Thxquote:
Helaas wel, we maken er wel weer wat vanquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach we moeten het er maar mee doen.
Jawel joh, lekker 25 pinten drinken vooraf, commerciële sekswerkers het schompes naaien, de lokale McDonalds slopen, en dan de wedstrijd vergeten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet voor een interland. Dan liever voor de club
Klinkt als een geweldige avond ja, ik ben omquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jawel joh, lekker 25 pinten drinken vooraf, commerciële sekswerkers het schompes naaien, de lokale McDonalds slopen, en dan de wedstrijd vergeten.
Daar probeerde ze ons wijs te maken dat Feyenoord mee kan met de top 2.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:14 schreef KingRoland het volgende:
BUSJE RICHTING HET FEYENOORDTOPIC VERTREKT ZO
IK HERHAAL
BUSJE RICHTING HET FEYENOORDTOPIC VERTREKT ZO
Gelijk even The Oval bezoeken. Heerlijk stadion.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet voor een interland. Dan liever voor de club
Prachtig ja, wat een bakquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:25 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Gelijk even The Oval bezoeken. Heerlijk stadion.
Wel genot.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou dit was niet zo best hé jongens.
In je blote pens?quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:28 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik heb Sweet Caroline echt in elk Eredivisie stadion al een keer gehoord.
Bewoners van huizen op wielen.quote:
Berghuis is een lul in het veld, maar geeft vrijwel altijd zinnige analyses buiten het veld. Derhalve een Feyenoorder die ik kan waarderen.quote:
Zin in Barca - Sevi?quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Berghuis is een lul in het veld, maar geeft vrijwel altijd zinnige analyses buiten het veld. Derhalve een Feyenoorder die ik kan waarderen.
Ik wil nee zeggen, maar daar zit een eigenzinnige reden achter. Om 18:30 kijk ik wel weer met interesse naar Sociedad tegen Getafe, wat streamwerk wordt.quote:
Ik ben benieuwd naar die eigenzinnige reden.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wil nee zeggen, maar daar zit een eigenzinnige reden achter. Om 18:30 kijk ik wel weer met interesse naar Sociedad tegen Getafe, wat streamwerk wordt.
De ruimte lag vandaag wel bij de backs, dat klopt op zich welquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zei Stam nou dat hij vooral wil opbouwen via de zijkant? Kommetjesvoetbalgenot.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:53 schreef Tagliano het volgende:
Geen risico's, geen eentweetjes, geen hakjes
Dit was precies waar ik aan dacht toen Stam zei dat die kansen wel komen jaquote:
Dan hoef je nog niet via hun op te bouwen, maar kan je ze later aanspelen op de helft van de tegenstander.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De ruimte lag vandaag wel bij de backs, dat klopt op zich wel
Dat klopt ja, weet niet of hij dat zo zeiquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hoef je nog niet via hun op te bouwen, maar kan je ze later aanspelen op de helft van de tegenstander.
Mee eens wel. Was een zuigerige vraag van helenequote:Op zondag 6 oktober 2019 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Berghuis is een lul in het veld, maar geeft vrijwel altijd zinnige analyses buiten het veld. Derhalve een Feyenoorder die ik kan waarderen.
Bedoelde hij wel volgens mij.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt ja, weet niet of hij dat zo zei
Dan zitten we tot de winter wel gebakken met wat vermaakquote:
Ik zie Stam sowieso niet ineens zijn hele voetbalstijl omgooien.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zitten we tot de winter wel gebakken met wat vermaak
Dat lijkt mij ook niet nee, of het moet echt een keer gigantisch mis gaanquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Stam sowieso niet ineens zijn hele voetbalstijl omgooien.
Die niet laten doen door je assistentquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:59 schreef Tagliano het volgende:
Oh ook nog een perscoWat een genot joh
Denk dat hij gewoon niet zo goed weet hoe hij het moet omgooien, hij is geen Ten Hag natuurlijk. Lekker man zo'n versnelde cursus mogen doen als oud-topspeler.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet nee, of het moet echt een keer gigantisch mis gaan
Paniekstoornissen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Senesi aan de hand, dat is toch hun enige grote aankoop.
Stel je voor dat je van je laatste centen een speler als Senesi haaltquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Senesi aan de hand, dat is toch hun enige grote aankoop.
En dat was ook al niet echt een succes. https://www.vi.nl/nieuws/(...)-trainerscursus-stamquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die niet laten doen door je assistent#FootballManagerThings
[..]
Denk dat hij gewoon niet zo goed weet hoe hij het moet omgooien, hij is geen Ten Hag natuurlijk. Lekker man zo'n versnelde cursus mogen doen als oud-topspeler.
Dat is niet zo raar als je ze ziet voetballen.quote:
Die cursus gaan ze nu volgens mij wel strenger aanpakken.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dat was ook al niet echt een succes. https://www.vi.nl/nieuws/(...)-trainerscursus-stam
Haha wat is dit danquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dat was ook al niet echt een succes. https://www.vi.nl/nieuws/(...)-trainerscursus-stam
En dan nog gigantisch veel kansen weggeven.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:05 schreef Tagliano het volgende:
Stam wil liever een balletje 75 minuten lang rond spelen voor één kans dan direct naar de goal toe omdat je dan tegen een counter op kan lopen
Dit is bijna een letterlijke quote
Ik ben sowieso wel echt benieuwd naar de inhoud van dergelijke opleidingen. "Dit is een 3-4-3 formatie.."quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die cursus gaan ze nu volgens mij wel strenger aanpakken.
Nja zal er meer over gaan hoe je een hele staf moet managen, en wat je zou doen als de tegenstander een tactische aanpassing maakt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:07 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel echt benieuwd naar de inhoud van dergelijke opleidingen. "Dit is een 3-4-3 formatie.."
hmm dat is wel eng in klassikaal verbandquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja zal er meer over gaan hoe je een hele staf moet managen, en wat je zou doen als de tegenstander een tactische aanpassing maakt.
Lijkt me wel interessant om ook een dag erbij te zitten in zo'n klas met een goede opleiding.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:10 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
hmm dat is wel eng in klassikaal verband
Hoe is PSV - VVV?
Toch is het raar. Iedereen krijgt dezelfde denkbeelden voorgeschoteld.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja zal er meer over gaan hoe je een hele staf moet managen, en wat je zou doen als de tegenstander een tactische aanpassing maakt.
Muah geen idee of ze dat echt zo doen hoor, misschien deden ze dat wel een periode nadat Van Gaal bij de KNVB alles hervormde en natuurlijk zijn evangelie moest verkondigen als het ultieme heiligdom. Maar in een goede opleiding lijkt het me dat ze juist verschillende visies met elkaar bespreken en de beste elementen willen samenvoegen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch is het raar. Iedereen krijgt dezelfde denkbeelden voorgeschoteld.
Alsof je als liedjesschrijver eerst op cursus moet bij Blof. Dan weet je dat alles wat je maakt kut gaat zijn. Terwijl het zonder die cursus misschien best kans van slagen gehad had.
Hoeveel pingels heeft AZ dit jaar al gehad?quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:11 schreef Tagliano het volgende:
Koopmeiners schiet een pienantie binnen
Je verzint het niet
Dit begint wel een record te worden zo toch? Heeft nog nooit gemist.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:11 schreef Tagliano het volgende:
Koopmeiners schiet een pienantie binnen
Je verzint het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |