Straks op het feest zal alle pijn en eventuele andere ongemakken naar de achtergrond vervagen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:10 schreef sararaats het volgende:
Studeren anders geraak ik er niet.
Kon toch niet slapen, anders spook ik vannacht.
Nu last van mijn linkerarm maar dat heb ik vaker gehad.
Grtjs
Doe dan die met de clipquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:11 schreef Voxs het volgende:
oh tompouchen!
pfft ik ben gaaaaaaaaaaaar
Ben ook wel gehecht aan m'n handschoenen. Nouja even kijken hoe ze me staat kan geen kwaad.quote:
Hengst je dat er niet met zo'n persdinkie in dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 1 helft van de drukknoop nu vast zitten, wat een werk. Nu eerst het buitenweer trotseren.
Hoest met je stijve?quote:
Vond je vorige UI leuker en beter bij je passen. Maar Tante Til past natuurlijk sowieso goed bij je.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ben ook wel gehecht aan m'n handschoenen. Nouja even kijken hoe ze me staat kan geen kwaad.
Ze zoeken nog een mod op NWS. Lijkt me wel wat voor jou.quote:
De vorige was Hummie toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vond je vorige UI leuker en beter bij je passen. Maar Tante Til past natuurlijk sowieso goed bij je.
Ik zit te eten.quote:
Kan niet met wol, dan maak je alles kapot.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hengst je dat er niet met zo'n persdinkie in dan?
Je kende hem al.quote:
GB heeft een poepfetisj.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kende hem al.![]()
Wat een toppert.
Oh zo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan niet met wol, dan maak je alles kapot.
Dat was Hummie van de Tonnekreek. Omdat ik in Uto een tijdlang het socialmedia topic bijhield, wat inhield dat ik alle ex-utopianen stalkte op social media en hun posts kopieerde naar het topic. Vandaar Hummie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee wie of wat het was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |