.
Ouderwets donker draadjesvlees, of Hasjee?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nog een kilo sucade liggen. Wat zal ik eens voor stoofvlees maken komende week?
Meh, saai. Sowieso moet ik ui en knoflook weg kunnen laten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ouderwets donker draadjesvlees, of Hasjee?
Watvoor boekquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:44 schreef fietsie het volgende:
Ik kan mn australonesische bbq boek er natuurlijk bij pakken...
No Worries? G'day mate?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Watvoor boekKlinkt interessant. Denk ik.
Kaiserschmarrn en Jodelweidekoeienkaas?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik las echt iets heel anders
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kaiserschmarrn en Jodelweidekoeienkaas?
Ook wandelen in de regen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn zat normale fokkers![]()
Vanmiddag met een paar afgesproken, lekker wandeltochten
Ik heb nu ook stoofvlees opstaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nog een kilo sucade liggen. Wat zal ik eens voor stoofvlees maken komende week?
Lekker. Ik ga voor exotisch stoofvlees. Kaatje is er lyrisch over dus ik heb het recept al een paar jaar bewaard maar het leek me nooit bijzonder. Maar ineens zie ik een bord met couscous, geroosterde pompoen en dit stoofvlees voor mequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 11:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nu ook stoofvlees opstaan.Met rode wijn, wortel en bloemkool.
Hij doet het hier nu ook niet meer. Maar het is dus stoofvlees met dadels, stemgember, chili, kaneel, etc.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 11:14 schreef Myraela het volgende:
Link wil hier niet openen. Maar pompoen is altijd goed.Couscous eet ik letterlijk nooit. Paar keer zo'n verspakket, het is best okay. Maar meh, niet helemaal iets waar ik enthousiast van kan worden.
Jaaaa, da’s lekker. Maar eerst de vriezer leeg voordat ik dat weer ga maken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker. Ik ga voor exotisch stoofvlees. Kaatje is er lyrisch over dus ik heb het recept al een paar jaar bewaard maar het leek me nooit bijzonder. Maar ineens zie ik een bord met couscous, geroosterde pompoen en dit stoofvlees voor me
Dit is onderdeel van vriezer leegmaken hier. 1 kilo sucade er uit, 2 porties stoofvlees terugquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 11:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jaaaa, da’s lekker. Maar eerst de vriezer leeg voordat ik dat weer ga maken.
Nee, dat was ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En wie deed Sjonny in de Librije ook alweer de groetjes van hem? Was jij dat?
Leven is leren! in alle gradaties.🤪quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Cursusje besteld. Meer leren is altijd goed
Op filmpjes ziet het er altijd heel mooi uit ja. Ik heb ze nooit te koop aangeboden gezien, maar ik kom ook nooit bij de lidl. Binnenkort maar eens langs dus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 11:21 schreef Myraela het volgende:
Ik heb weer een spaghetti pompoen gekocht bij de Lidl. Ga het toch nog een keer proberen.Vorig jaar was het lekker, maar niet echt 'spaghetti' zoals het gehypte werd.
Yup Corneillequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nice je nieuwe Ava![]()
Die heb ik ooit eens geschilderdniet zo klein als je ava natuurlijk,
was wel een klein schilderijtje of het was eigenlijk deze geloof ik ....
[ afbeelding ]
van Corneille
Nope. Ik zit momenteel op de achterbank van de auto huiswaarts, bedolven onder vellen zwart karton, zwart vilt, zwarte spuitverf en zwart bloembindersdraad. Halloweenfröbeltijdquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 11:43 schreef Candaasje het volgende:
Mini, sta je bij Joris met iets van taart? Of is het iemand die op je lijkt?
Mooi..... of leuk.... wel kleurig... hou ik wel vanquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 11:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Yup CorneilleWij hebben iets soortgelijks hangen hier aan de muur. Altijd al fan van dit soort kunst.
Weet je ook welke Ron?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:53 schreef Barreltje het volgende:
Wij gaan morgen naar Ron.. een of andere workshop in diemen
Ja, had ik ook. Wel blij dat het gedaan is nu.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:55 schreef Jagärtrut het volgende:
ik moet nog boodschappen doen, en zie er tegenop. Beuh.
Grillenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik kocht aubergines. Mijn to-go is moussaka, maar wat zouden jullie doen?
Ik begon al Kadinsky mooi te vinden in mijn puberteit en ooit een koelkast beschilderd met zo'n soort afbeelding als mijn UI nu is. We hebben ook een kleurige Míro, Brood en een Dali hangenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi..... of leuk.... wel kleurig... hou ik wel van
Bij van die speciaalzaken delicatessenzaken hebben ze dat vaak in glazen potjes.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:48 schreef derLudolf het volgende:
Ook boodschappen gedaan, bouillon aan het trekken voor morgen en ingrediënten voor pizza voor vanavond.
Maar toen werd ik herinnert dat ik vanavond niet thuis at.
Verder wou ik "double cream" kopen, ik heb dat onlangs gezien bij een van de twee Edeka's hier, maar nu leek het uit het assortiment te zijn
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik begon al Kadinsky mooi te vinden in mijn puberteit en ooit een koelkast beschilderd met zo'n soort afbeelding als mijn UI nu is. We hebben ook een kleurige Míro, Brood en een Dali hangenRest vd meubels houden we dan wat saaiig anders wordt het zo'n onrustig gedoe
Heb nu al slagroom gekocht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Bij van die speciaalzaken delicatessenzaken hebben ze dat vaak in glazen potjes.
Gaji namul of baba ganoush.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik kocht aubergines. Mijn to-go is moussaka, maar wat zouden jullie doen?
Lekker!! Eetse straksquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 11:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nu ook stoofvlees opstaan.Met rode wijn, wortel en bloemkool.
Ook weer heerlijk!!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:33 schreef Lonaa het volgende:
Boodschappjes gedaan, bijna helemaal droog.
Ook stoofvlees gekocht. Denk Rendang
Oh, da’s gaaf! Was het niet eng?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ik ben weer terug van het flyboarden. Wat is dat gaaf zegMaar goed dat het het laatste onderdeel was want ik heb mijn enkel lelijk verdraaid bij de laatste landing
Maar ik heb het gedaan en het lukte
Ronquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Weet je ook welke Ron? [ afbeelding ]
Dat is clotted cream, wat andersquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Bij van die speciaalzaken delicatessenzaken hebben ze dat vaak in glazen potjes.
Enkels zijn te vervangen, die ervaring nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ik ben weer terug van het flyboarden. Wat is dat gaaf zegMaar goed dat het het laatste onderdeel was want ik heb mijn enkel lelijk verdraaid bij de laatste landing
Maar ik heb het gedaan en het lukte
Da's waarquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Enkels zijn te vervangen, die ervaring niet
Nee helemaal nietquote:
Tofheidquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee helemaal nietik werd alleen een beetje overmoedig op het laatst. Maat mijn laatste ride was denk ik wel 5 minuten of zo. Aan een stuk op 3 meter hoogte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |