Dit zal het worden hoewel wat van Vleuten dit seizoen gedaan heeft ook goed genoeg is voor de winstquote:
Van dijk vind ik wel een uitdager hoorquote:Op zondag 6 oktober 2019 20:20 schreef heywoodu het volgende:
Van der Poel en Hassan, geen twijfel voor nodig.
Ja, maar dat vind ik toch niet boven de epische AGR van Van der Poel gaan.quote:Op zondag 6 oktober 2019 20:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Van dijk vind ik wel een uitdager hoor
Van der Poel maakte een beginnersfout in de belangrijkste koers van het jaar, kun je van Van Dijk niet zeggen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 20:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik toch niet boven de epische AGR van Van der Poel gaan.
Dat is iets te simpel, alle favorieten waren totaal gesloopt door de kou. We gaan het zien, het blijft een rare verkiezingen met appels, peren, kiwi's en sinaasappels door elkaar...quote:Op zondag 6 oktober 2019 20:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Van der Poel maakte een beginnersfout in de belangrijkste koers van het jaar, kun je van Van Dijk niet zeggen.
Van Dijk behaalde zijn prestatie dan weer als onderdeel van een team, lastig te vergelijken altijd.quote:Op zondag 6 oktober 2019 20:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Van der Poel maakte een beginnersfout in de belangrijkste koers van het jaar, kun je van Van Dijk niet zeggen.
Omdat ze de halve finale bereikte?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 01:56 schreef Szura het volgende:
Man: Vd Poel
Vrouw: Van Vleuten
Team: Ajax
Coach: Ten Hag
Talent: Frenkie
Sportmoment: ontknoping Gold Race
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 01:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Maken vast kans in hun thuisland maar ik heb het over de Nederlandse sporter van het jaar.
Dat jij alleen naar de Tour kijkt betekent niet dat dat het enige relevante is in wielrennen. Er is een rijke historie met een agenda vol mooie en grote koersen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 01:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
veldrijden, wat is dat, nog nooit van gehoord![]()
tdf is de champions league van het wielrennen, de formule 1 van het wielrennen, de moto gp van het wielrennen
denken jullie dat MvdP kans maakt met TDF
van Gerwen hoort sportman van het jaar te worden
Als je denkt dat je alle domheid wel gezien kan hebben...quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 01:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
veldrijden, wat is dat, nog nooit van gehoord![]()
tdf is de champions league van het wielrennen, de formule 1 van het wielrennen, de moto gp van het wielrennen
denken jullie dat MvdP kans maakt met TDF
van Gerwen hoort sportman van het jaar te worden
Dat lijkt me bijzonder sterk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:53 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
straks wordt Sifan Hassan sportster van het jaar in Europa en misschien zelfs de wereld, maar niet in NL.
wat dan? Is dit mogelijk?
Lijst wordt nog gekort naar drie per categorie.quote:Op zondag 24 november 2019 18:27 schreef Marcoss het volgende:
15 nominaties bij de mannen, 7 bij de vrouwen.. Juist ja
Hari vertegenwoordigd al een behoorlijke tijd Marokko.quote:Op zondag 24 november 2019 18:23 schreef LuNaTiC het volgende:
Badr Hari natuurlijk.
Gewoon ff 21 december afwachten![]()
Serieus ja?quote:Op zondag 24 november 2019 18:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Vreemd dat Mollema er niet tussen staat. Die heeft eigenlijk grotere koersen dan Mathieu gewonnen.
Mathieu hoort natuurlijk Sportman van het jaar te worden (en dat wordt hij ook)quote:Op zondag 24 november 2019 18:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Serieus ja?
Ipv Kruijs had het nog wel gekund
Nou ja, hij won er één die je groter kunt noemen, toch? Had best op de lijst gekund, maar ik snap wel dat de epische manier waarop VdP de AGR won het dan nog wint. Dé Nederlandse klassieker, daar kan een Lombardije niet echt tegenop hier.quote:Op zondag 24 november 2019 18:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Vreemd dat Mollema er niet tussen staat. Die heeft eigenlijk grotere koersen dan Mathieu gewonnen.
Maar je streept voetbal weg.quote:Op zondag 24 november 2019 18:35 schreef Klopkoek het volgende:
Geen Olympisch jaar dus laten we bij voorbaat alle C-sporten weg strepen. Je kunt dan de helft van de heren weg doen. Zou lachwekkend zijn wanneer zo iemand op een driewieler voor volwassenen (BMX) boven Van Dijk eindigt.
Dat is 1 koers, Mathieu won er heel wat meer natuurlijk (en dat was enkel op de weg)quote:Op zondag 24 november 2019 18:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mathieu hoort natuurlijk Sportman van het jaar te worden (en dat wordt hij ook)
...maar puur objectief gezien is RVL een grotere koers dan AGR.
Voetbal is een A-sport. Zonder enige discussie.quote:
Ja, het was dan ook net zulke onzin als jouw suggestie om alle jou niet welgevallige sporten weg te strepen.quote:Op zondag 24 november 2019 18:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Voetbal is een A-sport. Zonder enige discussie.
Maar geen individuele sport nomineer dan FC Liverpool.quote:Op zondag 24 november 2019 18:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Voetbal is een A-sport. Zonder enige discussie.
Maar wat heeft Bauke in het mountainbiken en veldrijden gewonnen?quote:Op zondag 24 november 2019 18:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mathieu hoort natuurlijk Sportman van het jaar te worden (en dat wordt hij ook)
...maar puur objectief gezien is RVL een grotere koers dan AGR.
Welnee. Schaatsen neemt de rest van de wereld alleen serieus wanneer er Olympische Spelen zijn.quote:Op zondag 24 november 2019 18:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, het was dan ook net zulke onzin als jouw suggestie om alle jou niet welgevallige sporten weg te strepen.
Ah, dit riedeltje weer. Even een antwoord bedenken: Okquote:Op zondag 24 november 2019 18:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Welnee. Schaatsen neemt de rest van de wereld alleen serieus wanneer er Olympische Spelen zijn.
Heeft niet met onwelgevallig te maken maar met het sportieve, organisatorische en atletische niveau. De competitie.
Vrij weinigquote:Op zondag 24 november 2019 18:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar wat heeft Bauke in het mountainbiken en veldrijden gewonnen?
Geen wereldtitel hč.. dat lijkt het criterium te zijn, enkel Max, Kruijswijk en Van Dijk niet (waarbij die laatste nog wel een wereldtitel kan pakken dit jaar overigens)quote:Op zondag 24 november 2019 18:42 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom wel Krol, Verbij, Roest en geen Nuis? Nuis heeft 2 wereldrecords geschaatst dit jaar.
Ipv Kruijs was logisch geweest, ipv Mathieu niet echtquote:Op zondag 24 november 2019 18:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vrij weinigIk vind het alleen opmerkelijk dat een Monument winnen geen nominatie oplevert.
Als je het zo al opschrijft, bij de 3 mannen sowieso MvdP van Dijk, bij vrouwen Hassan en Schulting.quote:Na een wielerjaar waarin hij zichzelf bijna wekelijks met indrukwekkende prestaties in de schijnwerpers wist te plaatsen, is Mathieu van der Poel een van de blikvangers op de kandidatenlijst voor de verkiezing van Sportman van het Jaar.
Ook Virgil van Dijk, boegbeeld van zowel het Nederlands elftal als Liverpool, staat op de shortlist. Kjeld Nuis, de winnaar van vorig jaar, ontbreekt.
Bij de vrouwen maakt onder anderen Sifan Hassan, de koningin van de WK atletiek met een unieke dubbelslag op de 1.500 en 10.000 meter, kans op een definitieve nominatie. Ook titelhoudster Suzanne Schulting behoort tot de overgebleven kandidaten.
Er zijn talloze wereldtitels te verdelen elk jaar met schaatsen. Dan vind ik twee wereldrecords toch echt wel uniek. Maar goed, Nuis had vorig jaar al gewonnen, dat had ik even gemist.quote:Op zondag 24 november 2019 18:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geen wereldtitel hč.. dat lijkt het criterium te zijn, enkel Max, Kruijswijk en Van Dijk niet (waarbij die laatste nog wel een wereldtitel kan pakken dit jaar overigens)
Maar het blijft een Nederlander met Nederlands paspoort. Kan niet per se terugvinden of het criterium al geldt voor dat laatste of dat je daadwerkelijk ook voor je land uit moet komen. En ach met kickboksen nemen ze dat niet zo nauw of officieel. Als hij besluit om morgen weer onder Nederandse vlag uit te komen is er geen organisatie of instantie die daar naar kraait.quote:Op zondag 24 november 2019 18:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Hari vertegenwoordigd al een behoorlijke tijd Marokko.
Nou ja het is tegenwoordig wel meer salonfähig dus een plaats voor Verhoeven op shortlist zou me niet verbazen.quote:Op zondag 24 november 2019 18:51 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Maar het blijft een Nederlander met Nederlands paspoort. Kan niet per se terugvinden of het criterium al geldt voor dat laatste of dat je daadwerkelijk ook voor je land uit moet komen. En ach met kickboksen nemen ze dat niet zo nauw of officieel. Als hij besluit om morgen weer onder Nederandse vlag uit te komen is er geen organisatie of instantie die daar naar kraait.
Maar los daarvan was ie toch al geen serieuze kandidaat, aangezien het om prestaties tot en met 30 november gaat, was Rico Verhoeven een logischere keus, en behalve dat zullen ze waarschijnlijk nooit een kickbokser nomineren, laat staan kiezen, anders had Aerts, Hoost, Bonjasky of Schilt al lang moeten winnen.
Enfin, het was maar een (overduidelijk) garpje
Hij is tegenwoordig vooral 'bekend van TV' ofzo jaquote:Op zondag 24 november 2019 19:36 schreef Marcoss het volgende:
Verhoeven heeft afgelopen jaar helemaal geen wedstrijd gebokst toch? Dan zou een nominatie wat vreemd zijn
Van Gerwen (lol)quote:Op zondag 24 november 2019 18:20 schreef borisz het volgende:
De shortlist.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit de lijsten met voorgeselecteerde atleten, samengesteld door NOC*NSF en de NOS, zal een vakjury drie genomineerde sporters kiezen. Die namen worden op 1 december bekendgemaakt. Vervolgens worden op het Sportgala, op woensdag 18 december, de winnaars gekozen en gehuldigd.
Hassan kan echt niet, ouwe reus.quote:
Qua prestaties wel natuurlijk.quote:Op zondag 24 november 2019 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hassan kan echt niet, ouwe reus.
Ik zou het toch wel behoorlijk lachwekkend vinden als je iemand laat winnen die getraind werd door Salazar. Geloofwaardigheid is ook niet onbelangrijk.quote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 24 november 2019 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou het toch wel behoorlijk lachwekkend vinden als je iemand laat winnen die getraind werd door Salazar. Geloofwaardigheid is ook niet onbelangrijk.
Mooi.quote:
Tour > de restquote:Op zondag 24 november 2019 20:18 schreef Slobeend het volgende:
Mollema had erbij moeten zitten ipv Kruijswijk.
Zeker omdat de podiumplek niet meer zo uniek was na Dumoulin vorig jaar. Anders was het misschien nog logischer geweest.quote:Op zondag 24 november 2019 20:18 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2019 20:20 schreef Szura het volgende:
Als Mathieu niet wint gaan we naar het Malieveld
quote:Op zondag 24 november 2019 20:20 schreef Szura het volgende:
WLR meetquote:Op zondag 24 november 2019 20:20 schreef Szura het volgende:
Of ipv die baanwielrenners/schaatsers die bij het internationale publiek totaal onbekend zijn. Podium Tour is wat mij betreft ook wel een nominatie waard.quote:Op zondag 24 november 2019 20:18 schreef Slobeend het volgende:
Ja, of die dammer. Roel Boomstra of all places.quote:Op zondag 24 november 2019 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of ipv die baanwielrenners/schaatsers die bij het internationale publiek totaal onbekend zijn. Podium Tour is wat mij betreft ook wel een nominatie waard.
Ik dacht al dat ik getagged was vanwege Kikiquote:Op zondag 24 november 2019 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van Gerwen (lol)
@:wereldgozer
@:de_boswachter
Afgevinkt.quote:Op zondag 24 november 2019 20:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik getagged was vanwege Kiki
Niet eens een nominatiequote:Op zondag 24 november 2019 20:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik getagged was vanwege Kiki
Wel vaag, haar jaar was niet zoveel slechter dan vorig jaar en ze won juist een veel groter toernooi, uniek voor een Nederlandse tennisster.quote:
Puur door Raemon.quote:Op zondag 24 november 2019 21:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel vaag, haar jaar was niet zoveel slechter dan vorig jaar en ze won juist een veel groter toernooi, uniek voor een Nederlandse tennisster.
Wereldkampioen worden is blijkbaar een bepalende factor.quote:Op zondag 24 november 2019 21:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel vaag, haar jaar was niet zoveel slechter dan vorig jaar en ze won juist een veel groter toernooi, uniek voor een Nederlandse tennisster.
Van t End mag er ook wel bij.quote:Op zondag 24 november 2019 18:33 schreef heywoodu het volgende:
Doe maar Van Dijk, Van der Poel en Roest als genomineerden bij de mannen en Hassan, Schulting en Van Vleuten bij de vrouwen. Ajax, Jumbo-Visma en de baansprintploeg als teams.
Maar er mogen er maar drie genomineerd wordenquote:Op zondag 24 november 2019 21:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Van t End mag er ook wel bij.
In het hol van de leeuw wk goud winnen bij het judo
Nou, dan in ieder geval alle spelletjes en gemotoriseerde evenementen eruit gooien lijkt me. En Hassan inderdaad, dat kan echt niet.quote:Op zondag 24 november 2019 21:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar er mogen er maar drie genomineerd worden
Die dammer kan er dan wel uit inderdaad. Maar ik had Virgil van Dijk, Patrick Roest en Mathieu van der Poel, dus dat kan prima.quote:Op zondag 24 november 2019 21:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, dan in ieder geval alle spelletjes en gemotoriseerde evenementen eruit gooien lijkt me. En Hassan inderdaad, dat kan echt niet.
Hadden ze niet een keer 4 gedaan?quote:Op zondag 24 november 2019 21:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar er mogen er maar drie genomineerd worden
Dat zou best kunnen, maar zoals ik het begrijp gaan ze er nu drie kiezen.quote:
Dat zeiden ze toen ookquote:Op zondag 24 november 2019 21:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar zoals ik het begrijp gaan ze er nu drie kiezen.
Olympisch jaar he? Dan zijn ze wat minder strikt.quote:Op zondag 24 november 2019 21:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toen ook
Was vorig jaar, toen werden er 4 vrouwen genomineerd
Dat is dus 1x in de 2 jaarquote:Op zondag 24 november 2019 21:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Olympisch jaar he? Dan zijn ze wat minder strikt.
Dat ze het vorig jaar pas voor het eerst deden, terwijl er toch genoeg Olympische jaren zijn geweest.quote:
En die darter, en een man op een kinderfiets.quote:Op zondag 24 november 2019 21:37 schreef heywoodu het volgende:
Die dammer kan er dan wel uit inderdaad.
Gelukkig kunnen we van mening verschillen.quote:Op zondag 24 november 2019 21:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En die darter, en een man op een kinderfiets.
Is al vaker gebeurd:quote:Op zondag 24 november 2019 21:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat ze het vorig jaar pas voor het eerst deden, terwijl er toch genoeg Olympische jaren zijn geweest.
Maar boeit verder ook niet zoveel.
Groenewegen had ook helemaal niet zo'n bijzonder jaar..quote:Op donderdag 28 november 2019 12:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Groenewegen zit er niet bij
en heel veel namen wel erbij, waarvan ik nog nooit van heb gehoord
jonge jonge jonge...
Mja, op basis van haar prestaties is het niet zo raar dat ze ertussen staat toch? Zou ze dan niet genomineerd moeten worden omdat ze Wüst heet en deze prestaties eigenlijk van haar verwacht worden?quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:53 schreef BasEnAad het volgende:
Heel obligaat Wüst er weer tussen zetten.
volgens wikipedia welquote:Op donderdag 28 november 2019 13:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Groenewegen had ook helemaal niet zo'n bijzonder jaar..
quote:Groenewegen mocht zich met vijftien seizoensoverwinningen de zegekoning van het wielerjaar 2019 noemen; niemand won meer UCI-koersen dan hij deed.
Vooral in flutkoersen tegen Janneke en Mieke.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
volgens wikipedia wel
[..]
dat kan je ook over van der Poel zeggen, deze vindt zichzelf niet eens goed genoeg om de tdf van 2020 te koersen en richt zijn pijlen op de tdf van 2021quote:Op donderdag 28 november 2019 13:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral in flutkoersen tegen Janneke en Mieke.
Hij richt zijn pijlen op de Tour van 2021 omdat hij volgend jaar vol voor de OS gaat, dat is wat anders.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:14 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
dat kan je ook over van der Poel zeggen, deze vindt zichzelf niet eens goed genoeg om de tdf van 2020 te koersen en richt zijn pijlen op de tdf van 2021
als ze hem zouden vragen, wat hij het liefst zou winnen, TDF of de OS, wat zou hij antwoorden denk je?quote:Op donderdag 28 november 2019 13:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij richt zijn pijlen op de Tour van 2021 omdat hij volgend jaar vol voor de OS gaat, dat is wat anders.
De OS.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
als ze hem zouden vragen, wat hij het liefst zou winnen, TDF of de OS, wat zou hij antwoorden denk je?
Eigenlijk beschrijf je nu wel hoe het eigenlijk zou moeten. De hockeysters die zilver pakken op de OS is stiekem toch minder waard dan bijvoorbeeld de volleybalsters of waterpolosters.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, op basis van haar prestaties is het niet zo raar dat ze ertussen staat toch? Zou ze dan niet genomineerd moeten worden omdat ze Wüst heet en deze prestaties eigenlijk van haar verwacht worden?
OS dus.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
als ze hem zouden vragen, wat hij het liefst zou winnen, TDF of de OS, wat zou hij antwoorden denk je?
Nou ja, 1 gouden medaille op het WK afstanden is knap, maar zo uniek is het ook weer niet. Er hoeft niet per se een schaatser tussen te zitten.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, op basis van haar prestaties is het niet zo raar dat ze ertussen staat toch? Zou ze dan niet genomineerd moeten worden omdat ze Wüst heet en deze prestaties eigenlijk van haar verwacht worden?
@heywoodu vindt dit leuk.quote:Op zondag 1 december 2019 18:21 schreef wimderon het volgende:
Teams:
ORANJE Leeuwinnen
Ajax
Dubbelvier roeien
Teamsprint baanwielrennen
Coaches:
Haak
Ten Hag
Wiegman
Man man manquote:
Vrouwen woodu, vrouwen.quote:Op zondag 1 december 2019 18:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Man man man
Overigens wel vrij logische keuzes allemaal, niks vreemds in elk geval.
Ze zullen wel Wiegman kiezen want vrouw, sympathie, WK-finale. Terwijl er ontzettend aidsvoetbal werd gespeeld.quote:Op zondag 1 december 2019 18:31 schreef El-Stinho het volgende:
Mathieu, Van Vleuten, Ajax, Ten Hag
Het was nog nooit makkelijker.
Als Ten Hag niet wordt gekozen is dat het bedrog van de eeuw.quote:Op zondag 1 december 2019 18:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze zullen wel Wiegman kiezen want vrouw, sympathie, WK-finale. Terwijl er ontzettend aidsvoetbal werd gespeeld.
quote:Op zondag 1 december 2019 18:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Het zou een schande zijn als Mathieu niet wint.
Kun je je Jaap Eden Award ook kwijtraken als je een dopingschorsing aan je broek krijgt eigenlijk?quote:
Nederlanders gebruiken geen dopingquote:Op zondag 1 december 2019 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kun je je Jaap Eden Award ook kwijtraken als je een dopingschorsing aan je broek krijgt eigenlijk?
Wij doen alles op een bruine boterham met pindakaasquote:Op zondag 1 december 2019 18:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Nederlanders gebruiken geen doping
Jumbo pindakaasquote:Op zondag 1 december 2019 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wij doen alles op een bruine boterham met pindakaas
Mensen die Wiegman prefereren boven Ten Hag zijn inferieur en houden niet van voetbalquote:Op zondag 1 december 2019 18:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Ten Hag niet wordt gekozen is dat het bedrog van de eeuw.
Of snappen überhaupt niet hoe knap het is wat hij bij Ajax heeft neergezet.quote:Op zondag 1 december 2019 18:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Mensen die Wiegman prefereren boven Ten Hag zijn inferieur en houden niet van voetbal
Qua policor sentiment verwacht ik dat Wiegman gaat winnen.quote:Op zondag 1 december 2019 18:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Mensen die Wiegman prefereren boven Ten Hag zijn inferieur en houden niet van voetbal
Waanzinnig zwakke coach is dat, daarom zie ik haar ook wel winnen.quote:Op zondag 1 december 2019 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Qua policor sentiment verwacht ik dat Wiegman gaat winnen.
Waarom vind je dat de nominatie van Max nergens op slaat? Hij heeft het dit jaar geweldig gedaan, fantastische races gereden (oa Oostenrijk en Braziliė) en een geweldig eindresultaat behaald door voor de Ferrari's met een betere auto te eindigen. Ik vind het 100% terecht dat hij genomineerd is, samen met vd Poel heeft hij internationaal het meeste indruk gemaakt en de beste prestaties geleverd.quote:Op zondag 1 december 2019 18:44 schreef borisz het volgende:
Nominatie van Max slaat natuurlijk nergens op. Noel van 't End had moeten winnen. Als ik dan toch moet kiezen MVDP.
Verder Sifan Hassan en de baansprinters natuurlijk.
Dat is dan ook het enige argument waarop ze kan winnen. Zowel qua prijzen, het relatieve spelniveau en tactiek komt ze zwaar tekort tegen Ten Hag. Op die laatste twee punten zou je haar WK zelfs lachwekkend kunnen noemen.quote:Op zondag 1 december 2019 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Qua policor sentiment verwacht ik dat Wiegman gaat winnen.
Coldenhoff won 2 GP's en werd ook derde in het WK, waarom geen nominatie?quote:Op zondag 1 december 2019 18:54 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Waarom vind je dat de nominatie van Max nergens op slaat? Hij heeft het dit jaar geweldig gedaan, fantastische races gereden (oa Oostenrijk en Braziliė) en een geweldig eindresultaat behaald door voor de Ferrari's met een betere auto te eindigen. Ik vind het 100% terecht dat hij genomineerd is, samen met vd Poel heeft hij internationaal het meeste indruk gemaakt en de beste prestaties geleverd.
Eensquote:Op zondag 1 december 2019 18:44 schreef borisz het volgende:
Nominatie van Max slaat natuurlijk nergens op. Noel van 't End had moeten winnen. Als ik dan toch moet kiezen MVDP.
Verder Sifan Hassan en de baansprinters natuurlijk.
Van mij had Coldenhoff ook een nominatie mogen hebben, ik heb ervan genoten en hij heeft mij ook verbaasd. Maar MXGP is toch een kleinere sport dan de F1 en de 2 coureurs die vorig jaar veruit het beste waren deden niet mee voor het kampioenschap.quote:Op zondag 1 december 2019 19:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Coldenhoff won 2 GP's en werd ook derde in het WK, waarom geen nominatie?
Gewoon andere landen als voorbeeld nemen, daar kijken ze ook niet al te veel naar hoe groot een sport internationaal is. Bobsleeėrs, skeletonners, bowlers en pencak silatters die dergelijke prijzen winnen, dat is toch echt allemaal niet echt groter dan schaatsen of wielrennen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:33 schreef Remco het volgende:
Zal lang geleden zijn dat er geen langebaanschaatser/ster is genomineerd. Van Vleuten en Hassan is nog wel lastig. Beide een klasse apart, nu is atletiek natuurlijk veel internationaler maar om dat nu als criterium te nemen.
Uiteindelijk is voor de grootheid van een sportieve prestatie de internationale concurrentie wel degelijk van belang. Anders kunnen we de nationale korfbalploeg of IJsbrand Chardon ook wel nomineren.quote:Op zondag 1 december 2019 21:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon andere landen als voorbeeld nemen, daar kijken ze ook niet al te veel naar hoe groot een sport internationaal is. Bobsleeėrs, skeletonners, bowlers en pencak silatters die dergelijke prijzen winnen, dat is toch echt allemaal niet echt groter dan schaatsen of wielrennen.
Die tellen toch voor de helft tijdens het gala? Als de sporters de andere helft moeten beslissen, wordt interessant om te zien wie ze kiezen bij de mannen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:52 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Jury resultaten van overleg voor genomineerden.
Nou ja, beter Verstappen dan een pijltjesgooier met zwaar overgewicht.quote:
Nee alle juryleden moesten vooraf punten uitdelen. En dan kwam deze ranking eruit. Het echte stemmen komt straks en dan is het idd de helft jury en de helft sporters.quote:Op zondag 1 december 2019 23:53 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Die tellen toch voor de helft tijdens het gala? Als de sporters de andere helft moeten beslissen, wordt interessant om te zien wie ze kiezen bij de mannen.
Aan sport gaan doen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
weet iemand wat de heer van Gerwen nog moet doen, om ooit sportman van het jaar te worden?
Gaan sportenquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
weet iemand wat de heer van Gerwen nog moet doen, om ooit sportman van het jaar te worden?
Een sport beoefenen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Gaan sporten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Lobbyen om darten olympisch te maken lijkt me dan nog de minst kansloze optie.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 04-12-2019 om 08:02:00Over twee weken is het Sportgala en worden de Sportman, Sportvrouw en Sportploeg van het jaar gekozen🏆 Maar wat is hét Sportfragment van het Jaar 2019?🤩 Dat ga jij bepalen. Kies uit deze acht fragmenten jouw favoriet: https://t.co/aD5YidDWd4 https://t.co/prTo3R4b0n reageer retweet
Dat er hier nog over gestemd moet wordenquote:Op woensdag 4 december 2019 09:45 schreef Momo het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 04-12-2019 om 08:02:00Over twee weken is het Sportgala en worden de Sportman, Sportvrouw en Sportploeg van het jaar gekozen🏆 Maar wat is hét Sportfragment van het Jaar 2019?🤩 Dat ga jij bepalen. Kies uit deze acht fragmenten jouw favoriet: https://t.co/aD5YidDWd4 https://t.co/prTo3R4b0n reageer retweet
Doe het maar, want anders kiest de goegemeente straks voor de walgelijke act M vd Weijden met z’n zwemtocht.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat er hier nog over gestemd moet worden
Heb gestemd hoor maar dit zou een no-brainer moeten zijn.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Doe het maar, want anders kiest de goegemeente straks voor de walgelijke act M vd Weijden met z’n zwemtocht.
Jammer dat ze op de site de fragmenten niet hebben, maar alleen een keuzelijstje, en dat er in de tweet alleen een filmpje met een paar seconden per fragment staat (met muziek en rare zooms en alles). In voorgaande jaren had je volgens mij gewoon een lijst met de fragmenten die je daar kon bekijken, met het originele geluid/commentaar en langer dan een seconde of 6.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:45 schreef Momo het volgende:
Staan voor mij eigenlijk maar 4 dingen in die memorabel waren.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eens, het zou geen discussie mogen zijn, dus uiteraard heb ik voor Van der Weijden gestemd..quote:Op woensdag 4 december 2019 09:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moeten ze hopen op niet teveel goud in Tokio van andere sporten. Al schaal ik dit wel hoger in dan goud in het roeien of zeilen op de OS.quote:Op zondag 15 december 2019 18:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Hierbij wil ik de handbalsters nomineren voor sportploeg en sportmoment van het jaar 2020.
twitter:johnvolkers twitterde op maandag 16-12-2019 om 16:32:40Het NOS Sportjournaal van hedenavond op NPO 1 (19.05 uur) bevat nieuws over de verkiezing Sportploeg van het Jaar. Zo bevestigt de technische leiding van sportkoepel NOC*NSF. Kijken zeggen zij. Ik vermoed dat mensen met een handbalhart blij gaan worden. reageer retweet
Dankzij de waan van de dag zullen de handbaldames dan wel winnen. Niet echt eerlijk, eigenlijk.quote:Op maandag 16 december 2019 16:35 schreef Slobeend het volgende:
Handbaldames of teamsprinters baan? Zeg het maar.
Ik sta nog steeds voor 100% achter de teamsprinters op de baan.quote:Op maandag 16 december 2019 16:35 schreef Slobeend het volgende:
Handbaldames of teamsprinters baan? Zeg het maar.
quote:Op maandag 16 december 2019 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dankzij de waan van de dag zullen de handbaldames dan wel winnen. Niet echt eerlijk, eigenlijk.
De handbalsters hebben wel een unieke prestatie geleverd natuurlijk, historie geschreven.quote:Op maandag 16 december 2019 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds voor 100% achter de teamsprinters op de baan.
Maar ja, het volk heeft handbal wat beter gevolgd dus dat zal het wel worden
Want deze unieke prestatie is automatisch fout omdat het toevallig de waan van de dag is? Als ik beide vergelijk is het gewoon een terechte overwinning als het het geval is.quote:Op maandag 16 december 2019 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dankzij de waan van de dag zullen de handbaldames dan wel winnen. Niet echt eerlijk, eigenlijk.
Nee, dat zeg ik niet. Het is alleen zo dat de handbaldames momenteel erg in het voordeel zijn omdat hun prestatie vers in het geheugen ligt.quote:Op maandag 16 december 2019 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want deze unieke prestatie is automatisch fout omdat het toevallig de waan van de dag is? Als ik beide vergelijk is het gewoon een terechte overwinning als het het geval is.
Laten we ook niet vergeten wie er vorig jaar gewonnen heeft
2e - 3e - 1e op de laatste WK's, tussendoor nog 2e en 3e op het EK en 4e op de OS. Zo bezien is het niet direct een toevalstreffer - vanuit de verwachtingen het toernooi inkomend wel.quote:Op maandag 16 december 2019 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Het is alleen zo dat de handbaldames momenteel erg in het voordeel zijn omdat hun prestatie vers in het geheugen ligt.
Ik vind overigens de prestatie van de baanwielrenners een stuk knapper. Die zijn structureel ergens mee bezig, terwijl er bij de handbaldames sprake is van een toevalstreffer. Ze lagen er ook al bijna uit, eigenlijk. Maar goed, dat doet er verder niet toe, het blijft een knappe prestatie. Het is sowieso lastig om er objectief gezien iets over te zeggen, het staat alleen vast dat de handbaldames dit prijsje gaan winnen omdat heel Nederland spontaan handbalfan is terwijl men normaal gesproken zo'n kermissport in een gymzaal niet serieus neemt. Het opportunisme tiert welig en wij willen natuurlijk niet sterven als opportunisten.
quote:Op maandag 16 december 2019 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is sowieso lastig om er objectief gezien iets over te zeggen, het staat alleen vast dat de handbaldames dit prijsje gaan winnen omdat heel Nederland spontaan handbalfan is terwijl men normaal gesproken zo'n kermissport in een gymzaal niet serieus neemt. Het opportunisme tiert welig en wij willen natuurlijk niet sterven als opportunisten.
Jij volgt duidelijk het handballen niet.quote:Op maandag 16 december 2019 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Het is alleen zo dat de handbaldames momenteel erg in het voordeel zijn omdat hun prestatie vers in het geheugen ligt.
Ik vind overigens de prestatie van de baanwielrenners een stuk knapper. Die zijn structureel ergens mee bezig, terwijl er bij de handbaldames sprake is van een toevalstreffer. Ze lagen er ook al bijna uit, eigenlijk. Maar goed, dat doet er verder niet toe, het blijft een knappe prestatie. Het is sowieso lastig om er objectief gezien iets over te zeggen, het staat alleen vast dat de handbaldames dit prijsje gaan winnen omdat heel Nederland spontaan handbalfan is terwijl men normaal gesproken zo'n kermissport in een gymzaal niet serieus neemt. Het opportunisme tiert welig en wij willen natuurlijk niet sterven als opportunisten.
Ik volg alleen A-sporten.quote:Op maandag 16 december 2019 18:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij volgt duidelijk het handballen niet.
Dat is baanwielrennen, helaas, ook niet.quote:Op maandag 16 december 2019 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik volg alleen A-sporten.
Klopt, maar het speelt zich in ieder geval niet af in een gymzaal. Wint dus op punten.quote:Op maandag 16 december 2019 18:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is baanwielrennen, helaas, ook niet.
Net als de motocrossers....quote:Op maandag 16 december 2019 16:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
De handbalsters hebben wel een unieke prestatie geleverd natuurlijk, historie geschreven.
'Competitie'quote:Op maandag 16 december 2019 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Slechte zaak om halverwege de competitie de regels aan te passen.
Je kunt dat gala ook gewoon in januari doen, dan heb je geen gedoe met prestaties die wel of niet meetellen.. als het WK pas komend weekend was afgelopen, was het alsnog in 2019 gebeurd, maar telde het niet mee..quote:Op maandag 16 december 2019 19:31 schreef Remco het volgende:
Ow ze hebben dus de datum verlengt en alle prestaties t/m 16 december meegenomen. De wereldtitel in het zeilen van Bekkering en Duetz, was wel meegenomen in de discussie maar niet het nomineren waard gebleken.
.quote:Op maandag 16 december 2019 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
R_R vindt alle sporten zonder fiets kermissporten/geen sport. Zinloze discussie dit, je hebt wel gelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 02:49 schreef kavu het volgende:
[..]
.
Totale onzin wat je verkondigd. De meeste handbal dames hebben jaren op Papendal gewoond en daar op de handbalacademie gezeten! Dus dat ze niet structureel bezig zijn is totale onzin! Ook hun prestaties zijn structureel goed de laatste 5 jaar! Handbal is ook veel breder als je kijkt naar hoeveel landen op hoog niveau handbal spelen terwijl team sprint baanwielrennen je eigenlijk maar 5 of 6 landen hebben die echt meedoen om de prijzen. Handbal is ook veel meer een wereld sport en in sommige landen is het zelfs de grootste sport bij de dames. Er wordt ook mega veel verdiend bij handbal in competities zoal Rusland of Denemarken dus zeker geen kermis sport!
Handbalhooligans, ze bestaan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 02:49 schreef kavu het volgende:
[..]
.
Totale onzin wat je verkondigd. De meeste handbal dames hebben jaren op Papendal gewoond en daar op de handbalacademie gezeten! Dus dat ze niet structureel bezig zijn is totale onzin! Ook hun prestaties zijn structureel goed de laatste 5 jaar! Handbal is ook veel breder als je kijkt naar hoeveel landen op hoog niveau handbal spelen terwijl team sprint baanwielrennen je eigenlijk maar 5 of 6 landen hebben die echt meedoen om de prijzen. Handbal is ook veel meer een wereld sport en in sommige landen is het zelfs de grootste sport bij de dames. Er wordt ook mega veel verdiend bij handbal in competities zoal Rusland of Denemarken dus zeker geen kermis sport!
Hooligans niet direct misschien, maar ik heb wel vurige Macedoniėrs gezien bij 't handbal.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Handbalhooligans, ze bestaan.
twitter:JumboVismaRoad twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 21:30:45.@rogla is Slovenian sportsman of the year!🇸🇮 Congrats, Primoz!🥂#samenwinnen #ifeelsLOVEnia💚 https://t.co/bOxlK6TWa1 reageer retweet
Het is vreemder dat een WK 2019 niet mee zou tellen voor de prijs voor 2019.quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:27 schreef sp3c het volgende:
lijkt me sowieso vreemd om bij sportman/vrouw/ploeg mee te nemen wat er in voorafgaande jaren gebeurt is ... leuk en goed dat je structureel lekker bezig bent maar daar gaat die prijs toch niet over?
moet ik wel bijzeggen dat ik het onzin vind om de doelpalen te verschuiven omdat de handbaldames kampioen zijn geworden
Oh god, weer overal dat ellendige 'Oranje Leeuwinnen' in de titels.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:22 schreef Jason22 het volgende:
Het winnende doelpunt waardoor onze Leeuwinnen de finale haalden, is verkozen tot sportmoment van het jaar (53%). Daarna komen Van der Poel (30%) en Ajax (5%).
https://nos.nl/artikel/23(...)n-het-jaar-2019.html
Ja, maar dat had je beter vooraf kunnen bedenken, en niet achteraf. Sowieso vreemd dat al die eindejaarslijstjes/prijzen voor het eind van het jaar worden bepaald. Doe het dan in de eerste week van januari.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is vreemder dat een WK 2019 niet mee zou tellen voor de prijs voor 2019.
Dat vooral. Ik heb er prima vrede mee dat ze nu toegevoegd worden, anders was nota bene wereldkampioen in een vrij brede (in Europa dan) olympische teamsport worden niet eens genoeg geweest voor een nominatie: volgend jaar gaan ze natuurlijk vooral afgerekend worden op wat er in Tokyo gepresteerd wordt.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar dat had je beter vooraf kunnen bedenken, en niet achteraf. Sowieso vreemd dat al die eindejaarslijstjes/prijzen voor het eind van het jaar worden bepaald. Doe het dan in de eerste week van januari.
@Momo vindt dit leuktwitter:FloorJansen_ twitterde op woensdag 18-12-2019 om 09:23:51#Reminder Vanavond treed ik samen met @timakkermanen zijn band op tijdens het @nocnsf Sportgala op @NOS @NPO1, 20:30! Kijk jij vanavond? #live #tv reageer retweet
dat maakt het niet meer of minder raar om de doelpalen nu hiervoor ineens wel te verschuiven waar dat in het verleden niet kon, zou iig niet weten waarom ze volgend jaar niet mee zouden kunnen dingenquote:Op woensdag 18 december 2019 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is vreemder dat een WK 2019 niet mee zou tellen voor de prijs voor 2019.
https://www.ad.nl/dossier(...)-ontbreken~a6143675/quote:Van der Poel zegt af voor Sportgala: vijf van de zes genomineerden ontbreken
Ook Mathieu van der Poel ontbreekt vanavond op het Sportgala. De wielrenner, die momenteel midden in het crossseizoen zit, is er dus niet bij als in Amsterdam de Sportman van het Jaar wordt gekozen. Van der Poel werd dit seizoen wereldkampioen veldrijden, Europees kampioen op de mountainbike én hij won de Amstel Gold Race.
Met het afzeggen van Van der Poel schaart hij zich in een opvallend rijtje. Van de zes individuele sporters of sportsters zijn er vanavond vijf niet bij. Eerder was al duidelijk dat bij de mannen Virgil van Dijk en Max Verstappen niet aanwezig zouden zijn. Van Dijk speelt met zijn club Liverpool in Qatar om de wereldbeker voor clubteams. Verstappen heeft nooit veel interesse voor het gala aan de dag gelegd.
Bij de vrouwen zullen wielrenster Annemiek van Vleuten en atlete Sifan Hassan niet te bewonderen zijn. Van Vleuten is momenteel in Colombia voor een trainingskamp. Hassan heeft de training thuis in de VS hervat. Shorttrackster Suzanne Schulting - de winnares van 2018 - is de enige individuele genomineerde die vanavond in de AFAS Live wél acte de presence geeft.
Ja leuk maar nobody cares. Het is een sport van wat semi profs.quote:Op maandag 16 december 2019 16:55 schreef Slobeend het volgende:
Maar ja, het volk heeft handbal wat beter gevolgd dus dat zal het wel worden
De handbalsters hebben wel een unieke prestatie geleverd natuurlijk, historie geschreven.
quote:Op woensdag 18 december 2019 12:32 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja leuk maar nobody cares. Het is een sport van wat semi profs.
Inderdaad want dan wint Verstappen elk jaar.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:36 schreef sp3c het volgende:
zou niet weten waarom het loonstrookje er toe zou doen tbh
Pijnlijke zaak wel voor de NOS.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)-ontbreken~a6143675/
Ja, terwijl je juist verwacht dat Schulting zich ergens op de wereld zich op iets aan het voorbereiden is.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pijnlijke zaak wel voor de NOS.
Beetje wel ja.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Andersom is er natuurlijk ook wat voor te zeggen. Elke sporter wil en dat zijn of haar sport/prestatie serieus word genomen, en zo niet hoor je dat direct. Maar als je dan afzegt als je wordt genomineerd geef je ook een signaal af. Op Matthieu en van Dijk na zit niemand midden in het seizoen(alleen Suus die er zelfs bij is), kun je dan niet 1 avond je agenda vrij maken?quote:Op woensdag 18 december 2019 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2019 11:22 schreef Jason22 het volgende:
Het winnende doelpunt waardoor onze Leeuwinnen de finale haalden, is verkozen tot sportmoment van het jaar (53%). Daarna komen Van der Poel (30%) en Ajax (5%).
Meest memorabele sportmoment ooit.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:54 schreef Aguero het volgende:
[..]![]()
Amstel Gold Race was zo veel beter.
Buiten Nederland is er niemand die zich die goal van Groenen herinnert, dit soort goals heb je op elk eindtoernooi.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meest memorabele sportmoment ooit.
Hier is zeker ook wat voor te zeggen.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:54 schreef Remco het volgende:
[..]
Andersom is er natuurlijk ook wat voor te zeggen. Elke sporter wil en dat zijn of haar sport/prestatie serieus word genomen, en zo niet hoor je dat direct. Maar als je dan afzegt als je wordt genomineerd geef je ook een signaal af. Op Matthieu en van Dijk na zit niemand midden in het seizoen(alleen Suus die er zelfs bij is), kun je dan niet 1 avond je agenda vrij maken?
Terwijl in het buitenland de Amstel Gold Race overal wordt gezien als de koers van het jaar. Maar goed, het volk heeft gesproken. Het kermisvolk.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
Buiten Nederland is er niemand die zich die goal van Groenen herinnert, dit soort goals heb je op elk eindtoernooi.
Nederlanders zijn simpele mensen en sterven als opportunist.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl in het buitenland de Amstel Gold Race overal wordt gezien als de koers van het jaar. Maar goed, het volk heeft gesproken. Het kermisvolk.
Ik denk dat al die jonge meiden die Oranjeleeuwinnen fan zijn heel veel gestemd hebben. Je kon namelijk onbeperkt stemmen. Die jonge meiden vinden dit soort dingen leuker dan (naar mijn inschatting) wielerfans die gemiddeld genomen wat ouder zijn en even snel 1 keertje stemmen. Als je bijvoorbeeld per IP-adres maar 1 keer mocht stemmen, denk ik dat de uitslag veel dichter (en derhalve eerlijker) bij elkaar lag.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl in het buitenland de Amstel Gold Race overal wordt gezien als de koers van het jaar. Maar goed, het volk heeft gesproken. Het kermisvolk.
Serieus?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:20 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik denk dat al die jonge meiden die Oranjeleeuwinnen fan zijn heel veel gestemd hebben. Je kon namelijk onbeperkt stemmen.
Je kon inderdaad blijven stemmen zonder melding dat je al gestemd had (was zo'n online Google docs poll), maar of al je stemmen meetelden of alleen je eerste of laatste weet ik niet.quote:
Dit. Pleur op met dat kut vrouwenvoetbal.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:44 schreef Szura het volgende:
Rot op met die 13-dozijns goal van Groenen en het baggervoetbal van die Leeuwinnen
Nu is er tenminste helemaal geen enkele reden meer om vanavond te kijken. Kan beter op Youtube de laatste 10k van de AGR terugkijkenquote:Op woensdag 18 december 2019 13:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
Buiten Nederland is er niemand die zich die goal van Groenen herinnert, dit soort goals heb je op elk eindtoernooi.
Altijd weer schokkend om te zien hoeveel mensen er een onjuiste mening op na houden.
Vanavond om 20.45 op de Belg Vive le Vélo met Vannieuwkerke, Van Aert, Evenepoel en Planckaert. Dat lijkt me een stuk interessanter.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nu is er tenminste helemaal geen enkele reden meer om vanavond te kijken. Kan beter op Youtube de laatste 10k van de AGR terugkijken
... want?quote:Op woensdag 18 december 2019 18:45 schreef superniger het volgende:
https://www.ad.nl/
Sunfield is live op ad.nl
Vrouwenvoetbal.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:08 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een farce is het nu al.
Achteraf de regels aanpassen, een kut gehyped sportmoment van het jaar en de genomineerden nemen niet eens de moeite even hun gezicht te laten zien.
Dat Ajax zoveel minder stemmen heeft dan de dames vind ik echt ongelofelijk trouwens. Wie heeft er gestemd?quote:Op woensdag 18 december 2019 11:22 schreef Jason22 het volgende:
WLR meet op het Malieveld.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ga je je laptop uit het raam gooien als Mathieu niet wint?
Veel mensen willen niet aan dat moment herinnerd worden?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat Ajax zoveel minder stemmen heeft dan de dames vind ik echt ongelofelijk trouwens. Wie heeft er gestemd?Alleen pubermeisjes?
100%.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ga je je laptop uit het raam gooien als Mathieu niet wint?
Filmpje was al gemaakt voordat hij geblesseerd raakte.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:43 schreef Generationalpha het volgende:
Vreselijk pijnlijk dat Depay ongeveer 5 keer in dat filmpje voorbij kwam.
Wat een domper dat hij er niet bij is zeg.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:44 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Filmpje was al gemaakt voordat hij geblesseerd raakte.
Jij vindt Ryan Babel minder goed?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:47 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat een domper dat hij er niet bij is zeg.Hele Oranjesfeer verneukt.
Babel.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij vindt Ryan Babel minder goed?
En lukkien, oeuvreprijs oid?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:45 schreef Generationalpha het volgende:
Wat doet Robin daar nou weer? Die zit er elk jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |