Ik haat Wildlands niet,150 uur in zitten. In het begin ook zo rocky als het maar zijn kon, maar deze game is gewoon niet af. Ik heb de review net geschreven, want fuck werk werk werk. Het is gewoon slechter dan WL, zelfs op die release. Vanavond even wel verdere review polijsten, je weet wel, wat Ubi ook had moeten doenquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
Moet zeggen dat de 2e niet realistisch overkomt maar meer als urgh reviewers weten niet waar ze het over hebben en haatte wildlands ook al
heb de platinum wel, dlc niet echt gespeeld. kon er niet inkomenquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Doe eens een screenshot van je Destroyer of Demons-trophy dan
quote:
bahquote:Op maandag 7 oktober 2019 09:58 schreef 2dope het volgende:
Oh en al die 14-jarige Japanse meisjes met cup triple D is ook wel een beetje sad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
In de Beta leek dat ook wel iets heel slechts wat niet goed werkte.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:43 schreef Oscar. het volgende:
Ik had mij op Gamescom met Breakpoint eigelijk best goed vermaakt. Maargoed, dat was wel met Ghost War en niet met de Single Player
En, ik het verbaasde mij dat de game bij elk potje opnieuw ingeladen moest worden. Nu snap ik wel waarom
10/10 film?quote:
hmm cant wait om die te gaan checkenquote:
Een "heerlijke" ongemakkelijke film waar je op een gegeven moment echt geen idee meer hebt hoe het zal aflopen. Psychologische thriller nauwelijks tot geen actie.quote:
klinkt perfect voor een thrillerquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een "heerlijke" ongemakkelijke film waar je op een gegeven moment echt geen idee meer hebt hoe het zal aflopen. Psychologische thriller nauwelijks tot geen actie.
Maar Gordon is de zaal uitgelopen! DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een "heerlijke" ongemakkelijke film waar je op een gegeven moment echt geen idee meer hebt hoe het zal aflopen. Psychologische thriller nauwelijks tot geen actie.
prrima dusquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar wel vd maker van the hangoverquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alles behalve vrolijk![]()
Zeker niet voor iedereen een goede film.
Ghost Recon is van de makers van Sands of Time.quote:
Nicequote:Op maandag 7 oktober 2019 20:43 schreef Jimbo het volgende:
De BL3 plat komt ook steeds dichterbij![]()
Die slaughter dingen thorip
ah toch flink onderweg alquote:Op maandag 7 oktober 2019 20:55 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nice
Story en post-game 100%
300/540 (random) collectables![]()
55/200 unieke digimon getrained
Kan het gelukkig grinden terwijl ik andere dingen doe/kijk.quote:
lijkt ubi welquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:05 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kan het gelukkig grinden terwijl ik andere dingen doe/kijk.
Maar het slaat nergens op. 540 nutteloze collectables in je game stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |