Ik heb het eerste en tweede boek zelfs gelezen voor m'n Engelse literatuur lijstquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jurassic Park discussie
Boek is fantastisch, gaat veel meer in op de chaos theorie dan in de film terugkomt. Vind dat zelf een ontzettend boeiende theorie. De film is overigens wel gewoon één van mijn favoriete films.
Qua games is Lego Jurassic World erg leuk. Aanrader als je de films kan waarderen.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:12 schreef Drankster het volgende:
Snap er niks van, open net Destiny 2, heb ik al een Warlock? Heb het spel nooit gespeed, ok, wel Bungie Reward gekregen door m'n ziel (email) te verkopen aan Bungie dus dat is mooi meegenomen I guess.
Mochten mensen het gaan spelen en zoeken ze mensen: Drankster033. Ga het wel een kans geven, zie dat veel mensen het spelen.
veel plezierquote:
Ik heb geen idee man, het voelt als wakker worden op de dinsdagochtend na een weekend Lowlands. Ik ga iig een nieuwe playtrough beginnen ergens dit weekend (zal wel een warlock worden lol).quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]Dit idd.
Laad die game en een andere character. Zie een wereld die ik niet ken, alles zonder guide of wat dan ook. Gewoon geen idee wat ik moet doen. Ok doei dan kijk ik later ooit wel een keer
Iemand krijgt een uitnodiging om een game van WB Montréal te testen. Ze zijn met twee games bezig dus dit kan ook iets anders zijn dan ze teasen.quote:
Dus je heb geen console meer?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:59 schreef MMaRsu het volgende:
Fack man gister xbox one verkocht voor 120 met rdr2 maar ga ik nu die sega megadrive mini halen of niet -_-
Heb t echt niet nodig
Ik heb nog een aantal consoles staan?quote:
Nee, wij zitten niet thuis.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb nog een aantal consoles staan?
Zitten jullie echt maar met 1 console thuis dan
Huidige consoles?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb nog een aantal consoles staan?
Zitten jullie echt maar met 1 console thuis dan
dus? Moet ik nu gaan huilen omdat ik die matige hardware niet meer in huis wil halen?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Huidige consoles?
Geen PS4 en geen X1
Dit is rechtlullen wat krom is hequote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
dus? Moet ik nu gaan huilen omdat ik die matige hardware niet meer in huis wil halen?
Gastquote:Op donderdag 3 oktober 2019 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is rechtlullen wat krom is he
Je had er ook geen toen t nog wel up to date was, dus doe nu niet aan de vooravond van de PS5 alsof DAT de reden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |