Niet echt, maar ik vind het dus ook niet vreemd dat Trump vragen stelt over het onderzoek dat ze in 2016 naar HEM hebben ingesteld, met behulp van Oekraine.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:59 schreef The_End het volgende:
[..]
Maar vind je het dus ok dat democraten met vreemde mogendheden hebben gewerkt?
Onder anderequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:59 schreef AnneX het volgende:
Naast al het (terechte) bashen op de trumplocatie voor G7-2020...
lees ik geen suggesties voor een betere plek.
Voorheen was Camp David toch een ontmoetingsplek?
Er zitten meer vellen in een rol pleepapier.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 02:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maakt niks uit hoor. Zo'n brief mag best in de herhaling. Iedereen dacht dat het fake was trouwens en Erdogan heeft hem in de prullenbak geflikkerd
👍quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:00 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Onder andere
https://en.wikipedia.org/wiki/Group_of_Seven#List_of_summits
Ik denk dat het een lid van de secret service is. De rest heeft niet genoeg fatsoen om naar voren te stappen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:15 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een patriot is die onafhankelijk opereert, en die misschien wel dichterbij Trump zit dan hem lief is.
Dan vermoed ik dat dit niet de enige is. Wedden dat er op het moment dat dit actuele schandaal door de Trump administratie goeddeels wordt ondergesneeuwd en genormaliseerd, er nog een opduikt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:18 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik denk dat het een lid van de secret service is. De rest heeft niet genoeg fatsoen om naar voren te stappen.
Als je het hebt over "de democraten" die onderzoek naar hem ingesteld hebben, waar heb je het dan over? Onderzoek naar de Russische inmenging? Onderzoek naar het hacken van de emails? Steele dossier?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik vind het dus ook niet vreemd dat Trump vragen stelt over het onderzoek dat ze in 2016 naar HEM hebben ingesteld, met behulp van Oekraine.
Geen idee of CNN wat verdraait, maar het klopt dat het niet over "onderzoek" naar Biden ging, maar "onderzoek" naar de DNC.quote:Daar ging die quote over, niet over het ''onderzoek'' naar Biden. CNN verdraait weer lekker wat er is gezegd.
Eensch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:17 schreef aquawoman het volgende:
Wat ik zo storend vind, is dat het steeds gaat om de democraten tegen de republikeinen/Trump.
Als je een stapje terugzet zijn er toch gewoon regels en wetten, die gehandhaafd dienen te worden door onafhankelijke organen.
Goed punt. In het vuur van de discussie wordt dit wel eens vergeten. Er ZIJN grove schendingen van de grondwet gepleegd, waar pakweg 5 jaar geleden een president DIRECT voor werd afgezet. De polarisatie (ook hier) is zo ver doorgeslagen dat er als bij toverslag twee kampen zijn ontstaan, waarbij het er op lijkt dat ze elkaar doorlopend in de haren vliegen. De klokkenluider heeft zich simpelweg aan de regels gehouden, de president juist niet. En over een vaststaand feit kissebissen heeft grotendeels met het wij en jij kamp te maken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:17 schreef aquawoman het volgende:
Wat ik zo storend vind, is dat het steeds gaat om de democraten tegen de republikeinen/Trump.
Als je een stapje terugzet zijn er toch gewoon regels en wetten, die gehandhaafd dienen te worden door onafhankelijke organen.
Helemaal mee eens. Als politicus zou je je op zo'n moment moeten afvragen of je dit toelaatbaar had geacht als de president van de andere partij was. Dat is het verschil tussen het dienen van het landsbelang en het partijbelang.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:17 schreef aquawoman het volgende:
Als fase 5 betekent dat je Trump wel kunt zien voor wie hij daadwerkelijk is, dan ben ik daar ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dus nu gaan we Trump ook al beschuldigen van dingen die hij ''gedaan moet hebben'' omdat hij immers een ''boef'' is.![]()
Ben je zojuist van fase 4 Trump Derangement naar fase 5 gegaan?
Daar heeft Refragmental eigenlijk wel gelijk, hier is een artikel over Obama en whisteblowers die wat achtergrond geeft maar Obama was zeker niet heilig op dat gebied.quote:
Is Guardian geen MSM Fakenews?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:08 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Daar heeft Refragmental eigenlijk wel gelijk, hier is een artikel over Obama en whisteblowers die wat achtergrond geeft maar Obama was zeker niet heilig op dat gebied.
https://www.theguardian.c(...)aeus-chelsea-manning
quote:Gordon Sondland says Giuliani pushed Ukraine probes at Trump’s direction
Gordon Sondland, the U.S. ambassador to the European Union, bolstered Democrats' impeachment inquiry Thursday as he broke sharply from President Donald Trump in testimony before House investigators.
During nearly nine hours of testimony, Sondland said he reluctantly indulged what he described as the president’s efforts to run Ukraine policy through his personal lawyer Rudy Giuliani. He indicated that he opposed Trump’s orders to reach out to Giuliani, who was pushing the Ukrainian government to investigate Trump’s political rivals.
(..)
“Mr. Giuliani emphasized that the president wanted a public statement from President [Volodymyr] Zelensky committing Ukraine to look into anti-corruption issues,” Sondland said.
“Mr. Giuliani specifically mentioned the 2016 election (including the DNC server) and Burisma as two anti-corruption investigatory topics of importance for the president,” he added.
Biden’s son Hunter sat on the board of Burisma, a Ukrainian energy company that had faced international scrutiny, but there is no evidence that Biden or his son acted improperly. The “server” Sondland mentioned is a reference to the debunked conspiracy theory, amplified by Trump and Giuliani, that Ukraine, not Russia, interfered in the 2016 election.
(..)
Sondland now says he only claimed there was no quid pro quo because Trump repeatedly assured him of it in a direct phone call — regardless of whether it was true.
Bron: Politico
Voor mij ook. Maar dat was het al na het Mueller rapport.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:46 schreef Montov het volgende:
Sondland moest van Trump zeggen dat er geen quid pro quo was. En Giuliani handelde letterlijk op basis van Fake News door de DNC hack op het conto van Oekraine te gooien, en alle anti-corruptie aanvragen blijken te gaan om eigen persoonlijke motieven. Voor mij is het duidelijk dat impeachment terecht is.
[..]
En daar kun je ook prima kritiek op uiten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:08 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Daar heeft Refragmental eigenlijk wel gelijk, hier is een artikel over Obama en whisteblowers die wat achtergrond geeft maar Obama was zeker niet heilig op dat gebied.
Aldus Mattis.quote:“I think the only person in the military that Mr. Trump doesn’t think is overrated,” the general said, “is Colonel Sanders.”
Seriously?quote:Happening now - Trump to astronauts on Space Station: “Station this is President Donald Trump can you hear me?”
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Seriously?
Het zou wel mooi zijn geweest als ze gewoon geen antwoord hadden gegeven en Trump maar ‘hallloooooo, are you there?’ Was blijven roepen.
twitter:
Obama was zeker niet perfect, maar de verschillen zijn erg groot.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:08 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |