geen idee welke groter is. Maar hier een stukje erover.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is die in Duiven nog groter dan die in Halsteren?
Ik zag van de week bij intratuin ook ballen (heel mooi, dat wel) voor 2.99 en 3.99 per stuk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:08 schreef Myraela het volgende:
Oh god, nu wil ik ook weer allemaal kerst-crap kopen.Ik zat laatst al naar kerstballen te zoeken, maar zo duur.
Gewoon maar kopen en opzetten geen optie? Hij staat er dan toch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:13 schreef Barreltje het volgende:
Ik moet eerst maar eens onderhandelen dat er weer een boom mag komen...
+1, maar dit weekend zal ook niet anders zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Weekenderg aan toe. Slaapgebrek breekt me op
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gewoon maar kopen en opzetten geen optie? Hij staat er dan toch.
Ik ook geloof ik.quote:
Wij alleen zondag middag even Folk en Bock checken. Meer zit er echt niet in.. gelukkig had ik een iets minder drukke week en volgende week ook relatief rustig dus kan ik een beetje bijtrekken..quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
+1, maar dit weekend zal ook niet anders zijn.![]()
Vanavond verjaardag, ik ga eerst een paar uur en dan gaat Frank.Morgen aan het werk bij Slag om Grolle, 's avonds achter de bar. En iets van boodschappen.
Zondag slapen. Denk ik.
Kopen en neerzetten. Kerstboom hoort erbijquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:13 schreef Barreltje het volgende:
Daar zou ik echt niet over onderhandelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:13 schreef Barreltje het volgende:
Heb 'm een keer op 24 december opgezet. 1 december gekocht en op het balkon gezet. Daarna naar Zuid Afrika op vakantie, 23 december terug. Een vriend had 'm toen al in de kamer gezet en de lampjes er in gedaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:39 schreef Barreltje het volgende:
18 dec is geloof ik wel op zn vroegst dat we de boom neer gaan zetten..
Gelukkig mensen met humor, er zullen er best zijn die zich dan beledigd voelenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:47 schreef AnneX het volgende:
Zojuist in de foyer: een langharige hond mét haarspeldje( net als ik
)
zodat het haar niet voor de ogen hangt.
Ik grapte of hij thuis voor dweil diende?
De naam bleek Zwabber te zijn.
HIer nog niet. Als het goed is halen we 'm op 1 december, denk dat ik 'm het weekend van 15 december opzet. Anders kan ik 'm helemaal uitschudden na de kerst.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
6 december gaat hij hier op hoor.
@DeZwabber?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:47 schreef AnneX het volgende:
Zojuist in de foyer: een langharige hond mét haarspeldje( net als ik
)
zodat het haar niet voor de ogen hangt.
Ik grapte of hij thuis voor dweil diende?
De naam bleek Zwabber te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |