SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
Luie TS weer. Jammer.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
dus? Moet ik nu gaan huilen omdat ik die matige hardware niet meer in huis wil halen?
Wat een engerd zegquote:
Uhuh dat zal welquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:04 schreef Ixnay het volgende:
Ik schiet gewoon in de lach als ik die beelden zie van Death Stranding.
Deze cutscenes zijn echt het allerbeste dat ze van de game kunnen laten zien.
Daarom.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:32 schreef KennyPowers het volgende:
Er zal toch wel meer zijn dan alleen die grasvlakte
Die optie houd ik ook open.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:30 schreef StateOfMind het volgende:
Ik acht het nog steeds mogelijk dat Kojima iedereen keihard trollt door alleen maar prut vrij te geven.
Inderdaad. Die grasvlakte is in werkelijkheid maar een klein deel van de game. De rest is een vol gevuld universum vol sfeer en overal is shit te doen. GTA5 is er een dooie boel bij vergeleken met dit.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:32 schreef KennyPowers het volgende:
Er zal toch wel meer zijn dan alleen die grasvlakte
Dus als je PSN-account en PSNow-abo hebt kun je PS4 games spelen op PC?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:55 schreef MMaRsu het volgende:
ik speel nu dad of wsrjammer dst je alleen in 720p kan
en screen tear
Zet je auto correct eens aanquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:55 schreef MMaRsu het volgende:
ik speel nu dad of wsrjammer dst je alleen in 720p kan
en screen tear
correct! Geen ps4 meer nodig snaptequote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dus als je PSN-account en PSNow-abo hebt kun je PS4 games spelen op PC?
Vind het maar raar
Offtopic maar ik heb tegenwoordig een streaming gaming PCquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:49 schreef MMaRsu het volgende:
Dat ps now is best tof maar kan ik niet gewoon een virtuele ps4 huren?
JAAAAAAAA IKtwitter:HIDEO_KOJIMA_EN twitterde op woensdag 02-10-2019 om 17:19:20What I’m editing now is the launch trailer. It’ll be the last one until the release. Normally such launch trailer is handled by outsourcing CGI studio using the movie director to make it gorgeous with full CGI or live action. I do by myself as the trailer is a part of the title😅 reageer retweet
Nee man, gewoon blind kopen dag 1.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:46 schreef DKUp het volgende:
Laat eerst maar eens interessante gameplay zien![]()
Meh ik wacht wel tot een niet Kojima-fan positief is.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:33 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nee man, gewoon blind kopen dag 1.
elke seconde dat dat kind al jankt is te langquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 06:29 schreef DKUp het volgende:
We weten volgens mij niet eens hoe lang die game gaat duren.
beste wandelsimulator ooitquote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:33 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nee man, gewoon blind kopen dag 1.
Wat is eigenlijk Japans voor "de paden open, de lanen in"?quote:
https://translate.google.(...)op%20de%20lanen%20inquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:13 schreef Sabata het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk Japans voor "de paden open, de lanen in"?
Wat heb ik zojuist gezien?quote:
gewoon een jaar wachten op een forse pricedrop.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah joh, launchday halen, in een week of 2 platten en dan snel doorverkopen bij een CEX ofzo.
Neh, dat doe ik wel bij games die veel DLC hebben en een Complete Edition/GOTY variant krijgen. (Borderlands 3, AC Odyssey, Tomb Raider etc.)quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
gewoon een jaar wachten op een forse pricedrop.
Vast en zeker maar ik heb al TLOU2 en Cyberpunk PS5 editions met de release dus Death Stranding speel ik wel op de PS4 Pro.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 11:19 schreef DKUp het volgende:
Volgend jaar Death Stranding Ultimate Edition op de PS5.
Balen dat ie zijn koffertje kwijt is.quote:
Moet ie maar niet met Ryanair vliegenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 11:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Balen dat ie zijn koffertje kwijt is.
Ja, die twee games kijk ik ook het meest naar uit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 11:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vast en zeker maar ik heb al TLOU2 en Cyberpunk PS5 editions met de release dus Death Stranding speel ik wel op de PS4 Pro.
Overigens. nog maar 21 dagen:
[ afbeelding ]
twitter:Detroit_Game twitterde op donderdag 03-10-2019 om 18:01:46We are delighted to announce that Detroit: Become Human has now sold in excess of 3 million units on PS4 worldwide! https://t.co/2qcdB2CaU3 reageer retweet
Ja dit wordt echt een fucking mastergamequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 11:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vast en zeker maar ik heb al TLOU2 en Cyberpunk PS5 editions met de release dus Death Stranding speel ik wel op de PS4 Pro.
Overigens. nog maar 21 dagen:
[ afbeelding ]
Ik voel echt 0 hype bij deze game.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:49 schreef Drankster het volgende:
[..]
Neh, dat doe ik wel bij games die veel DLC hebben en een Complete Edition/GOTY variant krijgen. (Borderlands 3, AC Odyssey, Tomb Raider etc.)
Je hoeft het ook niet te kopen he.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik voel echt 0 hype bij deze game.
Doet me niks.
de 1e mgs is echt briljant, de 2e werd al minder, en na snake eater ben ik afgehaakt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te kopen he.
MGS was toch ook niet iedereen's cup of tea
Net alsof dit wel voor jan en alleman is
Hoe is mgs 3 kut? Het geeft veel meer vrijheid in de gameplay qua opties maar behoudt de stealth mechanics van 1 en 2?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 14:01 schreef Jimbo het volgende:
Mgs1 en 2 zijn tof, de rest is gewoon kut.
O ja, Tombraider 3 zou heel veel DLC krijgeen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:49 schreef Drankster het volgende:
[..]
Neh, dat doe ik wel bij games die veel DLC hebben en een Complete Edition/GOTY variant krijgen. (Borderlands 3, AC Odyssey, Tomb Raider etc.)
Ja, ik moet 't ook echt nog zien hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:04 schreef Ixnay het volgende:
Ik schiet gewoon in de lach als ik die beelden zie van Death Stranding.
Deze cutscenes zijn echt het allerbeste dat ze van de game kunnen laten zien.
Ik mag mijn eigen mening hebben, toch? Ik heb geen zin in conflict ofzo, ik ben gewoon bijzonder underwhelmed door de trailers van death stranding. Dat mag toch?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:28 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een klets, Snake Eater is zonder twijfel de beste MGS game, zeker als je MGS1 fantastisch vond. MGS2 nooit gespeeld ( staat nog op mn lijstje though )
Sowieso dude! Maar snap alleen niet wat je niet tof vind aan mgs3, in mijn ogen is dat zonder twijfel de beste mgs game.. die de toffe gameplay van 1 en 2 behoudt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 15:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik mag mijn eigen mening hebben, toch? Ik heb geen zin in conflict ofzo, ik ben gewoon bijzonder underwhelmed door de trailers van death stranding. Dat mag toch?
Bovendien heb ik nog genoeg games om te spelen dus kan ik net zo goed wachten tot ie een stuk goedkoper te krijgen is
Eens, Firewatch was een ook leuke walking simulator.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 15:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar dat "walking simulator" gelul wordt ik wel moe van
Het spel is al speelbaar met PS Plus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 16:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wie van jullie is van plan om MLB '19 te gaan spelen als die dinsdag gratis is?
Ik dacht pas komende dinsdag.quote:
Het gaat om die handquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Na een dagje racen in Gran Turismo in mijn nieuwe auto heb ik 4 officiele klachten gehad van andere gamers die mijn auto 'offensive and/or racist' vinden. Ze zullen wel niet van Grolsch houden gok ik![]()
[ afbeelding ]
Van het customer service team mag ik de auto gewoon blijven gebruiken omdat ze 'did not find anything offensive, but keep in mind that images, text or sign that are not offensive in your country or culture could be offensive to other people in the world'
Inderdaad. Heerlijk trollen op GTquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het gaat om die hand
Is weer racistisch ofz
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Heerlijk trollen op GT![]()
NWS / OK-gebaar vanaf heden op lijst haatsymbolen
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Na een dagje racen in Gran Turismo in mijn nieuwe auto heb ik 4 officiele klachten gehad van andere gamers die mijn auto 'offensive and/or racist' vinden. Ze zullen wel niet van Grolsch houden gok ik![]()
[ afbeelding ]
Van het customer service team mag ik de auto gewoon blijven gebruiken omdat ze 'did not find anything offensive, but keep in mind that images, text or sign that are not offensive in your country or culture could be offensive to other people in the world'
Komt echt door de "white power" symboolquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:59 schreef KennyPowers het volgende:
[..]![]()
Maar je kreeg dus bericht dat mensen je gerapporteerd hebben maar dat je niks verkeerds hebt gedaan? Lekker nuttig.
Vraag me dan af of die mensen dat menen of dat het trolls trolling trolls zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Komt echt door de "white power" symbool
Ik zie het als een soort van advies van Polyphony Digital dat mensen mijn auto racistisch zien, maar omdat ik geen richtlijnen heb overtreden en Polyphony niet zo'n sneeuwvlokje is mag ik die auto gewoon blijven gebruiken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:59 schreef KennyPowers het volgende:
[..]![]()
Maar je kreeg dus bericht dat mensen je gerapporteerd hebben maar dat je niks verkeerds hebt gedaan? Lekker nuttig.
Nog wel, tot ze harder gaan roeptoeteren en dan buigen ze toch echt wel weer. Helaas.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zie het als een soort van advies van Polyphony Digital dat mensen mijn auto racistisch zien, maar omdat ik geen richtlijnen heb overtreden en Polyphony niet zo'n sneeuwvlokje is mag ik die auto gewoon blijven gebruiken.
Ik denk dat ik mijn Pepe+ok-sign pick-up pas ga gebruiken als ik Gran Turismo minder vaak speel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog wel, tot ze harder gaan roeptoeteren en dan buigen ze toch echt wel weer. Helaas.
ja, dan zou ik het ook niet doenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn Pepe+ok-sign pick-up pas ga gebruiken als ik Gran Turismo minder vaak speel.
Nu vind ik die game nog te leuk daarvoor.
Ik heb nu dit plaatje geupload in mijn account. Die wil ik het liefste op mijn pick up met stars and stripes gaan plakken. Maar ik ben bang dat Polyphony Digital, de maker van Gran Turismo, dan wel gaat ingrijpen.quote:
Het was een troll om te kijken of ze mensen over de zeik konden krijgenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Vraag me dan af of die mensen dat menen of dat het trolls trolling trolls zijn.
Was het van plan, maar na een full game op youtube te hebben gekeken niet meer. Lijkt me heel saai tenzij je van honkbal houdt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 16:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wie van jullie is van plan om MLB '19 te gaan spelen als die dinsdag gratis is?
Leffing auwt lauwttwitter:pcgamer twitterde op vrijdag 04-10-2019 om 17:49:01Ghost Recon Breakpoint is out today, but the servers are down https://t.co/YjwRnK7s2O https://t.co/sl976XpjBE reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:18 schreef DKUp het volgende:
Leffing auwt lauwttwitter:pcgamer twitterde op vrijdag 04-10-2019 om 17:49:01Ghost Recon Breakpoint is out today, but the servers are down https://t.co/YjwRnK7s2O https://t.co/sl976XpjBE reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:18 schreef DKUp het volgende:
https://www.vg247.com/2019/10/04/ghost-recon-breakpoint-review/quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:18 schreef DKUp het volgende:
quote:Breakpoint is a miserable experience. Getting across the world is a chore, missions are dull and repetitive, it’s ugly, and the story made my brain want to escape my skull and hop into a bin. Ubisoft’s continued tradition of smushing all its ideas into its games until there’s no semblance of individuality remaining has peaked.
auwquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
https://www.vg247.com/2019/10/04/ghost-recon-breakpoint-review/
1/5
[..]
Wildlands was op de eerste dag gewoon goed speelbaar met een levende wereld.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
https://www.vg247.com/2019/10/04/ghost-recon-breakpoint-review/
1/5
[..]
Nice.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:52 schreef KennyPowers het volgende:
comic gebaseerd op een game gebaseerd op diezelfde comic
https://www.dualshockers.(...)ck-cat-comic-series/
Wildlands speelde anders voor de release ook niet geweldig..voertuigen waren bedroevend slecht..geen physics.. ik vond het sws al niets bijzonders. Dezelfde missies die zich bleven herhalen.. tis maar wat je leuk vind I guessquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wildlands was op de eerste dag gewoon goed speelbaar met een levende wereld.
De pre-release versies van Breakpoint waren ook gewoon enorm slecht
Die game was een paar maanden later een stuk beter inderdaad.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wildlands speelde anders voor de release ook niet geweldig..voertuigen waren bedroevend slecht..geen physics.. ik vond het sws al niets bijzonders. Dezelfde missies die zich bleven herhalen.. tis maar wat je leuk vind I guess
quote:
De gozer die alles over deze game gelekt heeft had een nieuwe post online gezet met nieuwe leaks.quote:
AmericanPsycho-gamequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:31 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Kondig die Batman-game maar aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Roger Craig Smith dus.quote:Kevin Conroy Not Returning For New Batman Game
https://www.joe.ie/gaming/kevin-conroy-batman-court-owls-683873
Solo prima te doen net als andere BL gamesquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:52 schreef Bolters het volgende:
Vraagje over Borderlands 3: is deze ook solo goed te spelen of moet 'ie altijd in coop?
Wat voor soort spel is het?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:30 schreef Drankster het volgende:
Zo denk ik met Destiny 2 beginnen, heeft iemand nog tips oud?
Een mix tussen Halo, The Division en Diablo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:09 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wat voor soort spel is het?
Ik dacht altijd dat het een soort overwatch/fortnite was.
En wat is de catch dat het nu gratis is?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een mix tussen Halo, The Division en Diablo.
Best veel content voor een gratis game. Schiet lekker, verhaal van iets van 20+ uur en multiplayer PVE en PVP en een loot shooter.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
En wat is de catch dat het nu gratis is?
Veel skins en zo?
Oei, teveel hentai games gespeeld denk ik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:13 schreef KennyPowers het volgende:
Email: Konnichiwa, beware_of_bob-san | Dit zijn de nieuwste games uit Japan
Noemt Sony me nu een weeb of kreeg iedereen dit
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oei, teveel hentai games gespeeld denk ik.
Ziet er prima uitquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 01:17 schreef Jimbo het volgende:
die concept ps5 controller ziet er wel prima uit zo, mag sowieso wel wat bulkier dat ding
Sure, als ze de Pro controller van Nintendo kopiëren wordt het een betere Dual Shock dan nu het geval is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 01:17 schreef Jimbo het volgende:
die concept ps5 controller ziet er wel prima uit zo, mag sowieso wel wat bulkier dat ding
Liever niet. Ik vind het helemaal niks met die joysticks zo oneven en krijg er snel kramp van in mijn linker hand.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 07:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sure, als ze de Pro controller van Nintendo kopiëren wordt het een betere Dual Shock dan nu het geval is.
Nintendo is ook gemaakt voor jongentjes kleine .. handjesquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 08:58 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Liever niet. Ik vind het helemaal niks met die joysticks zo oneven en krijg er snel kramp van in mijn linker hand.
Met die rare knoppen en die vervelende triggers, nee bedankt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 07:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sure, als ze de Pro controller van Nintendo kopiëren wordt het een betere Dual Shock dan nu het geval is.
Ja die wiiu gamepad kan je wel goed vasthouden als je 7 bentquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nintendo is ook gemaakt voor jongentjes kleine .. handjes
Neeee joh swaaaa. Heb GTA V al tieeeeedn niet meer op mijm speelsteesjon staanquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:38 schreef MMaRsu het volgende:
Yo Ricko jij zat toch te w8en op die miljoen ik heb em binnen bij gta online
daarmee die hangar 3499 gekocht als je twitch prime hebt krijg je binnen 2 dagen die 2.6 mil terug
Ik zit niet te wachten op digitale triggers en een d-pad die je zelf moet fixen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 07:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh die 1e video was niet alles?quote:
quote:FIFA 20: Minst geslaagde FIFA-game in jaren
https://www.ad.nl/tech/fi(...)e-in-jaren~a7ee0028/
Koekoek ratatatatarata GOAAAAAAAALLLLLLL!quote:
Haha, die presentator lijkt me de eerste paar potjes wel lachen maar die zal ook wel snel gaan irriteren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Koekoek ratatatatarata GOAAAAAAAALLLLLLL!
Buiten Volta en de nieuwe commentatoren weer dezelfde game.
De Vos is even leuk ja en dan ben je er helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Haha, die presentator lijkt me de eerste paar potjes wel lachen maar die zal ook wel snel gaan irriteren.
Lijkt me wel leuk maar op dit moment al genoeg te spelenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:14 schreef wdn het volgende:
Niemand die Code Vein speelt hier? Ik zit weer te genieten en heb weer hetzelfde gevoel als bij Nioh en Seikiro. Maar dan met heerlijke uitgewerkte video tussendoor
schijnt nogal linear te zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:14 schreef wdn het volgende:
Niemand die Code Vein speelt hier? Ik zit weer te genieten en heb weer hetzelfde gevoel als bij Nioh en Seikiro. Maar dan met heerlijke uitgewerkte video tussendoor
Het is een doolhofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
We moeten zeker wachten op The Game Awards met Geoffie voor aankonding/trailer/gameplay.twitter:ArkhamVideos twitterde op zaterdag 05-10-2019 om 20:40:36WB Games Montreal has been sending invites for Playtests since last November. @RogueRogueOne has received 6 emails over the past year. This doesn't really mean anything, but if WB is playtesting a new Batman game it only means it's in late development, which we all already know. https://t.co/plaOxzxNqZ reageer retweet
Voor wat extra voordelen op de nieuwe consoles zal je dus een andere tv moeten kopen.quote:Those HDMI 2.1 connections also promise enhancement for gaming, with an automatic low-latency mode (ALLM), which switches to game mode when it senses that a game console is connected and active. There's also variable refresh rate (VRR) support, which lets gaming hardware cut loose while maintaining buttery-smooth action and eliminating dropped frames with a technology similar to AMD's FreeSync.
The Xbox One X has VRR capability already, but only up to 60 frames per second. However, thanks to the wider bandwidth of HDMI 2.1, this technology will scale up to 120 Hz on future game consoles (such as the Sony PS5 and Xbox Project Scarlett) and graphics cards. That makes the LG C9 OLED distinctly future proof.
Gelachenquote:
Yup. Bezig. En lineair? Net zo lineair als alle andere souls games. Die traps waar monsters blijven komen zijn iig weer heel wat “you died” waardquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:14 schreef wdn het volgende:
die jbl dingen zijn ook wel chillquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 23:40 schreef DKUp het volgende:
Omdat de kwestie tv’s hier nog wel eens voorbij komt een mooie aanbieding voor de mensen in de omgeving van Den Haag en Leiden.
Media Markt Leidschendam opent volgende week donderdag zijn deuren.
[ afbeelding ]
Dit is eigenlijk het topmodel qua beeld in 4K van 2018, volgens veel mensen de beste tv van vorig jaar. 55 inch, 4K en OLED dus je kan deze optimaal gebruiken voor de PS4 Pro, Xbox One X en de next-gen consoles.
Benieuwd of er nog televisies gaan uitkomen die de nieuwe consoles flink gaan benutten. Het 2019-model schijnt al wat voordelen te hebben.
[..]
Voor wat extra voordelen op de nieuwe consoles zal je dus een andere tv moeten kopen.
voor een soulsborne liefhebber een aanrader dus ?quote:Op zondag 6 oktober 2019 08:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. Bezig. En lineair? Net zo lineair als alle andere souls games. Die traps waar monsters blijven komen zijn iig weer heel wat “you died” waard
Hebben alle werkelozen van Nederland toch weer mazzel dat ze gratis producten kunnen gaan ophalen terwijl werkend Nederland tegen die tijd al het zweet op de rug heeft staan.quote:
Get a gripquote:
Waarom ziet het er uit als 30fps tho? :Squote:Op zondag 6 oktober 2019 12:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat kan dit wel de GOTY worden op de PS4.
ja maar het is geen soulsborn.quote:Op zondag 6 oktober 2019 10:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor een soulsborne liefhebber een aanrader dus ?
Omdat PS4 en Xbox One?quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom ziet het er uit als 30fps tho? :S
quote:Today, GamingMonk spotted a Warner Bros. Montreal employee showing off a shirt with the Court of Owls logo. According to DC Comics, the Court of Owls is an organized crime group and secret society in Batman and other graphic novels. They've existed since Colonial-era Gotham City and their objective is to controls all aspects of people's lives. What's worse is that the Court of Owls kidnaps children from the circus, and trains them into assassins known as "Talons." If you cross the Court of Owls by trying to undermine their power, the Talons come after you.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:46 schreef DKUp het volgende:
Als die bloedhonden van Rockstar ook even GTA VI aankondigen alvast bedankt.
Fuck Rockstar. Gore bloedhonden.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:46 schreef DKUp het volgende:
Als die bloedhonden van Rockstar ook even GTA VI aankondigen alvast bedankt.
Pijnlijk.quote:
Doe maar The Court of Owls en The League of Assassins/Shadows als de twee grote vijanden en de rest meer op de achtergrond. Geen Joker en Bane in ieder geval.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Court of Owls is een interessante richting om een game op te baseren. Ik kende ze eigenlijk niet voor de serie Gotham overigens. Maar mijn Batman-kennis komt van de tv-serie uit de jaren 60 vooralAsylum heeft me wat dat betreft versteld doen staan hoe groot de franchise is.
Zou dus tof zijn om een keer een Batman te hebben die afstapt van de standaard Joker, Penguin en Riddler als vijanden. Een lekkere Catwoman is wel welkom uiteraard.
League of Assassin's is een beetje een lachertje geworden dankzij Arrow de tv seriequote:Op zondag 6 oktober 2019 12:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Doe maar The Court of Owls en The League of Assassins/Shadows als de twee grote vijanden en de rest meer op de achtergrond. Geen Joker en Bane in ieder geval.
The Sacred Order of Saint Dumas (Azrael) kan ook interessant zijn.
Die shit kijk ik al jaren niet meer. GTST met superhelden.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
League of Assassin's is een beetje een lachertje geworden dankzij Arrow de tv serie
Arrow is gestopt nu, dus ik kijk dat laatste seizoen nog wel uit als het op Netflix komt. Legends of Tomorrow is bovendien best geinig. Die hele Arrow-verse is gewoon simpel vermaak dat je kunt kijken tijdens het eten of stofzuigen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die shit kijk ik al jaren niet meer. GTST met superhelden.
In het begin prima maar al die series blijven maar uitkomen en je moet ze allemaal eigenlijk kijken om te weten hoe het afloopt met die cross-oversquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Arrow is gestopt nu, dus ik kijk dat laatste seizoen nog wel uit als het op Netflix komt. Legends of Tomorrow is bovendien best geinig. Die hele Arrow-verse is gewoon simpel vermaak dat je kunt kijken tijdens het eten of stofzuigen.
Het maken van een open wereld is niet zoals het was op de ps3/360 en daarvoorquote:
Henk, al kijkt men GTST, who cares?quote:
GTST kijkenquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Henk, al kijkt men GTST, who cares?
Gtst kijkenquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Henk, al kijkt men GTST, who cares?
Bully 2 is gecancelledquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hm is Oni ook van Rockstar joh, was wel leip spel.
Tijd voor Bully 2
quote:Planned sequel ‘was playable, but never got off the ground’, sources claim
Rockstar New England spent more than a year working on a sequel to 2006 fan favourite Bully in the early 2010s, going as far as to create a playable build with basic open-world gameplay, VGC understands.
Rockstar co-founder Dan Houser and a handful of his most trusted developers wrote a script for Bully as early as 2008, which contained the first few scenes and an outline of the rest of the story, according to sources with knowledge of development.
The story starred Jimmy, hero of the first game, and featured many returning characters. It began at Jimmy’s step-dad’s house in the summer at the end of a school year, the source said, which corroborates anonymous claims reported by Bully YouTuber SWEGTA.
A second well-placed source told VGC the team never decided where the full story would take Jimmy, and that depicting some of his time back in education, perhaps at school or college, was one option being discussed.
A few years later, sometime between Red Dead Redemption’s release in May 2010 and the end of 2013, a team at Rockstar New England spent between a year and 18 months building out the concept, the second source said.
This was primarily led by the art team, including Drew Medina, who at the time was principal artist at Rockstar New England, and Steven Olds, who was Rockstar New York’s visualisation director during the development of the original Bully. Both were contacted for this piece, but neither responded.
The second source said the work culminated in a playable version of Bully 2 described as a “very small slice” of the game, complete with simplistic open-world gameplay. It was built using the Rockstar Advanced Game Engine (RAGE), the same engine used for Grand Theft Auto 4 and 5, Max Payne 3, and both Red Dead Redemption games.
Despite that progress, Bully 2 never built momentum and “fizzled out”, the source said. The team were moved onto other projects.
quote:Main story length of Marvel's Avengers around 10-12 hours long (at launch)
I think it'll depend on exactly how deep you want to go into it," Briggs said. "So if you think about previous Crystal games, you know that if you want to be playing your way through the core story, it's going to be in that area, 10 to 12 hours."
Including side-content/completionist-run, around 30+ hours.
"But if you want to see everything there is, and do all the side missions and everything else, you're generally looking at 30 plus hours in the Tomb Raider games," Briggs said. "So we're not putting exact numbers on it just yet, but you can expect something comparable to what we've done in the past with that regard. And then, of course, you have the extended narrative and the extended game plan, more heroes post-launch."
https://comicbook.com/gam(...)at-marvels-avengers/
2:45quote:
Ik snap er niks van na Wildlands. Stel dat spel dan gewoon uit tot dat het veel beter is en af.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:27 schreef MMaRsu het volgende:
Voor zover ik heb gelezen is het ook gewoon een matig spel
Dat sowieso, maarja dan ligt het niet met kerst in de winkels, of black friday.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik snap er niks van na Wildlands. Stel dat spel dan gewoon uit tot dat het veel beter is en af.
Meest succesvolle entertainment product of all time. Ik denk niet dat rockstar zich druk maakt.quote:
Zin in! Wel matig dat geen complete package is maar dat ook de uitbreidingen van 2? Jaar geleden ook nog een geld kosten.quote:
Dat is idd wel enorm karig en greedy, Daarom zou ik adviseren hem in een sale te kopen maar zelf weten natuurlijkquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:15 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zin in! Wel matig dat geen complete package is maar dat ook de uitbreidingen van 2? Jaar geleden ook nog een geld kosten.
Soms twijfel ik weleens op een lichte game pc ernaast te kopen voor games als dit. Bij veel van dit soort strategische games heb ik, ondanks dat de ui/interface is aangepast het idee dat het zoveel makkelijker speelt op een pc.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is idd wel enorm karig en greedy, Daarom zou ik adviseren hem in een sale te kopen maar zelf weten natuurlijk
Potverdorie.quote:Geen console vs pc
Heb je nog tijd om te gamen tussen het verhuizen door?quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:37 schreef MMaRsu het volgende:
Klopt en voor een luttele paar honderd euro heb je wel een pc die dat soort games kan draaien hoor, plus dat gamen op de pc sowieso al veel goedkoper is. Een spel als civ haal je ook voor een paar tientjes een complete edition
Natuurlijk maken ze zich niet druk, want ze verdienen nog genoeg geld met GTA V (Online) en Red Dead Redemption 2.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:14 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Meest succesvolle entertainment product of all time. Ik denk niet dat rockstar zich druk maakt.
Het is vooral onaf. Ik heb ook zin om een onaffe review te schrijven. Gewoon, omdat het kan. Spelfouten erin laten staan, etc. En dan op het eind melden dat er nog gepatched gaat worden.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:27 schreef MMaRsu het volgende:
Gewoon doen. Dan retweet ik de review achteraf naar al mijn volgers.quote:Op maandag 7 oktober 2019 07:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is vooral onaf. Ik heb ook zin om een onaffe review te schrijven. Gewoon, omdat het kan. Spelfouten erin laten staan, etc. En dan op het eind melden dat er nog gepatched gaat worden.
Je kunt je ouders ook gewoon een linkje naar dit topic sturenquote:Op maandag 7 oktober 2019 08:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon doen. Dan retweet ik de review achteraf naar al mijn volgers.
Heb 'm afgelopen weekend ook ff gehaald, het is idd niet erg moeilijk maar wel tof om te spelen. Ben alleen niet zo gecharmeerd van dat blood codes systeem... Heb nu wel een lekker tank/atlas-buildje, net m'n Zweihander op +7quote:Op maandag 7 oktober 2019 07:46 schreef Pheno het volgende:
Code Vein daarentegen heeft een delay gehad om aan de kwaliteit te werken en dat is te zien. Geen idiote bugs, het speelt goed, en er zit geen microtransactie in
Laat me raden, Invading Executioner? Zo'n chick met een zeis aan het eind van dat Blighttown-achtige level. Ik had 't zelfde namelijk, die boss voelde veel moeilijker aan dan anderen. Later bleek dat dat niet de 'hoofdroute' was. Ben nu net dat wannabe Anor Londo-doolhof uit.quote:Het is niet zo lastig als een Sekiro of Nioh, maar wel vermakelijk. 1 boss wel moeite mee gehad, maar ik had blijkbaar een compleet stuk level of 2 gemistDus ik stond twee bazen verder dan ik moest zijn
Dus lineair: ach, zeker wel, maar er zijn shortcuts
Is cultoer!quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:58 schreef 2dope het volgende:
Oh en al die 14-jarige Japanse meisjes met cup triple D is ook wel een beetje sad
Io best waifu!quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:58 schreef 2dope het volgende:
Oh en al die 14-jarige Japanse meisjes met cup triple D is ook wel een beetje sad
Nou ja, de review komt wanneer de game ook af isquote:Op maandag 7 oktober 2019 10:16 schreef MMaRsu het volgende:
Hey jongens de echte review komt later
( zo doet ign dat wel btw )
grr werkquote:Op maandag 7 oktober 2019 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, de review komt wanneer de game ook af is
Maar zelf ben ik er vanavond mee bezig. Eerst werk werk werk.
Ik heb nu steeds Mia Karstein bij me, zij heeft wel fijne ranged attacks.quote:
Als je nioh al moeilijk noemt dan is dat hele genre misschien gewoon niet voor jouquote:Op maandag 7 oktober 2019 07:46 schreef Pheno het volgende:
Code Vein daarentegen heeft een delay gehad om aan de kwaliteit te werken en dat is te zien. Geen idiote bugs, het speelt goed, en er zit geen microtransactie in
Het is niet zo lastig als een Sekiro of Nioh, maar wel vermakelijk. 1 boss wel moeite mee gehad, maar ik had blijkbaar een compleet stuk level of 2 gemistDus ik stond twee bazen verder dan ik moest zijn
Dus lineair: ach, zeker wel, maar er zijn shortcuts
Lolwat. Ik vond Nioh moeilijker dan een Bloodborne of Dark Souls III. Je hebt in Nioh alleen wat meer opties om te exploiten met al die talismans etc.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je nioh al moeilijk noemt dan is dat hele genre misschien gewoon niet voor jou
Nioh is een eitje vergeleken met soulsgames vind ik juistquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Lolwat. Ik vond Nioh moeilijker dan een Bloodborne of Dark Souls III. Je hebt in Nioh alleen wat meer opties om te exploiten met al die talismans etc.
Doe eens een screenshot van je Destroyer of Demons-trophy danquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nioh is een eitje vergeleken met soulsgames vind ik juistveel meer bewegingsvrijheid, makkelijker qua enemies en hun patronen, alles
Sekiro vond ik wel een draak van een spel
Oh jee, nu moet ie even snel gamenquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Doe eens een screenshot van je Destroyer of Demons-trophy dan
Dat zijn ze vooral. Ik probeer ook solo, gewoon, omdat het kan.=quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb nu steeds Mia Karstein bij me, zij heeft wel fijne ranged attacks.
Merk verder niet veel verschil qua followers, het zijn vooral goeie decoys tijdens boss battles
Zolang dat gebeurd, gaat het door.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:45 schreef MMaRsu het volgende:
Snap ook niet dat mensen games blijven kopen die niet af zijn.
Aan mij ligt het niet. Heb de closed Alpha en Beta gespeeld en de game compleet afgekraakt in mijn feedback naar ubi.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:27 schreef MMaRsu het volgende:
Dat sowieso maar jan modaal is echt niet op de hoogte dat dit spel zoveel slechter is dan Wildlands.quote:
quote:The critical reviews were spot on...my God this game is atrocious in every metric and spectrum one can fathom. I was hoping that the reviews for the most part were hyperbolic but man oh man how wrong I was. There is no heart or soul here, I have no idea what this game wants to be and its just a wholly maddening experience. I powered through and finished the main story last night and I intend on selling this hot mess post haste. I can only hope Ubisoft learns a hard lesson here cause if they churn this crap out for their next title in the series....wooooo boy they will be sending it out to die a painful brutal death knell. I just want to forget what I experienced in the past 35 plus hours which won't be too hard considering how forgetful every iota tries to impress you with.
Moet zeggen dat de 2e niet realistisch overkomt maar meer als urgh reviewers weten niet waar ze het over hebben en haatte wildlands ook alquote:This game is a big improvement in almost all aspects compared to WL. Thing is, people who didn't like Wildlands are probably not going to like this one. These people are back again reviewing Breakpoint. This game is for the people who enjoyed Wildlands. And they did an amazing job imo.
Ik haat Wildlands niet,150 uur in zitten. In het begin ook zo rocky als het maar zijn kon, maar deze game is gewoon niet af. Ik heb de review net geschreven, want fuck werk werk werk. Het is gewoon slechter dan WL, zelfs op die release. Vanavond even wel verdere review polijsten, je weet wel, wat Ubi ook had moeten doenquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
Moet zeggen dat de 2e niet realistisch overkomt maar meer als urgh reviewers weten niet waar ze het over hebben en haatte wildlands ook al
heb de platinum wel, dlc niet echt gespeeld. kon er niet inkomenquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Doe eens een screenshot van je Destroyer of Demons-trophy dan
quote:
bahquote:Op maandag 7 oktober 2019 09:58 schreef 2dope het volgende:
In de Beta leek dat ook wel iets heel slechts wat niet goed werkte.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:43 schreef Oscar. het volgende:
Ik had mij op Gamescom met Breakpoint eigelijk best goed vermaakt. Maargoed, dat was wel met Ghost War en niet met de Single Player
En, ik het verbaasde mij dat de game bij elk potje opnieuw ingeladen moest worden. Nu snap ik wel waarom
10/10 film?quote:
hmm cant wait om die te gaan checkenquote:
Een "heerlijke" ongemakkelijke film waar je op een gegeven moment echt geen idee meer hebt hoe het zal aflopen. Psychologische thriller nauwelijks tot geen actie.quote:
klinkt perfect voor een thrillerquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een "heerlijke" ongemakkelijke film waar je op een gegeven moment echt geen idee meer hebt hoe het zal aflopen. Psychologische thriller nauwelijks tot geen actie.
Maar Gordon is de zaal uitgelopen! DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een "heerlijke" ongemakkelijke film waar je op een gegeven moment echt geen idee meer hebt hoe het zal aflopen. Psychologische thriller nauwelijks tot geen actie.
prrima dusquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar wel vd maker van the hangoverquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alles behalve vrolijk![]()
Zeker niet voor iedereen een goede film.
Ghost Recon is van de makers van Sands of Time.quote:
Nicequote:Op maandag 7 oktober 2019 20:43 schreef Jimbo het volgende:
De BL3 plat komt ook steeds dichterbij![]()
Die slaughter dingen thorip
ah toch flink onderweg alquote:Op maandag 7 oktober 2019 20:55 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nice
Story en post-game 100%
300/540 (random) collectables![]()
55/200 unieke digimon getrained
Kan het gelukkig grinden terwijl ik andere dingen doe/kijk.quote:
lijkt ubi welquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:05 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kan het gelukkig grinden terwijl ik andere dingen doe/kijk.
Maar het slaat nergens op. 540 nutteloze collectables in je game stoppen
klein stadje, veel drift heuvels dusquote:
puntige kniën ook.quote:
Die Metascore valt me nog het meeste op. Recensenten geven zulke grote reeksen nooit onvoldoendes.quote:
Er komen nog wel een aantal als het goed is.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die Metascore valt me nog het meeste op. Recensenten geven zulke grote reeksen nooit onvoldoendes.
4/10quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die Metascore valt me nog het meeste op. Recensenten geven zulke grote reeksen nooit onvoldoendes.
Ik vind alle MGS games 10/10.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:28 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een klets, Snake Eater is zonder twijfel de beste MGS game, zeker als je MGS1 fantastisch vond. MGS2 nooit gespeeld ( staat nog op mn lijstje though )
Onder dat leer zitten een paar goeie kwarktassen verstoptquote:
Het plaatje is geen kritiek per se maar wel een patroon.quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:56 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Benoem ook even de kwaliteit.
En welke andere ontwikkelaar zo'n hoge standaard heeft.
Iedere iteratie was een evolutie.quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:48 schreef [url=https://forumMetal .fok.nl/user/profile/44745]Ixnay[/url] het volgende:
[..]
Ik vind alle MGS games 10/10.
Misschien vond ik 4 iets minder dan de rest.
Maar nu de vraag wat je oude acc wasquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 00:26 schreef FunJitsu het volgende:
Een nieuw accountje aangemaakt... laptop van het werk enzo...
PS4 remote play werkt best goed.
Ik maak gebruik van een open wifi van het hotel die net geen 10M/b is; desondanks werkt de app redelijk (geadviseerd wordt 12M/b).
Vorige week zat ik in een hotel die ietsiepietsie mindere bandbreedte had waardoor de app weigerde om te werken.
Bij thuiskomst zag ik dat de PS4 aanstond, dus was er wel een connectie gemaakt maar bij het checken van de environment bleek het net te min te zijn voor de app.
Het is dan ook een genot om ver van huis, met een DS4 aangesloten op de laptop, gewoon BL3 te kunnen spelen.
Het is een beetje alsof je thuis bent
Ik ben een oudGediende en als je mij ook maar enigszins kent is het niet zo moeilijk om te achterhalen.quote:
Games kopen:quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 01:37 schreef FunJitsu het volgende:
[..]
Ik ben een oudGediende en als je mij ook maar enigszins kent is het niet zo moeilijk om te achterhalen.
Bang voor Ubisoft. Voordat de uitgever besluit geen campaignes meer bij ze weg te zetten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Goodie weekend: win een pet van een game die tien jaar oud isquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 07:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bang voor Ubisoft. Voordat de uitgever besluit geen campaignes meer bij ze weg te zetten.
Kopenquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 04:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Games kopen:
Day one of wachten op de GOTY budget release?
Nou ben ik ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 01:37 schreef FunJitsu het volgende:
[..]
Ik ben een oudGediende en als je mij ook maar enigszins kent is het niet zo moeilijk om te achterhalen.
Ik denk dat het meer om het geld gaat bij een IGN en Gamespotquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 07:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goodie weekend: win een pet van een game die tien jaar oud is
Yi-Long duhquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 01:37 schreef FunJitsu het volgende:
[..]
Moet alles seksueel zijn dan?quote:
Ja, ik snap dat als je zelf al behoorlijk labiel bent, een film over een langzaam tot waanzin gedreven man niet echt iets voor je isquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Maar Gordon is de zaal uitgelopen! DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Ik had het meer over haar houding en gedrag.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet alles seksueel zijn dan?
Vond t wel eens leuk niet de hele tijd naar bungelende tetten te hoeven kijken
Dan staat mijn eerste regel nog steeds overeind.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik had het meer over haar houding en gedrag.
Er hoeft niet geneukt te worden, maar er was echt bij haar niks te vinden van een beetje aantrekkingskracht naar een ander toe.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan staat mijn eerste regel nog steeds overeind.
Daar had ze toch totaal geen tijd voor? Er moest een wereld gered worden!
Ik vind dat juist af en toe zo vreemd dat een spel dan een berg tijd uittrekt voor romances. Bitch please, ik zit tot m'n enkels in bloed en olie. Rot op met je avances!Eerst vechten, dan neuken!
Zo heb ik dat bij heel veel sitesquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:52 schreef Pheno het volgende:
Lol, ik lees wat andere NL-reviewers over Breakpoint. Die zitten vuistdik in de aars van Ubisoft of zo. Man man man, die zijn overduidelijk bang dat ze hun volgende pers-reisje niet krijgen
Moment, sta in een standup naar mijn mobiel te starenquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zo heb ik dat bij heel veel sites
Maar heb je links?
Beetje bij die donkere jongen toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er hoeft niet geneukt te worden, maar er was echt bij haar niks te vinden van een beetje aantrekkingskracht naar een ander toe.
Volgens mij had ze daar nog de meeste chemie mee inderdaad. Voor de rest waren het ook oudere heren en een of twee dames die volgens mij ook wat ouder waren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje bij die donkere jongen toch?
Tussen de regels door.
Dit soort reviews:quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zo heb ik dat bij heel veel sites
Maar heb je links?
Ja zoiets gok ik ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens mij had ze daar nog de meeste chemie mee inderdaad. Voor de rest waren het ook oudere heren en een of twee dames die volgens mij ook wat ouder waren.
Was ze geen 17 of 18 ook?
Ach, gamers die te kort komen hadden graag wat willen zien, of zoquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets gok ik ja.
Ik vond t dus wel een keer leuk dat het typich een meisje was die daar eens NIET mee bezig was, en gewoon alleen de held aan t uithangen was. Geen stoere vent nodig en zo. Geen damsel in distress, geen love interest. Hopsa, knallen.
Ubisoft on suicide watchquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:20 schreef DKUp het volgende:
Pheno, onze hoop in bange dagen![]()
Heerlijk cijfer voor die onafgemaakte shit.
Ach, het is meer dat Ubisoft nooit reclames bij ons inzetquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:20 schreef DKUp het volgende:
Pheno, onze hoop in bange dagen![]()
Heerlijk cijfer voor die onafgemaakte shit.
Jawel vorige week dinsdag alquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:27 schreef Pheno het volgende:
Eindelijk tijd voor MLB The Show! Of is ie er nog niet?
Ah even remote downloadenquote:
Ik zak tenminste niet door de grond en kan niet meer verder spelen. Zo te zien zaten mijn vingers in de knoop bij het woord 'ongeveer'quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:46 schreef MMaRsu het volgende:
De eerste spelfout alweer tegengekomen binnen de 1e paar zinnen
Games in originele taal of dubbed?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 01:37 schreef FunJitsu het volgende:
[..]
De hamvraag is vooral waarom je het vraagt in plaats van probeertquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:30 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens Sony heb je voor Remote Play op de labtop/pc minimaal een Intel Core i5-560M-processor 2,67GHz (dat is zo te zien een oude processor).
Mijn laptop heeft een Intel Core i3-3110M processor, die weliswaar uit de 3serie is ipv de 5 serie, maar wel 2 jaar jonger is.
Hieronder worden beide processoren vergeleken, waarbij de i3 bijna overal (behalve op kloksnelheid) net wat beter scoort:
https://www.cpubenchmark.(...)ore-i5-560M/763vs780
Hamvraag: kan mijn processor dit aan?
En wanneer komt de Remote Play app naar de Google Play Store?
De nachtjes met feike waren onvergetelijk hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:52 schreef Pheno het volgende:
Lol, ik lees wat andere NL-reviewers over Breakpoint. Die zitten vuistdik in de aars van Ubisoft of zo. Man man man, die zijn overduidelijk bang dat ze hun volgende pers-reisje niet krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |