Dat is anders lopen vind ikquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
als ik niet ga lopen heb ik geen boodschappen in huis dus ik moet wel
kaboutertjes bestaan niet
Die twee van mij zijn nooit geïrriteerd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Die staart is een leuk detail. Mijn poes begint ook altijd met haar staart te slaan als ze geïrriteerd is.
Geen boerenkool lusten? Dat moet de enige ter wereld zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor... wij eten niet altijd hetzelfde... hij lust geen Boerenkool namelijk... dus dan hebben we allebei eten voor vandaag én morgen.... dus eigenlijk is het wel makkelijk
Klopt, maar soms willen lijven zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
gewoon een stukje lopen......je hoeft geen kilometers...
Ik heb geen energie voor allebei....quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja voor mij wel helaas
Hopelijk gaat het binnenkort weer beter
het is hier echt een hele toer, kom je allerhande volk tegenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is anders lopen vind ik
Als ik loop , dan loop ik om het lopen
Niet om de boodschappen lopend te moeten doen
Dat is ook een hele goede indicatie dat je wellicht een haal of his kan krijgenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Die staart is een leuk detail. Mijn poes begint ook altijd met haar staart te slaan als ze geïrriteerd is.
toen ik laatst met de fiets gevallen was, mijn hele lijf deed pijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Klopt, maar soms willen lijven zelfs dat niet.
Ik lust geen Zuurkoolquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen boerenkool lusten? Dat moet de enige ter wereld zijn.
Ja dit. Dat hele filmpje komt net zo smoezelig over als die rookworst van ze.quote:
Ho hier nog een! Brrr. en die geur... brrrr! Moos (hutspot) vind ik ook er, die zoetige weeïge brrrquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen boerenkool lusten? Dat moet de enige ter wereld zijn.
Yups.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is ook een hele goede indicatie dat je wellicht een haal of his kan krijgen
Omdat ik momenteel gedoe met mijn medicatie heb ?quote:
Ja dat was een flinke val he?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
toen ik laatst met de fiets gevallen was, mijn hele lijf deed pijn
Moos is toch boerenkool?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ho hier nog een! Brrr. en die geur... brrrr! Moos (hutspot) vind ik ook er, die zoetige weeïge brrr
Oh wacht jaquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ho hier nog een! Brrr. en die geur... brrrr! Moos (hutspot) vind ik ook er, die zoetige weeïge brrr
Braden in roomboter is wel erg lekker hoor, maar snap wat je bedoeld. Toch tien keer beter dan de geur van boerenkool!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het ruikt heerlijk met die rookworst er bovenop.
Hutspot vind ik ook niet lekker en inderdaad die weeïge geur, net als met braden in roomboter. Zum kotzen.
*ril*
Dat klinkt al stukken beter!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ga vandaag witlofstamppot eten.
Braden in geklaarde boter is nog beter.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Braden in roomboter is wel erg lekker hoor, maar snap wat je bedoeld. Toch tien keer beter dan de geur van boerenkool!
Dinsdag naar de psych .dus vanaf dan hopelijk weer eindelijk de volle dosis medicatie. en het is nog ff afwachten wat er uit mijn bloedwaarden te zien gaat zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kleine ommetjes kunnen ook prettig zijn.. ik moet zelf ook weer aan de wandel.
Hij roldebolde naar het dal in het dorp,quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Braden in geklaarde boter is nog beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |