Ik verwacht van wel jaquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd weer genieten![]()
Gaat Barney wel meedoen? Of is hij niet goed genoeg?
Dan ben je in de Sparta kroeg op Spangen geweest.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:54 schreef KingRoland het volgende:
En ik kom vaak naar Rotterdam
ken daar veel mensen en iedereen is van mening dat Sparta de enige echte club is van Rotterdam
Ongeveer 50% kans ongeveer dat hij mee mag doen dacht ik, maar of je dat echt moet willen is een tweede.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd weer genieten![]()
Gaat Barney wel meedoen? Of is hij niet goed genoeg?
crooswijk makkerquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:57 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dan ben je in de Sparta kroeg op Spangen geweest.
@T3hTommay en ik zijn daar ook weer bij!quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb dit even voor je opgezocht
13 december!
Natuurlijk moet je dat willen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ongeveer 50% kans ongeveer dat hij mee mag doen dacht ik, maar of je dat echt moet willen is een tweede.
Genotquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:58 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
@:T3HTommay en ik zijn daar ook weer bij!
Die zag het al aankomen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Boskamp nuen stoom uit zijn oren
Daar keek ik ook van op ja. hij kan zijn act ook niet meer volhouden omdat ook hij ziet dat de club kapot aan het gaan isquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zag het al aankomen.
Vrijdag bij VI was volgens mij de eerste keer ooit dat hij niet 100% overtuigd was van een overwinning.
Feyenoord gaat nog wel dieper zakken inderdaad. AZ zit in de lift en Feyenoord tegenovergesteldequote:Op zondag 6 oktober 2019 16:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar keek ik ook van op ja. hij kan zijn act ook niet meer volhouden omdat ook hij ziet dat de club kapot aan het gaan is
Bedankt Hansquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:01 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Feyenoord gaat nog wel dieper zakken inderdaad. AZ zit in de lift en Feyenoord tegenovergestelde
Nee, het zijn vooral de mensen die een hekel hebben aan Ajax (en PSV).quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:02 schreef KingRoland het volgende:
maar goed de echte Rotterdammers juichen voor Sparta
importers voor feyenoord
quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:02 schreef KingRoland het volgende:
importers voor feyenoord
Feyenoord zit ook in de lift.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:01 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Feyenoord gaat nog wel dieper zakken inderdaad. AZ zit in de lift en Feyenoord tegenovergestelde
Het lukt je nog niet echt om reacties uit te lokken hé?quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:02 schreef KingRoland het volgende:
importers voor feyenoord
Waar haal je die onzin toch vandaan?quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:02 schreef KingRoland het volgende:
importers voor feyenoord
Hohlkopf.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:02 schreef KingRoland het volgende:
importers voor feyenoord
Ligt eraan wie ze als directie aanstellen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:01 schreef Harlekien het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |