Gewoon doen. Dan retweet ik de review achteraf naar al mijn volgers.quote:Op maandag 7 oktober 2019 07:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is vooral onaf. Ik heb ook zin om een onaffe review te schrijven. Gewoon, omdat het kan. Spelfouten erin laten staan, etc. En dan op het eind melden dat er nog gepatched gaat worden.
Je kunt je ouders ook gewoon een linkje naar dit topic sturenquote:Op maandag 7 oktober 2019 08:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon doen. Dan retweet ik de review achteraf naar al mijn volgers.
Heb 'm afgelopen weekend ook ff gehaald, het is idd niet erg moeilijk maar wel tof om te spelen. Ben alleen niet zo gecharmeerd van dat blood codes systeem... Heb nu wel een lekker tank/atlas-buildje, net m'n Zweihander op +7quote:Op maandag 7 oktober 2019 07:46 schreef Pheno het volgende:
Code Vein daarentegen heeft een delay gehad om aan de kwaliteit te werken en dat is te zien. Geen idiote bugs, het speelt goed, en er zit geen microtransactie in
Laat me raden, Invading Executioner? Zo'n chick met een zeis aan het eind van dat Blighttown-achtige level. Ik had 't zelfde namelijk, die boss voelde veel moeilijker aan dan anderen. Later bleek dat dat niet de 'hoofdroute' was. Ben nu net dat wannabe Anor Londo-doolhof uit.quote:Het is niet zo lastig als een Sekiro of Nioh, maar wel vermakelijk. 1 boss wel moeite mee gehad, maar ik had blijkbaar een compleet stuk level of 2 gemistDus ik stond twee bazen verder dan ik moest zijn
Dus lineair: ach, zeker wel, maar er zijn shortcuts
Is cultoer!quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:58 schreef 2dope het volgende:
Oh en al die 14-jarige Japanse meisjes met cup triple D is ook wel een beetje sad
Io best waifu!quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:58 schreef 2dope het volgende:
Oh en al die 14-jarige Japanse meisjes met cup triple D is ook wel een beetje sad
Nou ja, de review komt wanneer de game ook af isquote:Op maandag 7 oktober 2019 10:16 schreef MMaRsu het volgende:
Hey jongens de echte review komt later
( zo doet ign dat wel btw )
grr werkquote:Op maandag 7 oktober 2019 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, de review komt wanneer de game ook af is
Maar zelf ben ik er vanavond mee bezig. Eerst werk werk werk.
Ik heb nu steeds Mia Karstein bij me, zij heeft wel fijne ranged attacks.quote:
Als je nioh al moeilijk noemt dan is dat hele genre misschien gewoon niet voor jouquote:Op maandag 7 oktober 2019 07:46 schreef Pheno het volgende:
Code Vein daarentegen heeft een delay gehad om aan de kwaliteit te werken en dat is te zien. Geen idiote bugs, het speelt goed, en er zit geen microtransactie in
Het is niet zo lastig als een Sekiro of Nioh, maar wel vermakelijk. 1 boss wel moeite mee gehad, maar ik had blijkbaar een compleet stuk level of 2 gemistDus ik stond twee bazen verder dan ik moest zijn
Dus lineair: ach, zeker wel, maar er zijn shortcuts
Lolwat. Ik vond Nioh moeilijker dan een Bloodborne of Dark Souls III. Je hebt in Nioh alleen wat meer opties om te exploiten met al die talismans etc.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je nioh al moeilijk noemt dan is dat hele genre misschien gewoon niet voor jou
Nioh is een eitje vergeleken met soulsgames vind ik juistquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Lolwat. Ik vond Nioh moeilijker dan een Bloodborne of Dark Souls III. Je hebt in Nioh alleen wat meer opties om te exploiten met al die talismans etc.
Doe eens een screenshot van je Destroyer of Demons-trophy danquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nioh is een eitje vergeleken met soulsgames vind ik juistveel meer bewegingsvrijheid, makkelijker qua enemies en hun patronen, alles
Sekiro vond ik wel een draak van een spel
Oh jee, nu moet ie even snel gamenquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Doe eens een screenshot van je Destroyer of Demons-trophy dan
Dat zijn ze vooral. Ik probeer ook solo, gewoon, omdat het kan.=quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb nu steeds Mia Karstein bij me, zij heeft wel fijne ranged attacks.
Merk verder niet veel verschil qua followers, het zijn vooral goeie decoys tijdens boss battles
Zolang dat gebeurd, gaat het door.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:45 schreef MMaRsu het volgende:
Snap ook niet dat mensen games blijven kopen die niet af zijn.
Aan mij ligt het niet. Heb de closed Alpha en Beta gespeeld en de game compleet afgekraakt in mijn feedback naar ubi.quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:27 schreef MMaRsu het volgende:
Voor zover ik heb gelezen is het ook gewoon een matig spel
Dat sowieso maar jan modaal is echt niet op de hoogte dat dit spel zoveel slechter is dan Wildlands.quote:
quote:The critical reviews were spot on...my God this game is atrocious in every metric and spectrum one can fathom. I was hoping that the reviews for the most part were hyperbolic but man oh man how wrong I was. There is no heart or soul here, I have no idea what this game wants to be and its just a wholly maddening experience. I powered through and finished the main story last night and I intend on selling this hot mess post haste. I can only hope Ubisoft learns a hard lesson here cause if they churn this crap out for their next title in the series....wooooo boy they will be sending it out to die a painful brutal death knell. I just want to forget what I experienced in the past 35 plus hours which won't be too hard considering how forgetful every iota tries to impress you with.
Moet zeggen dat de 2e niet realistisch overkomt maar meer als urgh reviewers weten niet waar ze het over hebben en haatte wildlands ook alquote:This game is a big improvement in almost all aspects compared to WL. Thing is, people who didn't like Wildlands are probably not going to like this one. These people are back again reviewing Breakpoint. This game is for the people who enjoyed Wildlands. And they did an amazing job imo.
Ik haat Wildlands niet,150 uur in zitten. In het begin ook zo rocky als het maar zijn kon, maar deze game is gewoon niet af. Ik heb de review net geschreven, want fuck werk werk werk. Het is gewoon slechter dan WL, zelfs op die release. Vanavond even wel verdere review polijsten, je weet wel, wat Ubi ook had moeten doenquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
Moet zeggen dat de 2e niet realistisch overkomt maar meer als urgh reviewers weten niet waar ze het over hebben en haatte wildlands ook al
heb de platinum wel, dlc niet echt gespeeld. kon er niet inkomenquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Doe eens een screenshot van je Destroyer of Demons-trophy dan
quote:
bahquote:Op maandag 7 oktober 2019 09:58 schreef 2dope het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
In de Beta leek dat ook wel iets heel slechts wat niet goed werkte.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:43 schreef Oscar. het volgende:
Ik had mij op Gamescom met Breakpoint eigelijk best goed vermaakt. Maargoed, dat was wel met Ghost War en niet met de Single Player
En, ik het verbaasde mij dat de game bij elk potje opnieuw ingeladen moest worden. Nu snap ik wel waarom
10/10 film?quote:
hmm cant wait om die te gaan checkenquote:
Een "heerlijke" ongemakkelijke film waar je op een gegeven moment echt geen idee meer hebt hoe het zal aflopen. Psychologische thriller nauwelijks tot geen actie.quote:
klinkt perfect voor een thrillerquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een "heerlijke" ongemakkelijke film waar je op een gegeven moment echt geen idee meer hebt hoe het zal aflopen. Psychologische thriller nauwelijks tot geen actie.
Maar Gordon is de zaal uitgelopen! DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een "heerlijke" ongemakkelijke film waar je op een gegeven moment echt geen idee meer hebt hoe het zal aflopen. Psychologische thriller nauwelijks tot geen actie.
prrima dusquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar wel vd maker van the hangoverquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alles behalve vrolijk![]()
Zeker niet voor iedereen een goede film.
Ghost Recon is van de makers van Sands of Time.quote:
Nicequote:Op maandag 7 oktober 2019 20:43 schreef Jimbo het volgende:
De BL3 plat komt ook steeds dichterbij![]()
Die slaughter dingen thorip
ah toch flink onderweg alquote:Op maandag 7 oktober 2019 20:55 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nice
Story en post-game 100%
300/540 (random) collectables![]()
55/200 unieke digimon getrained
Kan het gelukkig grinden terwijl ik andere dingen doe/kijk.quote:
lijkt ubi welquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:05 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kan het gelukkig grinden terwijl ik andere dingen doe/kijk.
Maar het slaat nergens op. 540 nutteloze collectables in je game stoppen
klein stadje, veel drift heuvels dusquote:
puntige kniën ook.quote:
Die Metascore valt me nog het meeste op. Recensenten geven zulke grote reeksen nooit onvoldoendes.quote:
Er komen nog wel een aantal als het goed is.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die Metascore valt me nog het meeste op. Recensenten geven zulke grote reeksen nooit onvoldoendes.
4/10quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die Metascore valt me nog het meeste op. Recensenten geven zulke grote reeksen nooit onvoldoendes.
Ik vind alle MGS games 10/10.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:28 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een klets, Snake Eater is zonder twijfel de beste MGS game, zeker als je MGS1 fantastisch vond. MGS2 nooit gespeeld ( staat nog op mn lijstje though )
Onder dat leer zitten een paar goeie kwarktassen verstoptquote:
Het plaatje is geen kritiek per se maar wel een patroon.quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:56 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Benoem ook even de kwaliteit.
En welke andere ontwikkelaar zo'n hoge standaard heeft.
Iedere iteratie was een evolutie.quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:48 schreef [url=https://forumMetal .fok.nl/user/profile/44745]Ixnay[/url] het volgende:
[..]
Ik vind alle MGS games 10/10.
Misschien vond ik 4 iets minder dan de rest.
Maar nu de vraag wat je oude acc wasquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 00:26 schreef FunJitsu het volgende:
Een nieuw accountje aangemaakt... laptop van het werk enzo...
PS4 remote play werkt best goed.
Ik maak gebruik van een open wifi van het hotel die net geen 10M/b is; desondanks werkt de app redelijk (geadviseerd wordt 12M/b).
Vorige week zat ik in een hotel die ietsiepietsie mindere bandbreedte had waardoor de app weigerde om te werken.
Bij thuiskomst zag ik dat de PS4 aanstond, dus was er wel een connectie gemaakt maar bij het checken van de environment bleek het net te min te zijn voor de app.
Het is dan ook een genot om ver van huis, met een DS4 aangesloten op de laptop, gewoon BL3 te kunnen spelen.
Het is een beetje alsof je thuis bent
Ik ben een oudGediende en als je mij ook maar enigszins kent is het niet zo moeilijk om te achterhalen.quote:
Games kopen:quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 01:37 schreef FunJitsu het volgende:
[..]
Ik ben een oudGediende en als je mij ook maar enigszins kent is het niet zo moeilijk om te achterhalen.
Bang voor Ubisoft. Voordat de uitgever besluit geen campaignes meer bij ze weg te zetten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Goodie weekend: win een pet van een game die tien jaar oud isquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 07:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bang voor Ubisoft. Voordat de uitgever besluit geen campaignes meer bij ze weg te zetten.
Kopenquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 04:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Games kopen:
Day one of wachten op de GOTY budget release?
Nou ben ik ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 01:37 schreef FunJitsu het volgende:
[..]
Ik ben een oudGediende en als je mij ook maar enigszins kent is het niet zo moeilijk om te achterhalen.
Ik denk dat het meer om het geld gaat bij een IGN en Gamespotquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 07:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goodie weekend: win een pet van een game die tien jaar oud is
Yi-Long duhquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 01:37 schreef FunJitsu het volgende:
[..]
Moet alles seksueel zijn dan?quote:
Ja, ik snap dat als je zelf al behoorlijk labiel bent, een film over een langzaam tot waanzin gedreven man niet echt iets voor je isquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Maar Gordon is de zaal uitgelopen! DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Ik had het meer over haar houding en gedrag.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet alles seksueel zijn dan?
Vond t wel eens leuk niet de hele tijd naar bungelende tetten te hoeven kijken
Dan staat mijn eerste regel nog steeds overeind.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik had het meer over haar houding en gedrag.
Er hoeft niet geneukt te worden, maar er was echt bij haar niks te vinden van een beetje aantrekkingskracht naar een ander toe.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan staat mijn eerste regel nog steeds overeind.
Daar had ze toch totaal geen tijd voor? Er moest een wereld gered worden!
Ik vind dat juist af en toe zo vreemd dat een spel dan een berg tijd uittrekt voor romances. Bitch please, ik zit tot m'n enkels in bloed en olie. Rot op met je avances!Eerst vechten, dan neuken!
Zo heb ik dat bij heel veel sitesquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:52 schreef Pheno het volgende:
Lol, ik lees wat andere NL-reviewers over Breakpoint. Die zitten vuistdik in de aars van Ubisoft of zo. Man man man, die zijn overduidelijk bang dat ze hun volgende pers-reisje niet krijgen
Moment, sta in een standup naar mijn mobiel te starenquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zo heb ik dat bij heel veel sites
Maar heb je links?
Beetje bij die donkere jongen toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er hoeft niet geneukt te worden, maar er was echt bij haar niks te vinden van een beetje aantrekkingskracht naar een ander toe.
Volgens mij had ze daar nog de meeste chemie mee inderdaad. Voor de rest waren het ook oudere heren en een of twee dames die volgens mij ook wat ouder waren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje bij die donkere jongen toch?
Tussen de regels door.
Dit soort reviews:quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zo heb ik dat bij heel veel sites
Maar heb je links?
Ja zoiets gok ik ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens mij had ze daar nog de meeste chemie mee inderdaad. Voor de rest waren het ook oudere heren en een of twee dames die volgens mij ook wat ouder waren.
Was ze geen 17 of 18 ook?
Ach, gamers die te kort komen hadden graag wat willen zien, of zoquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets gok ik ja.
Ik vond t dus wel een keer leuk dat het typich een meisje was die daar eens NIET mee bezig was, en gewoon alleen de held aan t uithangen was. Geen stoere vent nodig en zo. Geen damsel in distress, geen love interest. Hopsa, knallen.
Ubisoft on suicide watchquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:20 schreef DKUp het volgende:
Pheno, onze hoop in bange dagen![]()
Heerlijk cijfer voor die onafgemaakte shit.
Ach, het is meer dat Ubisoft nooit reclames bij ons inzetquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:20 schreef DKUp het volgende:
Pheno, onze hoop in bange dagen![]()
Heerlijk cijfer voor die onafgemaakte shit.
Jawel vorige week dinsdag alquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:27 schreef Pheno het volgende:
Eindelijk tijd voor MLB The Show! Of is ie er nog niet?
Ah even remote downloadenquote:
Ik zak tenminste niet door de grond en kan niet meer verder spelen. Zo te zien zaten mijn vingers in de knoop bij het woord 'ongeveer'quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:46 schreef MMaRsu het volgende:
De eerste spelfout alweer tegengekomen binnen de 1e paar zinnen
Games in originele taal of dubbed?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 01:37 schreef FunJitsu het volgende:
[..]
De hamvraag is vooral waarom je het vraagt in plaats van probeertquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:30 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens Sony heb je voor Remote Play op de labtop/pc minimaal een Intel Core i5-560M-processor 2,67GHz (dat is zo te zien een oude processor).
Mijn laptop heeft een Intel Core i3-3110M processor, die weliswaar uit de 3serie is ipv de 5 serie, maar wel 2 jaar jonger is.
Hieronder worden beide processoren vergeleken, waarbij de i3 bijna overal (behalve op kloksnelheid) net wat beter scoort:
https://www.cpubenchmark.(...)ore-i5-560M/763vs780
Hamvraag: kan mijn processor dit aan?
En wanneer komt de Remote Play app naar de Google Play Store?
De nachtjes met feike waren onvergetelijk hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:52 schreef Pheno het volgende:
Lol, ik lees wat andere NL-reviewers over Breakpoint. Die zitten vuistdik in de aars van Ubisoft of zo. Man man man, die zijn overduidelijk bang dat ze hun volgende pers-reisje niet krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |