quote:Today, GamingMonk spotted a Warner Bros. Montreal employee showing off a shirt with the Court of Owls logo. According to DC Comics, the Court of Owls is an organized crime group and secret society in Batman and other graphic novels. They've existed since Colonial-era Gotham City and their objective is to controls all aspects of people's lives. What's worse is that the Court of Owls kidnaps children from the circus, and trains them into assassins known as "Talons." If you cross the Court of Owls by trying to undermine their power, the Talons come after you.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:46 schreef DKUp het volgende:
Als die bloedhonden van Rockstar ook even GTA VI aankondigen alvast bedankt.
Fuck Rockstar. Gore bloedhonden.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:46 schreef DKUp het volgende:
Als die bloedhonden van Rockstar ook even GTA VI aankondigen alvast bedankt.
Pijnlijk.quote:
Doe maar The Court of Owls en The League of Assassins/Shadows als de twee grote vijanden en de rest meer op de achtergrond. Geen Joker en Bane in ieder geval.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Court of Owls is een interessante richting om een game op te baseren. Ik kende ze eigenlijk niet voor de serie Gotham overigens. Maar mijn Batman-kennis komt van de tv-serie uit de jaren 60 vooral Asylum heeft me wat dat betreft versteld doen staan hoe groot de franchise is.
Zou dus tof zijn om een keer een Batman te hebben die afstapt van de standaard Joker, Penguin en Riddler als vijanden. Een lekkere Catwoman is wel welkom uiteraard.
League of Assassin's is een beetje een lachertje geworden dankzij Arrow de tv seriequote:Op zondag 6 oktober 2019 12:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Doe maar The Court of Owls en The League of Assassins/Shadows als de twee grote vijanden en de rest meer op de achtergrond. Geen Joker en Bane in ieder geval.
The Sacred Order of Saint Dumas (Azrael ) kan ook interessant zijn.
Die shit kijk ik al jaren niet meer. GTST met superhelden.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
League of Assassin's is een beetje een lachertje geworden dankzij Arrow de tv serie
Arrow is gestopt nu, dus ik kijk dat laatste seizoen nog wel uit als het op Netflix komt. Legends of Tomorrow is bovendien best geinig. Die hele Arrow-verse is gewoon simpel vermaak dat je kunt kijken tijdens het eten of stofzuigen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die shit kijk ik al jaren niet meer. GTST met superhelden.
In het begin prima maar al die series blijven maar uitkomen en je moet ze allemaal eigenlijk kijken om te weten hoe het afloopt met die cross-oversquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Arrow is gestopt nu, dus ik kijk dat laatste seizoen nog wel uit als het op Netflix komt. Legends of Tomorrow is bovendien best geinig. Die hele Arrow-verse is gewoon simpel vermaak dat je kunt kijken tijdens het eten of stofzuigen.
Het maken van een open wereld is niet zoals het was op de ps3/360 en daarvoorquote:
The Iron Fist was gelukkig fantastischquote:
Henk, al kijkt men GTST, who cares?quote:
GTST kijkenquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Henk, al kijkt men GTST, who cares?
Gtst kijkenquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Henk, al kijkt men GTST, who cares?
Hm is Oni ook van Rockstar joh, was wel leip spel.quote:
Bully 2 is gecancelledquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hm is Oni ook van Rockstar joh, was wel leip spel.
Tijd voor Bully 2
quote:Planned sequel ‘was playable, but never got off the ground’, sources claim
Rockstar New England spent more than a year working on a sequel to 2006 fan favourite Bully in the early 2010s, going as far as to create a playable build with basic open-world gameplay, VGC understands.
Rockstar co-founder Dan Houser and a handful of his most trusted developers wrote a script for Bully as early as 2008, which contained the first few scenes and an outline of the rest of the story, according to sources with knowledge of development.
The story starred Jimmy, hero of the first game, and featured many returning characters. It began at Jimmy’s step-dad’s house in the summer at the end of a school year, the source said, which corroborates anonymous claims reported by Bully YouTuber SWEGTA.
A second well-placed source told VGC the team never decided where the full story would take Jimmy, and that depicting some of his time back in education, perhaps at school or college, was one option being discussed.
A few years later, sometime between Red Dead Redemption’s release in May 2010 and the end of 2013, a team at Rockstar New England spent between a year and 18 months building out the concept, the second source said.
This was primarily led by the art team, including Drew Medina, who at the time was principal artist at Rockstar New England, and Steven Olds, who was Rockstar New York’s visualisation director during the development of the original Bully. Both were contacted for this piece, but neither responded.
The second source said the work culminated in a playable version of Bully 2 described as a “very small slice” of the game, complete with simplistic open-world gameplay. It was built using the Rockstar Advanced Game Engine (RAGE), the same engine used for Grand Theft Auto 4 and 5, Max Payne 3, and both Red Dead Redemption games.
Despite that progress, Bully 2 never built momentum and “fizzled out”, the source said. The team were moved onto other projects.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |