quote:
nou parliament was beter geschrevenquote:
Ja Dinsdag zeker nu? hij komt er niet door weer lijkt hetquote:
Ik had nog niet verder gelezen wanneer wel..ik verwacht een no tegen de deal.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja Dinsdag zeker nu? hij komt er niet door weer lijkt het
Ik vind die ui veel leuker maar het plaatje moet scherperquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Zit je net op de wc komt de ongeduldige bezorger langs.
Oooh, pffff, als je alle 'fouten' van iedereen zou moeten verbeteren kan je niet eens posten.quote:
Mijn dank is groot.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Het was even zoekenUTO / Wonderbaarlijke Verhalen uit de SC en COS: Volg ze hier!
@mario390quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Zit je net op de wc komt de ongeduldige bezorger langs.
borsten tompoezen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oooh, pffff, als je alle 'fouten' van iedereen zou moeten verbeteren kan je niet eens posten.
Memme tompoezen.
Ja dat kan niet, want hij is geknipt uit de Pinoza afbeelding.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik vind die ui veel leuker maar het plaatje moet scherper
Hoi ,luister deze even.quote:
de watte?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat kan niet, want hij is geknipt uit de Pinoza afbeelding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |