Zie ik wel gebeuren.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV moet met minimaal 6 doelpunten verschil winnen om koploper te worden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Ihattaren hequote:
Muah ze hebben wel prima aanvallers en VVV kan er ook niks van.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen Ihattaren he
Dan nog zou het wel kunnen op zich
Cattergod trapt er waarschijnlijk drie doormiddenquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ze hebben wel prima aanvallers en VVV kan er ook niks van.
Nee, wel met m'n lul uit m'n broek.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:21 schreef MC-Morgan het volgende:
Hebben jullie wel eens in jullie blote buik op de tribune gestaan?
Ik ben nog nooit vergeten om een shirt aan te doen neequote:Op zondag 6 oktober 2019 16:21 schreef MC-Morgan het volgende:
Als 10-jarig jongetje in de zomer vast wel.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:21 schreef MC-Morgan het volgende:
Ja echt, heb daar helemaal geen zin in johquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Noord-Ierland en Wit-Rusland zijn ook wel echt kutwedstrijden.
Uit naar Belfast lijkt mij wel een leuk tripje, trouwens.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja echt, heb daar helemaal geen zin in joh
Ach we moeten het er maar mee doen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja echt, heb daar helemaal geen zin in joh
Dat wel, maar niet voor een interland. Dan liever voor de clubquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Uit naar Belfast lijkt mij wel een leuk tripje, trouwens.
Jandinoquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste topshow bij VI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |