abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189516029
pi_189516073
Wij zijn trots. Na een paar uur bankhangen zijn we toch maar aan de slag gegaan. Zooi opgeruimd in bijkeuken en serre en eindelijk de tuinspullen opgehangen.

Nu kunnen er eindelijk planten voor het raam overwinteren.
Spoilers!
pi_189516081
Wat goed, Lucky! Schouderklopje en applaus!
Let me see you stripped down to the bone
pi_189516091
Flyboarden gegoogled. Lijkt me rete-eng! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 19-10-2019 16:12:34 ]
pi_189516098
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 15:39 schreef minilot het volgende:
Wat goed, Lucky! Schouderklopje en applaus!
Dank u, dank u. Het duurt 3 jaar maar dan heb je ook wat *O*
Spoilers!
pi_189516108
Er komen toch wel foto's van je Halloween-versiering he mini?

Zou FEE alweer open zijn? Daar is vast een Halloweentopic
Spoilers!
pi_189516122
Flyboarden ook gegoogled. Tof zeg!
Spoilers!
pi_189516132
Er is zelfs een knutseltopic: FEE / [HALLOWEEN] Halloween creaties 2019
Spoilers!
pi_189516180
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Flyboarden ook gegoogled. Tof zeg!
Ja cool he *O* Nu ben ik echt vet stoer *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189516292
Wat een soap, de brexit :9
pi_189516310
Voor wie van sauna houdt: LIF / Sauna reviews #17 Tot de dood ons scheid

(En nee, die TT is niet van mij :( )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189516345
Net even Japanse massage gehad hier bij de spa O+

Morgen weer :Y Verwennerij is goed. Nee geen happy end :')
  Moderator zaterdag 19 oktober 2019 @ 16:03:15 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189516364
Zo, de vlinder- en bijenmix is niet meer. Mooie organische stof voor in de bodem en wat lichaamsbeweging :+

Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 16:04:15 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189516382
"Order!"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189516490
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 15:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er komen toch wel foto's van je Halloween-versiering he mini?

Joeee!
  Moderator zaterdag 19 oktober 2019 @ 16:14:46 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189516524
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 16:04 schreef fietsie het volgende:
"Order!"
Aan de ene kant is het beter dat er een akkoord komt, maar ik gun het ze niet. En zeker Johnson niet.
pi_189516574
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Net even Japanse massage gehad hier bij de spa O+

Morgen weer :Y Verwennerij is goed. Nee geen happy end :')
Geen sambal bij? :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189516621
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 15:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn trots. Na een paar uur bankhangen zijn we toch maar aan de slag gegaan. Zooi opgeruimd in bijkeuken en serre en eindelijk de tuinspullen opgehangen.

[ afbeelding ]

Nu kunnen er eindelijk planten voor het raam overwinteren.
_O_
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189516625
Lekker overzichtelijk Lucky! *O*

Wij hebben ons georiënteerd op een vloer en raambekleding. Ik heb altijd de neiging om zulke dingen eindeloos te googlen, maar gewoon de winkel binnenlopen is wel zo makkelijk :+ Nu maar eens afwachten hoeveel dit grapje nu weer gaat kosten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_189516736
Goed gedaan Lucky & J.
Al weer drie jaar, joh.!?

Zojuist de afzuigkap ontvet: hangend op de kop en met een ouwe tandenborstel de randjes en hoekjes gedaan.
Het was nodig, erg nodig.
#tandenborstels voor al uw kleine klusjes.👍

@Clubsoda: dan weet je na googelen wat er op de markt is.
Beter zo dan andersom m.b.t. de middenstand. w/ Toch!?
pi_189516782
Klopt, en ik ga het toch niet zelf leggen, dus ergens moet er toch een echt mens aan te pas komen :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_189516827
Uurtje geleden hoorde ik wat stemmen in de buurt, ik even gluren; in onze wei met de ramlammeren waren twee meisjes (puberleeftijd) een fotoreportage aan het maken. Zag er gezellig uit. Dus ik dacht, ik loop even met de honden naar ze toe, zijn die honden er ook even uit. Zo gezegd zo gedaan. Sta ik te babbelen met de meiskes, vliegen mijn reu en de logeerreu mekaar in de haren.

Nou ben ik niet bang van vechtende honden, dus ik spring ertussen, grijp elk in nekvel en trek ze uit elkaar. Maar 1 persoon kan niet blijvend 2 honden in bedwang houden, en ze bleven maar agressief. Plukken haar en spatten bloed in de rondte. Ik kreeg ze wel steeds weer beide te pakken om ze weer uit elkaar te trekken.

Gelukkig raakte mijn vader (halfdoof, in z'n huis 250 meter verderop) gealarmeerd (lees: zijn hond) en kwam eens kijken, dus toen ik die zag riep ik die te hulp, waarop de arme man (75 jaar oud), op z'n sokken, over de weg en door wei naar mij gerend is.

Tegen die tijd had ik m'n eigen hond zo lelijk opgetild aan z'n halsband dat die net flauw ter aarde stortte, zodat ik die even kon laten liggen en met dat andere monster een paar meter verderop kon gaan, waarmee ik dat beest eindelijk normaal aan een riem kon bevestigen. Va met mijn hond naar huis, ik met de logeerhond afkoelen. Meiskes nog wat geruststellen - die waren maar een endje verderop gaan staan, héél verstandig van ze.

Maar ik had pas na een uur geen pijn op de borst meer. Allemachtig wat een inspanning. Honden doen natuurlijk allang weer normaal, alsof er niets gebeurd is. Beetje zere poot en nog wat rode vlekken aan de snuit :{w.

Maar goed, ook nog wel wat nuttigs gedaan vandaag. Varkenswei geharkt, ze woelen altijd grote hopen zand richting de rand. Augiasstal uitgemest, en nieuw stro erin, de biggen waren er helemaal verguld mee. Kippenhok ook weer schoon en fris. Moeder op de koffie gehad.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189516840
@minilot: wilde ik een halloweensoepje met spinnenballetjes met je delen.
Blijken er heel veel halloween recepten te zijn.
Die ga je vast wel vinden dan.

De Kerst uitvoering van de muziekvereniging gaat in Dickenssfeer.
Dus mn.X op zoek naar een hoge hoed voor tijdens het toeteren.
Heeft hij een puntgave gevonden nog mét hoedendoos, van een herenmodezaak waar zijn vader als volontair is begonnen in de jaren 30. _O-
Sch.va kan de hoed bij wijze van spreken hebben verkocht. :7

@Fles: wat gaaf dat je durfde en ging.
Nee, ik bedoel niet de japanse massage.
pi_189516859
Ron Howard natuurlijk of een Caribbean ron met een schijfje limoen op de rand van het glas.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_189516878
@sigme: wat maak je veel mee met de beesten!
Mooi span eerder op de foto achter de voederbakken.
Is het niet vreemd dat zij elkaar in de haren vlogen en daarna weer pais en vree?
  Moderator zaterdag 19 oktober 2019 @ 16:48:31 #26
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189517020
Wat een verhaal @sigme
Zelf ook helemaal in orde?
Maat van me had ook twee vechtende honden afgelopen zomer, hij mocht zelf een tetanusprik halen en twee keer naar de veearts. Beesten kunnen elkaar nog niet zien :')
pi_189517098
Ik schrok even sigme :o Maar het waren gelukkig niet twee van je eigen honden, maar met een logeerhond. Wel heel fijn dat ze daarna deden alsof er niets aan de hand was, dat scheelt weer van elkaar scheiden :+ Kreeg je nog linkje naar waar de meiskes de foto's gaan plaatsen?

De kikkers & muizen mierzoete sinterklaasdingen van de AH zijn dit jaar wederom niet te vreten (vorig jaar wel voor de verandering) en die van de Lidl zijn heerlijk. Hema en Jumbo nog niet geprobeerd. Einde sinterklaassnoepmededeling.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189517200
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik schrok even sigme :o Maar het waren gelukkig niet twee van je eigen honden, maar met een logeerhond. Wel heel fijn dat ze daarna deden alsof er niets aan de hand was, dat scheelt weer van elkaar scheiden :+ Kreeg je nog linkje naar waar de meiskes de foto's gaan plaatsen?

De kikkers & muizen mierzoete sinterklaasdingen van de AH zijn dit jaar wederom niet te vreten (vorig jaar wel voor de verandering) en die van de Lidl zijn heerlijk. Hema en Jumbo nog niet geprobeerd. Einde sinterklaassnoepmededeling.
Die van de Aldi waren vroeger altijd fantastisch. En toen hebben ze er iets aan veranderd ;(

Tevens staat dit in de oven: http://apple-of-my-eye.co(...)spice-baked-oatmeal/ met chocoladestukjes. Morgen ontbijt :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189517212
Zoveel gedaan vandaag, maar niets van mijn to-do lijstje. Oeps.
pi_189517251
Jezus @sigme :X

Alles geboekt *O* Welshe kerst, here we come! *O*
pi_189517269
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 17:03 schreef Lonaa het volgende:

Die van de Aldi waren vroeger altijd fantastisch. En toen hebben ze er iets aan veranderd ;(

Tevens staat dit in de oven: http://apple-of-my-eye.co(...)spice-baked-oatmeal/ met chocoladestukjes. Morgen ontbijt :9
Die van de AH zijn echt zķ keihard dat je iemand's hoofd er mee in kan slaan. Zijn volgens mij van vorig jaar of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189517277
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Jezus @:sigme :X

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Jezus @:sigme :X

*O* *O*
pi_189517410
Wauw @sigme, da’s schrikken. En de honden kennen elkaar en dit was nog niet eerder voorgekomen?

Lekker opgeruimd, zowel L_S als Ludolf

Nou, ik heb er een slaapshirt bij (niet dat ik dat ooit gebruik, tenzij -15 of zo). Had via internet een hele leuke stof gekocht, maar stof bleek heel dun t-shirt stof te zijn. Toch een shirt ervan gemaakt, veel te groot geworden (mouwen waren geschikt voor een oerang oetan), tig keer aangepast, maar t was niets en t werd niets.
We have far more in common than that which devides us..
pi_189517470
Ik zit hier te wachten op G naast een achtjarige jongen die nu GTA aan het spelen is. Of iig iets dat met autoracen te maken heeft. We hebben samen het hele huis versierd want G is jarig 8-)

Eten staat al op te warmen :9 Hachee, rode kool en aardappelpuree :9 Taart en chocofondue als toetje :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_189517523
Wat heftig @sigme

:* :)
pi_189517626
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 16:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Geen sambal bij? :+
Ook niet. Wel honger nu.

Sigme wat een verhaal zeg. Bahbah :{
pi_189517839
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 16:22 schreef Clubsoda het volgende:
Lekker overzichtelijk Lucky! *O*

Wij hebben ons georiënteerd op een vloer en raambekleding. Ik heb altijd de neiging om zulke dingen eindeloos te googlen, maar gewoon de winkel binnenlopen is wel zo makkelijk :+ Nu maar eens afwachten hoeveel dit grapje nu weer gaat kosten.
Ik ben hier ook al jaren fatsoenlijke raambekleding aan het uitstellen maar het moet er binnenkort toch echt van komen. Ik vind het zo lastig en duur allemaal. Wat heb je uitgekozen?

Sinterklaassnoepupdate: wij hebben ons laten verleiden tot hippe speculaasjes en een veel te dure reep chocolade rocky road. Ik kan ineens nergens meer de bakkerskruidnoten van AH vinden terwijl ik ze een paar weken geleden echt heb gekocht. Die zijn veel lekkerder dan die van Bolletje.
En mijn thee verkopen ze ook al niet meer bij mijn vestiging.

Sigme :o

Wij zijn nu de tijd uit aan het zitten tot 1. de droger klaar is zodat we het bed op kunnen maken en 2. we weg kunnen naar de Argentijn.
Spoilers!
pi_189517861
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 16:38 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ron Howard natuurlijk.
De eindbaas _O_
Spoilers!
pi_189517936
Ik krijg vanavond 3 arretjes cakes :') voor een goed doel dit dat, maar we nemen ieder mooi de helft mee naar het werk maandag :+
pi_189517962
Deze twee logeerhonden zijn vorig jaar ook een weekje wezen logeren, en ook toen hebben reu en reu elkaar de nieren geproefd. Maar toen waren we met meer mensen, dus toen was het beter te stoppen. En daarna zijn ze nog dágen normaal geweest. Ze hebben geen hekel aan elkaar, maar het zijn beide mánnetjes, en de roedelsamenstelling is hun onbekend, dus met een beetje mislopende groepsdynamiek gaat het dan opeens mis, soms. En daarna is het weer goed.
Eigenlijk verwacht ik geen nieuwe moeilijkheden, al zal ik de volgende keer eerder proberen het gevecht in de meest letterlijke zin te smoren, dat is wel vrij effectief :% Heel apart gezicht, zo'n flauwvallende hond.

Ik heb de eigen hond daarstraks even wat nader bekeken, hij heeft twee gaten in de kop. En misschien wat in de bek, daar mag ik niet kijken. Het is een angstbijtertje, dus ik jaag 'm geen angst aan :+.

@Isabeau, ik heb er niet aan gedacht om te vragen waar de foto's voor bedoeld waren. Ik bedenk altijd zoveel niet :').
pi_189517985
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik krijg vanavond 3 arretjes cakes :') voor een goed doel dit dat, maar we nemen ieder mooi de helft mee naar het werk maandag :+
Van margarine (blue band maakte het recept populair) of van boter?

In het eerste geval gaf ik 'm geheel weg, in het tweede at ik 'm zelf op.
pi_189518025
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 18:07 schreef sigme het volgende:
Deze twee logeerhonden zijn vorig jaar ook
Ik moet eigenlijk niks van honden hebben :N :{w Ben een keer op kerstavond uitgegleden over een hondendrol. Handen kapot, knieën kapot, broek kapot, jas kapot. Opzouten ermede. Vind het over het algemeen ook echt giga domme beesten trouwens :D
pi_189518037
Dus, ik trek mijn broek op, want hij zakt af, scheurt er zo een lus uit :{ Awesome, was laatste fatsoenlijke broek die ik nog had.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189518129
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik moet eigenlijk niks van honden hebben :N :{w Ben een keer op kerstavond uitgegleden over een hondendrol. Handen kapot, knieën kapot, broek kapot, jas kapot. Opzouten ermede. Vind het over het algemeen ook echt giga domme beesten trouwens :D
Nou heb ik best veel beesten, en dan valt toch echt heel erg op dat honden -voor een beest- enorm slim zijn. In tegenstelling tot varkens, waar men hoog van opgeeft. Die zijn ongeveer net zo slem als dat ze zindelijk zijn. Ik heb vandaag hun hok schoongemaakt, dus mij maak je niks wijs over hun zindelijkheid :X

Hondepoep is wel heel vies, zeker om over uit te glijden. Gelukkig wonen wij buiten, dus hoef ik het niet op te ruimen (huuuuuuuh, ik doe het op reis wel, brrrrr), en trap ik er ook nooit in, ondanks alle honden hier.

Kattepoep vind ik nog iets smeriger, maar daar denken de honden anders over :Y)
pi_189518143
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 18:20 schreef sigme het volgende:
Kattepoep vind ik nog iets smeriger, maar daar denken de honden anders over :Y)
Die vreten het gewoon op? :? 8)7 Ik zie ze er nog voor aan ook :X
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:22:23 #46
63722 z80
I fink you freaky
pi_189518150
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 15:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
In het kader van pruttel-eten: hier staat erwtensoep op :9
Lekker langzaam in de slowcooker.

Vanmorgen vakantie met de familie iets verder uitgedacht, markt afgeschuimd en bloemetjes gekocht. Nu de hele middag en avond voor mezelf O+
Wanneer kan ik aanschuiven?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_189518165
Kom er maar in Lonaa over Sally en de kattenkots.

Honden zijn echt goor :r Er zijn enkele leuke honden maar het zijn allemaal ransbakken.
Spoilers!
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:23:36 #48
63722 z80
I fink you freaky
pi_189518170
En ik heb geen webcam.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_189518179
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kom er maar in Lonaa over Sally en de kattenkots.

Honden zijn echt goor :r Er zijn enkele leuke honden maar het zijn allemaal ransbakken.
:D dat dus :P
pi_189518181
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 18:23 schreef z80 het volgende:
En ik heb geen webcam.
Ja ja 8-)
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: