Je hebt ons allemaal al eens gedaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou strips zijn wel lastig lijkt mij
Niet zelf getekend he? Dat was onderdelen instellen en positioneren, beetje achtergronden bij maken enzo. Meer storytelling dan tekenwerk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt ons allemaal al eens gedaan.
Ik bedoel eigenlijk deze of zoiets.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal je zeggen dat de vinyl kriebels hier ook weer opborrelden toen ik je aangeschafte platenlijst las.
Die SL 500 is nodig om je van de ene naar de andere locatie te scheuren als DJ?
Dit klinkt best een beetje vulgair.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt ons allemaal al eens gedaan.
Dat kost een paar euro's, maar dan heb je ook meteenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk deze of zoiets.[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet zelf getekend he? Dat was onderdelen instellen en positioneren, beetje achtergronden bij maken enzo. Meer storytelling dan tekenwerk.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit klinkt best een beetje vulgair.
heb t eergisteren even terug gelezen, geweldigquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet zelf getekend he? Dat was onderdelen instellen en positioneren, beetje achtergronden bij maken enzo. Meer storytelling dan tekenwerk.
Ja, een puist werk en geweldig om te zien én te lezen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb t eergisteren even terug gelezen, geweldig
Weet jij de naam nog van het topic met de filmposters?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sorry,maar mijn focus ligt niet op die duik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Topic neemt een duik.
[ afbeelding ]
Misschien Soury .... die heeft er nog een paarquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Weet jij de naam nog van het topic met de filmposters?
Ja,maar die wilt ze niet per stuk verkopen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien Soury .... die heeft er nog een paar
Nee, snap het. Je let net als ik meer op het opspattende water dan op de duik zelf.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sorry,maar mijn focus ligt niet op die duik.
Klopt,precies dit moment.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, snap het. Je let net als ik meer op het opspattende water dan op de duik zelf.
[ afbeelding ]
Let vooral op de mooie lichtinval.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, snap het. Je let net als ik meer op het opspattende water dan op de duik zelf.
[ afbeelding ]
Dat viel meteen op ja!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Let vooral op de mooie lichtinval.
U is een kenner.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Let vooral op de mooie lichtinval.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb t eergisteren even terug gelezen, geweldig
Het was even zoekenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Weet jij de naam nog van het topic met de filmposters?
quote:
nou parliament was beter geschrevenquote:
Ja Dinsdag zeker nu? hij komt er niet door weer lijkt hetquote:
Ik had nog niet verder gelezen wanneer wel..ik verwacht een no tegen de deal.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja Dinsdag zeker nu? hij komt er niet door weer lijkt het
Ik vind die ui veel leuker maar het plaatje moet scherperquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Zit je net op de wc komt de ongeduldige bezorger langs.
Oooh, pffff, als je alle 'fouten' van iedereen zou moeten verbeteren kan je niet eens posten.quote:
Mijn dank is groot.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Het was even zoekenUTO / Wonderbaarlijke Verhalen uit de SC en COS: Volg ze hier!
@mario390quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Zit je net op de wc komt de ongeduldige bezorger langs.
borsten tompoezen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oooh, pffff, als je alle 'fouten' van iedereen zou moeten verbeteren kan je niet eens posten.
Memme tompoezen.
Ja dat kan niet, want hij is geknipt uit de Pinoza afbeelding.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik vind die ui veel leuker maar het plaatje moet scherper
Hoi ,luister deze even.quote:
de watte?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat kan niet, want hij is geknipt uit de Pinoza afbeelding.
Straks op het feest zal alle pijn en eventuele andere ongemakken naar de achtergrond vervagen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:10 schreef sararaats het volgende:
Studeren anders geraak ik er niet.
Kon toch niet slapen, anders spook ik vannacht.
Nu last van mijn linkerarm maar dat heb ik vaker gehad.
Grtjs
Doe dan die met de clipquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:11 schreef Voxs het volgende:
oh tompouchen!
pfft ik ben gaaaaaaaaaaaar
Ben ook wel gehecht aan m'n handschoenen. Nouja even kijken hoe ze me staat kan geen kwaad.quote:
Hengst je dat er niet met zo'n persdinkie in dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 1 helft van de drukknoop nu vast zitten, wat een werk. Nu eerst het buitenweer trotseren.
Hoest met je stijve?quote:
Vond je vorige UI leuker en beter bij je passen. Maar Tante Til past natuurlijk sowieso goed bij je.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ben ook wel gehecht aan m'n handschoenen. Nouja even kijken hoe ze me staat kan geen kwaad.
Ze zoeken nog een mod op NWS. Lijkt me wel wat voor jou.quote:
De vorige was Hummie toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vond je vorige UI leuker en beter bij je passen. Maar Tante Til past natuurlijk sowieso goed bij je.
Ik zit te eten.quote:
Kan niet met wol, dan maak je alles kapot.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hengst je dat er niet met zo'n persdinkie in dan?
Je kende hem al.quote:
GB heeft een poepfetisj.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kende hem al.![]()
Wat een toppert.
Oh zo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan niet met wol, dan maak je alles kapot.
Dat was Hummie van de Tonnekreek. Omdat ik in Uto een tijdlang het socialmedia topic bijhield, wat inhield dat ik alle ex-utopianen stalkte op social media en hun posts kopieerde naar het topic. Vandaar Hummie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee wie of wat het was.
Aha! Het was in ieder geval een fraaie UI, maar dit past imo ook erg goed bij je.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat was Hummie van de Tonnekreek. Omdat ik in Uto een tijdlang het socialmedia topic bijhield, wat inhield dat ik alle ex-utopianen stalkte op social media en hun posts kopieerde naar het topic. Vandaar Hummie.
Thanksquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aha! Het was in ieder geval een fraaie UI, maar dit past imo ook erg goed bij je.
Wat heb jij nou weer voor UIquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Thanksik weet niet of het een compliment is, maar ik ga er vanuit van wel gewoon
Dan heeft Waters toch wat meer groove.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij de 1e tonen deed het gelijk aan
denken.
Ik ben daar te Links voorquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze zoeken nog een mod op NWS. Lijkt me wel wat voor jou.![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Thanksik weet niet of het een compliment is, maar ik ga er vanuit van wel gewoon
Ja eens, het klinkt mij net iets te blank en gekunsteld. Al is het een steengoede gitarist.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan heeft Waters toch wat meer groove.
Wat is te blank?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja eens, het klinkt mij net iets te blank en gekunsteld. Al is het een steengoede gitarist.
Het kan daar wel wat minder met de vingerwijzingen richting getint dit dat.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja eens, het klinkt mij net iets te blank en gekunsteld. Al is het een steengoede gitarist.
Net niet de ' soul'quote:
Oooh, ik wist niet beter of het was:quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
https://thenannytv.fandom.com/wiki/Yetta_Rosenberg
Icon Yetta
Neequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oooh, ik wist niet beter of het was:
[ afbeelding ]
In dit geval het ontbreken van de juiste omgeving en belevenissen in het leven om de juiste klank en sfeer ten gehore te kunnen brengen. Hij heeft er wel degelijk zeer veel gevoel mee, maar de klik is er niet echt.quote:
https://www.youtube.com/results?search_query=familie+knotsquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee![]()
Die ken ik niet, alleen van wikipedia dan. Grandma Yetta ken ik wel.
Thanks ik sla even overquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/results?search_query=familie+knots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |