klein stadje, veel drift heuvels dusquote:
puntige kniën ook.quote:
Die Metascore valt me nog het meeste op. Recensenten geven zulke grote reeksen nooit onvoldoendes.quote:
Er komen nog wel een aantal als het goed is.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die Metascore valt me nog het meeste op. Recensenten geven zulke grote reeksen nooit onvoldoendes.
4/10quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die Metascore valt me nog het meeste op. Recensenten geven zulke grote reeksen nooit onvoldoendes.
Ik vind alle MGS games 10/10.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:28 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een klets, Snake Eater is zonder twijfel de beste MGS game, zeker als je MGS1 fantastisch vond. MGS2 nooit gespeeld ( staat nog op mn lijstje though )
Onder dat leer zitten een paar goeie kwarktassen verstoptquote:
Het plaatje is geen kritiek per se maar wel een patroon.quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:56 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Benoem ook even de kwaliteit.
En welke andere ontwikkelaar zo'n hoge standaard heeft.
Iedere iteratie was een evolutie.quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:48 schreef [url=https://forumMetal .fok.nl/user/profile/44745]Ixnay[/url] het volgende:
[..]
Ik vind alle MGS games 10/10.
Misschien vond ik 4 iets minder dan de rest.
Maar nu de vraag wat je oude acc wasquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 00:26 schreef FunJitsu het volgende:
Een nieuw accountje aangemaakt... laptop van het werk enzo...
PS4 remote play werkt best goed.
Ik maak gebruik van een open wifi van het hotel die net geen 10M/b is; desondanks werkt de app redelijk (geadviseerd wordt 12M/b).
Vorige week zat ik in een hotel die ietsiepietsie mindere bandbreedte had waardoor de app weigerde om te werken.
Bij thuiskomst zag ik dat de PS4 aanstond, dus was er wel een connectie gemaakt maar bij het checken van de environment bleek het net te min te zijn voor de app.
Het is dan ook een genot om ver van huis, met een DS4 aangesloten op de laptop, gewoon BL3 te kunnen spelen.
Het is een beetje alsof je thuis bent
Ik ben een oudGediende en als je mij ook maar enigszins kent is het niet zo moeilijk om te achterhalen.quote:
Games kopen:quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 01:37 schreef FunJitsu het volgende:
[..]
Ik ben een oudGediende en als je mij ook maar enigszins kent is het niet zo moeilijk om te achterhalen.
Bang voor Ubisoft. Voordat de uitgever besluit geen campaignes meer bij ze weg te zetten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Goodie weekend: win een pet van een game die tien jaar oud isquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 07:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bang voor Ubisoft. Voordat de uitgever besluit geen campaignes meer bij ze weg te zetten.
Kopenquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 04:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Games kopen:
Day one of wachten op de GOTY budget release?
Nou ben ik ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 01:37 schreef FunJitsu het volgende:
[..]
Ik ben een oudGediende en als je mij ook maar enigszins kent is het niet zo moeilijk om te achterhalen.
Ik denk dat het meer om het geld gaat bij een IGN en Gamespotquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 07:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goodie weekend: win een pet van een game die tien jaar oud is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |