geen idee welke groter is. Maar hier een stukje erover.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is die in Duiven nog groter dan die in Halsteren?
Ik zag van de week bij intratuin ook ballen (heel mooi, dat wel) voor 2.99 en 3.99 per stuk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:08 schreef Myraela het volgende:
Oh god, nu wil ik ook weer allemaal kerst-crap kopen.Ik zat laatst al naar kerstballen te zoeken, maar zo duur.
Gewoon maar kopen en opzetten geen optie? Hij staat er dan toch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:13 schreef Barreltje het volgende:
Ik moet eerst maar eens onderhandelen dat er weer een boom mag komen...
+1, maar dit weekend zal ook niet anders zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Weekenderg aan toe. Slaapgebrek breekt me op
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gewoon maar kopen en opzetten geen optie? Hij staat er dan toch.
Ik ook geloof ik.quote:
Wij alleen zondag middag even Folk en Bock checken. Meer zit er echt niet in.. gelukkig had ik een iets minder drukke week en volgende week ook relatief rustig dus kan ik een beetje bijtrekken..quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
+1, maar dit weekend zal ook niet anders zijn.![]()
Vanavond verjaardag, ik ga eerst een paar uur en dan gaat Frank.Morgen aan het werk bij Slag om Grolle, 's avonds achter de bar. En iets van boodschappen.
Zondag slapen. Denk ik.
Kopen en neerzetten. Kerstboom hoort erbijquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:13 schreef Barreltje het volgende:
Daar zou ik echt niet over onderhandelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:13 schreef Barreltje het volgende:
Heb 'm een keer op 24 december opgezet. 1 december gekocht en op het balkon gezet. Daarna naar Zuid Afrika op vakantie, 23 december terug. Een vriend had 'm toen al in de kamer gezet en de lampjes er in gedaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:39 schreef Barreltje het volgende:
18 dec is geloof ik wel op zn vroegst dat we de boom neer gaan zetten..
Gelukkig mensen met humor, er zullen er best zijn die zich dan beledigd voelenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:47 schreef AnneX het volgende:
Zojuist in de foyer: een langharige hond mét haarspeldje( net als ik
)
zodat het haar niet voor de ogen hangt.
Ik grapte of hij thuis voor dweil diende?
De naam bleek Zwabber te zijn.
HIer nog niet. Als het goed is halen we 'm op 1 december, denk dat ik 'm het weekend van 15 december opzet. Anders kan ik 'm helemaal uitschudden na de kerst.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
6 december gaat hij hier op hoor.
@DeZwabber?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:47 schreef AnneX het volgende:
Zojuist in de foyer: een langharige hond mét haarspeldje( net als ik
)
zodat het haar niet voor de ogen hangt.
Ik grapte of hij thuis voor dweil diende?
De naam bleek Zwabber te zijn.
Ah ja ik heb een echte nepper. Naalden en voetjes van huisdieren zijn niet zo'n goede combinatie is in het verleden gebleken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
HIer nog niet. Als het goed is halen we 'm op 1 december, denk dat ik 'm het weekend van 15 december opzet. Anders kan ik 'm helemaal uitschudden na de kerst.
Ding moet, nu ik de huiskamer anders ingericht heb, wel een ander plekje krijgen.
Naalden doen ze hier niet veel mee, maar één wil altijd het water opdrinken (en dan zwaait de boom soms een beetje heen en weer) en beiden boksen ze met de ballenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah ja ik heb een echte nepper. Naalden en voetjes van huisdieren zijn niet zo'n goede combinatie is in het verleden gebleken.
Bij onze Loebes is er ooit een klein naaldje in zijn poot geslopen. Dierenarts zei dat hij er jaarlijks wel een paar binnen kreeg met hetzelfde probleem. Sindsdien hebben wij een nep boom.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Naalden doen ze hier niet veel mee, maar één wil altijd het water opdrinken (en dan zwaait de boom soms een beetje heen en weer) en beiden boksen ze met de ballen
'een vriendin'quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ik krijg dit jaar een nieuwe nep-kerstboom. Met ledlampjes. Ben heel benieuwdGekocht via een vriendin bij een groothandel met personeelskorting
quote:
Oh dat is wel grappig. Het merendeel van mijn vrienden is mannelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het merendeel van mijn vrienden is vrouwelijk
Ik had dat ook een paar jaar en vorig jaar voor het eerst niet. Ik heb echt genoten van alles uitpakken enzo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had vorig jaar geen kerstversiering ofzo. Zaten in het tijdelijke huis en kon nergens bij aan kerst spullen,
Heb het zo gemist
Gelukkig. Vorig weekend was hier de laatste living statues, heeeel natquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:19 schreef Sarabi het volgende:
Het hele weekend bierfestival in het dorpgelukkig overdekt
Ah das jammer. Die zijn soms echt heel gaaf om te zien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gelukkig. Vorig weekend was hier de laatste living statues, heeeel nat
Een potje zelfbevrediging kan heel motiverend werken op zijn tijdquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:44 schreef fietsie het volgende:
Chinese voer was lekker. Al had ik ook onbehoorlijk veel trek in wat.
Eens denken wat nu.
Volgens mij gaat het nu naar Ede. Ik ging er vroeger vaak naar toe maar de laatste keren was het zo druk, kreeg het er heel benauwd van. De laatste jaren stonden op een verhoging maar nog steeds zo druk dat ik niets zag.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah das jammer. Die zijn soms echt heel gaaf om te zien.
Haha dat ga ik proberen thuisquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:12 schreef Myraela het volgende:
Ik had heel veel trek in knakworstjes. Weet ook niet waarom. Maar niet gekocht. Dus nu heb ik er nog steeds trek in. Mijn vriend had vanmiddag op zijn werk een tosti met knakworst, wat een geniale combinatie is dat.
Ik had laatst toevallig ineens weer blogmood, nadat ik de vega erwtensoep had gemaakt en die bovenverwachting lekker was geworden. En kreeg meteen een klein opdrachtje, dus dat is ook altijd leuk. Dus die maak ik morgen meteen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:19 schreef derLudolf het volgende:
Maar je schreef ergens "koken voor blog"? Heb je die weer aangeslingerd, de laatste keer dat ik keek was ie een jaar niet geüpdatet
Ja dat kun je soms zo hebben hč. 2017 en 2018 heb ik vrij fanatiek gevist, dit jaar weinig. Wel weer een stuk meer met fotografie bezig geweest.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had laatst toevallig ineens weer blogmood, nadat ik de vega erwtensoep had gemaakt en die bovenverwachting lekker was geworden. En kreeg meteen een klein opdrachtje, dus dat is ook altijd leuk. Dus die maak ik morgen meteen.
Ik kan dat filter niet vinden op ebay. Ik kan nooit iets vinden op ebayquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja dat kun je soms zo hebben hč. 2017 en 2018 heb ik vrij fanatiek gevist, dit jaar weinig. Wel weer een stuk meer met fotografie bezig geweest.
Omelet frikadel speciaal is ook primaquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen bij frikandel speciaal. Frikandel in een tosti lijkt me ook wel awesome.
OH ik heb er zojuist nog 91 dollar uitgegevenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik kan dat filter niet vinden op ebay. Ik kan nooit iets vinden op ebay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In huis geen plek voor een boom meer.
Hier en daar wat kerst/winterspulletjes, dan is het nog voller.
Is het al 2 januari 2021?
@Myra: het vega erwtensoep gedeeld en een like !
Wat voor opdracht krijg je dan eigenlijk en is dat dan n.a.v. de laatste blog post?
Thanks! En was toevallig dat het tegelijk liep. Gewoon een opdrachtje om een blog te schrijven en daarin wat linkjes te verwerken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:48 schreef AnneX het volgende:
@:Myra: het vega erwtensoep gedeeld en een like !
Wat voor opdracht krijg je dan eigenlijk en is dat dan n.a.v. de laatste blog post?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:48 schreef AnneX het volgende:
Vrijdagavond is vaak een variatie op shakshuka zoals vanavond weer![]()
Terugscrollend: Kerst vrees ik en ik “moet” er iets op verzinnen.Kwel jezelf niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In huis geen plek voor een boom meer.
Hier en daar wat kerst/winterspulletjes, dan is het nog voller.
Is het al 2 januari 2021?
@:Myra: het vega erwtensoep gedeeld en een like !
Wat voor opdracht krijg je dan eigenlijk en is dat dan n.a.v. de laatste blog post?zeg gewoon dat je al andere plannen hebt
Zorg bij voorkeur dat dat ook echt waar is.
En anders gewoon dat je er geen behoefte aan hebt. Even vervelend maar spaart een hoop ellende uit
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
https://www.ebay.com/itm/(...)2:g:PK4AAOSwqVBZa60Uquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik kan dat filter niet vinden op ebay. Ik kan nooit iets vinden op ebay
Jaaa dankjewel!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
https://www.ebay.com/itm/(...)2:g:PK4AAOSwqVBZa60U
Doet deze link het?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:18 schreef AnneX het volgende:
Ja, Fles...I know.
In eerdere jaren gedaan toen sch.ma nog leefde.
Nu zijn er drie broers. Misschien kunnen die samen een kerstdag doorbrengen.
Zie je wel...post het op fok als ik vastloop en ik kom tot een idee door de reacties.
Merci.
Kan de mijne nergens vindenquote:
Altijd welkom hier hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:18 schreef AnneX het volgende:
Ja, Fles...I know.
In eerdere jaren gedaan toen sch.ma nog leefde.
Nu zijn er drie broers. Misschien kunnen die samen een kerstdag doorbrengen.
Zie je wel...post het op fok als ik vastloop en ik kom tot een idee door de reacties.
Merci.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:46 schreef Molo het volgende:
Kind at alleen vlees en garnalen want kwam erachter dat er paddenstoelen in zaten dat is zielig voor de kabouters![]()
Jouw kindquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:46 schreef Molo het volgende:
Ik had ramen met geroosterd buikspek (lees: speklapjes van de slager)![]()
Man man man wat was dat lekker
Kind at alleen vlees en garnalen want kwam erachter dat er paddenstoelen in zaten dat is zielig voor de kabouters![]()
Ik weet het niet zeker of ze die link al legt, maar laatst had ik het over een kip die voor haar neus liep en toen zei ze 'hmmm lekker', dus uhmmm, nou ja, dat dusquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
en wanneer komtie erachter dat er vlees in vlees zit?
Dit kind.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:46 schreef Molo het volgende:
Hele tijd Beatles in mijn hoofd hierdoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:09 schreef Myraela het volgende:
Potje ticket to ride gespeeld. Blijft toch een tof spel.
Oh, heeft dat een verband met de Beatles? Dat verklaard wel waarom mijn vriend de Beatles op Spotify aanzette. #muzieknoobquote:
Nogal jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, heeft dat een verband met de Beatles? Dat verklaard wel waarom mijn vriend de Beatles op Spotify aanzette. #muzieknoob
Ik vind het wel knap. Juist ALLEEN MAAR het vlees eten, met precies hetzelfde argument als waarom veel vegetariërs geen vlees willen eten (dat is zielig etc)quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker of ze die link al legt, maar laatst had ik het over een kip die voor haar neus liep en toen zei ze 'hmmm lekker', dus uhmmm, nou ja, dat dus![]()
Ze is een beetje maf, mijn DNA enzo
Even checken of The Archbishop alweer vermoord isquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben ondertussen accommodaties aan het uitzoeken voor de UK reis. Terug willen we wel ff Canterbury aan doen, lijkt me wel koddig..
Nou heb ik Eddy Grant in mijn hoofd zittenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Even checken of The Archbishop alweer vermoord is
Ze is drie, er komt nog een hoop onzin uit dat kind. Lachen wel hoor die logica somsquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap. Juist ALLEEN MAAR het vlees eten, met precies hetzelfde argument als waarom veel vegetariërs geen vlees willen eten (dat is zielig etc)
Moest even wat liedjes doorlopen in mijn hoofd, maar ik heb hemquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou heb ik Eddy Grant in mijn hoofd zitten
Netjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Moest even wat liedjes doorlopen in mijn hoofd, maar ik heb hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |