Kramer was wel van de jarenlange dominantie ja. Maar Wüst heeft (bijna) jaarlijks vergelijkbare prijzen gewonnen. Verschil tussen de twee is daarbij wel ook nog dat Kramer vrij vroeg in zijn carrière al een soort contract voor het leven kreeg, terwijl Wüst zowat jaarlijks moest scharrelen voor nieuwe sponsoren/een nieuwe ploeg.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar Kramer heeft weer die absolute jarenlange dominantie gehad op het allround en de 5k, dat had Wust iets minder die is vooral fabelachtig goed geweest in pieken op de grootste momenten.
Ok en dat zijn Kramer en Wüst ?quote:Op donderdag 18 december 2025 22:34 schreef Redefine het volgende:
Mijn broer of schoonzus zullen vermoed ik wel een keer langsgaan bij het glazen huis aangezien het in Den Bosch is.
quote:Op donderdag 18 december 2025 22:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Ok en dat zijn Kramer en Wüst ?
Naar mijn idee heeft Kramer de sport ook naar een hoger niveau gebracht. Wüst deed 'gewoon' mee en kon uitstekend pieken.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar Kramer heeft weer die absolute jarenlange dominantie gehad op het allround en de 5k, dat had Wust iets minder die is vooral fabelachtig goed geweest in pieken op de grootste momenten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |