En Ajax een thuiswedstrijd die week en Feyenoord een uitwedstrijd, en Ajax ook nog een dag meer rust.quote:
Inmiddels loopt zelfs Senesi warmquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:47 schreef hjansen82 het volgende:
Noemen ze het de klassieker, omdat de tijden dat Feyenoord goed speelde lang geleden is.
Doe dit maar niet meerquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:47 schreef hjansen82 het volgende:
Noemen ze het de klassieker, omdat de tijden dat Feyenoord goed speelde lang geleden is.
Toch is het gewoon een wedstrijd op zich die Ajax niet ruim gaat winnen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Ajax een thuiswedstrijd die week en Feyenoord een uitwedstrijd, en Ajax ook nog een dag meer rust.
Ook dat nog jaquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Ajax een thuiswedstrijd die week en Feyenoord een uitwedstrijd, en Ajax ook nog een dag meer rust.
KingBolus, check mijn vorige bericht aan jou ook nog even.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:48 schreef KingRoland het volgende:
@:doublepain
@:jancees
we hebben jullie zometeen nodig zie vorig bericht
Vlees van de Jumbo in zijn mik gestoken.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom geen Hendrix in de selectie vandaag boys?
Die indruk maakte hij tegen Emmen wel, maar dat is wel heel kort om iemand op af te rekenenquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb weinig gezien nog van Senesi, maar is dat een Magallan in de dop?
Ja daar ga je al.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vlees van de Jumbo in zijn mik gestoken.
Nee zal ook wel meevallen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toch is het gewoon een wedstrijd op zich die Ajax niet ruim gaat winnen.
Ze missen een type die de bal van A naar B brengt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Feyenoord mist een leider" - vanavond bij Studio Voetbal
Die sla ik over ouwe reus, of misschien tweede schermquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Feyenoord mist een leider" - vanavond bij Studio Voetbal
quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:51 schreef TheVulture het volgende:
"Feyenoord is PSV en Ajax" wel voorbij
Goed dat je het zegt, ik was het alweer vergeten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die sla ik over ouwe reus, of misschien tweede scherm
Vanavond begint het echte dartsseizoen weer
Kuytquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:52 schreef Mani89 het volgende:
Feyenoord mist GIF en FRIS EN FRUITIGHEID en CREATIVITEIT en een MES TUSSEN DE TANDEN en Kuyt, Feyenoord mist Kuyt.
Dubbel in genotquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik was het alweer vergeten.
Wanneer begint het WK?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die sla ik over ouwe reus, of misschien tweede scherm
Vanavond begint het echte dartsseizoen weer
Verstond er geen kut van.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:52 schreef Tagliano het volgende:
Hoorde ik nou "zij zijn het shirt niet waard"?
Kuyt is zijn messen al aan het slijpen om de plek van Jaap in te nemenquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:52 schreef Mani89 het volgende:
Feyenoord mist GIF en FRIS EN FRUITIGHEID en CREATIVITEIT en een MES TUSSEN DE TANDEN en Kuyt, Feyenoord mist Kuyt.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:52 schreef Tagliano het volgende:
Hoorde ik nou "zij zijn het shirt niet waard"?
quote:
Oh dacht dat jij de exacte datum wel wist, want dat het in december zou beginnen wist ik ook wel.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zal wel ergens in december wezen
Mooie post.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:53 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord is een waardeloze club. De enige echte club is uit Rotterdam is Sparta.
In Rotterdam ziet men Feyenoord als een club van de grotere pikorde, maar Sparta is pas DE club van Rotterdam.
Je moet je schamen als je een supporter bent van Feyenoord. SCHAMEN
Ik vind dat altijd wel leuk.quote:
Ik heb dit even voor je opgezochtquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij de exacte datum wel wist, want dat het in december zou beginnen wist ik ook wel.
Sowieso is een beetje variatie wel lekker ja, anders zit je toch linksom of rechtsom naar dezelfde meuk te kijkenquote:
Sorry hoor, maar dit is echt bullshitquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:54 schreef KingRoland het volgende:
En ik kom vaak naar Rotterdam
ken daar veel mensen en iedereen is van mening dat Sparta de enige echte club is van Rotterdam
Snap daarom ook niet dat mensen dat een heel jaar kunnen kijken.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso is een beetje variatie wel lekker ja, anders zit je toch linksom of rechtsom naar dezelfde meuk te kijken
Tijd dat jij van je moeder weer eens met de slipper op je kanis krijgt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:54 schreef KingRoland het volgende:
ken daar veel mensen en iedereen is van mening dat Sparta de enige echte club is van Rotterdam
Ik zie het nog best 4-4 of 4-5 worden vreemd genoegquote:
Altijd weer genietenquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb dit even voor je opgezocht
13 december!
Dat kan best want Fortuna kan er geen reet van.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie het nog best 4-4 of 4-5 worden vreemd genoeg
Met ookquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:56 schreef Harlekien het volgende:
Zonder Berghuis zou Feyenoord echt een grijze middenmoter zijn
Ook mét Berghuis is het dat.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:56 schreef Harlekien het volgende:
Zonder Berghuis zou Feyenoord echt een grijze middenmoter zijn
Ik verwacht van wel jaquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd weer genieten![]()
Gaat Barney wel meedoen? Of is hij niet goed genoeg?
Dan ben je in de Sparta kroeg op Spangen geweest.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Ongeveer 50% kans ongeveer dat hij mee mag doen dacht ik, maar of je dat echt moet willen is een tweede.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd weer genieten![]()
Gaat Barney wel meedoen? Of is hij niet goed genoeg?
crooswijk makkerquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:57 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dan ben je in de Sparta kroeg op Spangen geweest.
@T3hTommay en ik zijn daar ook weer bij!quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb dit even voor je opgezocht
13 december!
Natuurlijk moet je dat willen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ongeveer 50% kans ongeveer dat hij mee mag doen dacht ik, maar of je dat echt moet willen is een tweede.
Genotquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:58 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
@:T3HTommay en ik zijn daar ook weer bij!
Die zag het al aankomen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Boskamp nuen stoom uit zijn oren
Daar keek ik ook van op ja. hij kan zijn act ook niet meer volhouden omdat ook hij ziet dat de club kapot aan het gaan isquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zag het al aankomen.
Vrijdag bij VI was volgens mij de eerste keer ooit dat hij niet 100% overtuigd was van een overwinning.
Feyenoord gaat nog wel dieper zakken inderdaad. AZ zit in de lift en Feyenoord tegenovergesteldequote:Op zondag 6 oktober 2019 16:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar keek ik ook van op ja. hij kan zijn act ook niet meer volhouden omdat ook hij ziet dat de club kapot aan het gaan is
Bedankt Hansquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:01 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Feyenoord gaat nog wel dieper zakken inderdaad. AZ zit in de lift en Feyenoord tegenovergestelde
Nee, het zijn vooral de mensen die een hekel hebben aan Ajax (en PSV).quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:02 schreef KingRoland het volgende:
maar goed de echte Rotterdammers juichen voor Sparta
importers voor feyenoord
quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:02 schreef KingRoland het volgende:
importers voor feyenoord
Feyenoord zit ook in de lift.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:01 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Feyenoord gaat nog wel dieper zakken inderdaad. AZ zit in de lift en Feyenoord tegenovergestelde
Het lukt je nog niet echt om reacties uit te lokken hé?quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:02 schreef KingRoland het volgende:
importers voor feyenoord
Waar haal je die onzin toch vandaan?quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:02 schreef KingRoland het volgende:
importers voor feyenoord
Hohlkopf.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:02 schreef KingRoland het volgende:
importers voor feyenoord
Ligt eraan wie ze als directie aanstellen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:01 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook, ze stellen niemand aanquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wie ze als directie aanstellen.
het is gewoon zoquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het lukt je nog niet echt om reacties uit te lokken hé?
Ik hoop Kuyt als trainer en technisch directeur tegelijk. Dan wordt het echt comedy om naar Feyenoord te gaan kijken, al zijn ze nu ook al aardig op weg.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wie ze als directie aanstellen.
twitter:aad300 twitterde op zondag 06-10-2019 om 14:06:01Jammer goede wedstrijd van @ADODenHaag #Onana houdt ze weer op de been @AFCAjax #koln @anugacologne #adoaja 0-2 https://t.co/HzCDifMc0J reageer retweet
Spring eens in een slootquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het is gewoon zo
kom maar eens naar Kralingen
Wat heeft koln er nou weer mee te makenquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:04 schreef MC-Morgan het volgende:
Ajax heeft geluk gehad!twitter:aad300 twitterde op zondag 06-10-2019 om 14:06:01Jammer goede wedstrijd van @:ADODenHaag #Onana houdt ze weer op de been @:AFCAjax #koln @:anugacologne #adoaja 0-2 https://t.co/HzCDifMc0J reageer retweet
Kuijt dat zou geweldig zijn, comedy capersquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop Kuyt als trainer en technisch directeur tegelijk. Dan wordt het echt comedy om naar Feyenoord te gaan kijken, al zijn ze nu ook al aardig op weg.
Sowieso de tweede. Eerste helft een soortgelijke kans gemist.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:05 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk dat dit de eerste of tweede kans is die Fortuna mist?
quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:05 schreef Zorro het volgende:
Je hoorde de teleurstelling bij Oldenburger dat hij er niet in ging
Gewoon gepassioneerd commentaar.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:05 schreef Zorro het volgende:
Je hoorde de teleurstelling bij Oldenburger dat hij er niet in ging
quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat heeft koln er nou weer mee te maken
twitter:TolkvanAad twitterde op zondag 06-10-2019 om 15:52:02Jammer dat ze verloren, want ik vond het een goede wedstrijd van ADO Den Haag. Onana hield Ajax weer op de been naar mijn persoonlijke mening. Ik ben nog in Keulen op levensmiddelenbeurs Anuga. Daar zag ik ADO Den Haag met 0-2 verliezen van Ajax. https://t.co/1kkkU5Jyc6 reageer retweet
Daar zit die op de beurs bij het bedrijf van zijn schoonzoon.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat heeft koln er nou weer mee te maken
Topaccount dat wel jaquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:TolkvanAad twitterde op zondag 06-10-2019 om 15:52:02Jammer dat ze verloren, want ik vond het een goede wedstrijd van ADO Den Haag. Onana hield Ajax weer op de been naar mijn persoonlijke mening. Ik ben nog in Keulen op levensmiddelenbeurs Anuga. Daar zag ik ADO Den Haag met 0-2 verliezen van Ajax. https://t.co/1kkkU5Jyc6 reageer retweet
genotquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:TolkvanAad twitterde op zondag 06-10-2019 om 15:52:02Jammer dat ze verloren, want ik vond het een goede wedstrijd van ADO Den Haag. Onana hield Ajax weer op de been naar mijn persoonlijke mening. Ik ben nog in Keulen op levensmiddelenbeurs Anuga. Daar zag ik ADO Den Haag met 0-2 verliezen van Ajax. https://t.co/1kkkU5Jyc6 reageer retweet
quote:De Tolk van Aad maakt de tweets van woordtovenaar Aad de Mos begrijpelijk voor jong en oud.
Hij is dan ook op de Kamasutrabeurs.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:07 schreef MC-Morgan het volgende:
Die vrouw op de foto van Aad heeft het blouseje wel erg open he.
jij weet dondersgoed dat ik alleen op Aziaten valquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:07 schreef MC-Morgan het volgende:
Die vrouw op de foto van Aad heeft het blouseje wel erg open he.
Die staan erachter.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij weet dondersgoed dat ik alleen op Aziaten val
Jij zit in de armoedeval.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij weet dondersgoed dat ik alleen op Aziaten val
sinistere opmerking dit voor de fortuna fansquote:
Boskamp te gast?quote:
Ja, die is er dus nietquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Johan zal wel goed los gaan. Ff boskampje erbij doen
Ik stap inquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:14 schreef KingRoland het volgende:
BUSJE RICHTING HET FEYENOORDTOPIC VERTREKT ZO
IK HERHAAL
Pleurt op met je debielenbusje.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:14 schreef KingRoland het volgende:
IK HERHAAL
Genotquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:14 schreef KingRoland het volgende:
IK HERHAAL
We moeten dit als groep verbeteren.quote:
Ik heb ook goede dingen gezienquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We moeten dit als groep verbeteren.
Dit mag ons niet gebeuren.
We staan sterk als team
We gaan praten over hoe dit anders moet
En even benadrukken dat hij op niveau gevoetbald heeft en de verslaggever niet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We moeten dit als groep verbeteren.
Dit mag ons niet gebeuren.
We staan sterk als team
We gaan praten over hoe dit anders moet
Met spastische spieren in z'n voorhoofdquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:16 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
En even benadrukken dat hij op niveau gevoetbald heeft en de verslaggever niet.
Pics?quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De vrouw van Jaap Stam heeft een uithangende anus.
Jij bent zeker befbekje?quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De vrouw van Jaap Stam heeft een uithangende anus.
Moet hij weten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:18 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Maar Ronald wil naar het echte topic.
Zie ik wel gebeuren.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV moet met minimaal 6 doelpunten verschil winnen om koploper te worden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Ihattaren hequote:
Muah ze hebben wel prima aanvallers en VVV kan er ook niks van.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen Ihattaren he
Dan nog zou het wel kunnen op zich
Cattergod trapt er waarschijnlijk drie doormiddenquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ze hebben wel prima aanvallers en VVV kan er ook niks van.
Nee, wel met m'n lul uit m'n broek.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:21 schreef MC-Morgan het volgende:
Hebben jullie wel eens in jullie blote buik op de tribune gestaan?
Ik ben nog nooit vergeten om een shirt aan te doen neequote:Op zondag 6 oktober 2019 16:21 schreef MC-Morgan het volgende:
Als 10-jarig jongetje in de zomer vast wel.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:21 schreef MC-Morgan het volgende:
Ja echt, heb daar helemaal geen zin in johquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Noord-Ierland en Wit-Rusland zijn ook wel echt kutwedstrijden.
Uit naar Belfast lijkt mij wel een leuk tripje, trouwens.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja echt, heb daar helemaal geen zin in joh
Ach we moeten het er maar mee doen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja echt, heb daar helemaal geen zin in joh
Dat wel, maar niet voor een interland. Dan liever voor de clubquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Uit naar Belfast lijkt mij wel een leuk tripje, trouwens.
Jandinoquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste topshow bij VI?
Thxquote:
Helaas wel, we maken er wel weer wat vanquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach we moeten het er maar mee doen.
Jawel joh, lekker 25 pinten drinken vooraf, commerciële sekswerkers het schompes naaien, de lokale McDonalds slopen, en dan de wedstrijd vergeten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet voor een interland. Dan liever voor de club
Klinkt als een geweldige avond ja, ik ben omquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jawel joh, lekker 25 pinten drinken vooraf, commerciële sekswerkers het schompes naaien, de lokale McDonalds slopen, en dan de wedstrijd vergeten.
Daar probeerde ze ons wijs te maken dat Feyenoord mee kan met de top 2.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:14 schreef KingRoland het volgende:
IK HERHAAL
Gelijk even The Oval bezoeken. Heerlijk stadion.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet voor een interland. Dan liever voor de club
Prachtig ja, wat een bakquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:25 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Gelijk even The Oval bezoeken. Heerlijk stadion.
Wel genot.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou dit was niet zo best hé jongens.
In je blote pens?quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:28 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik heb Sweet Caroline echt in elk Eredivisie stadion al een keer gehoord.
Bewoners van huizen op wielen.quote:
Berghuis is een lul in het veld, maar geeft vrijwel altijd zinnige analyses buiten het veld. Derhalve een Feyenoorder die ik kan waarderen.quote:
Zin in Barca - Sevi?quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Berghuis is een lul in het veld, maar geeft vrijwel altijd zinnige analyses buiten het veld. Derhalve een Feyenoorder die ik kan waarderen.
Ik wil nee zeggen, maar daar zit een eigenzinnige reden achter. Om 18:30 kijk ik wel weer met interesse naar Sociedad tegen Getafe, wat streamwerk wordt.quote:
Ik ben benieuwd naar die eigenzinnige reden.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wil nee zeggen, maar daar zit een eigenzinnige reden achter. Om 18:30 kijk ik wel weer met interesse naar Sociedad tegen Getafe, wat streamwerk wordt.
De ruimte lag vandaag wel bij de backs, dat klopt op zich welquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zei Stam nou dat hij vooral wil opbouwen via de zijkant? Kommetjesvoetbalgenot.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:53 schreef Tagliano het volgende:
Geen risico's, geen eentweetjes, geen hakjes
Dit was precies waar ik aan dacht toen Stam zei dat die kansen wel komen jaquote:
Dan hoef je nog niet via hun op te bouwen, maar kan je ze later aanspelen op de helft van de tegenstander.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De ruimte lag vandaag wel bij de backs, dat klopt op zich wel
Dat klopt ja, weet niet of hij dat zo zeiquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hoef je nog niet via hun op te bouwen, maar kan je ze later aanspelen op de helft van de tegenstander.
Mee eens wel. Was een zuigerige vraag van helenequote:Op zondag 6 oktober 2019 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Berghuis is een lul in het veld, maar geeft vrijwel altijd zinnige analyses buiten het veld. Derhalve een Feyenoorder die ik kan waarderen.
Bedoelde hij wel volgens mij.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt ja, weet niet of hij dat zo zei
Dan zitten we tot de winter wel gebakken met wat vermaakquote:
Ik zie Stam sowieso niet ineens zijn hele voetbalstijl omgooien.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zitten we tot de winter wel gebakken met wat vermaak
Dat lijkt mij ook niet nee, of het moet echt een keer gigantisch mis gaanquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Stam sowieso niet ineens zijn hele voetbalstijl omgooien.
Die niet laten doen door je assistentquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:59 schreef Tagliano het volgende:
Oh ook nog een perscoWat een genot joh
Denk dat hij gewoon niet zo goed weet hoe hij het moet omgooien, hij is geen Ten Hag natuurlijk. Lekker man zo'n versnelde cursus mogen doen als oud-topspeler.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet nee, of het moet echt een keer gigantisch mis gaan
Paniekstoornissen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Senesi aan de hand, dat is toch hun enige grote aankoop.
Stel je voor dat je van je laatste centen een speler als Senesi haaltquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Senesi aan de hand, dat is toch hun enige grote aankoop.
En dat was ook al niet echt een succes. https://www.vi.nl/nieuws/(...)-trainerscursus-stamquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die niet laten doen door je assistent#FootballManagerThings
[..]
Denk dat hij gewoon niet zo goed weet hoe hij het moet omgooien, hij is geen Ten Hag natuurlijk. Lekker man zo'n versnelde cursus mogen doen als oud-topspeler.
Dat is niet zo raar als je ze ziet voetballen.quote:
Die cursus gaan ze nu volgens mij wel strenger aanpakken.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dat was ook al niet echt een succes. https://www.vi.nl/nieuws/(...)-trainerscursus-stam
Haha wat is dit danquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dat was ook al niet echt een succes. https://www.vi.nl/nieuws/(...)-trainerscursus-stam
En dan nog gigantisch veel kansen weggeven.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:05 schreef Tagliano het volgende:
Stam wil liever een balletje 75 minuten lang rond spelen voor één kans dan direct naar de goal toe omdat je dan tegen een counter op kan lopen
Dit is bijna een letterlijke quote
Ik ben sowieso wel echt benieuwd naar de inhoud van dergelijke opleidingen. "Dit is een 3-4-3 formatie.."quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die cursus gaan ze nu volgens mij wel strenger aanpakken.
Nja zal er meer over gaan hoe je een hele staf moet managen, en wat je zou doen als de tegenstander een tactische aanpassing maakt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:07 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel echt benieuwd naar de inhoud van dergelijke opleidingen. "Dit is een 3-4-3 formatie.."
hmm dat is wel eng in klassikaal verbandquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja zal er meer over gaan hoe je een hele staf moet managen, en wat je zou doen als de tegenstander een tactische aanpassing maakt.
Lijkt me wel interessant om ook een dag erbij te zitten in zo'n klas met een goede opleiding.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:10 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
hmm dat is wel eng in klassikaal verband
Hoe is PSV - VVV?
Toch is het raar. Iedereen krijgt dezelfde denkbeelden voorgeschoteld.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja zal er meer over gaan hoe je een hele staf moet managen, en wat je zou doen als de tegenstander een tactische aanpassing maakt.
Muah geen idee of ze dat echt zo doen hoor, misschien deden ze dat wel een periode nadat Van Gaal bij de KNVB alles hervormde en natuurlijk zijn evangelie moest verkondigen als het ultieme heiligdom. Maar in een goede opleiding lijkt het me dat ze juist verschillende visies met elkaar bespreken en de beste elementen willen samenvoegen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch is het raar. Iedereen krijgt dezelfde denkbeelden voorgeschoteld.
Alsof je als liedjesschrijver eerst op cursus moet bij Blof. Dan weet je dat alles wat je maakt kut gaat zijn. Terwijl het zonder die cursus misschien best kans van slagen gehad had.
Hoeveel pingels heeft AZ dit jaar al gehad?quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:11 schreef Tagliano het volgende:
Koopmeiners schiet een pienantie binnen
Je verzint het niet
Dit begint wel een record te worden zo toch? Heeft nog nooit gemist.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:11 schreef Tagliano het volgende:
Koopmeiners schiet een pienantie binnen
Je verzint het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |