SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Luie TS weer. Jammer.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
dus? Moet ik nu gaan huilen omdat ik die matige hardware niet meer in huis wil halen?
Wat een engerd zegquote:
Uhuh dat zal welquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:04 schreef Ixnay het volgende:
Ik schiet gewoon in de lach als ik die beelden zie van Death Stranding.
Deze cutscenes zijn echt het allerbeste dat ze van de game kunnen laten zien.
Daarom.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:32 schreef KennyPowers het volgende:
Er zal toch wel meer zijn dan alleen die grasvlakte
Die optie houd ik ook open.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:30 schreef StateOfMind het volgende:
Ik acht het nog steeds mogelijk dat Kojima iedereen keihard trollt door alleen maar prut vrij te geven.
Inderdaad. Die grasvlakte is in werkelijkheid maar een klein deel van de game. De rest is een vol gevuld universum vol sfeer en overal is shit te doen. GTA5 is er een dooie boel bij vergeleken met dit.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:32 schreef KennyPowers het volgende:
Er zal toch wel meer zijn dan alleen die grasvlakte
Dus als je PSN-account en PSNow-abo hebt kun je PS4 games spelen op PC?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:55 schreef MMaRsu het volgende:
ik speel nu dad of wsrjammer dst je alleen in 720p kan
en screen tear
Zet je auto correct eens aanquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:55 schreef MMaRsu het volgende:
ik speel nu dad of wsrjammer dst je alleen in 720p kan
en screen tear
correct! Geen ps4 meer nodig snaptequote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dus als je PSN-account en PSNow-abo hebt kun je PS4 games spelen op PC?
Vind het maar raar
Offtopic maar ik heb tegenwoordig een streaming gaming PCquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:49 schreef MMaRsu het volgende:
Dat ps now is best tof maar kan ik niet gewoon een virtuele ps4 huren?
JAAAAAAAA IKtwitter:HIDEO_KOJIMA_EN twitterde op woensdag 02-10-2019 om 17:19:20What I’m editing now is the launch trailer. It’ll be the last one until the release. Normally such launch trailer is handled by outsourcing CGI studio using the movie director to make it gorgeous with full CGI or live action. I do by myself as the trailer is a part of the title😅 reageer retweet
Nee man, gewoon blind kopen dag 1.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:46 schreef DKUp het volgende:
Laat eerst maar eens interessante gameplay zien![]()
Meh ik wacht wel tot een niet Kojima-fan positief is.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:33 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nee man, gewoon blind kopen dag 1.
elke seconde dat dat kind al jankt is te langquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 06:29 schreef DKUp het volgende:
We weten volgens mij niet eens hoe lang die game gaat duren.
beste wandelsimulator ooitquote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:33 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nee man, gewoon blind kopen dag 1.
Wat is eigenlijk Japans voor "de paden open, de lanen in"?quote:
https://translate.google.(...)op%20de%20lanen%20inquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:13 schreef Sabata het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk Japans voor "de paden open, de lanen in"?
Wat heb ik zojuist gezien?quote:
gewoon een jaar wachten op een forse pricedrop.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah joh, launchday halen, in een week of 2 platten en dan snel doorverkopen bij een CEX ofzo.
Neh, dat doe ik wel bij games die veel DLC hebben en een Complete Edition/GOTY variant krijgen. (Borderlands 3, AC Odyssey, Tomb Raider etc.)quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
gewoon een jaar wachten op een forse pricedrop.
Vast en zeker maar ik heb al TLOU2 en Cyberpunk PS5 editions met de release dus Death Stranding speel ik wel op de PS4 Pro.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 11:19 schreef DKUp het volgende:
Volgend jaar Death Stranding Ultimate Edition op de PS5.
Balen dat ie zijn koffertje kwijt is.quote:
Moet ie maar niet met Ryanair vliegenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 11:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Balen dat ie zijn koffertje kwijt is.
Ja, die twee games kijk ik ook het meest naar uit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 11:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vast en zeker maar ik heb al TLOU2 en Cyberpunk PS5 editions met de release dus Death Stranding speel ik wel op de PS4 Pro.
Overigens. nog maar 21 dagen:
[ afbeelding ]
twitter:Detroit_Game twitterde op donderdag 03-10-2019 om 18:01:46We are delighted to announce that Detroit: Become Human has now sold in excess of 3 million units on PS4 worldwide! https://t.co/2qcdB2CaU3 reageer retweet
Ja dit wordt echt een fucking mastergamequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 11:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vast en zeker maar ik heb al TLOU2 en Cyberpunk PS5 editions met de release dus Death Stranding speel ik wel op de PS4 Pro.
Overigens. nog maar 21 dagen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |