Bij soul was het net andersom,ze helpen niet,dus je krijgt niks meer,zoek het maar uit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dinsdag naar de psych .dus vanaf dan hopelijk weer eindelijk de volle dosis medicatie. en het is nog ff afwachten wat er uit mijn bloedwaarden te zien gaat zijn.
Maar ik merk het ...kom amper vooruit momenteel ..
Dat is ernstigquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dinsdag naar de psych .dus vanaf dan hopelijk weer eindelijk de volle dosis medicatie. en het is nog ff afwachten wat er uit mijn bloedwaarden te zien gaat zijn.
Wel blijven drinken hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon niet eten. Weer een probleem opgelost
Die smily is een ' snode plannetjes' smilyquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het allerbeste is een ander laten braden.
Dat klinkt niet best, puzziepie. Zou wel zo prettig zijn als er snel verbetering in komt.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die smily is een ' snode plannetjes' smily
Je bent vandaag best een boefje.klopt dat?quote:
Ai dat is vervelend. Het beste toegewenst.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat helpt niet? Antidepressiva of Ritalin oid?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bij soul was het net andersom,ze helpen niet,dus je krijgt niks meer,zoek het maar uit.
Antidepressiva.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat helpt niet? Antidepressiva of Ritalin oid?
Ik slik ook al 3 jaar schildklier hormonen. Van een platgelegde schildklier naar nu een afgeremde schildklier. Ben van de 30 mg naar nu 2,5 mg gegaan ,
Vermoed dat mijn totale moeheid ..daar vandaan komt . Sta ook daar weer onder strenge controle voor nu
Ik krijg nu standaard om de 2 maanden een vit B12 injectie en met de D zit het goed. Het zijn de schildklierwaarden die nu schommelen en niet helemaal goed zijn . Met alle gevolgen van dienquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is ernstigHoop het ook voor je en dat er serieus gekeken wordt naar hoe jij je weer een beetje beter kan gaan voelen
Laat ook je vita D controleren en eis, als die laag is, een stootkuur.
Het blijft afwachten ,maar het is wel frustrerend vaakquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best, puzziepie. Zou wel zo prettig zijn als er snel verbetering in komt.
Lief ..dankjequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ai dat is vervelend. Het beste toegewenst.
Altijd wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je bent vandaag best een boefje.klopt dat?
Wat een geemmer met die schildkliermedsquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik krijg nu standaard om de 2 maanden een vit B12 injectie en met de D zit het goed. Het zijn de schildklierwaarden die nu schommelen en niet helemaal goed zijn . Met alle gevolgen van dien
Ik heb geen verstand van ADquote:
Eindelijk iemand de *ril* bij gebraden roomboter snaptquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het ruikt heerlijk met die rookworst er bovenop.
Hutspot vind ik ook niet lekker en inderdaad die weeïge geur, net als met braden in roomboter. Zum kotzen.
*ril*
Lief Voxsquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat een geemmer met die schildkliermedsHoop dat je je gauw beter voelt
Beetje cargamel, kargamel, garcamel (?) !quote:
Ja, begrijpelijk als je er keer op keer mee te maken krijgt gaat het niet in je koude kleren zitten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het blijft afwachten ,maar het is wel frustrerend vaak
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:06 schreef mario390 het volgende:
maken zich jullie meisjes in land ook schlaubootmond?
Het heeft idd nogal een specifieke geur.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eindelijk iemand de *ril* bij gebraden roomboter snapt
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eindelijk iemand de *ril* bij gebraden roomboter snapt
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Beetje cargamel, kargamel, garcamel (?) !
Veel taaie mensen hier iddquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk als je er keer op keer mee te maken krijgt gaat het niet in je koude kleren zitten.
Maar je bent wat dat aangaat al net zo'n taaie tante als zovelen hier.
Woensdag hebben we een gesprek waar ik bij ben,ga dit wel even aankaarten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van AD
Maar dat lijkt me wel kut als het niet werkt , en je naar huis wordt gestuurd en het zelf maar moet uitzoeken., Dan voel je je makkelijk afgedaan lijkt mij (heb ik)
Ook sterkte gewenst van soul en mij.quote:
Amph ook al een paar dagen ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:13 schreef Voxs het volgende:
Amph en Disana ( die helemaal), die mis ik hier al een tijdje.
Oh fijn ...vooral als er iemand bij is die net wat meer afstand heeft ..quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Woensdag hebben we een gesprek waar ik bij ben,ga dit wel even aankaarten.
Over een tijdje loop je weer die eindeloze tochten van jequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:15 schreef puzziepie het volgende:
Zo lief allemaal
Thnx
Komt goed hoor ...dat wilde ik ff zeggen![]()
ik hoop het welquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Over een tijdje loop je weer die eindeloze tochten van je
Met snoeiharde techno.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Over een tijdje loop je weer die eindeloze tochten van je
Die zegt het hélemaal.quote:
Nou strips zijn wel lastig lijkt mijquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die zegt het hélemaal.Je zal toch zo kunnen tekenen zeg.
Ja wacht eens, dat kan jij óók!
Heerlijk kan het zijn iddquote:
Dat lijkt mij minder..heb wel eens gedacht een podcast oid op te zetten.quote:
Zal je zeggen dat de vinyl kriebels hier ook weer opborrelden toen ik je aangeschafte platenlijst las.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
L2B,ik ben zo blij met de gekochte 12inch,er zit echt mooi spul tussen.
Nu nog een SL 500 zien te scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |