SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Voxs op 19-10-2019 14:46:50 ]...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Ben niet eens hier joh.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet dingen doen, maar jullie zijn zo gezellig.
Vanuit de auto met verwarming aan en radio op volume standje 7 is het ook fijn om naar wandelaars te kijken. Dan voel je jezelf meteen een stuk fitter.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
eigenlijk zou ik nu moet wandelen, maar ik heb geen puf
Soms is het dan juist goed, de puf gewoon wat lamlendigheid.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... ik ga zo boerenkool maken, dat moet ik eerst doen anders kan ik wel spaghetti etenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vanuit de auto met verwarming aan en radio op volume standje 7 is het ook fijn om naar wandelaars te kijken. Dan voel je jezelf meteen een stuk fitter.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook zo... vanavond misschien... eerst koken ......quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Soms is het dan juist goed, de puf gewoon wat lamlendigheid.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:34 schreef Voxs het volgende:
Eigenlijk zie ik nog dingen die ik anders had kunnen doen ..
*rent hard weg.
Lief die complimenten en fijn gevoel. Vandaag was niet een erg leuke ochtend, met een begrafenis van vader van een vriendin en een hervormde kerkdienst met doordrammende dominee.
Wat lullig voor die Griek.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... ik ga zo boerenkool maken, dat moet ik eerst doen anders kan ik wel spaghetti eten
want dat heeft die Griek net gemaakt, maar heb ik geen trek in..........
als ik niet ga lopen heb ik geen boodschappen in huis dus ik moet welquote:
Ja voor mij wel helaasquote:
Nu alquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook zo... vanavond misschien... eerst koken ......
quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja voor mij wel helaas
Hopelijk gaat het binnenkort weer beter
Ik moest lachen....quote:My age is very
Inappropriate
for my behavior
Kleine ommetjes kunnen ook prettig zijn.. ik moet zelf ook weer aan de wandel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja voor mij wel helaas
Nee hoor... wij eten niet altijd hetzelfde... hij lust geen Boerenkool namelijk... dus dan hebben we allebei eten voor vandaag én morgen.... dus eigenlijk is het wel makkelijkquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gisteren was er een rookworst reclame. Een vegetarische.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon een stukje lopen......je hoeft geen kilometers...quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kleine ommetjes kunnen ook prettig zijn.. ik moet zelf ook weer aan de wandel.
Ik neem vega Braadworst erbijquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gisteren was er een rookworst reclame. Een vegetarische.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:39 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]Die staart is een leuk detail. Mijn poes begint ook altijd met haar staart te slaan als ze geïrriteerd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is anders lopen vind ikquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
als ik niet ga lopen heb ik geen boodschappen in huis dus ik moet wel
kaboutertjes bestaan niet
Die twee van mij zijn nooit geïrriteerd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Die staart is een leuk detail. Mijn poes begint ook altijd met haar staart te slaan als ze geïrriteerd is.
Geen boerenkool lusten? Dat moet de enige ter wereld zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor... wij eten niet altijd hetzelfde... hij lust geen Boerenkool namelijk... dus dan hebben we allebei eten voor vandaag én morgen.... dus eigenlijk is het wel makkelijk
Klopt, maar soms willen lijven zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
gewoon een stukje lopen......je hoeft geen kilometers...
Ik heb geen energie voor allebei....quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja voor mij wel helaas
het is hier echt een hele toer, kom je allerhande volk tegenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is anders lopen vind ik
Als ik loop , dan loop ik om het lopen
Niet om de boodschappen lopend te moeten doen
Dat is ook een hele goede indicatie dat je wellicht een haal of his kan krijgenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Die staart is een leuk detail. Mijn poes begint ook altijd met haar staart te slaan als ze geïrriteerd is.
toen ik laatst met de fiets gevallen was, mijn hele lijf deed pijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Klopt, maar soms willen lijven zelfs dat niet.
Ik lust geen Zuurkoolquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen boerenkool lusten? Dat moet de enige ter wereld zijn.
Ja dit. Dat hele filmpje komt net zo smoezelig over als die rookworst van ze.quote:
Ho hier nog een! Brrr. en die geur... brrrr! Moos (hutspot) vind ik ook er, die zoetige weeïge brrrquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen boerenkool lusten? Dat moet de enige ter wereld zijn.
Yups.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is ook een hele goede indicatie dat je wellicht een haal of his kan krijgen
Omdat ik momenteel gedoe met mijn medicatie heb ?quote:
Ja dat was een flinke val he?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
toen ik laatst met de fiets gevallen was, mijn hele lijf deed pijn
Moos is toch boerenkool?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ho hier nog een! Brrr. en die geur... brrrr! Moos (hutspot) vind ik ook er, die zoetige weeïge brrr
Oh wacht jaquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ho hier nog een! Brrr. en die geur... brrrr! Moos (hutspot) vind ik ook er, die zoetige weeïge brrr
Braden in roomboter is wel erg lekker hoor, maar snap wat je bedoeld. Toch tien keer beter dan de geur van boerenkool!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het ruikt heerlijk met die rookworst er bovenop.
Hutspot vind ik ook niet lekker en inderdaad die weeïge geur, net als met braden in roomboter. Zum kotzen.
*ril*
Dat klinkt al stukken beter!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ga vandaag witlofstamppot eten.
Braden in geklaarde boter is nog beter.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Braden in roomboter is wel erg lekker hoor, maar snap wat je bedoeld. Toch tien keer beter dan de geur van boerenkool!
Dinsdag naar de psych .dus vanaf dan hopelijk weer eindelijk de volle dosis medicatie. en het is nog ff afwachten wat er uit mijn bloedwaarden te zien gaat zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kleine ommetjes kunnen ook prettig zijn.. ik moet zelf ook weer aan de wandel.
Hij roldebolde naar het dal in het dorp,quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Braden in geklaarde boter is nog beter.
Bij soul was het net andersom,ze helpen niet,dus je krijgt niks meer,zoek het maar uit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dinsdag naar de psych .dus vanaf dan hopelijk weer eindelijk de volle dosis medicatie. en het is nog ff afwachten wat er uit mijn bloedwaarden te zien gaat zijn.
Maar ik merk het ...kom amper vooruit momenteel ..
Dat is ernstigquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dinsdag naar de psych .dus vanaf dan hopelijk weer eindelijk de volle dosis medicatie. en het is nog ff afwachten wat er uit mijn bloedwaarden te zien gaat zijn.
Wel blijven drinken hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon niet eten. Weer een probleem opgelost
Die smily is een ' snode plannetjes' smilyquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het allerbeste is een ander laten braden.
Dat klinkt niet best, puzziepie. Zou wel zo prettig zijn als er snel verbetering in komt.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die smily is een ' snode plannetjes' smily
Je bent vandaag best een boefje.klopt dat?quote:
Ai dat is vervelend. Het beste toegewenst.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat helpt niet? Antidepressiva of Ritalin oid?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bij soul was het net andersom,ze helpen niet,dus je krijgt niks meer,zoek het maar uit.
Antidepressiva.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat helpt niet? Antidepressiva of Ritalin oid?
Ik slik ook al 3 jaar schildklier hormonen. Van een platgelegde schildklier naar nu een afgeremde schildklier. Ben van de 30 mg naar nu 2,5 mg gegaan ,
Vermoed dat mijn totale moeheid ..daar vandaan komt . Sta ook daar weer onder strenge controle voor nu
Ik krijg nu standaard om de 2 maanden een vit B12 injectie en met de D zit het goed. Het zijn de schildklierwaarden die nu schommelen en niet helemaal goed zijn . Met alle gevolgen van dienquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is ernstigHoop het ook voor je en dat er serieus gekeken wordt naar hoe jij je weer een beetje beter kan gaan voelen
Laat ook je vita D controleren en eis, als die laag is, een stootkuur.
Het blijft afwachten ,maar het is wel frustrerend vaakquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best, puzziepie. Zou wel zo prettig zijn als er snel verbetering in komt.
Lief ..dankjequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ai dat is vervelend. Het beste toegewenst.
Altijd wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je bent vandaag best een boefje.klopt dat?
Wat een geemmer met die schildkliermedsquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik krijg nu standaard om de 2 maanden een vit B12 injectie en met de D zit het goed. Het zijn de schildklierwaarden die nu schommelen en niet helemaal goed zijn . Met alle gevolgen van dien
Ik heb geen verstand van ADquote:
Eindelijk iemand de *ril* bij gebraden roomboter snaptquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het ruikt heerlijk met die rookworst er bovenop.
Hutspot vind ik ook niet lekker en inderdaad die weeïge geur, net als met braden in roomboter. Zum kotzen.
*ril*
Lief Voxsquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat een geemmer met die schildkliermedsHoop dat je je gauw beter voelt
Beetje cargamel, kargamel, garcamel (?) !quote:
Ja, begrijpelijk als je er keer op keer mee te maken krijgt gaat het niet in je koude kleren zitten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het blijft afwachten ,maar het is wel frustrerend vaak
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:06 schreef mario390 het volgende:
maken zich jullie meisjes in land ook schlaubootmond?
Het heeft idd nogal een specifieke geur.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eindelijk iemand de *ril* bij gebraden roomboter snapt
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eindelijk iemand de *ril* bij gebraden roomboter snapt
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Beetje cargamel, kargamel, garcamel (?) !
Veel taaie mensen hier iddquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk als je er keer op keer mee te maken krijgt gaat het niet in je koude kleren zitten.
Maar je bent wat dat aangaat al net zo'n taaie tante als zovelen hier.
Woensdag hebben we een gesprek waar ik bij ben,ga dit wel even aankaarten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van AD
Maar dat lijkt me wel kut als het niet werkt , en je naar huis wordt gestuurd en het zelf maar moet uitzoeken., Dan voel je je makkelijk afgedaan lijkt mij (heb ik)
Ook sterkte gewenst van soul en mij.quote:
Amph ook al een paar dagen ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:13 schreef Voxs het volgende:
Amph en Disana ( die helemaal), die mis ik hier al een tijdje.
Oh fijn ...vooral als er iemand bij is die net wat meer afstand heeft ..quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Woensdag hebben we een gesprek waar ik bij ben,ga dit wel even aankaarten.
Over een tijdje loop je weer die eindeloze tochten van jequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:15 schreef puzziepie het volgende:
Zo lief allemaal
Thnx
Komt goed hoor ...dat wilde ik ff zeggen![]()
ik hoop het welquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Over een tijdje loop je weer die eindeloze tochten van je
Met snoeiharde techno.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Over een tijdje loop je weer die eindeloze tochten van je
Die zegt het hélemaal.quote:
Nou strips zijn wel lastig lijkt mijquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die zegt het hélemaal.Je zal toch zo kunnen tekenen zeg.
Ja wacht eens, dat kan jij óók!
Heerlijk kan het zijn iddquote:
Dat lijkt mij minder..heb wel eens gedacht een podcast oid op te zetten.quote:
Zal je zeggen dat de vinyl kriebels hier ook weer opborrelden toen ik je aangeschafte platenlijst las.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
L2B,ik ben zo blij met de gekochte 12inch,er zit echt mooi spul tussen.
Nu nog een SL 500 zien te scoren.
Je hebt ons allemaal al eens gedaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou strips zijn wel lastig lijkt mij
Niet zelf getekend he? Dat was onderdelen instellen en positioneren, beetje achtergronden bij maken enzo. Meer storytelling dan tekenwerk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt ons allemaal al eens gedaan.
Ik bedoel eigenlijk deze of zoiets.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal je zeggen dat de vinyl kriebels hier ook weer opborrelden toen ik je aangeschafte platenlijst las.
Die SL 500 is nodig om je van de ene naar de andere locatie te scheuren als DJ?
Dit klinkt best een beetje vulgair.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt ons allemaal al eens gedaan.
Dat kost een paar euro's, maar dan heb je ook meteenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk deze of zoiets.[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet zelf getekend he? Dat was onderdelen instellen en positioneren, beetje achtergronden bij maken enzo. Meer storytelling dan tekenwerk.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit klinkt best een beetje vulgair.
heb t eergisteren even terug gelezen, geweldigquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet zelf getekend he? Dat was onderdelen instellen en positioneren, beetje achtergronden bij maken enzo. Meer storytelling dan tekenwerk.
Ja, een puist werk en geweldig om te zien én te lezen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb t eergisteren even terug gelezen, geweldig
Weet jij de naam nog van het topic met de filmposters?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sorry,maar mijn focus ligt niet op die duik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Topic neemt een duik.
[ afbeelding ]
Misschien Soury .... die heeft er nog een paarquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Weet jij de naam nog van het topic met de filmposters?
Ja,maar die wilt ze niet per stuk verkopen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien Soury .... die heeft er nog een paar
Nee, snap het. Je let net als ik meer op het opspattende water dan op de duik zelf.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sorry,maar mijn focus ligt niet op die duik.
Klopt,precies dit moment.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, snap het. Je let net als ik meer op het opspattende water dan op de duik zelf.
[ afbeelding ]
Let vooral op de mooie lichtinval.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, snap het. Je let net als ik meer op het opspattende water dan op de duik zelf.
[ afbeelding ]
Dat viel meteen op ja!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Let vooral op de mooie lichtinval.
U is een kenner.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Let vooral op de mooie lichtinval.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb t eergisteren even terug gelezen, geweldig
Het was even zoekenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Weet jij de naam nog van het topic met de filmposters?
quote:
nou parliament was beter geschrevenquote:
Ja Dinsdag zeker nu? hij komt er niet door weer lijkt hetquote:
Ik had nog niet verder gelezen wanneer wel..ik verwacht een no tegen de deal.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja Dinsdag zeker nu? hij komt er niet door weer lijkt het
Ik vind die ui veel leuker maar het plaatje moet scherperquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Zit je net op de wc komt de ongeduldige bezorger langs.
Oooh, pffff, als je alle 'fouten' van iedereen zou moeten verbeteren kan je niet eens posten.quote:
Mijn dank is groot.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Het was even zoekenUTO / Wonderbaarlijke Verhalen uit de SC en COS: Volg ze hier!
@mario390quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Zit je net op de wc komt de ongeduldige bezorger langs.
borsten tompoezen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oooh, pffff, als je alle 'fouten' van iedereen zou moeten verbeteren kan je niet eens posten.
Memme tompoezen.
Ja dat kan niet, want hij is geknipt uit de Pinoza afbeelding.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik vind die ui veel leuker maar het plaatje moet scherper
Hoi ,luister deze even.quote:
de watte?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat kan niet, want hij is geknipt uit de Pinoza afbeelding.
Straks op het feest zal alle pijn en eventuele andere ongemakken naar de achtergrond vervagen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:10 schreef sararaats het volgende:
Studeren anders geraak ik er niet.
Kon toch niet slapen, anders spook ik vannacht.
Nu last van mijn linkerarm maar dat heb ik vaker gehad.
Grtjs
Doe dan die met de clipquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:11 schreef Voxs het volgende:
oh tompouchen!
pfft ik ben gaaaaaaaaaaaar
Ben ook wel gehecht aan m'n handschoenen. Nouja even kijken hoe ze me staat kan geen kwaad.quote:
Hengst je dat er niet met zo'n persdinkie in dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 1 helft van de drukknoop nu vast zitten, wat een werk. Nu eerst het buitenweer trotseren.
Hoest met je stijve?quote:
Vond je vorige UI leuker en beter bij je passen. Maar Tante Til past natuurlijk sowieso goed bij je.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ben ook wel gehecht aan m'n handschoenen. Nouja even kijken hoe ze me staat kan geen kwaad.
Ze zoeken nog een mod op NWS. Lijkt me wel wat voor jou.quote:
De vorige was Hummie toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vond je vorige UI leuker en beter bij je passen. Maar Tante Til past natuurlijk sowieso goed bij je.
Ik zit te eten.quote:
Kan niet met wol, dan maak je alles kapot.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hengst je dat er niet met zo'n persdinkie in dan?
Je kende hem al.quote:
GB heeft een poepfetisj.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kende hem al.![]()
Wat een toppert.
Oh zo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan niet met wol, dan maak je alles kapot.
Dat was Hummie van de Tonnekreek. Omdat ik in Uto een tijdlang het socialmedia topic bijhield, wat inhield dat ik alle ex-utopianen stalkte op social media en hun posts kopieerde naar het topic. Vandaar Hummie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee wie of wat het was.
Aha! Het was in ieder geval een fraaie UI, maar dit past imo ook erg goed bij je.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat was Hummie van de Tonnekreek. Omdat ik in Uto een tijdlang het socialmedia topic bijhield, wat inhield dat ik alle ex-utopianen stalkte op social media en hun posts kopieerde naar het topic. Vandaar Hummie.
Thanksquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aha! Het was in ieder geval een fraaie UI, maar dit past imo ook erg goed bij je.
Wat heb jij nou weer voor UIquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Thanksik weet niet of het een compliment is, maar ik ga er vanuit van wel gewoon
Dan heeft Waters toch wat meer groove.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij de 1e tonen deed het gelijk aan
denken.
Ik ben daar te Links voorquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze zoeken nog een mod op NWS. Lijkt me wel wat voor jou.![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Thanksik weet niet of het een compliment is, maar ik ga er vanuit van wel gewoon
Ja eens, het klinkt mij net iets te blank en gekunsteld. Al is het een steengoede gitarist.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan heeft Waters toch wat meer groove.
Wat is te blank?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja eens, het klinkt mij net iets te blank en gekunsteld. Al is het een steengoede gitarist.
Het kan daar wel wat minder met de vingerwijzingen richting getint dit dat.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja eens, het klinkt mij net iets te blank en gekunsteld. Al is het een steengoede gitarist.
Net niet de ' soul'quote:
Oooh, ik wist niet beter of het was:quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
https://thenannytv.fandom.com/wiki/Yetta_Rosenberg
Icon Yetta
Neequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oooh, ik wist niet beter of het was:
[ afbeelding ]
In dit geval het ontbreken van de juiste omgeving en belevenissen in het leven om de juiste klank en sfeer ten gehore te kunnen brengen. Hij heeft er wel degelijk zeer veel gevoel mee, maar de klik is er niet echt.quote:
https://www.youtube.com/results?search_query=familie+knotsquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee![]()
Die ken ik niet, alleen van wikipedia dan. Grandma Yetta ken ik wel.
Thanks ik sla even overquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/results?search_query=familie+knots
Hoort bij je opvoeding, Algemene Kennis!quote:
Jij kent 'r nog slechter, je herkende haar niet eens!quote:
Die 2e.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:37 schreef TillyB het volgende:
https://www.buzzfeed.com/(...)t-swag-in-the-fine-f
Kon het slechter treffen
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
https://thenannytv.fandom.com/wiki/Yetta_Rosenberg
Icon Yetta
Ga jij dan deze kijkon?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoort bij je opvoeding, Algemene Kennis!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:37 schreef TillyB het volgende:
https://www.buzzfeed.com/(...)t-swag-in-the-fine-f
Kon het slechter treffen
Ik ken haarquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ga jij dan deze kijkon?![]()
https://www.youtube.com/results?search_query=yetta+the+nanny
Kwartje viel pas toen je met die url aankwam.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij kent 'r nog slechter, je herkende haar niet eens!Nu laat ik 'm lekker staan als eeuwige herinnering aan jouw faalactie.
oh shit dan staan we niet quitte moet ik alsnog kijkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ken haarVele afleveringen gezien.
Ja dat is zo eigenlijk. Maar ze laat wel een legacy na: https://www.instagram.com/whatfranwore/quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kwartje viel pas toen je met die url aankwam.Dat was een toffe serie. Eigenlijk was de hoofdrolspeler het minst leuk en interessant.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou bedankt Lucky we kunnen nu tegen een pijpende bejaarde aankijken
uhuh, 1 aflevering!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
oh shit dan staan we niet quitte moet ik alsnog kijken
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:43 schreef TillyB het volgende:
Ik ben dan wel geen 40+ maar van binnen voel ik me een pijpende bejaarde
Die serie was wel leukquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Dit is ook een icoon:
[ afbeelding ]
Wiesdat?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Dit is ook een icoon:
[ afbeelding ]
Nu nog een geschikte user voor zoekenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Dit is ook een icoon:
[ afbeelding ]
En toen heb jij ze maar opgevroten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn zus had oliebollen meegenomen naar mijn moeder, die eigenlijk voor mijn zwager waren
Een aantal wel jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
En toen heb jij ze maar opgevroten?
Nu ben je misselijk?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn zus had oliebollen meegenomen naar mijn moeder, die eigenlijk voor mijn zwager waren
Een aantal ook echtquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een aantal wel jaecht goeie ook zeg
Jij bent ook een schrielkip van bouwquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een aantal ook echt
Ik heb het na één oliebol altijd wel weer voor een tijdje gehad.
Are you being servedquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Dit is ook een icoon:
[ afbeelding ]
Alleen Til nogquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Are you being served![]()
Leven er eigenlijk nog van die serie.
Een schrielkip, nee johquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij bent ook een schrielkip van bouw
Tof was dat! Als ze nog leven zijn ze om en nabij de 123 jaar volgens mij.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja daarom ik hou 'm lekker zoquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou het houd wel de hardrukkers weg uit dit topic, al die lelijke oude vrouwtjes
Oh mr. Sheffieldquote:
Lekker slipe.quote:
2 stuksquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Briljantquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:23 schreef mario390 het volgende:
oh mann ze moeten liedjes gurgeln met water
ik lees die ninzo niet eens meerquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Ecoseksualiteit, whut?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik lees die ninzo niet eens meer
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik lees die ninzo niet eens meer
Ik schenk ook een glas in.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En we zijn terug met pinda's voor Dikzakje, Mees & Co. En wijn en kaas voor de muis.
Proost.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En we zijn terug met pinda's voor Dikzakje, Mees & Co. En wijn en kaas voor de muis.
Dan doe ik ook maar mee.quote:
quote:
In and out of you.That`s maybe you cry.quote:
Als ik dat in huis zeg dan lacht mijn killerparkiet mij uit.quote:
die tekst is geniaalquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In and out of you.That`s maybe you cry.
Ik lach mezelf dan gewoon uit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik dat in huis zeg dan lacht mijn killerparkiet mij uit.
Take it away Bob.quote:
Zelfspot is de beste.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lach mezelf dan gewoon uit.
Ik noem het liever zeer goede zelfkennisquote:
Rode mss wel ,witte soberso niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Is wijn die ik zondag opentrok, bewaard op kamertemp. nog goed?
Neem een slok dan weet je het meteen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens het overige internet is het niet goed meer.
Ik wel benieuwd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens het overige internet is het niet goed meer.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem een slok dan weet je het meteen.
Zappa was god.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:59 schreef mario390 het volgende:
rudi dolezal is van 19te lefheit video-regisseur vor Queen,Falco,Rolling Stones,Sting en meer en hij is Oostenrijkse
en keer ZAPPA was 1977 in wien en rudi hadde verjaardag
als Kadeutje heeft zappa en zijn band hem 20 keer op de kont geslaan
quote:
Bah, ik vind van niet.quote:
Je bruine ster? Ik geef je liever een hand.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Bah, ik vind van niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |