Ja, die is er dus nietquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Johan zal wel goed los gaan. Ff boskampje erbij doen
Ik stap inquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:14 schreef KingRoland het volgende:
BUSJE RICHTING HET FEYENOORDTOPIC VERTREKT ZO
IK HERHAAL
Pleurt op met je debielenbusje.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:14 schreef KingRoland het volgende:
IK HERHAAL
Genotquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:14 schreef KingRoland het volgende:
IK HERHAAL
We moeten dit als groep verbeteren.quote:
Ik heb ook goede dingen gezienquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We moeten dit als groep verbeteren.
Dit mag ons niet gebeuren.
We staan sterk als team
We gaan praten over hoe dit anders moet
En even benadrukken dat hij op niveau gevoetbald heeft en de verslaggever niet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We moeten dit als groep verbeteren.
Dit mag ons niet gebeuren.
We staan sterk als team
We gaan praten over hoe dit anders moet
Met spastische spieren in z'n voorhoofdquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:16 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
En even benadrukken dat hij op niveau gevoetbald heeft en de verslaggever niet.
Pics?quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De vrouw van Jaap Stam heeft een uithangende anus.
Jij bent zeker befbekje?quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De vrouw van Jaap Stam heeft een uithangende anus.
Moet hij weten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:18 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Maar Ronald wil naar het echte topic.
Zie ik wel gebeuren.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV moet met minimaal 6 doelpunten verschil winnen om koploper te worden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Ihattaren hequote:
Muah ze hebben wel prima aanvallers en VVV kan er ook niks van.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen Ihattaren he
Dan nog zou het wel kunnen op zich
Cattergod trapt er waarschijnlijk drie doormiddenquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ze hebben wel prima aanvallers en VVV kan er ook niks van.
Nee, wel met m'n lul uit m'n broek.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:21 schreef MC-Morgan het volgende:
Hebben jullie wel eens in jullie blote buik op de tribune gestaan?
Ik ben nog nooit vergeten om een shirt aan te doen neequote:Op zondag 6 oktober 2019 16:21 schreef MC-Morgan het volgende:
Als 10-jarig jongetje in de zomer vast wel.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:21 schreef MC-Morgan het volgende:
Ja echt, heb daar helemaal geen zin in johquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Noord-Ierland en Wit-Rusland zijn ook wel echt kutwedstrijden.
Uit naar Belfast lijkt mij wel een leuk tripje, trouwens.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja echt, heb daar helemaal geen zin in joh
Ach we moeten het er maar mee doen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja echt, heb daar helemaal geen zin in joh
Dat wel, maar niet voor een interland. Dan liever voor de clubquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Uit naar Belfast lijkt mij wel een leuk tripje, trouwens.
Jandinoquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste topshow bij VI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |