Je hebt ons allemaal al eens gedaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou strips zijn wel lastig lijkt mij
Niet zelf getekend he? Dat was onderdelen instellen en positioneren, beetje achtergronden bij maken enzo. Meer storytelling dan tekenwerk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt ons allemaal al eens gedaan.
Ik bedoel eigenlijk deze of zoiets.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal je zeggen dat de vinyl kriebels hier ook weer opborrelden toen ik je aangeschafte platenlijst las.
Die SL 500 is nodig om je van de ene naar de andere locatie te scheuren als DJ?
Dit klinkt best een beetje vulgair.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt ons allemaal al eens gedaan.
Dat kost een paar euro's, maar dan heb je ook meteenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk deze of zoiets.[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet zelf getekend he? Dat was onderdelen instellen en positioneren, beetje achtergronden bij maken enzo. Meer storytelling dan tekenwerk.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit klinkt best een beetje vulgair.
heb t eergisteren even terug gelezen, geweldigquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet zelf getekend he? Dat was onderdelen instellen en positioneren, beetje achtergronden bij maken enzo. Meer storytelling dan tekenwerk.
Ja, een puist werk en geweldig om te zien én te lezen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb t eergisteren even terug gelezen, geweldig
Weet jij de naam nog van het topic met de filmposters?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sorry,maar mijn focus ligt niet op die duik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Topic neemt een duik.
[ afbeelding ]
Misschien Soury .... die heeft er nog een paarquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Weet jij de naam nog van het topic met de filmposters?
Ja,maar die wilt ze niet per stuk verkopen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien Soury .... die heeft er nog een paar
Nee, snap het. Je let net als ik meer op het opspattende water dan op de duik zelf.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sorry,maar mijn focus ligt niet op die duik.
Klopt,precies dit moment.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, snap het. Je let net als ik meer op het opspattende water dan op de duik zelf.
[ afbeelding ]
Let vooral op de mooie lichtinval.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, snap het. Je let net als ik meer op het opspattende water dan op de duik zelf.
[ afbeelding ]
Dat viel meteen op ja!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Let vooral op de mooie lichtinval.
U is een kenner.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Let vooral op de mooie lichtinval.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb t eergisteren even terug gelezen, geweldig
Het was even zoekenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Weet jij de naam nog van het topic met de filmposters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |