abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 12:17:16 #1
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189262343
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189266355
Lijstje!
O:brinta+banaan
L: 2 groente broodjes,1 rauwe ham,1 geitenkaas. Gekookt ei
D:Zuurkool ovenschotel met ham
S:1,5uur sportschool
T: bak kwark, cola light, stukje chocolade

Te druk voor T's, aandachtspuntje...
It's better to regret something you did than something you didn't do
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:26:17 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189268922
Ik doe mee!

O: griekse yoghurt, halve appel, beetje granola, kaneel
T: druk
L: druk
T: 3 gekookte eieren
T2: paar blokjes mosterdkaas
D: megabord curry (kipfilet, uit, courgette, paprika, broccolirijst, patak’s tikka masala, light kookroom
T: komkommer m pompoenhummus
***
pi_189270328
#metoo *O*

O: Havermout met blauwe bessen, een nacht geweekt in 2%vet yoghurt :9 + 2 pruimen
L: 2 vk boterhammen met tonijnspul uit zo'n zakje
D: gehaktballetje met stamppot rode biet
T's: Appel en een kapje maisbrood met boter en appelstroop :D :9
B: Ruim een uur lopen en een heleboel stappen naar/van/op het werk
T: Wijnen Wijnen Wijnen /vrijdag *O* En een handje drop :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 04-10-2019 21:50:01 ]
pi_189277774
Gisteren toch nog iets meer gegeten dan op mijn lijstje stond. Een heel pakje kipfilet (broodbeleg) en 2 Indiase snackjes geprobeerd. Toch nog prima. Weegschaal was vanochtend ook aardig, zit nu op -11,6 en dat bracht mij ook weer onder een heel tiental. Dus fijnfijn.

Vandaag meer buiten de deur, dus zal wel een goede dag worden.

Lijstje:
O: Havermout, banaan en blauwe bessen
L: Vietnamese springrolls en lycheesapje
D: Courgettesoep met ham
T: Ik denk Moophoria Ben en Jerry
pi_189280381
Fijn dat de weegschaal weer lief voor je was!
Gisteren heb ik een nieuwe weegschaal gehaald, met van die fancy functies. Dat had ik beter niet kunnen doen, vetpercentage gaf ie aan van 65%. Nu is dat niet best bij mij, maar zo hoog nou ook weer niet hahaha. Beetje weggegooid geld dus. Naja.

o: brinta met banaan
L: 4 boterhammen, 2 met fricandeau, 2 met oude kaas
D: pompoen stoofschotel met chorizo
T: koffie met 99% pure chocolade, bakkie chips

[ Bericht 7% gewijzigd door Luke83 op 05-10-2019 17:57:12 ]
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_189280783
Fijn Myra *O*

Luke, wij kochten ook een nieuwe weegschaal..met al die foefjes.. nou die staat op de kast en we wegen ons gewoon weer op de oude :')

Overigens vanochtend weer schommeling tussen 89 en 88.9 de weegschaal kon niet beslissen _O-
Ik sta dus stevig op een plateauzool :(

Brunch: yoghurt met bl. bessen/2 pruimen/ vk boterham met boerenkaas en scrambled eitje
Ergens vanmiddag een cracker met appelstroop dat werden 3 kipstukjes uit de airfryer :D en een kiwi
Vanavond naar Ziggodome en daar ergens een bordje eten scoren
Verder 0.0 bier in Ziggo :9

[ Bericht 13% gewijzigd door Blues op 05-10-2019 15:06:24 ]
pi_189281523
Ik vraag me ook altijd af hoe zo’n fancy weegschaal dat dan precies kan berekenen :?

Mooie lijstjes! Ga je naar een concert Bluezz?

Goed bezig Myraela *O*

Hier vanmorgen 83,1, dus nu 14.3 afgevallen, nog steeds een beetje op mijn plateau maar ik ga niet omhoog in ieder geval :) Heb toevallig een overzichtje gemaakt van hoe ik er uit zag toen ik begon en hoe ik er nu uitzie en ik ben zo trots op mijn voortgang :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_189281561
Netjes, Rena! Je ziet echt goed verschil. Zou ik mogen vragen hoe lang jij bent?
pi_189281579
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:33 schreef Myraela het volgende:
Netjes, Rena! Je ziet echt goed verschil. Zou ik mogen vragen hoe lang jij bent?
1.63 :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_189281774
Wauw, wat een verschil! Knap hoor!
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_189282128
Wow dat ziet er goed uit Rena! Wij zijn ongeveer even lang/zwaar (ik ben 1.62m en 83.5kg vanmorgen), grappig om te zien.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 14:21:08 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189282153
Wat een verschil Rena! Je mag echt trots zijn!
***
pi_189282264
Wow Rena, wat knap! Wat een verschil zo! En in zo'n korte tijd ook!

Ik heb weer wat inspiratie nodig om weer te beginnen, maar dit helpt wel zeg!

Ik wil 10 kilo kwijt.

We hebben nu ongeveer om de week een HelloFresh box, wat fijn is want niet nadenken over wat te eten, geen boodschappen doen tussendoor = geen zooi kopen en afgemeten porties.

Nu dus nog zorgen dat ik overdag dan ook wat minder ga eten.
En ik moet weer meer gaan sporten.

Nu nog doen..
pi_189282458
Verder sta ik deze maand een beetje stil. Het begon met een dip, maar na mijn verjaardag en een weekendje weg hang ik nog steeds ongeveer op hetzelfde gewicht. Piekdrukte op het werk, daardoor minder sporttijd en door de regen ook minder woon-werk fietsen zullen ook niet helpen.

Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt en muesli
T: snee rozijnenbrood met lurpac
L: 1,5 speltbroodje en salade met ei en honingmosterddressing
D:portabello-stroganov met rijst en broccoli
T: klein glaasje port
pi_189282682
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 14:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Wow Rena, wat knap! Wat een verschil zo! En in zo'n korte tijd ook!

Ik heb weer wat inspiratie nodig om weer te beginnen, maar dit helpt wel zeg!

Ik wil 10 kilo kwijt.

We hebben nu ongeveer om de week een HelloFresh box, wat fijn is want niet nadenken over wat te eten, geen boodschappen doen tussendoor = geen zooi kopen en afgemeten porties.

Nu dus nog zorgen dat ik overdag dan ook wat minder ga eten.
En ik moet weer meer gaan sporten.

Nu nog doen..
Wat mij en anderen erg heeft geholpen is een poosje elke dag invoeren in een app wat je eet. Dat is echt een eyeopener.. want misschien eet je wel helemaal niet teveel!
Succes!

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:31 schreef rena het volgende:
Ik vraag me ook altijd af hoe zo’n fancy weegschaal dat dan precies kan berekenen :?

Mooie lijstjes! Ga je naar een concert Bluezz?

Goed bezig Myraela *O*

Hier vanmorgen 83,1, dus nu 14.3 afgevallen, nog steeds een beetje op mijn plateau maar ik ga niet omhoog in ieder geval :) Heb toevallig een overzichtje gemaakt van hoe ik er uit zag toen ik begon en hoe ik er nu uitzie en ik ben zo trots op mijn voortgang :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@
Wat een prima resultaat ^O^
We gaan vanavond naar https://www.ziggodome.nl/event/6646735872/the-analogues
pi_189283060
Bedankt voor de complimenten :)

Vlindertje, wat Bluezz zegt is een goede tip, ik houd ook nog bijna elke dag bij wat ik eet en dat geeft me een goed beeld. Zijn die HelloFresh recepten makkelijk te bereiden?

Veel plezier Bluezz!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_189283460
Wow, netjes rena! _O_

Ik moet ook weer foto's nemen om goed beeld te krijgen, want qua gewicht gaat het erg gestaag maar toen ik gisteren in spiegel keek bij krachthonk zag ik duidelijk verschuiving.
Merk toch wel dat de training die ik krijg met crossfit een betere balans heeft dan de split die ik voorheen deed.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_189283586
Ik had ook een drop, -0,2, na een weekje IF en 1 sjoemeldag. Ik keur het goed na 2 maand op hetzelfde gewicht.

Bevalt trouwens best dat IF. :D

Lijstje:
12u: boterham met smeerkaas en plakje suikerbrood
13u: mandarijn
15u: 2 broodjes knakworst en een broodje kipfilet

En straks nog soep O+ en misschien yoghurt toe.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_189285093
Wat zijn jullie favoriete slanke soepen?

Ik wil eigenlijk elke week minstens 1 keer soep eten. Het vult zo goed, terwijl er helemaal niet veel in hoeft te zitten. Ideaal. Net had ik een soep van 2 hele courgettes, 1 aardappeltje en een beetje light kookroom. En een pakje ham erin gedaan. Dikke prima en na die hele pan zit ik behoorlijk vol.

Binnenkort een erwtensoep maken zonder vlees erin. Hopelijk krijg ik hem dan toch een beetje lekker. :9 Mijn oude erwtensoep was zo'n beetje stoofvlees met rookworst in een erwtenpuree.
pi_189285138
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:11 schreef Myraela het volgende:
Wat zijn jullie favoriete slanke soepen?

Ik wil eigenlijk elke week minstens 1 keer soep eten. Het vult zo goed, terwijl er helemaal niet veel in hoeft te zitten. Ideaal. Net had ik een soep van 2 hele courgettes, 1 aardappeltje en een beetje light kookroom. En een pakje ham erin gedaan. Dikke prima en na die hele pan zit ik behoorlijk vol.
Wat een hoeveelheid eet je dan :o Kun je niet beter proberen wat minder hoeveelheid te eten zodat je maag krimpt? :@
pi_189285340
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:15 schreef Puala het volgende:
Wat een hoeveelheid eet je dan :o Kun je niet beter proberen wat minder hoeveelheid te eten zodat je maag krimpt? :@
Ik geloof daar niet zo in, om eerlijk te zijn. Volgens mij hebben ze het dan over minder kcal eten, zodat je lichaam daaraan kan wennen, en niet aan volume. Want in principe is dit niet veel anders dan een kleine maaltijd eten met twee glazen water erbij.

Dit was ongeveer 400 kcal met een goede dosis vezels en eiwitten.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 18:30:24 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189285358
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:15 schreef Puala het volgende:

[..]

Wat een hoeveelheid eet je dan :o Kun je niet beter proberen wat minder hoeveelheid te eten zodat je maag krimpt? :@
Dat is een (erg hardnekkige) mythe. Grootte van de maag heeft niet direct relatie met verzadiging, hoe logisch dat wel lijkt.
Meer een hormonending
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 18:31:10 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189285369
Linzensoep, verdikken met vezelrijke groenten/ingrediënten. Een plak roggebrood erbij, of een stuk kipfilet, dat soort dingen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189285409
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:11 schreef Myraela het volgende:
Wat zijn jullie favoriete slanke soepen?

Geen idee of t slank is maar mijn favo soep op het moment: 4 tomaten, 2 rode paprika's even bakken, water, bouillonblokje, chilipoeder erbij, laten koken en dan met de staafmixer er door. :9

En ik houd ook van 'oosterse kippensoep', kipfilet, gemberpoeder,en knoflook aanbakken, sojasaus, oosterse wokgroente, water en mie erbij. Koken totdat alles gaar en smullen maar.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_189285437
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:31 schreef Molo het volgende:
Linzensoep, verdikken met vezelrijke groenten/ingrediënten. Een plak roggebrood erbij, of een stuk kipfilet, dat soort dingen?
Ohja, linzensoep is sowieso wel een goede. Die is altijd lekker. Misschien ook weer een keer saoto, maar dan met extra groenten erin.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 18:37:30 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189285495
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ohja, linzensoep is sowieso wel een goede. Die is altijd lekker. Misschien ook weer een keer saoto, maar dan met extra groenten erin.
Ook altijd lekker ja :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189289500
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 15:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wat mij en anderen erg heeft geholpen is een poosje elke dag invoeren in een app wat je eet. Dat is echt een eyeopener.. want misschien eet je wel helemaal niet teveel!
Succes!
Ik heb inderdaad regelmatig ook periodes in een app het bijgehouden, en ervaring leert dat het probleem zeker ligt bij teveel eten en niet bij te weinig :) . Ik eet vaak uit verveling, gewoon omdat het kan, als ik hard moet werken maar even een zetje nodig heb, om allerlei redenen die niks met trek te maken hebben.
Maar weer starten met bijhouden is wel zeker een goede, want meestal is dat al wel wat aanleiding om weer iets te minderen.

Veel plezier vanavond!

@rena ja, ik vind de recepten tot nu toe wel prima te doen. Ik hou niet ontzettend van koken en ook niet van ingewikkelde recepten, maar ben wel tevreden over HelloFresh daarin. Het is soms wel wat meer werk dan ik normaal zelf zou doen, maar levert tot nu toe ook wel maaltijden op die ik echt lekker vind en ook de moeite waard. Soms valt er ook wel een recept tegen, maargoed, nog niks gehad wat echt niet lekker was, eerder minder lekker dan verwacht.
pi_189289765
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat is een (erg hardnekkige) mythe. Grootte van de maag heeft niet direct relatie met verzadiging, hoe logisch dat wel lijkt.
Meer een hormonending
Oke. Ik merk dat sinds ik kleinere porties eet ik sneller vol zit. Maar dat zijn dus mijn hormonen. Prima, ik ben er wel blij mee dat er minder in past.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:40:42 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189290009
Niet
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:24 schreef Puala het volgende:

[..]

Oke. Ik merk dat sinds ik kleinere porties eet ik sneller vol zit. Maar dat zijn dus mijn hormonen. Prima, ik ben er wel blij mee dat er minder in past.
Niet alleen hormonen, maar je maag ledigt zich na elke maaltijd/drank/vulling en dan krimpt ie sowieso, en rekt weer op/uit als ie gevuld wordt
Bij kleinere porties ga je daar wel aan wennen, maar dus vaak ook gaan je hongerhormonen veranderen en ga je eerder verzadiging voelen omdat je waarschijnlijk ook bewuster eet, langzamer eet en bewuster stopt voordat je zoals voorheen teveel at maar dan pas te laat merkte.
En dat het goed werkt voor je, dat is het allerbelangrijkste, en fijn!

Het is gewoon best ingewikkeld, psyche heeft invloed, hormonen, wát je eet, hoe je lijf ingesteld is met allerlei variabelen, maakt allemaal uit.

Hebben mensen hier het boek 'Vet Belangrijk' gelezen trouwens? Vond ik wel informatief voor de leek :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189294007
Vanochtend weer 0,2 eraf, ik ga echt weer als een speer op het moment. *O* Maar ik moet bijna ongesteld worden, dus dan gaat het meestal weer even wat langzamer.

O: 2 geroosterde boterhammen, eentje met avocado en koriander en eentje met 20+ smeerkaas
L: 2 boterhammen met een half blikje ragout
D: Pompoenrisotto met tilapiafilets

Tussendoortjes zie ik nog wel, waarschijnlijk sowieso ergens popcorn. Voor de rest eigenlijk niet zoveel in huis.
pi_189295558
Hier ook 0.3 er weer af:) net sessie in sportschool gehad, rest van de dag lekker rustig aan!
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_189295930
Jullie gaan lekker.
Boek niet gelezen, Molo, zal er naar eens naar zoeken!

Brunch: 2vk boterhammen met appelstroop en een kiwi erbovenop :9 en een gekookt ei, zo naar binnen gesnokt :P straks nog wat yoghurt met bl. bessen, zit nu vol.
Diner: Buffalowings van bloemkool met een gehaktballetje (recept: Librije)
T: klein wrapje van de supermarkt
Beweging, het zeikt vd regen, dus wandelen lama, mss ff op de spinfiets van g./klerefiets, niet gedaan >:)

[ Bericht 17% gewijzigd door Blues op 06-10-2019 17:30:21 ]
pi_189303642
11u: jodekoek :')
13u: patat in de dierentuin
19u: Stokbrood met kaas en cervelaat.
En straks nog een biertje denk ik.

Beetje rare dag zo, maar niet erg voor een keer. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_189304214
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 19:37 schreef Nanuke het volgende:
11u: jodekoek :')
13u: patat in de dierentuin
19u: Stokbrood met kaas en cervelaat.
En straks nog een biertje denk ik.

Beetje rare dag zo, maar niet erg voor een keer. :)
Jodekoek. :9 Die zijn zo lekker.
pi_189304768
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 19:37 schreef Nanuke het volgende:
11u: jodekoek :')
13u: patat in de dierentuin
19u: Stokbrood met kaas en cervelaat.
En straks nog een biertje denk ik.

Beetje rare dag zo, maar niet erg voor een keer. :)
Een echte zondag!

O: Kwark met muesli, lijnzaad en gojibessen.
T: Kleine Bossche bol en koffie
L: Groentesoep
T: Een halve chocoladeletter
D: Uit eten dus; 3 rode wijn, wit stokbrood met Aioli, carpaccio, een entrecote met frites en een deel van het kinderijsje van mijn dochter.

Ook niet al te best dus :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_189305274
Klinkt wel erg lekker :)

Lijstje:
O: brinta+banaan
S: 1,5 uur sportschool
T: bak kwark
L: 4 bruin, 2 oude kaas, 2 fricandeau, 2 gekookte eieren
D: zoete aardappel met geitenkaas en zongedroogde tomaten + toscaanse carre
T: plakje indische cake
It's better to regret something you did than something you didn't do
  zondag 6 oktober 2019 @ 20:59:21 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189305479
L: low cal meal shake, 2 lowcarb crackers m kaas, 2 gebakken eitjes, 150gr wortels, restje komkommer/tomaatjes salade
T: paar stukjes brie, 2 hapjes-dinges, 4 cherrytomaatjes
D: 5 kipnuggets, 1 burger van een bigmac
D2: pokebowl m sla, avocado, edamame, mango, zeewiersalade, komkommer, zalm, tonijn. :9

Net het kind snel alle koek en troep achter slot en grendel laten stoppen. Nu met flinke pot thee en een pepermuntje op mijn handen zitten.
Beetje pms-erig dus mijn wil heeft het zwaar. ;)
Maar ik weet ook vrijwel zeker dat als ik me nu beheers, dat dan vlgde week heel dicht bij mijn low ga zijn. :X *moet volhouden
***
  Licht Ontvlambaar zondag 6 oktober 2019 @ 21:51:19 #39
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_189306622
Sterkte BE :*

Ik heb 3 apps waarin ik cyclus bijhoudt (don’t ask :X ) Normaal zijn ze vrij eensgezind, maar nu liggen ze dagen uit elkaar. Behalve dan dat ze ondertussen alledrie vinden dat ik ongesteld zou moeten zijn. Mijn lichaam denkt daar helaas anders over :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_189309790
Aangekomen *O* -O- 89.5

Komt vast van al die pepernoten en bastognekoeken die nu eenmaal in die la liggen }:|
In het gareel, Bloes hop hop oO/
pi_189310029
Hai. :W
Dik. :')

Bijna weer doggo, dus er wordt straks iig weer gelopen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189310098
Misschien ook maar weer handschoenen in mijn jaszak stoppen. Is toch best koud op een gegeven moment als je de riem moet vasthouden.

Edit.. Ja die hoorde in cul thuis :')

Mezelf weer redelijk misdragen afgelopen weekend :')

[ Bericht 53% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 07-10-2019 08:46:19 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189310532
Hier ook flink misdragen in het weekend maar op zich hoort dat bij de planning :D

Nu alleen ongesteld geworden dus dat wordt een moeilijkere week :(
En weer superbenauwd dus sporten gaat het vandaag waarschijnlijk ook niet worden....
pi_189311050
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Lokquote
Zag net mensen op tv hoelahoepen en moest aan jou denken :), hoe gaat het er mee?
pi_189311494
Ik kom er dus niet lekker in :( gewoon echt niet. In het weekend wijn, bitterballen, friet, pannenkoeken, nog meer bitterballen en nacho's. En daar zat 1 kinderverjaardag en 1 keer buiten de deur lunchen bij.

Afgelopen week na bloedonderzoek is een ijzertekort geconstateerd welke ik met voeding weer op peil moet zien te brengen, kind zorgt ook voor slapeloze nachten dus energielevel is onder 0.

Vandaag weer vol goede moed begonnen, zal een lijstje doen:

O: Alpro Soya Nature met Muesli Appel Peer en een banaan
T: Wortels
L: Wortelwraps met kruidenroomkaas, kipfilet en VEUL spinazie
T: De rest van de zak wortels
D: Bloemkoolrijst met oosterse wokgroente, tartaar, kruiden en ketjap.

Dit is wel een beetje een klaagbericht geworden zie ik :') Excuus
  maandag 7 oktober 2019 @ 10:59:40 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189311511
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 07:41 schreef Bluezz het volgende:
Aangekomen *O* -O- 89.5

Komt vast van al die pepernoten en bastognekoeken die nu eenmaal in die la liggen }:|
In het gareel, Bloes hop hop oO/
In een kist met cijferslot en de code aan golfer geven. Werkt hier als een trein. ;)
quote:
2s.gif Op maandag 7 oktober 2019 08:29 schreef Lonaa het volgende:
Hai. :W
Dik. :')

Bijna weer doggo, dus er wordt straks iig weer gelopen. :7
Echt? Wat fijn joh! :*
***
  maandag 7 oktober 2019 @ 11:09:21 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189311625
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:58 schreef VitaBella het volgende:
Ik kom er dus niet lekker in :( gewoon echt niet. In het weekend wijn, bitterballen, friet, pannenkoeken, nog meer bitterballen en nacho's. En daar zat 1 kinderverjaardag en 1 keer buiten de deur lunchen bij.

Afgelopen week na bloedonderzoek is een ijzertekort geconstateerd welke ik met voeding weer op peil moet zien te brengen, kind zorgt ook voor slapeloze nachten dus energielevel is onder 0.

Vandaag weer vol goede moed begonnen, zal een lijstje doen:

O: Alpro Soya Nature met Muesli Appel Peer en een banaan
T: Wortels
L: Wortelwraps met kruidenroomkaas, kipfilet en VEUL spinazie
T: De rest van de zak wortels
D: Bloemkoolrijst met oosterse wokgroente, tartaar, kruiden en ketjap.

Dit is wel een beetje een klaagbericht geworden zie ik :') Excuus
Hč wat ruk zeg! Dan liep je al wat langer met klachten dat je bloed hebt laten checken?

Als je de spinazie eet voor je ijzer, je moet echt heel veel spinazie eten om daar echt profijt van te hebben en de opname is niet fantastisch. Misschien toch even naar andere aanvullingen kijken ook?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 7 oktober 2019 @ 11:13:36 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189311691
Mijn man had tompoezen en allerlei kazen en worst gekocht voor visite gisteren.
Nou is veel ervan op gegaan gelukkig, en heb de twee tompoezen die over waren net weggegooid *)

Anders gaat hij ze opeten, of ik, en dat is beide niet handig.

Beter in de vuilnisbak dan een vuile maag, zei mijn oma altijd *O*

* Molo tikt koffie weg
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 7 oktober 2019 @ 11:14:27 #49
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189311704
Eens een blik geworpen op de opname van ijzer, da's inderdaad maar weinig. :o En dan helpt koffie drinken ook al niet. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 7 oktober 2019 @ 11:16:19 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189311727
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Eens een blik geworpen op de opname van ijzer, da's inderdaad maar weinig. :o En dan helpt koffie drinken ook al niet. :')
Nee ik las dat laatste ook net, nooit geweten :o

Nou ben ik gek op pompoen, linzen en volkorenzut, dat scheelt, maar wil ijzer ook beetje in de gaten houden

Maar ik eet wel vrij behoorlijk veel vlees dus dan is opname op zich waarschijnlijk niet zo'n issue. Beetje regelmaat in de tent enzo tav soorten voeding

Al eet ik geen dag hetzelfde, want koken _O_ *O*
Alleen kleine beetjes maken, is lastig :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 7 oktober 2019 @ 11:35:32 #51
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189312070
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee ik las dat laatste ook net, nooit geweten :o

Nou ben ik gek op pompoen, linzen en volkorenzut, dat scheelt, maar wil ijzer ook beetje in de gaten houden

Maar ik eet wel vrij behoorlijk veel vlees dus dan is opname op zich waarschijnlijk niet zo'n issue. Beetje regelmaat in de tent enzo tav soorten voeding

Al eet ik geen dag hetzelfde, want koken _O_ *O*
Alleen kleine beetjes maken, is lastig :')
Ik vraag me af of ik er verstandig aan doe om het gewoon eens te laten nakijken. Die vleesvervangers hebben wel toegevoegd ijzer, maar niet enorm veel ofzo. En veel ijzerrijk spul kan ik niet eten. :')

De lol van het koken is er wel aardig af ondertussen, de uitdaging van iets maken wat we én niet al gehad hebben én voldoet aan de eisen, is een ramp. Vanavond ook weer, als het even kan moet de bende om 18 uur op tafel staan (liefst 17.30) ivm sport. En dan liefst een beetje licht verteerbaar, anders hebben we er allebei last van, dus meestal AVG. Woensdag en binnenkort donderdag hetzelfde verhaal. :') Gelukkig heb ik nog steeds geen hekel aan broccoli, maar wortelen ben ik wel zat aan het raken. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 7 oktober 2019 @ 11:39:09 #52
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189312138
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik vraag me af of ik er verstandig aan doe om het gewoon eens te laten nakijken. Die vleesvervangers hebben wel toegevoegd ijzer, maar niet enorm veel ofzo. En veel ijzerrijk spul kan ik niet eten. :')

De lol van het koken is er wel aardig af ondertussen, de uitdaging van iets maken wat we én niet al gehad hebben én voldoet aan de eisen, is een ramp. Vanavond ook weer, als het even kan moet de bende om 18 uur op tafel staan (liefst 17.30) ivm sport. En dan liefst een beetje licht verteerbaar, anders hebben we er allebei last van, dus meestal AVG. Woensdag en binnenkort donderdag hetzelfde verhaal. :') Gelukkig heb ik nog steeds geen hekel aan broccoli, maar wortelen ben ik wel zat aan het raken. :+
Ja kan me voorstellen, is echt wel heel beperkt voor jou/jullie zo -O-

Laten checken kan altijd toch, goedkoop testje en zo gebeurd.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189313146
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Hč wat ruk zeg! Dan liep je al wat langer met klachten dat je bloed hebt laten checken?

Als je de spinazie eet voor je ijzer, je moet echt heel veel spinazie eten om daar echt profijt van te hebben en de opname is niet fantastisch. Misschien toch even naar andere aanvullingen kijken ook?
Ja vermoeidheidsklachten en sombere gevoelens vooral.
Neuh, ik eet sowieso veel spinazie als vervanger van sla :P maar een handje extra kan wat dat betreft geen kwaad. Weet jij of een multivitamine met een dosis ijzer wel goed helpt of kan ik dan beter ijzertabletten nemen? De HB waarde schijnt wel goed te zijn?
pi_189313179
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:13 schreef Molo het volgende:
Mijn man had tompoezen en allerlei kazen en worst gekocht voor visite gisteren.
Nou is veel ervan op gegaan gelukkig, en heb de twee tompoezen die over waren net weggegooid *)

Anders gaat hij ze opeten, of ik, en dat is beide niet handig.

Beter in de vuilnisbak dan een vuile maag, zei mijn oma altijd *O*

* Molo tikt koffie weg
*O* lekker bezig.
pi_189313247
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik vraag me af of ik er verstandig aan doe om het gewoon eens te laten nakijken. Die vleesvervangers hebben wel toegevoegd ijzer, maar niet enorm veel ofzo. En veel ijzerrijk spul kan ik niet eten. :')

De lol van het koken is er wel aardig af ondertussen, de uitdaging van iets maken wat we én niet al gehad hebben én voldoet aan de eisen, is een ramp. Vanavond ook weer, als het even kan moet de bende om 18 uur op tafel staan (liefst 17.30) ivm sport. En dan liefst een beetje licht verteerbaar, anders hebben we er allebei last van, dus meestal AVG. Woensdag en binnenkort donderdag hetzelfde verhaal. :') Gelukkig heb ik nog steeds geen hekel aan broccoli, maar wortelen ben ik wel zat aan het raken. :+
Heb je klachten? Checken kan sowieso geen kwaad! Ik dacht eigenlijk dat ik weer een fikse vitamine B12 en D tekort zou hebben, maar die waren voor de verandering helemaal goed.

Kan ik me voorstellen ja! Jij kon geen peulvruchten hebben en jullie eten vega toch?
  maandag 7 oktober 2019 @ 13:01:01 #56
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189313315
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 12:50 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Ja vermoeidheidsklachten en sombere gevoelens vooral.
Neuh, ik eet sowieso veel spinazie als vervanger van sla :P maar een handje extra kan wat dat betreft geen kwaad. Weet jij of een multivitamine met een dosis ijzer wel goed helpt of kan ik dan beter ijzertabletten nemen? De HB waarde schijnt wel goed te zijn?
Hč balen zeg! Dat is rot te horen ;(
Hoop dat je je gauw wat beter gaat voelen

Als je Hb waarde wel goed is, snap ik niet zo direct ijzertekort maar wellicht zat je richting de minimumwaarde ofzo? (Getallen opvragen is vaak wel handig bij dit soort dingen).
Ik weet niet meer dan Google hierin, maar zou zeggen voeding aanvullen specifiek met ijzer, gezien jij ook niet superveel dierlijk ijzer binnen krijgt met je voeding (dat neemt aanzienlijk makkelijker op dan plantaardig).
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 7 oktober 2019 @ 13:23:28 #57
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189313608
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 12:56 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Heb je klachten? Checken kan sowieso geen kwaad! Ik dacht eigenlijk dat ik weer een fikse vitamine B12 en D tekort zou hebben, maar die waren voor de verandering helemaal goed.

Kan ik me voorstellen ja! Jij kon geen peulvruchten hebben en jullie eten vega toch?
Moe ondanks genoeg slaap en snel duizelig. Sterretjes. O+

En correct, geen peulvruchten of noten en vega. :Y Op zich wel met genoeg vleesvervangers voor B12 zou ik denken, maar dat moet allemaal maar net opgenomen worden ook natuurlijk. Gewoon eens tijd om het te laten checken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189313689
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Hč balen zeg! Dat is rot te horen ;(
Hoop dat je je gauw wat beter gaat voelen

Als je Hb waarde wel goed is, snap ik niet zo direct ijzertekort maar wellicht zat je richting de minimumwaarde ofzo? (Getallen opvragen is vaak wel handig bij dit soort dingen).
Ik weet niet meer dan Google hierin, maar zou zeggen voeding aanvullen specifiek met ijzer, gezien jij ook niet superveel dierlijk ijzer binnen krijgt met je voeding (dat neemt aanzienlijk makkelijker op dan plantaardig).
Van wat ik begreep heb je meerdere soorten ijzerwaardes (ofzo?) en omdat het HB gedeelte goed was hoefde ik geen recept en moest ik het uit voeding gaan halen. De waarde waar ik nu laag op scoorde moet normaal tussen de 20 en 280 zitten en die van mij was 5?

Ik ga gewoon het een en ander proberen en over 4 weken moet ik weer bloedprikken en dan zien of er verbetering is opgetreden (ook qua gevoel).
pi_189313725
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Moe ondanks genoeg slaap en snel duizelig. Sterretjes. O+

En correct, geen peulvruchten of noten en vega. :Y Op zich wel met genoeg vleesvervangers voor B12 zou ik denken, maar dat moet allemaal maar net opgenomen worden ook natuurlijk. Gewoon eens tijd om het te laten checken.
Herkenbaar! Was bij mij dus ijzertekort haha. Vooral dat duizelig herkende ik niet van eerdere vitamine tekorten.
  maandag 7 oktober 2019 @ 13:35:16 #60
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189313816
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:30 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Herkenbaar! Was bij mij dus ijzertekort haha. Vooral dat duizelig herkende ik niet van eerdere vitamine tekorten.
Nu ik erbij nadenk, is het niet voor het eerst ook dat ik er last van heb. Suf hoe snel je dat soort dingen vergeet. :') Sterretjes als ik ongesteld ben zijn "normaal", maar dat is nu de oorzaak niet. Morgen maar even bellen met de HA. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189325887
Lekkere drop hier, -0.7! Nu in totaal-5.1 in 3,5 week. Maar even van genieten dat het zo snel gaat, gaat later vast afnemen :)
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_189328916
In het kader van dit topic vanavond op tv:
https://www.tvgids.nl/uit(...)n-dokters-van-morgen
(of terug te kijken na de uitzending)
pi_189341609
En weer 89 rond op de weegschaal, hij neemt een loopje met me })

Geen yoghurt meer voor de havermout :B /insert hitchock muziekje
Dan maar 2 vk boterhammen met kaas als ontbijt. Zo niet lekker nu en saai, maar ihk van je lijf laten 'schrikken' was dit er wel één. Oh ja en 2 pruimkes :9
L: 2 vk boterhammen met appel/pindakaas/appelstroop
T: 2 mandarijnen
D: géén idee nog
B: veel stappen, want werken

(gisteren begonnen met roeiregime op te bouwen, nieuw roeiapparaat gekocht *O* )

[ Bericht 35% gewijzigd door Blues op 09-10-2019 11:13:54 ]
pi_189342759
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:16 schreef Sarabi het volgende:
Zag net mensen op tv hoelahoepen en moest aan jou denken :), hoe gaat het er mee?
Oh, hier trouwens nog niet op gereageerd. Ik kan het nog steeds niet. :') Begin het langzaam wel een beetje op te geven. De hoepel heeft een poosje in de woonkamer gestaan, dan pakte ik hem soms even. Maar nu die boven staat, vergeet ik het eigenlijk gewoon. Misschien komt het een ander keer weer.

Lijstje vandaag:
O: Restje rijst, sperziebonen met een half blikje ragout
T: Stukje bananenbrood
L: Twee geroosterde boterhammen met de andere helft ragout
T: Verse ananas
D: Bloemkoolpizza, saus, ham en olijven

Ik zag toevallig dat de hertenragout van de Lidl maar iets van 60 kcal per 100 gram heeft. Dat vind ik echt weinig. Als ontbijt was iets te enthousiast. :') Maar soms een keer op een boterhammetje vind ik wel chill.
pi_189343156
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 07:46 schreef Bluezz het volgende:
En weer 89 rond op de weegschaal, hij neemt een loopje met me })

Geen yoghurt meer voor de havermout :B /insert hitchock muziekje
Dan maar 2 vk boterhammen met kaas als ontbijt. Zo niet lekker nu en saai, maar ihk van je lijf laten 'schrikken' was dit er wel één. Oh ja en 2 pruimkes :9
L: 2 vk boterhammen met appel/pindakaas/appelstroop
T: 2 mandarijnen
D: géén idee nog
B: veel stappen, want werken

(gisteren begonnen met roeiregime op te bouwen, nieuwe roeiapparaat gekocht *O* )
Frustrerend he die plateaus :(
Al vind ik dat je hier nog aardig positief overkomt :D

O: Alpro met muesli en een banaan
T: Wortels
L: Paprika Chili wraps met kipfilet, geitenkaas en spinazie. Beetje roomkaas light.
D: Soep met een broodje kaas, tomaat en ui uit de oven

Die ragout klinkt goed! Moet ook weer eens vaker bij de Lidl snuffelen.
pi_189343404
Nu ik ongesteld ben sta ik maar gewoon even niet op de weegschaal :D

Lijstje:
L: zoete aardappelsoep met kokosmelk
D: kip fajitas
T: griekse yoghurt met honing
pi_189343481
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 10:56 schreef Sarabi het volgende:
Nu ik ongesteld ben sta ik maar gewoon even niet op de weegschaal :D

Lijstje:
L: zoete aardappelsoep met kokosmelk
D: kip fajitas
T: griekse yoghurt met honing
Als je zo netjes eet tijdens je ongesteldheid zal dat toch wel meevallen? :D Ik ben ook ongesteld, maar de weegschaal valt me eigenlijk alles mee.
pi_189343538
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 11:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als je zo netjes eet tijdens je ongesteldheid zal dat toch wel meevallen? :D Ik ben ook ongesteld, maar de weegschaal valt me eigenlijk alles mee.
Door vocht enzo doet de weegschaal meestal toch raar.
En gisteren ongeveer hetzelfde gegeten + 2 biertjes dus minder net.
Ach allemaal niet erg maar ik zie volgende week weer verder :)
pi_189343569
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 10:33 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Frustrerend he die plateaus :(
Al vind ik dat je hier nog aardig positief overkomt :D

O: Alpro met muesli en een banaan
T: Wortels
L: Paprika Chili wraps met kipfilet, geitenkaas en spinazie. Beetje roomkaas light.
D: Soep met een broodje kaas, tomaat en ui uit de oven

Die ragout klinkt goed! Moet ook weer eens vaker bij de Lidl snuffelen.
Ik ben heel blij dat het onder de 90 blijft.
Maar ja rupsjenooittevree wil ook graag nog meer zakken ;)
pi_189343836
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 11:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Door vocht enzo doet de weegschaal meestal toch raar.
En gisteren ongeveer hetzelfde gegeten + 2 biertjes dus minder net.
Ach allemaal niet erg maar ik zie volgende week weer verder :)
Hier ook altijd veel vocht tijdens ongesteldheid idd.
pi_189343878
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 11:13 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ben heel blij dat het onder de 90 blijft.
Maar ja rupsjenooittevree wil ook graag nog meer zakken ;)
Heb je een streef waar je naartoe werkt of zie je het wel?
pi_189344001
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 11:35 schreef VitaBella het volgende:

Heb je een streef waar je naartoe werkt of zie je het wel?
85 zou heel mooi zijn, dat woog ik in 1998 *)
Daarna via 90/95/105 en na 2 crashdieëten en een ziekte nu weer op 89... dus op zich is alles meegenomen *O*
pi_189344009
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 11:33 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Hier ook altijd veel vocht tijdens ongesteldheid idd.
Precies :Y

Verder ook niet ontevreden ofzo. 1 kledingmaat kwijt tegenover begin dit jaar. Dus all is good *O* behalve dat sommige favoriete kledingstukken nu echt om mij heen hangen.
pi_189344386
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 11:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Precies :Y

Verder ook niet ontevreden ofzo. 1 kledingmaat kwijt tegenover begin dit jaar. Dus all is good *O* behalve dat sommige favoriete kledingstukken nu echt om mij heen hangen.
Irritant is dat op een leuke manier he :D
pi_189344550
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:10 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Irritant is dat op een leuke manier he :D
Zeg dat wel :D

Ach thuis op de bank kan ik ze nog wel aan O+
pi_189345184
Volgens mijn weegschaal is mijn vetpercentage wel omhoog gegaan, ondanks lager gewicht. Nou is dat sowieso niet zo nauwkeurig. Maar nu heb ik eens teruggekeken en hij lijkt dat elke maand rond mijn ongesteldheid te doen. Dus misschien doet het toch ook wel iets bij mij.
pi_189346835
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 11:44 schreef Bluezz het volgende:

[..]

85 zou heel mooi zijn, dat woog ik in 1998 *)
Daarna via 90/95/105 en na 2 crashdieëten en een ziekte nu weer op 89... dus op zich is alles meegenomen *O*
Wauw dat je dat weet! Haha ik ben echt een zeef met dat soort dingen.
pi_189348087
Ik val even binnen met een snacktip, misschien al bekend maar ik ben fan :9 AH dunne maīswafels paprika, zijn per portie van 3 stuks (totaal 110 kcal) verpakt. Paprikasmaak is als paprikachips, inclusief oranje vingers en mond. Wel even rekening mee houden ls je ze op je werk knaagt :+
pi_189348568
Goede tip! Die ga ik halen. :9
pi_189348665
Goede tip! :9
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 22:11:21 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189354452
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:14 schreef Holyme het volgende:
Ik val even binnen met een snacktip, misschien al bekend maar ik ben fan :9 AH dunne maīswafels paprika, zijn per portie van 3 stuks (totaal 110 kcal) verpakt. Paprikasmaak is als paprikachips, inclusief oranje vingers en mond. Wel even rekening mee houden ls je ze op je werk knaagt :+
Enneh... hoeveel van die porties zitten er dan in de totaal verpakking? :@ *)

Ik ben met een uitvaart bezig, de eerste weer sinds juli, dus erg blij om weer aan het werk te zijn. Bruis van de energie en weinig honger. :s)

O: mega bak aardbeien met griekse yoghurt en granola
L: omelet v 2 eieren en wat kipfilet blokjes, 2 atkins crackers m kaas
D: oosterse salade met biefstukpuntjes, surf & turf (4 gamba’s en een spiesje m biefstuk), salade, wat frietjes, kaasplankje
T: stuk kaas
***
pi_189355912
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:50 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Wauw dat je dat weet! Haha ik ben echt een zeef met dat soort dingen.
98/99 is privé nogal een hectisch jaar geweest dus ja, dat weet ik nog wel ;)
En in 2010 een succesvolle poging gedaan met de dr. Frank/hype - van 105 of zo naar 89. Daarna alleen maar weer dikker geworden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Blues op 10-10-2019 12:37:53 ]
pi_189359186
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Enneh... hoeveel van die porties zitten er dan in de totaal verpakking? :@ *)
4 pakjes van 3, dus zelfs als je je niet laat stoppen door verpakkingsmateriaal valt de schade mee :P
  donderdag 10 oktober 2019 @ 08:41:33 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189359195
Ik word steeds dikker *O*
  donderdag 10 oktober 2019 @ 09:08:48 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189359452
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:40 schreef Holyme het volgende:

[..]

4 pakjes van 3, dus zelfs als je je niet laat stoppen door verpakkingsmateriaal valt de schade mee :P
Dat is te overzien idd. :9

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 10-10-2019 09:31:19 ]
***
pi_189362214
:o :o :o
Ben ik van mijn plateau gevallen of zo? 88.2 een dieptepunt _O_ :D
Tussenweeg.. dus er mag op de maandagweegdag gegokt worden mensen :')

wat fijn weer een uitvaart BE! Hopelijk komen er meer, want dit is wel erg weinig!
  donderdag 10 oktober 2019 @ 12:53:17 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189362463
Jippie! Door je plateau heen! *O*

Ja, meer mag zeker, het is zo gaaf om te mogen doen O+ , maar tegelijk... 'ze' zeggen dat je het echt al heel goed doet met 5 in je eerste jaar en ik zit op 8 in mijn 9e maand. :o
***
pi_189362608
Van plateaus afdonderen. O+

Het klinkt als echt weinig, 5 in een jaar, maar het zijn wel meteen enorme dagen die je maakt natuurlijk. In ieder geval fijn dat je weer aan de gang kan BE!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 10 oktober 2019 @ 13:18:45 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189362823
Komt vast wel weer een griepgolf aan BE! ^O^ :P ;)

Heeft iemand nog een tips voor lekkere crackers? Als er maar wat vezel in zit en smaak, dan is het goed. Even op zoek naar wat meer variatie
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 10 oktober 2019 @ 14:17:07 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189363526
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Van plateaus afdonderen. O+

Het klinkt als echt weinig, 5 in een jaar, maar het zijn wel meteen enorme dagen die je maakt natuurlijk. In ieder geval fijn dat je weer aan de gang kan BE!
Ik hoop uiteindelijk wel op 20-30 per jaar te komen, maar als starter is het echt even doorbijten de eerste paar jaar.
***
pi_189363899
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 13:18 schreef Molo het volgende:
Komt vast wel weer een griepgolf aan BE! ^O^ :P ;)

Heeft iemand nog een tips voor lekkere crackers? Als er maar wat vezel in zit en smaak, dan is het goed. Even op zoek naar wat meer variatie
Hopla: http://www.watzitwaarin.n(...)fjord-volkoren-rogge
En goedkoop *O*
pi_189363937
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 14:17 schreef Brighteyes het volgende:

Ik hoop uiteindelijk wel op 20-30 per jaar te komen, maar als starter is het echt even doorbijten de eerste paar jaar.
Oh gelukkig dat het wél goed gaat dan :)
Veel adverteren en wat Molo zegt :D

ipv fietsen/auto -->>> supermarkt
alles gelopen *O* niet te veel boodschappen, rugzak omgedaan en op een vrije dag ook meer stappen gegenereerd.
Zometeen nog even het roeien verder opbouwen met 10 minuten op de lichtste stand. Lijkt niet veel maar moet rustig aan doen ivm chronische schoudershizzle.

[ Bericht 6% gewijzigd door Blues op 10-10-2019 16:44:52 ]
  donderdag 10 oktober 2019 @ 16:08:03 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189365231
Lekker bezig B!
***
pi_189365709
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 13:18 schreef Molo het volgende:
Komt vast wel weer een griepgolf aan BE! ^O^ :P ;)

Heeft iemand nog een tips voor lekkere crackers? Als er maar wat vezel in zit en smaak, dan is het goed. Even op zoek naar wat meer variatie
Weet niet of het qua vezels wat is, volgens mij niet volkoren dus zal wel slecht zijn. Maar ik vind de sesam crackers van Wasa het lekkerste.
pi_189366279
De Wasa vezelrijk vind ik ook lekker!
pi_189372721
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:50 schreef Bluezz het volgende:

[..]

98/99 is privé nogal een hectisch jaar geweest dus ja, dat weet ik nog wel ;)
En in 2010 een succesvolle poging gedaan met de dr. Frank/hype - van 105 of zo naar 89. Daarna alleen maar weer dikker geworden.
Okay dan snap ik het inderdaad. Wat fijn van je drop!

Die paprika wafels geef ik wel eens aan mijn dochter, alles oranje :'( ALLES!

Vandaag best een prima dagje

O: Alpro met muesli peer nogwat, banaan en appelstroop
L: paprika chiliwrap met geitenkaas, kip, spinazie en een beetje roomkaas light
T: wortels
D: zo’n diepvries Turkse pizza met rauwkost, kip kebab en zelfgemaakte knoflooksaus :9
pi_189373252
Vandaag brunch: yoghurt met een banaan, 2 pruimen, vk boterham met kaas en gebakken ei
T: 2 mandarijnen en een plak hele oude kaas :9
D: Uit eten met het werk; tom ka kaisoep/paddorisotto (half bord *) )/scroppino als toet.
B: veel gelopen en stukkie geroeid en vanaaf nog gefietst vanaf het station
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 00:02:55 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189375372
L: 4 kant-en-klare gehaktballetjes, aardbeien, yoghurt, granola
T: 100gr zalm met 60gr geitenkaas
D: Boerenkoolstamppot met halve rookworst. :9
T: 40gr geitenkaas
***
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:32:53 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189377094
Yes!!! Dropje: -10,1! *O*

Nog maar een klein beetje en dan zit ik weer op mijn laagst van dit jaar! :s)
***
pi_189377131
Lijstje:
O:brinta met banaan
L: 2 gekookte eieren, 2 volkoren met ossenworst
T: 200 gr snoeptomaat
D: uit eten. Zat al even te spieken op de kaart naar verantwoorde keuzes,maar alles is vet vetter vetst :(
B: 10k stappen
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_189377200
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 08:32 schreef Brighteyes het volgende:
Yes!!! Dropje: -10,1! *O*

Nog maar een klein beetje en dan zit ik weer op mijn laagst van dit jaar! :s)
Nice, goed bezig!
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_189377564
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 08:32 schreef Brighteyes het volgende:
Yes!!! Dropje: -10,1! *O*

Nog maar een klein beetje en dan zit ik weer op mijn laagst van dit jaar! :s)
Lekker bezig! En een lekker lijstje ook. :9

Ik ga echt onwijs hard de laatste tijd, maar vanochtend was ik even 2 ons aangekomen (was er na een keer naar de toilet gaan al weer vanaf. :') ) en dan ben ik toch even teleurgesteld ondanks dat ik echt niets te klagen heb. Stom hoe dat werkt in mijn hoofd.

Mijn lijstje vandaag:
O: Volkoren boterham met smeerkaas en een eitje
T: Halve ananas
L: Verse kippensoep
D: Macaroni ham/kaas met een salade met tomaat en balsamicodressing
pi_189377657
Herkenbaar. Ik had dinsdag opeens een drop van 0.7. Daarna niet meer op de weegschaal gestaan, ondanks dat ik keurig heb gegeten en gesport. Ben dan toch "bang" dat die drop eenmalig was en toch zwaarder ben. Ga er pas weer op als ik zeker weet dat het er echt af is. Bizar eigenlijk.
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_189377922
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 09:55 schreef Luke83 het volgende:
Herkenbaar. Ik had dinsdag opeens een drop van 0.7. Daarna niet meer op de weegschaal gestaan, ondanks dat ik keurig heb gegeten en gesport. Ben dan toch "bang" dat die drop eenmalig was en toch zwaarder ben. Ga er pas weer op als ik zeker weet dat het er echt af is. Bizar eigenlijk.
Dat heb ik ook, inderdaad. :D Gewoon niet op de weegschaal gaan staan als ik bang ben dat ik om welke reden dan ook aangekomen ben. Maar probeer er toch elke dag op te gaan staan, want ergens geeft dat me ook wel de stok achter de deur om door te blijven gaan.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:17:13 #105
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189378013
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 08:32 schreef Brighteyes het volgende:
Yes!!! Dropje: -10,1! *O*

Nog maar een klein beetje en dan zit ik weer op mijn laagst van dit jaar! :s)
*O* *O*

Die mentale processen blijven intrigerend met afvallen. Je kan nog zo goed weten dat die schommelingen naar boven en naar beneden normaal zijn, maar een hoger getal blijft stom. :+ Hier ook hoor, als 'ie meer dan 75,x zegt, vind ik de weegschaal maar een eikel. :{w

Wel een goede shopdag gisteren, een broek in maat 40. Denk niet dat ik die in mijn volwassen leven in de kast heb gehad, die maat. _O- (Maar winkel is Nederlands, dus dan klopt het wel dat ik zo ongeveer in het midden van de maten zit. Prima ook, want verder hing er alleen nog een 46 of juist kleiner. :9) Qua eten was 'ie dan weer wat minder, want friet en overige vettigheid. :+

Vandaag weer niet geweldig, want vrijdag pizzadag, maar ook vrijdag fitnessdag, dus in ieder geval nog wat beweging op deze druilerige dag.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189379667
Lijstje:

O: Griekse yoghurt met sinaasappelsap
L: gepaneerde courgetteplakjes
D: spaghetti met ricotta, gerookte zalm en avocado
T: 1 eigen gebrouwen biertje en vast iets te snacken bij vrienden
B: 10k stappen
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:44:57 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189381072
Mt 40 IJsdraakje! _O_ Nice!!!
***
pi_189381263
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 08:32 schreef Brighteyes het volgende:
Yes!!! Dropje: -10,1! *O*

Nog maar een klein beetje en dan zit ik weer op mijn laagst van dit jaar! :s)
*O* Fijn!
pi_189381273
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Mt 40 IJsdraakje! _O_ Nice!!!
Dit ook ^O^
Kan me dat niet heugen.. denk dat het 1980 voor 't laatst was of zoiets _O-
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:03:37 #110
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189381373
In de meeste winkels is het "gewoon" nog een 44/46 hoor. :P Maar het is wel leuk shoppen zo. *D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189386404
Ik heb weer een beetje m'n flow gevonden. IF bevalt echt heel goed. Alleen op dagen met s ochtends sporten is het kut, dan moet ik wel eerder eten en blijf ik dus eten. De hele dag. Maandag eens zien of er ook wat op de weegschaal gebeurd.

Lijstje:
11u: vifit goede morgen
12.30: 2 plakken krentewegge met smeerbare roomboter
18: 3/4 pizza. :+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 20:27:00 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189386478
Heb je al eens geprobeerd te sporten zonder te eten?
Ik liep rustig 5km op een lege maag en at dan mijn eerste maaktijd daarna.
***
pi_189386607
Laatste jaren niet, maar vroeger deed ik het wel eens. Was nooit een succesverhaal. Gewoon wandelen/hardlopen gaat nog wel, maar krachttraining of HITT gaat echt niet zonder eten vantevoren.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:00:34 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189387126
Ah bummer...

—————
En hoe ‘vier’ je -10?
Met koekjes! :X -O-
Want...
- het eten was pas om 19.45 klaar
- ik had me er enorm op verheugd
- manlief had de O+ chicken chow mein O+ verzopen in de sojasaus :X :r
- en punselie’s... het kind had punselie’s -O-
- en toen moest ik ook de oreo’s testen
- maar de punselie’s waren lekkerder

- oh ja, en ik ben stiknerveus voor die uitvaart morgen, want heel anders dan anders en ik heb allemaal doemscenario’s in mijn hoofd...
***
pi_189388193
Heb vertrouwen in jezelf, BE :*

Ik durf het nog niet heel hard te zeggen, maar het lijkt erop dat bij mij de knop eindelijk ook weer om is.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:04:11 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189388445
Fijn Hupje! En tx! 😘

Hier was de weegschaal net maar 3 ons zwaarder dan vanmorgen :o Ik heb me de hele dag sufgepiest, einde menstruatie, dus het klopt wel. Nou ja, dan zie ik die koekjes mss ook niet meteen terug. ;)
Ben wel benieuwd dan naar morgenochtend.
***
pi_189388480
Je kunt het, BE. Je hebt zoveel liefde voor je vak dat ik zeker weet dat je dat hoe dan ook zal uitdragen. En daarna zet die positieve boost zich gewoon weer voort in de volgende -10. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:26:20 #118
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189388909
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:35 schreef Nanuke het volgende:
Laatste jaren niet, maar vroeger deed ik het wel eens. Was nooit een succesverhaal. Gewoon wandelen/hardlopen gaat nog wel, maar krachttraining of HITT gaat echt niet zonder eten vantevoren.
En na het sporten iets met veel eiwit?

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ah bummer...

—————
En hoe ‘vier’ je -10?
Met koekjes! :X -O-
Want...
- het eten was pas om 19.45 klaar
- ik had me er enorm op verheugd
- manlief had de O+ chicken chow mein O+ verzopen in de sojasaus :X :r
- en punselie’s... het kind had punselie’s -O-
- en toen moest ik ook de oreo’s testen
- maar de punselie’s waren lekkerder

- oh ja, en ik ben stiknerveus voor die uitvaart morgen, want heel anders dan anders en ik heb allemaal doemscenario’s in mijn hoofd...
Crap!

En heel veel succes morgen! Volgens mij gaat het reuze meevallen met de doemscenario's. :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 07:39:39 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189392627
Tx!
Nachtje goed geslapen, dat helpt al een stuk. Komt vast goed!

En de weegschaal haalde er nog eens 7 ons af! *O* Da’s ook fijn om de dag mee te beginnen. *O* Mijn laagste gewicht van dit jaar. -10,8 :s)

En nu dus lekker volhouden! :Y
***
pi_189392873
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ah bummer...

—————
En hoe ‘vier’ je -10?
Met koekjes! :X -O-
Want...
- het eten was pas om 19.45 klaar
- ik had me er enorm op verheugd
- manlief had de O+ chicken chow mein O+ verzopen in de sojasaus :X :r
- en punselie’s... het kind had punselie’s -O-
- en toen moest ik ook de oreo’s testen
- maar de punselie’s waren lekkerder

- oh ja, en ik ben stiknerveus voor die uitvaart morgen, want heel anders dan anders en ik heb allemaal doemscenario’s in mijn hoofd...
Hopelijk gaat alles goed vandaag! O+ komt echt wel goed.
pi_189392909
Succes BE! Komt vast goed!
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_189393271
<klaar, uit m'n systeem>
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_189393314
Succes vandaag BE
pi_189394755
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 09:37 schreef V1z0R het volgende:
<klaar, uit m'n systeem>
Wat stond daar :o

BE fijn *O* en succes *O*

Hier weer gewoon 89 _O- :X :D
Brunch: cracker met pindakaas met stukkies/mandarijn/yoghurt met een appel erin/2 pruimkes
T: kiwi en een bladerdeegbroodje met een knakworst er in :{w
Diner: Sla met biefstukje
Biertje om 1700 *O*
Beweging: wandelen/roeien

[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 12-10-2019 16:21:40 ]
pi_189394997
Weging in sportschool gehad, daar nu in totaal -6.6! Moet wel meer gaan eten , rond de 2200/2300 kcal, eet nu rond de 1900. Doodeng...
It's better to regret something you did than something you didn't do
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:15:24 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189398355
Ik stap net binnen, ben er helemaal vol van! Het was prachtig!

En dan nu on-topic: Sushi!!! Want het is onze trouwdag. ❤
***
pi_189398574
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik stap net binnen, ben er helemaal vol van! Het was prachtig!

En dan nu on-topic: Sushi!!! Want het is onze trouwdag. ❤
Alles goedgegaan ook? ^O^
Gefeli!

Hier lekker een biertje naar binnen geklotst tijdens een film op NF. :9
Nu maar ff een paar slagen roeien :')
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:44:09 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189398673
Ja, gelukkig wel. Ik wil het zķ graag goed doen en zorgen dat het voor de familie echt een mooi afscheid wordt. En dat is als rookie flink aanpoten, maar wel gelukt. Ik kreeg een dikke omhelzing van de familie. O+ Wat een prachtig vak is het, zo mooi om te mogen doen!

/dagboek

Nu maar weer over (di)eten verder. ;)

[ Bericht 18% gewijzigd door BE op 12-10-2019 17:52:49 ]
***
pi_189398724
Vanochtend was de weegschaal aardig, vandaag ook een goede dag gehad. Zelfs iets aan de weinige kant gegeten. Middagje buiten de deur, en dat is precies genoeg afleiding om lekker bezig te zijn en ook gewoon niet aan eten te denken.

O: Volkoren boterham met smeerkaas en ei, en eentje met ham
L: Stuk gemarineerde kipfilet en een rauwkostsalade met balsamico-azijn
D: Pastinaaksoep en 3 kipkluifjes
T: Stukje gehaktbrood
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:55:07 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189398740
Oeh! Pastinaaksoep! :9
Die ga ik ook maar weer eens maken! :Y
***
pi_189398800
Ik heb zo'n soeppakket gekocht van de Lidl. Vind het altijd verrassend veel wat daarin zit. Drie pastinaken, een gele biet, appel, prei, ui en dan nog smaakmakers. Kost dan 3 euro ofzo. Daar kan ik het zelf allemaal niet voor kopen, of dan moet ik weer dingen weggooien omdat ik de rest uit een verpakking niet opeet.
pi_189399479
Okay, ik vond de soep niet lekker. Tot zover mijn enthousiasme.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:35:34 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189399876
-O-
***
pi_189399991
Da's jammer :(

Lijstje:
O: brinta+banaan
S: 2 uur sportschool
T: bak kwark
L: 4 volkoren, 2 met oude kaas, 2 marmelade
T: 200 gr tomaatjes
D: beenham met wat Turks brood en salade
T: handje macademianoten
It's better to regret something you did than something you didn't do
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:49:41 #135
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189400108
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:07 schreef Myraela het volgende:
Okay, ik vond de soep niet lekker. Tot zover mijn enthousiasme.
Te zoet?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189400265
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:49 schreef Molo het volgende:
Te zoet?
Nee, te aards. Is dat een woord?
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:01:38 #137
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189400307
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, te aards. Is dat een woord?
Geen idee, maar snap precies wat je bedoelt :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189408438
-13 is een feit. *O* Ik ga zo lekker, mensen. *O*

Lijstje vandaag:
O: Boterham met huttenkase en ei, en eentje met ham, huttenkase, tomaat en bieslook
L: Soep in zak: Bloemkool/broccoli
T: Stukje gehaktbrood
D: Varkensfiletlapjes, groenten en aardappel uit de oven
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:59:43 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189410311
Wat heerlijk Myraela! :Y

Ik ben ook zeker niet ontevreden. Na de over-zoute Chow Mein vrijdag en een heerlijk avondje Sumo en zelfs nog flink wat pure chocola gisteren zei de weegschaal +0,3 vanmorgen. Daar klaag ik echt niet over! *O* Ik voel me ook echt heerlijk in de flow eigenlijk. Niet dat ik me na gisterenavond zo loom en volgevreten voel. Ik heb wel wat sushi-sushi op maar ik wel heel veel no-carb dingetjes zoals salade-tje met zalm, met biefstuk, biefstukpuntjes, mijn favoriete aspergerolletjes, gegrilde gamba's etc. etc. Dan is het nog best wel te doen. Ik ging er ook niet overvol weg gelukkig. *O*
***
pi_189410673
Wat fijn Myra *O*
pi_189410678
Lekker voor de flow dames *O*

W(eegschaal) 88.7 8)7
Brunch: vk boterham gekookt ei/vk boterham met pindakaas-appelstroop, yoghurt met een banaan erin en 2 pruimen
Wordt saai he :O :D
Dan nog ergens vandaag een paar kipstukjes en een appel of zo
Diner: Dit recept
Bewegen: lopen en roeien
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:26:14 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189410786
Oeh, dat ziet er lekker uit!
Wat voor worst gebruik je daar voor?
***
pi_189410955
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, dat ziet er lekker uit!
Wat voor worst gebruik je daar voor?
Tja... dat was een zoekplaatje zonder meerdere winkels in te gaan.. ik ben uitgekomen op 'spaanse' knoflookworsten _O- Lekker Italiaans ook :') Maar ik pulk het wel uit het velletje en spice het wel op met e.e.a. aan italiaanse kruiden.. ik vermoed dat vooral het spaanse aan de buitenkant zit nl.
pi_189415232
Lijstje gister:

8u: 2 crackers met pindakaas
B: sportschool
11: yoghurt met fruit
13: Italiaanse bol met filet American, ei, ui en sla
18: afhaalchinees

Lijstje vandaag:
11: kop soep van de Chinees
13: zelfgemaakte kaas-ui bol en plakje krentenbrood
Zometeen: restje nasi met zelfgemaakte saté.
Vanavond: glaasje wijn.

Nog best netjes voor een raar weekend. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Nanuke op 13-10-2019 18:05:46 ]
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 13 oktober 2019 @ 18:29:51 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189416024
Mijn lijstje van vandaag:

L: bak yoghurt met aardbeien en granola
T: paar dunne salami-worstjes, korstje kh-arm brood met een plak kaas
D: 2 hamburgers (zonder brood) met zelf gegrilde paprika, wat gebakken ui en gorgonzola

En dan denk ik zo nog 2 kh arme boterhammen met kaas. :9
***
pi_189416857
Vanochtend +0.2 op weegschaal :( :( :((ja, ik weet, schommelen enzo)

Lijstje:
O: brinta met banaan
T: 2 crackers, met kipfilet en appelstroop
B: uur wandelen
L: 4 volkoren, 2kaas, 2 corned beef
D: zoete aardappel met broccoli, kipsate schnitzel
T: handje noten en 2 gekookte eieren
It's better to regret something you did than something you didn't do
  zondag 13 oktober 2019 @ 18:53:45 #147
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189416886
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:29 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:

L: bak yoghurt met aardbeien en granola
T: paar dunne salami-worstjes, korstje kh-arm brood met een plak kaas
D: 2 hamburgers (zonder brood) met zelf gegrilde paprika, wat gebakken ui en gorgonzola

En dan denk ik zo nog 2 kh arme boterhammen met kaas. :9
Oe, dat diner van jou ga ik van de week ook eens maken :9~
Met roquefort dan wel, want heb ik nog liggen

Waarom in de ochtend yoghurt trouwens en geen kwark/skyr ofzo? Vult wat meer en laag in koolhydraten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 13 oktober 2019 @ 18:55:07 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189416918
Vanuit de keto gedachte dat ik ook vetjes nodig heb. Ik gebruik volvette Griekse Yoghurt.
Qua afvallen gaat het best heel vlot de laatste paar weekjes dus voorlopig laat ik het even zo. Als het stagneert kan ik altijd nog terug op de iets magerdere opties.
Maar tx wel voor het vragen. :Y
***
  zondag 13 oktober 2019 @ 18:56:11 #149
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189416947
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:55 schreef Brighteyes het volgende:
Vanuit de keto gedachte dat ik ook vetjes nodig heb. Ik gebruik volvette Griekse Yoghurt.
Qua afvallen gaat het best heel vlot de laatste paar weekjes dus voorlopig laat ik het even zo. Als het stagneert kan ik altijd nog terug op de iets magerdere opties.
Maar tx wel voor het vragen. :Y
Ah op die manier, ja dat vult ook als een malle, en lekker :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189426935
MaandagWeegdag: 88.4 *O* :D
/ging er 2x opstaan :')

Brunch: Yoghurt/kiwi/pruimkes, vk boterham gebakken ei met kaas eronder :9
Diner:?
Tussen: Cracker met dit of dat
Beweging: Lopen, maar niet roeien/spierpijn _O-
pi_189426943
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:55 schreef Brighteyes het volgende:
Vanuit de keto gedachte dat ik ook vetjes nodig heb. Ik gebruik volvette Griekse Yoghurt.
Qua afvallen gaat het best heel vlot de laatste paar weekjes dus voorlopig laat ik het even zo. Als het stagneert kan ik altijd nog terug op de iets magerdere opties.
Maar tx wel voor het vragen. :Y
Bij het dr Franken at ik veel meer vet dan ik normaal zou doen en viel er prima op af :Y
pi_189429856
Wat is eigenlijk het verschil tussen dit topic en het gezond slank topic?
  maandag 14 oktober 2019 @ 15:08:16 #153
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189429875
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 15:07 schreef Bluezz het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen dit topic en het gezond slank topic?
Hier zijn de mensen niet slank ;)
Meer de focus op afvallen dan stabiel blijven? (tenminste, als ik even puur afga op de TT)
pi_189429911
quote:
6s.gif Op maandag 14 oktober 2019 15:08 schreef Cue_ het volgende:

Hier zijn de mensen niet slank ;)
Meer de focus op afvallen dan stabiel blijven? (tenminste, als ik even puur afga op de TT)
Ja zoiets, zag het nu pas omdat ie omhoog gekickt was.
  maandag 14 oktober 2019 @ 15:52:58 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189430463
Het gezond slank is ooit ontstaan als afsplitsing van deze voor mensen. Er was toen een vrij grote groep mensen die op gewicht waren en wilden blijven en dus eigenlijk meer bezig waren met op gewicht blijven en gezond leven.
Het verschil met mensen die 20-30 kilo af moesten vallen om uberhaupt in de buurt van gezond te komen was heel groot en dat was merkbaar in aanpak en posts.

Er is toen gekozen voor een afsplitsing, grofweg op BMI, maar iedereen was wel een soort van vrij om te kiezen waar ze wilden posten.

Ik was een van de mensen die de afsplitsing wel fijn vond, want hoe tof en fijn ook voor die mensen, maar met 1,72 en 65kg binnen komen met 'er moet nodig 3 kilo af, ik voel me zo dik' steekt toch wat als je met dezelfde lengte ergens boven de 100 aan het worstelen bent met gewicht en lijf.
En rationeel gezien weet ik heus wel dat die wens af te willen vallen net zo legitiem is als de mijne, maar ik kon (en kan) daar gewoon niet altijd even goed mee overweg. :@

Dat andere topic was ooit echt heel actief, en ik lurkte er af en toe ook wel voor tips en recepten ;) , het is echt jammer dat het een beetje doodgebloed is.
***
pi_189430576
Duidelijke uitleg. Eigenlijk hoor ik dan ook in dat topic. :@
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  maandag 14 oktober 2019 @ 16:49:18 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189431326
Nee hoor, niks 'hoort'. Dat ander topic is zo goed als dood dus ik zou niemand daar heen willen sturen hoor! Gewoon lekker blijven!

We zitten nu lekker door elkaar en ik moet me idd maar gewoon steeds blijven voorhouden dat ieders struggle met de kilo's prima is, of het nou die laatste 2-3 kilo's zijn of de eerste 2-3 van 30... ;)

Ik vertelde het alleen om uit te leggen wat het verschil ooit was.
***
pi_189431623
Het voelde ook niet alsof je me wegstuurt hoor. :* Ik ben zelf zo'n 20kg zwaarder geweest dan nu en ik herken dus wat je zegt. Er zit een groot verschil tussen het afvallen toen en dan nu de laatste kilo's na de zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat het lastig is om die twee groepen door elkaar te hebben posten.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator / Miss SHO maandag 14 oktober 2019 @ 17:19:25 #159
22592 crew  Ole
pi_189431815
Het is nu niet meer storend on elk geval! Je bent gewoon welkom hoor O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189431964
Ik snap het ^O^
pi_189431968
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 16:49 schreef Brighteyes het volgende:
Nee hoor, niks 'hoort'. Dat ander topic is zo goed als dood dus ik zou niemand daar heen willen sturen hoor! Gewoon lekker blijven!

We zitten nu lekker door elkaar en ik moet me idd maar gewoon steeds blijven voorhouden dat ieders struggle met de kilo's prima is, of het nou die laatste 2-3 kilo's zijn of de eerste 2-3 van 30... ;)

Ik vertelde het alleen om uit te leggen wat het verschil ooit was.
Gezond Slank is al een poosje dood inderdaad :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_189432662
Lijstje:

L: 2 boterhammen met kaas
D: volkoren fusilli met garnalen,spinazie en avocado
T: hard broodje met smeerkaas
B: 10k stappen
pi_189432862
Avondeten was hazepeper en rode kool met appeltjes :9
Nog niet ingevuld in mn lijstje vanochtend.
pi_189432976
Hier ook als doel om ongeveer 35 kg af te vallen, maar ik vind het ook niet storend :) weegschaal was weer wat liever vanochtend, totaalscore -5.3

Lijstje:
O: brinta+banaan
T: 2 crackers met kipfilet
L: 4 volkoren, 2 oude kaas, 2 corned beef
T: snoeptomaatjes
D: kip in ketjap met zilvervliesrijst en sperziebonen
S:1,5 uur sportschool
T: bak kwark+handje noten
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_189433225
Fijn dat het nu niet storend is, dan blijf ik graag meeposten. :) Ik vind wel dat iedereen er open over moet kunnen zijn als dat anders wordt. Afvallen is echt zoeken naar een weg en steeds opnieuw aanpassen. Het is fijn als we elkaar daar in kunnen motiveren en van elkaar kunnen leren, maar als t gaat frustreren is dat jammer.

Lijstje dan maar:

11: zelfgebakken wit broodje
B: uur fietsen
13: 2x boterham met kipfilet en kruidenkaas.
15: rijstwafel met chocola en stukjes karamel :9
18: aardappels met rodekool en frikandel
B: zometeen sportschool.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  maandag 14 oktober 2019 @ 19:20:56 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189433744
Ik had de pompoenlasagne uit de huidige Allerhande. Mwoah... -O-
***
pi_189433758
Ik moest even flink mijn best doen om niets op het station te kopen. Ik moest wat langer op kantoor blijven en zat er wel even doorheen. Maar niet gedaan, achteraf blij mee. Avondeten was lekker zat en stond gelukkig ook in een kwartiertje op tafel.

Lijstje:
O: Banaan
L: 4 boterhammen pindakaas
T: LU volkoren crackers
D: Kip kerrie met sperziebonen en rijst
T: Aardbeien

Morgenavond uiteten. *O*
  maandag 14 oktober 2019 @ 19:24:39 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189433800
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had de pompoenlasagne uit de huidige Allerhande. Mwoah... -O-
Saai?

Ik heb nu een hamburger voor mijn neus, met langzaam gebakken uien en blauwe kaas :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 14 oktober 2019 @ 19:59:38 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189434397
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Saai?

Ik heb nu een hamburger voor mijn neus, met langzaam gebakken uien en blauwe kaas :9~
Ja, saai idd. Niet vies, wel erg droog. Niet voor herhaling vatbaar iig.

Jouw hamburger daarentegen... :9 Any day!
***
  maandag 14 oktober 2019 @ 20:03:40 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189434475
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:59 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, saai idd. Niet vies, wel erg droog. Niet voor herhaling vatbaar iig.

Jouw hamburger daarentegen... :9 Any day!
Oh dat klinkt matig!
Had m zien staan in de Allerhande en zag er lekker uit. Toch nog even overdenken dan

Yes, hmmm :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189434648
Allerhande vind ik vaker 'matig' qua smaken en spannendheid.
  maandag 14 oktober 2019 @ 20:19:29 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189434761
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:13 schreef Bluezz het volgende:
Allerhande vind ik vaker 'matig' qua smaken en spannendheid.
Ja absoluut, maar soms wel even goeie inspiratie. Ik maak zelden iets echt volgens recept
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189434779
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja absoluut, maar soms wel even goeie inspiratie. Ik maak zelden iets echt volgens recept
Zo kijk ik ook vaak bij Hello Fresh. Vond de smaken tegenvallen toen ik de box had, maar toch inspireren de recepten me soms wel.
  maandag 14 oktober 2019 @ 20:24:22 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189434838
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo kijk ik ook vaak bij Hello Fresh. Vond de smaken tegenvallen toen ik de box had, maar toch inspireren de recepten me soms wel.
Moet nu aan Frank Govers denken O+

En yep, ideaal daarvoor toch. Zo loer ik heel vaak rond op de BBC GoodFood site, ik maak amper wat precies zo (behalve gebak, want kneus en van die website lukt het altijd wel), maar top voor inspiratie
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189442005
Lijstje:

L: doperwten en courgette quiche
D: zelfgemaakte garnalen gyozas :9
T: ik ga er van uit dat er nog gyozas over blijven :D en nog een 0.0 radler
B: 10k stappen
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:31:32 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189442974
Oh ja, beweging... ook maar weer eens doen.
Ik heb het alleen zo k-k-k-koud, dat nodigt totaal niet uit tot lekker naar buiten gaan. -O-

Ik moet nu toch ook echt eens werk gaan maken van mijn achillespees, wil gewoon even kunnen gaan hardlopen, dat vind ik toch nog steeds het meest laagdrempelig.
SPOILER: uitleg
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
***
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:36:21 #177
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189443030
Troost je BE, als je eenmaal in beweging bent, is het ineens best lekker qua temperatuur buiten. Ik had me te warm aangekleed op de fiets in ieder geval. :D

En herkenbaar, je spoiler. Voor anderen is het altijd een no-brainer, gewoon "even doen", maar voor mezelf voelt het altijd alsof ik me aanstel. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189443071
De afgelopen dagen is het hier juist vies warm.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:42:21 #179
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189443104
De wind maakte het hier nog fris (westen des lands), maar dat valt vandaag reuze mee. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189443169
Hier ook lekker temperatuurtje :)
Lijstje:
O: havermout+ banaan
T: 2 crackers kipfilet
L: 4 volkoren, 2 kaas, 2pindakaas
T:sinaasappel
T2: 2 volkoren corned beef
D: pasta rode saus
T: handje noten

Heb wel het idee dat wat meer eten wat doet. Had vorige week het gevoel dat mijn lijf wat 'op slot' zat (beetje lastig te omschrijven) en dat er nu weer beweging in zit. Vrijdag maar eens weer even wegen.
It's better to regret something you did than something you didn't do
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:08:56 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189443607
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 11:39 schreef Sarabi het volgende:
De afgelopen dagen is het hier juist vies warm.
Ja, zaterdag en zondag vond ik het idd ook heel warm buiten, maar ik zit hier met ijsvoeten en koude handen achter mijn laptop en dat maakt toch niet dat ik graag naar buiten ga. ;)
***
pi_189444120
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, zaterdag en zondag vond ik het idd ook heel warm buiten, maar ik zit hier met ijsvoeten en koude handen achter mijn laptop en dat maakt toch niet dat ik graag naar buiten ga. ;)
Net pup uitgelaten in t-shirt en teenslippers.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:20:49 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189444813
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Net pup uitgelaten in t-shirt en teenslippers.
:o Dan moet ik straks maar eens een rondje gaan fietsen! :o
***
pi_189444835
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:o Dan moet ik straks maar eens een rondje gaan fietsen! :o
De zon scheen wel, nu niet meer. Maar koud vind ik het niet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189449651
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, zaterdag en zondag vond ik het idd ook heel warm buiten, maar ik zit hier met ijsvoeten en koude handen achter mijn laptop en dat maakt toch niet dat ik graag naar buiten ga. ;)
Juist dan moet je in beweging komen! Gaat je bloed weer stromen en krijg je het heerlijk warm van. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_189451652
Vanochtend twee ons zwaarder. Maar vergeleken met een week geleden nog 1,5 kilo lichter, dus mij hoor je niet klagen.

Vanavond uiteten geweest. Vind het altijd lastig in te schatten of het dan echt teveel is geweest. Meer dan een avond thuis, maar ook weer geen onbeperkt schransen.

Lijstje:
O: banaan
L: vier boterhammen pindakaas
T: twee maiswafels
D: 1 stukje brood
Voor: parmaham iets
Hoofd: zalm, zoete wortelen en krokante aardappeltjes
Na: kersenmousse met bolletje ijs, alleen de mouse vond ik niet lekker. Dus eigenlijk alleen het bolletje ijs. :’)
pi_189451728
Het lukt me nog best goed om me aan mijn voornemens te houden. Ik ben er blij mee. Vandaag muffins gebakken met kleuter en er nog geen op bijvoorbeeld. Het is echt gewenning om te eten, want nu vraag ik me steeds af of ik honger heb (nee) en dan kan ik gewoon iets níet eten.

O: snee brood met pindakaas
L: 3x snee brood, met halvarine en kaas, tomatenspread en pindakaas
T: komkommer
D: stamppot met gehakt, spruitjes/prei/enz, magere kwark
T: straks 1 cakeje
pi_189459283
Kon het niet laten om even tussentijds te wegen, aangezien ik sinds een paar dagen meer aan het eten ben. Resultaat -0.5. Had ik absoluut niet verwacht!
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_189459629
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 09:35 schreef Luke83 het volgende:
Kon het niet laten om even tussentijds te wegen, aangezien ik sinds een paar dagen meer aan het eten ben. Resultaat -0.5. Had ik absoluut niet verwacht!
Lekker bezig! *O*
pi_189459737
De twee ons die er gister aan zat, was er vanochtend ondanks het etentje weer vanaf. Vanochtend is het me zowaar gelukt om het ontbijt uit te stellen. Hielp zeker mee dat ik tot 8 uur in mijn bed lag. :9

O: Havermout met banaan, cacao en kaneel
L: Twee geroosterde boterhammen met smeerkaas, 1 gebakken ei, tomaatjes en komkommer
T: Aardbeien
D: Vegetarische erwtensoep
pi_189461102
Ik had ook een drop, -0,5 totaal nu. Maar ik geloof er niks van en om het te vieren heb ik een cheatdag. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_189469644
Ik dacht dat ik met erwtensoep zonder vlees niet zoveel fout kon doen. Tot ik de kcal van spliterwten opzocht. Had ik misschien toch niet de halve pan leeg moeten eten. :')
  woensdag 16 oktober 2019 @ 19:09:05 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189469659
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 19:07 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dat ik met erwtensoep zonder vlees niet zoveel fout kon doen. Tot ik de kcal van spliterwten opzocht. Had ik misschien toch niet de halve pan leeg moeten eten. :')
Eiwitrijk, vezelrijk en je gebruikt niet veel erwten per pan soep.
Als je omrekent valt het wel mee toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 16-10-2019 19:18:44 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189469787
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 19:09 schreef Molo het volgende:
Eiwitrijk, vezelrijk en je gebruikt niet veel erwten per kan soep.
Als je omrekent valt het wel mee toch?
Het blijft inderdaad wel gezond, maar qua kcal toch best veel. Zat 350 gram spliterwten in de soep, denk dat ik meer dan de helft op heb. Begon namelijk vanmiddag al met een kom. :@ Dus 200 gram, a 350 kcal per 100 gram. Is al 700 kcal aan alleen de spliterwten.

Nu is het voor de rest een beetje olie, wortel, knolselderij, prei en ui. Dus dat is ook allemaal niet slecht. Maar ik had iets minder kunnen eten.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 19:19:21 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189469812
Nou ja, heb je iig weer even lekker groente en vezels gestapeld, toch?
Het meest funeste aan soep vind ik altijd dat zout. Ik zwel op als een malle!

Hier op dit moment voornamelijk een hoofd vol heel zwaar snot. :')
***
  woensdag 16 oktober 2019 @ 19:20:45 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189469837
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 19:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het blijft inderdaad wel gezond, maar qua kcal toch best veel. Zat 350 gram spliterwten in de soep, denk dat ik meer dan de helft op heb. Begon namelijk vanmiddag al met een kom. :@ Dus 200 gram, a 350 kcal per 100 gram. Is al 700 kcal aan alleen de spliterwten.

Nu is het voor de rest een beetje olie, wortel, knolselderij, prei en ui. Dus dat is ook allemaal niet slecht. Maar ik had iets minder kunnen eten.
Maar je hebt er vanmiddag dus ook van gegeten, wellicht ipv een snack of lunch. Klinkt helemaal niet gek, tenzij je continu aan het grazen was (waar ik de neiging toe heb tijdens uitgebreider koken).
Niet zo streng zijn voor jezelf, is niet alsof je een punt brie en een zak kruidnoten hebt zitten wegwerken ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189469887
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 19:20 schreef Molo het volgende:
Maar je hebt er vanmiddag dus ook van gegeten, wellicht ipv een snack of lunch. Klinkt helemaal niet gek, tenzij je continu aan het grazen was (waar ik de neiging toe heb tijdens uitgebreider koken).
Niet zo streng zijn voor jezelf, is niet alsof je een punt brie en een zak kruidnoten hebt zitten wegwerken ;)
Is ook wel zo. Over de hele dag is het eigenlijk prima en heb ik alleen maar gezonde dingen gegeten. Die 700 kcal aan erwten heb ik ook vaak genoeg 'gesnackt' met wat chocolade. :D

quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 19:19 schreef BE het volgende:
Hier op dit moment voornamelijk een hoofd vol heel zwaar snot. :')
Ohno, toch niet echt grieperig aan het worden? Beterschap!
  woensdag 16 oktober 2019 @ 19:35:54 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189470106
Ik hoop dat het bij vooral heel veel snot en waterogen blijft. ;)
Maar hoe zit het met dat Engelse gezegde: Feed a cold, starve a flue?
Ik weet nooit of dat betekent dat ik me nu ongans moet vreten en dat ik daardoor een griepje voorkom of dat je gewoon niet moet eten als je echt griep krijgt ofzo.
Dat nu ongansvreten kan ik dan wel weer regelen natuurlijk!. :D O-)

*edit
quote:
"Feed a cold, starve a fever. " The classic saying suggests that a cold can be squashed with adequate food intake, while a fever will burn off faster if you, well, fast. ... The idea was that eating more could help raise the body's temperature and thus kick the cold.
***
pi_189471130
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 19:07 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dat ik met erwtensoep zonder vlees niet zoveel fout kon doen. Tot ik de kcal van spliterwten opzocht. Had ik misschien toch niet de halve pan leeg moeten eten. :')
Maar het is wel gezond *O*

Lijstje:
O: Havermout met yoghurt en blauwe bessen
L: 2 vk boterhammen met avocado en pindakaas met bonkjes en sliertjes :+
D: Gegrilde tonijn, grote garnalen en gebakken sla (naam kwijt)
B: Lopen lopen lopen en nog eens lopen/gewerkt
T: kiwi en een klein gebakje :6 :P Hoe heet zo'n ding petit voer :P
  woensdag 16 oktober 2019 @ 21:19:38 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189472159
Blues! Je nick! :o Je dubbele ZZ! :o :D
***
pi_189472179
O: 2 sneetjes brood, met appelstroop en tomatenspread
B: 4 uurtjes zwemparadijs
L: 2 sneetjes brood met halvarine en worst/30+kaas, zelfgemaakt worstenbroodje
T: bessenmuffin
D: frietjes met viandel en kroket, magere kwark
S: 1650m zwemtraining
T: appel
pi_189472212
Het is even geleden dat ik hier postte. Van de zomer probeerde ik af te vallen met een koolhydraatbeperkt dieet.

Later volgde ik onder begeleiding van een diëtist het fodmap dieet om achter intoleranties te komen. Al snel werd ik daar erg ziek van. Het vermoeden was dat ik een nachtschade allergie heb.

Inmiddels heb ik aardappel getest en daar reageerde ik vrij sterk op. Last van mijn mond, keel, maag en later ook van mijn darmen. Dag drie heb ik overgeslagen aangezien ik echt veel buikpijn had.

Deze week test ik rauwe tomaten. Gisteren at ik er een, en hier had ik nergens last van. Vandaag at ik er twee en zowaar, een licht branderig gevoel in mijn mond. Morgen is de derde testdag en mag ik 3 rauwe tomaten eten. Ik ben benieuwd.
pi_189472348
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 21:19 schreef BE het volgende:
Blues! Je nick! :o Je dubbele ZZ! :o :D
Ja BE, wat jij kčn, kčn ik ook ;) :D
Uitleg in Culsc ;)
pi_189479351
Tussenweegdag: 88.3 O+
Ziet er goed uit qua daling op Libra, motiveert echt en ik eet niet anders dan de afgelopen tijd. Wel wat meer beweging. Iemand op mijn werk zei: probeer eens een boterhammetje of 2 meer te eten verdeeld over de dag..dan val je ook weer van af. Maar dat is :B in mijn hoofd.

Brunch: Yoghurt/kiwi + 2 pruimen en een vk boterham met gebakken ei
T: nog geen idee
A: Toko voor 2 dagen (morgen dus ook)
B: lopen naar toko en weer terug (best een stuk) en roeien (3 dagen rust, want megaspierpijn van de eerste paar keren _O- )
pi_189485625
10: muesli met Griekse yoghurt
13: 2 kaiserbroodjes met filet
15: de hier getipte paprika-maiswafels van de AH Of+
Straks: restje bobotie.

De sportschool bevestigde de -0,5 totaal, maar ook groei in hoeveelheid vet. Nou was het ook niet zo'n beste sportmaand maar toch. Op naar een betere maand dan maar.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 18:46:56 #206
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189485818
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 11:43 schreef Blues het volgende:
Tussenweegdag: 88.3 O+
Ziet er goed uit qua daling op Libra, motiveert echt en ik eet niet anders dan de afgelopen tijd. Wel wat meer beweging. Iemand op mijn werk zei: probeer eens een boterhammetje of 2 meer te eten verdeeld over de dag..dan val je ook weer van af. Maar dat is :B in mijn hoofd.

Brunch: Yoghurt/kiwi + 2 pruimen en een vk boterham met gebakken ei
T: nog geen idee
A: Toko voor 2 dagen (morgen dus ook)
B: lopen naar toko en weer terug (best een stuk) en roeien (3 dagen rust, want megaspierpijn van de eerste paar keren _O- )
Waarom zou je die extra boterham moeten eten dan?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189485844
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 18:46 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Waarom zou je die extra boterham moeten eten dan?
Dat vroeg ik me ook af.
pi_189485870
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 18:46 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Waarom zou je die extra boterham moeten eten dan?
Omdat ik dan nog meer zou afvallen?

Aanvulling B:ook nog een stuk gefietst ook vandaag
  donderdag 17 oktober 2019 @ 18:52:04 #209
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189485894
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 18:50 schreef Blues het volgende:

[..]

Omdat ik dan nog meer zou afvallen?

Aanvulling B:ook nog een stuk gefietst ook vandaag
Maar je gaat toch al goed ?
Of was het gewenst advies van diegene?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189485987
Ik ben vanochtend vergeten om me te wegen. Shit happens. Dat was dan ook meteen wat mijn buik de hele dag dacht. Misschien toch iets teveel erwtensoep. :') Mijn buik reageert het laatste half jaar wel vaker overdreven. Al gaat het de laatste tijd weer wat beter, maar ik weet niet of dat komt omdat het echt beter met mijn buik gaat, of omdat ik gewoon bepaalde dingen niet meer eet.

Lijstje vandaag:
O: Banaan
L: 4 boterhammen pindakaas
T: 2 volkoren LU toastjes
D: Bloemkoolstamppot met rosbief gestoofd in champignonsaus met groenten
T: Ben en Jerry Moophoria O+

Planning morgen:
O: Banaan, aardbei en blauwe bessen
L: Ceasar maaltijdsalade O+
T: Paprika maiswafels
D: Nasi met sperziebonen

Daar komt vast nog wel wat bij, maar dat zie ik nog wel. En ik moet meer gaan drinken, want ik dronk eerst standaard 2 flesjes water tijdens werktijd, dat is er nu nog maar eentje.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 19:30:31 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189486466
Blues-ke! Lekker weer een stukje lager!

Ik vrat eergisteren. Nu al weer 2 dagen ok dus de schade zal meevallen.

L: Griekse yogh m granola en aardbeien
T: kalkoenfilet
D: 300 gr sperziebonen, een boerenburger (ja echt. :’) en ern halve pot Danio Aardbei

[ Bericht 40% gewijzigd door BE op 17-10-2019 19:53:39 ]
***
pi_189487522
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 18:52 schreef Barreltje het volgende:

Maar je gaat toch al goed ?
Of was het gewenst advies van diegene?
Ja, ik ga best prima, langzaam zakken met dit regime dat ik nog wel een jaar of 10-15 of tot het eind der bloestijden kan aanhouden :)
Er wordt erg veel geroepen bij ons op 't werk ten aanzien van als ze van iemand weten dat die aan het afvallen is :') Of je het dan moet opvolgen is een tweede, maar ik hoor het vaker. Meer eten dan dat ik doe.
pi_189487539
BE: uitstootburger? :D
  donderdag 17 oktober 2019 @ 20:43:28 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189488061
Zoiets ja. :D
Ik had er niet bij stil gestaan toen ik ze kocht maandag maar net drong het ineens tot me door.
***
  donderdag 17 oktober 2019 @ 21:22:47 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189488967
Ik zie nu een arme snikkende weduwe voor me van een boer die door de gehaktmolen is gegaan voor jouw boerenburger :'(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 17 oktober 2019 @ 21:23:36 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189488989
_O-
***
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 07:35:31 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_189493973
Zo, na een goede week hoop ik toch weer eens fatsoenlijk aan te haken hier.
Voornemen voor nu: even geen alcohol. Blijft mijn achilleshiel.
disclaimer
pi_189494196
Meh. Mijn gewicht is nog hetzelfde als afgelopen zondag. Dat hoort erbij, dat weet ik. Maar ervan even balen hoort er net zo goed bij. :')
pi_189494354
Het is er geen weer voor, maar ik ga toch even voor het meest ultieme zomerse ontbijtje. O+

  vrijdag 18 oktober 2019 @ 08:30:40 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_189494367
Ik vind dat er altijd zo lekker uitzien O+ jammer dat het voor geen meter vult :')
disclaimer
pi_189494376
Hier 'opeens' weer -0.6, totaal -6.2 nu :) zit weer in de goede flow!
It's better to regret something you did than something you didn't do
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 08:33:00 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_189494379
Ik was vroeg op kantoor en ik zie allemaal borden met gebakken eieren voorbij komen, en warme croissants, cappuccino's, pecanbroodjes ( :9~ )
(Ik zit in een ander gebouw vandaag waar ik geen bureau heb en derhalve zit ik in de kantine). Ik kan de boterhammen van de kinderen in de ochtend nog wel weerstaan, maar dit kost aanzienlijk meer moeite :')
disclaimer
pi_189494477
De geur van croissantjes, maar de smaak van pecanbroodjes. O+ :9
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 08:49:38 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_189494510
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 08:45 schreef Myraela het volgende:
De geur van croissantjes, maar de smaak van pecanbroodjes. O+ :9
Het is zo jammer dat je met 1 pecanbroodje al aan 30% van je adh zit. En nog steeds honger hebt. :')
disclaimer
pi_189494543
En dat als je er eenmaal aan begint, er echt geen stoppen meer aan is.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 08:53:16 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_189494554
En dan ben je weer dik -O-
disclaimer
pi_189494586
Waarschijnlijk alles wat we zijn afgevallen +5 kilo. Zo gaat dat.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:03:16 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189494669
Één croissantje is ook echt geen croissantje wat mii betreft. Minimaal twee. Minimaal. :@

Ik probeer zo veel mogelijk te IF-en en dat gaat me best aardig af. Maar dat schaaltje fruit van Myraela... :9 Must resist!
Ga wel zo alvast mijn aardbeien uit de koelkast halen want koud fruit is ;(

En ik vind dat ik vandaag recht heb op een dagje leegpiesen want ik vind de weegschaal streng! :{w
***
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:28:21 #229
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189494942
Nog nooit een oecanbtoidje gegeten.. Ik geloof dat ik er dus maar niet aan begin.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189494954
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 08:32 schreef Luke83 het volgende:
Hier 'opeens' weer -0.6, totaal -6.2 nu :) zit weer in de goede flow!
Goed bezig! *O*
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 08:30 schreef SQ het volgende:
Ik vind dat er altijd zo lekker uitzien O+ jammer dat het voor geen meter vult :')
Oh dat heb ik dus ook altijd _O-

Hier was het kind ziek, vervolgens werd ik ziek en in plaats van goed voor mezelf te zorgen ging ik bunkeren de afgelopen dagen }:| Slecht eten smaakt zoveel lekkerder als je niet fit bent, waarom in hemelsnaam? Ik ben nog niet op de weegschaal geweest maar ik gok op +1,5 kilo :'( :+ Heb niet gesport en ook niet kunnen wandelen deze week.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:01:07 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_189495327
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:28 schreef Barreltje het volgende:
Nog nooit een oecanbtoidje gegeten.. Ik geloof dat ik er dus maar niet aan begin.. :+
Een oecanbtoidje heb ik ook nog niet gehad, maar het klinkt intrigerend!
disclaimer
pi_189495589
Alleen al voor de naam zou je het eens proberen :P

Gisteren:
O: brood met kaas
T: mango, kiwi
L: brood met kaas, worst, knakworst met ketchup
T: bosbessenmuffin
D: rode kool pasta ovenschotel

Vorig jaar hebben we een nieuwe keuken laten plaatsen, maar in de winter kwamen we er achter dat de radiator verkeerd was aangesloten. Toen moest er een plan komen en zegde de loodgieter een paar keer af. Edit: en nu is hij eindelijk aan de klus begonnen. Maar nu zit ik dus in een koud huis met een ziek kind wat vannacht mijn bed onder gespuugd heeft. Dat zijn verraderlijke momenten voor het eten. Maar ik ga het volhouden vandaag.
Mijn plan:
O: brood met pindakaas
T: fruit
L: brood met kaas, tomatenspread
T: bosbessenmuffin
D: restjes: rodekool ovenschotel, stamppot, maiskolf en iets van vlees
S: zwemtraining
T: magere kwark met muesli

[ Bericht 2% gewijzigd door Hupje op 18-10-2019 11:11:11 ]
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:44:20 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189495912
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 10:01 schreef SQ het volgende:

[..]

Een oecanbtoidje heb ik ook nog niet gehad, maar het klinkt intrigerend!
Klinkt als zwaar opiaat :9~

Ik heb net ontbeten met bijna een heel stuk Koekela chocoladetruffeltaart...
Laatste dag in mijn functie hier, dus trakteren, maar jezus ik voel me meteen vijf kilo dikker :')

Ik heb veel teveel gekocht, maar ik heb net besloten niets mee naar huis te nemen mocht het over blijven. Want killing dit dat
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:45:23 #234
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189495928
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 10:19 schreef Hupje het volgende:
Alleen al voor de naam zou je het eens proberen :P

Gisteren:
O: brood met kaas
T: mango, kiwi
L: brood met kaas, worst, knakworst met ketchup
T: bosbessenmuffin
D: rode kool pasta ovenschotel

Vorig jaar hebben we een nieuwe keuken laten plaatsen, maar in de winter kwamen we er achter dat de radiator verkeerd was aangesloten. Toen moest er een plan komen en zegde de loodgieter een paar keer af. Maar nu zit ik dus in een koud huis met een ziek kind wat vannacht mijn bed onder gespuugd heeft. Dat zijn verraderlijke momenten voor het eten. Maar ik ga het volhouden vandaag.
Mijn plan:
O: brood met pindakaas
T: fruit
L: brood met kaas, tomatenspread
T: bosbessenmuffin
D: restjes: rodekool ovenschotel, stamppot, maiskolf en iets van vlees
S: zwemtraining
T: magere kwark met muesli
Succes en veel koffie toegewenst voor vandaag

Rode koolpasta klinkt intrigerend, linkje? :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189496311
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 10:45 schreef Molo het volgende:
Rode koolpasta klinkt intrigerend, linkje? :9
Officieel heet het gesmoorde rode kool met pasta: https://www.groentenabonn(...)e-kool-met-pasta/54/
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 11:24:34 #236
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189496518
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 11:12 schreef Hupje het volgende:

[..]

Officieel heet het gesmoorde rode kool met pasta: https://www.groentenabonn(...)e-kool-met-pasta/54/
Dat ga ik zonder de rozijnen eens maken. Ben benieuwd!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189503887
7.30 cracker met pasta
11u: Optimel goedemorgen
13: 2 kaiserbroodjes met filet
16: brok speculaas
19: witlof met ham&kaas uit de oven, aardappels en karbonade.

Voor een niet IF dag, best aardig nog.

Plan voor morgen:

8u: schaaltje yoghurt, 2 crackers met pindakaas
B: sportschool
12: pastasalade met kip
17: nog te bedenken avondeten
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_189504476
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 10:44 schreef Molo het volgende:
Ik heb veel teveel gekocht, maar ik heb net besloten niets mee naar huis te nemen mocht het over blijven. Want killing dit dat
Maar Koekela. :9~ :9~ :9~ :9~
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:47:48 #239
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189505325
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar Koekela. :9~ :9~ :9~ :9~
Vier stukken aan collega mee naar huis gegeven die er ernstig blij van werd

Topppp geregeld zo _O_

Ik heb een stuk op, en van genoten ondanks de mega calorieënbom :D

Lekker man, áls je taart eet, dan goeie _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 21:55:49 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189506553
Oh Koekela! :o Wants! :9 :Y
***
pi_189511475
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 08:03 schreef Myraela het volgende:
Meh. Mijn gewicht is nog hetzelfde als afgelopen zondag. Dat hoort erbij, dat weet ik. Maar ervan even balen hoort er net zo goed bij. :')
Klagen helpt. Vanochtend -0.8! Yay.
pi_189513163
*O* Myra
pi_189513546
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar Koekela. :9~ :9~ :9~ :9~
Ik moest googlen.
Nu spijt van ;)
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_189513672
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 07:35 schreef SQ het volgende:
Zo, na een goede week hoop ik toch weer eens fatsoenlijk aan te haken hier.
Voornemen voor nu: even geen alcohol. Blijft mijn achilleshiel.
Join the club :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanuit een technisch oogpunt kun je van alcohol trouwens helemaal niet dik worden. Je lichaam kan alcohol namelijk niet omzetten in vet.

Maar, omdat je lichaam altijd als eerst de alcohol zal gebruiken voor energie gaat het overschot(dus alles naast de alcohol) wel direct naar je opslag.

Stel je zit bij een bedrijf waar er op donderdag al de borrel is omdat heel veel jonge vaders de pappadag op vrijdag hebben, jijzelf donderdag niet drinkt want; nog geen weekend.
Je toch vrijdag nog even een borrel doet met de anderen die er ook die dag zijn, en je om 10u al je lunch doet omdat je zo de snackbestelling ontwijkt.
En je neemt niks tot je totdat de alcohol uit je systeem is... Kun je dus een aantal ingenomen kcal's niet tellen. B:)B alleen dan niet bier want daar zitten ook kcal's in die niet alcohol zijn :+ of wijn of, nou ja wodka, jenever of gin kan dus.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 12:58:12 #245
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189513859
Dat ene drankje zou afvaltechnisch ook geen punt zijn, maar dan moet het wel bij een paar blijven en niet een half krat plus vreetwerk waar ik vaak zin in krijg. En da's nog zonder day after katervoer/gedrag. :+

Hier mezelf aan het voorbereiden op een end wandelen, mijn vroege "avond"eten wordt een salade, ontbijt/lunch was een of ander afbakbroodje, wat fruit en 2 broodjes chocopasta. De rest van de dag wordt afwachten. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189513907
Even een vraagje trouwens, want ik moet even de gedachtegang van vrouwen hebben.

Extra luxe of extra veel met betrekking tot verzorgingsproducten, waar zou je de voorkeur aan geven als het een cadeau is?
Heb je dan liever dat je echt even verwend wordt, of dat je dan een poosje zelf niets hoeft te kopen?
Het luchtje dat je doordeweeks opdoet of die dure voor speciale gelegenheden?

1x Koekela of 10x AH sushi met 35% sticker
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:02:46 #247
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189513930
Ligt eraan van wie en waarvoor.
Liever een massage dan badolie bv.

Ik heb maar 1 luchtje, dus dat is makkelijk :+
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:32:21 #248
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189514344
Te persoonsafhankelijk imo.

Maar ik ben blij te maken met een knuffelalpaca van de Lidl, tenzij de dame in kwestie dezelfde voorkeuren heeft, zou ik niet naar mij luisteren. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189514551
Ik heb een hypothese over waarom ikzelf best wel een collectie heb, mede dus doordat het cadeautjes zijn geweest.

Vroeger had ik ook maar 1 luchtje. Kreeg weleens een andere maar die kwamen in het kastje terecht. Totdat m'n toenmalige vriendin besloot om die op "het plankje" in de badkamer te zetten in plaats van alles wat ik dagelijks gebruik. Verjaardag daarop kreeg ik ineens nog meer luchtjes :D

Nu ruik ik dus dagelijks naar hoe m'n humeur is 's ochtends. :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_189514588
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 13:01 schreef V1z0R het volgende:
Even een vraagje trouwens, want ik moet even de gedachtegang van vrouwen hebben.

Extra luxe of extra veel met betrekking tot verzorgingsproducten, waar zou je de voorkeur aan geven als het een cadeau is?
Heb je dan liever dat je echt even verwend wordt, of dat je dan een poosje zelf niets hoeft te kopen?
Het luchtje dat je doordeweeks opdoet of die dure voor speciale gelegenheden?

1x Koekela of 10x AH sushi met 35% sticker
Ligt er echt aan wat iemand precies zou kopen. Mijn favoriete parfum is bijvoorbeeld helemaal niet duur, en met een andere parfum maak je me eigenlijk niet blij.

Fancy maakt me niet meteen blij. Mijn verzameling dure bodylotion was bijvoorbeeld heel groot totdat ik ze wegdeed. Allemaal gekregen. Maar een hele goede haar-conditioner gebruik ik 5 jaar later nog steeds heel zuinig omdat die nog beter is dan de gemiddelde haarmaskers. O+
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:05:19 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189514850
Alleen maar pure alcohol klappen _O_

Vandaag misselijk als de tering dus voorlopig rustig aan met eten

Straks wandelen, even kijken of dat zo lukt of ik mijn wandelende kotsskills weer kan updaten O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:41:04 #252
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189515358
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 14:05 schreef Molo het volgende:
Alleen maar pure alcohol klappen _O_

Vandaag misselijk als de tering dus voorlopig rustig aan met eten

Straks wandelen, even kijken of dat zo lukt of ik mijn wandelende kotsskills weer kan updaten O+
Doe maar niet. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189515362
Thanks Cue, IJs en Myr ^O^
Is voor de Kerstpakkettenactie dus wilde even checken. Dacht zelf namelijk dat iets uber-luxe wel leuk zou zijn maar eigen keuze is dus gewenst.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_189516688
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 14:41 schreef V1z0R het volgende:
Thanks Cue, IJs en Myr ^O^
Is voor de Kerstpakkettenactie dus wilde even checken. Dacht zelf namelijk dat iets uber-luxe wel leuk zou zijn maar eigen keuze is dus gewenst.
Oh voor de kerstpakkettenactie zou ik sowieso zeggen lekker veel kleine dingetjes. Daar is het uitpakken altijd al het grootste feest. :D Ik had vorig jaar ook geen hele dure dingen, maar wel veel leuke dingetjes die ze zelf misschien niet meteen prioriteit zouden geven om te kopen.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:44:04 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189518427
Van wat ik lees van bijvoorbeeld de uitdeel-acties van de Linda-foundation is dat het voor veel mensen fijn is om idd zelf een tijdje niets te hoeven kopen van wat je toch wel gebruikt. Die waren dolblij met een kruidvat bon om daar gewoon normale shampoo en tandpasta van te kunnen kopen bij wijze van spreken.
Maar zoals gezegd, het is ook wel echt heel persoonlijk. Verwennerij is natuurlijk ook heel lekker.
***
pi_189518800
Toen ik mijn avondeten at, dacht ik dat het veel te weinig was en dat ik waarschijnlijk nog wel een boterham zou pakken. Een uur later en ik voel dat ik gewoon voldoende heb gegeten. Laat maar weer zien dat ik met mijn ogen nog altijd geen porties in kan schatten.

Anyhow, wel weer een net lijstje vandaag:
O: Geroosterde boterham met smeerkaas en ei, bakje aardbeien
L: Italiaanse bol met champignons, spekjes, ui en kaas en sla met tomaat
D: Noodles met biefstuk, paksoi en taugé
T: Zet straks wat geroosterde amandelen met honing en rozemarijn en een bak tabasco popcorn op tafel met wat vrienden

Planning morgen:
O: Geroosterde boterham met smeerkaas en ei
T: Aardbeien en blauwe bessen
L: Maaltijdsalade tonijn
D: Paar dimsum en een pokebowl met kip, mango, avocado, wortel, komkommer, lente-ui en koriander.

Is nog wel ruimte voor wat extra's, maar dat zie ik morgen nog wel.
pi_189519575
Hier mijn hele been opengehaald tijdens sporten, hoop dat het snel heelt...
Lijstje:
O: havermout+brinta
T: 2 crackers kipfilet
L: 4 volkoren, 2 kaas, 2 corned beef
T: bakje snoeptomaatjes
D: zoete aardappel met geitenkaas en zongedroogde tomaatjes
T: schaaltje kwark en extra pure chocolade
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_189521275
Pizzapuntje meld zich.

Heel lang niet hier geweest en ook niet gelurkt, hoop dat het goed gaat met jullie!

Ik wil de draad weer oppakken, kan nu door middel van m'n trike (klinkt wat stoerder als driewiel fiets) oa weer bij de sportschool komen.

Aantal keer geweest ook al, helaas kan ik bepaalde oefeningen natuurlijk niet meer doen (als gevolg van scooter ongeluk vorig jaar). Maar ga in ieder geval uur en kwartier loopband elke keer, waarbij ik veel helling probeer te lopen en wat beenspieren. Helaas gister te fanatiek gesport (alleen loopband) waardoor ik nu weer flink pijn heb in de schouder waar de plaat in zit. Vandaag en morgen dus even rust, maandag weer voorzichtig proberen.

Nu weet ik dat het ook een heel groot deel voeding is, dus ook daar wil ik weer op letten en het gaan invoeren in de app.

Binnenkort zeer waarschijnlijk een operatie om de plaat er uit te halen (hopelijk blijft het nu bij 1 operatie), dus dan ben ik weer even uit de running met m'n 31 nietjes in m'n arm. Vandaar nu even aanpoten.

Hier dus weer wat lijstjes posten en naar jullie advies luisteren.

Gewogen heb ik al een paar dagen niet, ik zet m'n startstand nu maar even op : 123 kg
  Moderator / Miss SHO zaterdag 19 oktober 2019 @ 21:34:30 #259
22592 crew  Ole
pi_189521338
Zo lang op de loopband :o
Ik vind dat zo saai :@
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189521362
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 21:34 schreef Ole het volgende:
Zo lang op de loopband :o
Ik vind dat zo saai :@
Ik vind er ook helemaal niks aan, maar ben vrij beperkt in de oefeningen die ik kan doen (crosstrainer bijv niet), dus dit leek me dan het meest efficiënte
pi_189521383
Fiets in sportschool pak ik ook nog wel eens, maar omdat ik al kwartier heen en kwartier terug op m'n trike ga pak ik dan liever loopband. Verder zie ik niet echt mogelijkheden tot cardio helaas.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 19 oktober 2019 @ 21:51:22 #262
22592 crew  Ole
pi_189521684
En krachttraining?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 19 oktober 2019 @ 21:53:13 #263
22592 crew  Ole
pi_189521724
En kun je geen fysio krijgen vanwege je operatie?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189521813
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 21:51 schreef Ole het volgende:
En krachttraining?
Alleen benen, m'n rechter arm kan ik maar zo'n 100 graden optillen, mits niks in m'n hand, 1 kilo erin en hij wil al niet omhoog. Lat pull down enzo kan ik ook niet meer, eigenlijk niks meer met armen, planken ook niet.

Fysio heb ik heel lang gehad, m'n eindresultaat nu (en dat zal het blijkbaar altijd blijven) is een rechterarm die ik zo'n 100 graden kan tillen mits leeg (en dan trek ik veel vanuit m'n rug m'n arm omhoog) , exrotatie (zo heet het volgens mij) dus naar buiten draaien kan ik niet meer, en de beweging achter je hoofd om je haar bijv in een staart te doen kan ook niet meer.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2019 21:57:42 ]
  zondag 20 oktober 2019 @ 09:52:12 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189527460
Ik heb net een heeeeel klein stukje hardgelopen! *O*
Ik realiseerde me dat ik het gewoon echt mis. Fietsen is tof, mits geen wind, maar gezien het seizoen is die kans steeds kleiner en hardlopen kan gewoon altijd! *O* In de regen lopen is zelfs heerlijk! En dus een proefrondje, eens kijken hoe mijn lijf en vooral mijn achillespezen dat vinden.

Maar hoe dan ook: jeej!!!
***
  zondag 20 oktober 2019 @ 12:49:10 #266
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189529774
quote:
6s.gif Op zondag 20 oktober 2019 09:52 schreef BE het volgende:
Ik heb net een heeeeel klein stukje hardgelopen! *O*
Ik realiseerde me dat ik het gewoon echt mis. Fietsen is tof, mits geen wind, maar gezien het seizoen is die kans steeds kleiner en hardlopen kan gewoon altijd! *O* In de regen lopen is zelfs heerlijk! En dus een proefrondje, eens kijken hoe mijn lijf en vooral mijn achillespezen dat vinden.

Maar hoe dan ook: jeej!!!
Wow! ^O^ _O_

Ik zit beetje bij te komen van gisteravond 25 km wandeling met o.a. IJsdraakje O+
Was tof en is ons gelukt en ik ben enorm trots op ons en mezelf dus ook *)

Nu bewegen gewoon stuk beter gaan onderhouden.
Moet wel een nieuw zadel op mijn fiets want zitknobbels op hard zadel, auw :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189531620
Goed bezig met de B's ^O^

Mijn B vandaag zit er weer op!
Kwartier op standje 2 geroeid, ruim een half uur op flink tempo gewandeld (wat ruikt het heerlijk O+ ) en kwam veel paarden/pony's tegen O+ O+ ! en nog ff 1 etage + trap gestofzuigd.

En heel veel succes Pizzapuntje!

[ Bericht 37% gewijzigd door Blues op 20-10-2019 15:29:55 ]
pi_189531853
quote:
6s.gif [b]Op zondag 20 oktober 2019 09:52 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profIn de regen lopen is zelfs heerlijk!
Ik vind regen altijd een goed excuus om niet te hoeven lopen :@
Wel tof dat je weer een stukje kon!

Een wandeling van 25 km klinkt ook goed, Molo. Wij hadden een wandelingetjes-evenement in de buurt en hebben 5 km gelopen met kleuter, in de regen, met paraplu.

O: brood met tomatenspread
S: 4,5 km hardlopen
L: 3 sneetjes brood met halvarine en kaas/tomatenspread, 1 zelfgebakken eierkoek
B: 5 km wandelen
D: varkensfilet, broccoli en gekookte aardappels, kwark met blanke vla
T: 2 mandarijnen
In totaal zo'n 23k stappen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Hupje op 20-10-2019 21:26:32 ]
pi_189531877
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 21:56 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Alleen benen, m'n rechter arm kan ik maar zo'n 100 graden optillen, mits niks in m'n hand, 1 kilo erin en hij wil al niet omhoog. Lat pull down enzo kan ik ook niet meer, eigenlijk niks meer met armen, planken ook niet.

Fysio heb ik heel lang gehad, m'n eindresultaat nu (en dat zal het blijkbaar altijd blijven) is een rechterarm die ik zo'n 100 graden kan tillen mits leeg (en dan trek ik veel vanuit m'n rug m'n arm omhoog) , exrotatie (zo heet het volgens mij) dus naar buiten draaien kan ik niet meer, en de beweging achter je hoofd om je haar bijv in een staart te doen kan ook niet meer.
Allemaal van dat ongeluk toen? Damn :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_189532963
Goed bezig allemaal!

Ook vandaag nog best wat pijn, al wil ik morgen toch wel even sporten, maar moet toch echt niet over m'n grens gaan.

Lijstje
L: 2 eieren, 2 sneden bruin brood, 2 plakjes ham, scheutje olijfolie
B: 25 minuten wandelen door de regen (weliswaar met paraplu)
T: stuk komkommer
D: 1 hamburger, klein potje rode kool, zo'n 175/200 gram krieltjes, eetlepel bakboter totaal, een kneepje mayonaise
T: geen idee, ligt aan wat er uit de app komt, moet hem zo invullen nog

@V1z0R jup helaas, mee leren leven nu en m'n leven er op aanpassen. Positief proberen te blijven want het had erger gekund (hoewel dit ook shit is)
pi_189533175
Wat naar PP. Knap van je dat je ondanks alle tegenslag toch weer aan sporten bent begonnen, succes!

Lijstje:
O: havermout + banaan
T: 2 crackers met kipfilet
L: 4 volkoren 2 kaas, 2 kipfilet
B: half uurtje wandelen
D: loempiataart (ben benieuwd, staat nu in oven, ruikt al heerlijk)
T: kwark met banaan, pure chocolade en handje amandelen
It's better to regret something you did than something you didn't do
  Moderator / Miss SHO zondag 20 oktober 2019 @ 18:54:48 #272
22592 crew  Ole
pi_189534914
Ik heb gbp gehad.. dus lijstje is wat anders
dit is het ongeveer:

o plak ontbijtkoek
T extra volkoren met leverpastei
L extra volkoren met leverpastei
T tosti kaas
D Pasta met tomatensaus, rundergehakt, groente, scheut wijn
en glas wijn ook.. :9
T waarschijnlijk over uurtje of 2 tweede ronde pasta

Er mag wat fruit bij nog.. maar dat komt morgen wel weer. En ach, wijn is toch ook gemaakt van fruit :P
En nee.. koolhydraatarm eten is niet aan mij besteed..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189537217
Krijg je dan bepaalde richtlijnen mee van dingen die je wel of niet moet eten? Lijkt me een heel eentonig ritme zo, maar misschien is dat de bedoeling.
  Moderator / Miss SHO zondag 20 oktober 2019 @ 20:53:15 #274
22592 crew  Ole
pi_189537299
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 20:49 schreef Myraela het volgende:
Krijg je dan bepaalde richtlijnen mee van dingen die je wel of niet moet eten? Lijkt me een heel eentonig ritme zo, maar misschien is dat de bedoeling.
Richtlijnen zijn veel eiwitten.
Andere dagen eet ik wel veel kip en vis. Groente probeer ik ook maar gaat niet zo makkelijk.
Ben ook lactose intolerant geworden :X
Hoewel yoghurt inmiddels wel weer lukt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 20 oktober 2019 @ 20:56:40 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189537398
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 20:49 schreef Myraela het volgende:
Krijg je dan bepaalde richtlijnen mee van dingen die je wel of niet moet eten? Lijkt me een heel eentonig ritme zo, maar misschien is dat de bedoeling.
Verschilt waar je geopereerd wordt.

Ik kreeg dat wel bijvoorbeeld, na maagverkleining. Ik eet relatief weinig koolhydraten en veel meer eiwitten doorgaans.
Ik probeer op een dag te focussen op voldoende eiwitten, dan groenten, vezels en dan andere zaken als fruit enzo voor de voedingstoffen en afwisseling.
Ik eet alleen maar gevarieerder dan eerst, want kleine porties in iets meer eetmomenten dan voorheen dus je kunt wat vaker wat nieuws eten ^O^
Zo zie ik het iig, live life to the max *O*

En het ligt eraan wat wel en niet goed valt qua eten. Verschilt erg per persoon
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Miss SHO zondag 20 oktober 2019 @ 21:06:48 #276
22592 crew  Ole
pi_189537677
Eet bijna alles. Let wel op variatie maar ik ben te gek op brood :P
Maar nu ongeveer 3 boterhammen per dag. Dat waren er wel wat meer :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189539905
Hoi Ole :W

Morgen weegdag mensen, wie biedt 89? :B :D

Lijstje:
Brunch: vk cracker met appelstroop/bak volle yoghurt met een banaan/ 2 pruimpies
B: zie boven ergens
T: Appel, plak schapenkaas, hotdog op een broodje met mosterd
D: Courgette/Aubergine/Puntpaprika gegrild en een stukje biefstukachtig vlees. Weet niet meer hoe het heet _O- was niet zo lekker ook dat vlees
Ik wil/mag nog wel wat maar tis nu te laat.
Alcoholvrij ook vandaag :9
pi_189542086
89 :')
  maandag 21 oktober 2019 @ 07:47:37 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189542123
:o Troll-weegschaal! :o
Nu maar hopen dat je dan ineens zomaar een drop van een volle kilo hebt ergens. Daar heb je dan ook wel recht op vind ik. :+
***
pi_189542213
Ik zal eens wegen straks *zucht
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189545851
Drop van 0.8! Nu -7 totaal!
Wil ook graag stoppen met roken, maar vind dat eng, omdat jr daar toch vaak van aankomt. Ik val nu lekker af en dan ben ik bang dat ik dan stabiel blijf. En dit is absoluut geen gewicht waar ik tevreden mee ben (understatement). Iemand tips?
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_189546382
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:21 schreef Luke83 het volgende:
Drop van 0.8! Nu -7 totaal!
Wil ook graag stoppen met roken, maar vind dat eng, omdat jr daar toch vaak van aankomt. Ik val nu lekker af en dan ben ik bang dat ik dan stabiel blijf. En dit is absoluut geen gewicht waar ik tevreden mee ben (understatement). Iemand tips?
Ja, voor je gezondheid toch proberen te stoppen. :Y Daar is geen excuus voor vind ik.
Vanwege je gezondheid ;)
Dus.
Zet 'm op *O*
  maandag 21 oktober 2019 @ 13:06:18 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189546412
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:21 schreef Luke83 het volgende:
Drop van 0.8! Nu -7 totaal!
Wil ook graag stoppen met roken, maar vind dat eng, omdat jr daar toch vaak van aankomt. Ik val nu lekker af en dan ben ik bang dat ik dan stabiel blijf. En dit is absoluut geen gewicht waar ik tevreden mee ben (understatement). Iemand tips?
Evt eerst langzaam minderen?
Bv de ochtendsigaret niet of die in de pauze niet?

Weet niet hoeveel je rookt?
pi_189546492
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 07:47 schreef BE het volgende:
:o Troll-weegschaal! :o
Nu maar hopen dat je dan ineens zomaar een drop van een volle kilo hebt ergens. Daar heb je dan ook wel recht op vind ik. :+
Ja :D

Op zich vind ik dit prima hoor, onder de 90 was lang een grote wens..maar ja een stemmetje in mijn hoofd heeft het steeds maar over 85 })
pi_189550164
Lijstje:

L: 2 boterhammen met kaas
T: 2 evergreens
D: rijst/gehaktschotel
T: ???
B: 10k stappen
pi_189551052
Vanochtend +0,5 ;( Maar ach, prima gegeten dus ik maak me er niet druk over. Zou ook schelen als ik eens naar de toilet zou kunnen gaan, al dagen niet. Vandaag de hele dag al buikpijn, maar het wil gewoon niet. :') Tot zover de dingen die je niet wilde weten.

Lijstje vandaag:
O: Paar happen banaan, toen vond ik hem toch nog te groen. :')
T: Pakje LU volkoren crackers
L: Vier boterhammen pindakaas
D: Rijst met courgette, omelet, avocado en koriander

Simpel dagje. morgen waarschijnlijk weer hetzelfde maar dan met een stoofpotje als avondeten.
  maandag 21 oktober 2019 @ 19:30:11 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189551679
Niet goed kunnen poepen is één van de vreselijkste dingen die je kan overkomen en een goeie kakbeurt dan weer één van de meest epische dingen die je kan overkomen

Niks mis mee dat te uiten hoor

Ik wens u een goeie schijtbeurt toe ^O^

Koos liet mijn char sui tor charred sui worden dus bami met eitje hier, en nu meh.
Morgen vegawraps. Eens kijken hoe ik paneer hierin ga verwerken :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189559614
Lijstje:
L: 2 harde broodjes met kaas
D: tomatensoep
S: 1,5u danstraining geven
T: ??? Gisteren is het een blokje kaas geworden vandaag nog geen idee
B: 10k stappen
pi_189561034
Geen broodjes maar groentequiche voor lunch :9
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:54:10 #290
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189561185
Hier na 4 weken nergens rekening mee houden (+alcohol }) ) + 2 kilo.. dus dat moet er weer af en daar gaan we maar weer eens mee aan de slag. :{

Stoofpot voor vanavond staat op.
Ontbijt was 2 maiscrackers met appelstroop.. nu nog iets bedenken voor de lunch.. waarschijnlijk les van rijstsalade met selderij ,wortels,appel en koriander ofzo :+

En GEEN alcohol.. }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189561983
Ja die wijntjes zijn lekker he :9
Ik doe nu 3x p.w. helemaal alcoholvrij.. en langzaam wil ik dan doordeweeks helemaal stoppen maar die andere 4 dagen drink ik 1 glaasje wijn, hooguit 2.. dus das ik eigenlijk ook niet veel.

Vanochtend was de trollweegschaal weer -8 t.o.v. gisteren _O-
We hebben er nog ergens eentje staan die ga ik ook gebruiken en eens kijken hoe dat gaat :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 22-10-2019 20:16:38 ]
pi_189562245
Ik zit nu my 600lbs life the kijken. Nu heb ik zin in mac #fatforever
It's better to regret something you did than something you didn't do
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:49:26 #293
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189564814
Food prep gedaan voor de komende dagen.. wel 3 dagen hetzelfde (overdag) maar 3 dagen op cursus met broodjes lunch.. dus dat gaat hem niet worden.. (+ 2 uur heen en 2 uur terug rijden plus een volley wedstrijd dus geen tijd om uitgebreid eten klaar te maken de komende dagen..)
Ach.. het is voor een goed doel ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189568302
Ik ging naar de supermarkt met veel te veel trek, maar haalde alleen voorgegaarde kipstukjes om meteen te eten. Dat is best een verbetering. :D
pi_189568644
Ik ging moe naar de supermarkt met trek en kwam terug met niks voor het avondeten. :')

10.30: Optimel goede morgen
13: worstenbroodje, boterham met cervelaat en een halve paprika.
15: mueslireep
18: kom noodles en een halve boterham van de peuter.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_189572637
L: 2 sneden bruin brood, plakje jonge kaas + schijfjes komkommer
T: 1/3e komkommer
B: 20 minuten fietsen
D: beetje shoarmavlees, ovenfriet, ijsbergsla, komkommer

Niet ingevoerd maar zie zo ook wel dat het gewoon te weinig is en niet goed. Morgen vroeg naar het ziekenhuis fietsen voor een ct scan, wil in de avond gaan sporten, misschien gaat het niet maar ik ga iig een poging wagen.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 00:49:03 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189574410
Hier met 2 werk-meldingen tegelijk bezig dus heerlijk druk en in mijn element. Eten overdag? Nauwelijks tijd voor. :o

En dan krijg je dit soort lijstjes:

07.30 low calorie meal shake
14.00 2 krentenbollen
19.00 pompoensoep, frietjes, burger-zonder-broodje, stoofpeertjes met cruble, slagroom
22.30 pita kaas

Ik ging uit eten met een vriendinnetje en heb sinds lange tijd en frietjes en een dessert op. Maar ik vond dat het wel kon lijen na vandaag. ;)
***
pi_189575731
Mijn gewicht is deze week behoorlijk aan het schommelen. Maar ik heb elke dag gewoon netjes gegeten, en in mijn weegschaal blijft mijn vetpercentage wel gestaag naar beneden gaan, dus het loopt wel los.

Hopelijk blijft het zo goed doorgaan. O+

Ik heb ook voor mezelf een Nintendo Switch gekocht. Ze hebben namelijk een nieuw spelletje waarvoor je op je plaats moet rennen en andere oefeningen moet doen. Leek me wel een toffe manier om een beetje extra te bewegen. Wil ook nog kijken voor een boks- en/of dansspelletje.

pi_189576430
Oja die zie je nu veel op de reclame. Ben benieuwd of het iets is dat je blijft doen.

Anders zijn er genoeg gewone leuke spelletjes voor the switch :D wij hebben sinds kort Stardew Valley, te verslavend.

Lijstje voor vandaag (lijkt op gisteren)
L: quiche
D: tomatensoep
S: uur danstraining
T: ???
B: 10k stappen
  woensdag 23 oktober 2019 @ 10:01:13 #300
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189576778
Gezien mijn geschiedenis met Wii Fit... Eh, ik hou het wel bij de spelletjes. _O- Al hoorde ik van een kennis dat het best pittig was!

Eten gaat redelijk, bewegen is wat minder deze week. Dipje na de wandeling denk ik. :') Vandaag wel mezelf weer eens op de fiets geschopt en vanavond gewoon weer sporten. Avondeten is nog over van gisteren, dus daar kan ik mezelf niet saboteren. :+ (Verspakket van de AH, madras, maar dan met jackfruit ipv kip/ander vegaspul. Mal spul, dat jackfruit, het smaakt eigenlijk maar naar weinig.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189578302
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 08:41 schreef Myraela het volgende:
Mijn gewicht is deze week behoorlijk aan het schommelen. Maar ik heb elke dag gewoon netjes gegeten, en in mijn weegschaal blijft mijn vetpercentage wel gestaag naar beneden gaan, dus het loopt wel los.

Hopelijk blijft het zo goed doorgaan. O+

Ik heb ook voor mezelf een Nintendo Switch gekocht. Ze hebben namelijk een nieuw spelletje waarvoor je op je plaats moet rennen en andere oefeningen moet doen. Leek me wel een toffe manier om een beetje extra te bewegen. Wil ook nog kijken voor een boks- en/of dansspelletje.

[ afbeelding ]
Welke weegschaal heb jij? :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')