abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 oktober 2019 @ 15:23:14 #1
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189227746
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

[ afbeelding ]
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

[ afbeelding ]
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 oktober 2019 @ 15:24:02 #2
426493 crew  PippenScottie
pi_189227766
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:20 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat zijn ze eigenlijk niet. Ik zou ook niet weten waarom ze zich toch steeds laten verleiden om de grenzen op te zoeken voor hem. Kijk maar naar Lindsay Graham, dioe is 180 graden gedraaid. Is het geld? bedreigingen?
Lindsey Graham wordt gechanteerd, daar ben ik 99,99% van overtuigd.
Die is 180 graden gedraaid na een middagje golfen met Trump.

De kompromat moet wel heel ernstig zijn.
My friends all drive horses
pi_189227779
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:24 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Graham snapt gewoon prima wie hij te vriend moet houden om iets gedaan te krijgen, die wordt echt niet gechanteerd hoor.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 15:25:46 #4
384435 klappernootopreis
pi_189227781
quote:

[..]

Dat is puur speculatie. We wachten af.
pi_189227800
quote:

[..]

Wat me ook niet onwaarschijnlijk lijkt is dat de GOP, een minderheidspartij, gewoon kosten wat het kost aan de macht wil blijven.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_189227840
quote:

[..]

Dit vermoed ik ook.

Behalve dat ik hoorde ( op cnn) dat er scherpe vragen aan Pompeo werden gesteld n.a.v. Oekraïne, werd er dan ook nog gevraagd naar reden van bezoek Italië.
( en dat toevallig nog wat Russen in de regio waren...)
  woensdag 2 oktober 2019 @ 15:30:36 #7
384435 klappernootopreis
pi_189227854
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat me ook niet onwaarschijnlijk lijkt is dat de GOP, een minderheidspartij, gewoon kosten wat het kost aan de macht wil blijven.
dat gaat ze nu misschien wel opbreken.

Wanneer is het tijd om in de topictitel van president te veranderen? Voor of na Halloween?
  woensdag 2 oktober 2019 @ 15:34:06 #8
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189227902
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:20 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat zijn ze eigenlijk niet. Ik zou ook niet weten waarom ze zich toch steeds laten verleiden om de grenzen op te zoeken voor hem. Kijk maar naar Lindsay Graham, dioe is 180 graden gedraaid. Is het geld? bedreigingen?
Geld, seks, macht en de mogelijkheden die zich voordoen om vanwege dit soort zaken afgeperst te worden als je een beetje gulzig bent en een beetje dom op de koop toe. Zoiets zal het wel zijn want dat is het immers altijd. Ik ken m'n klassieken.

[ Bericht 0% gewijzigd door kladderadatsch op 02-10-2019 15:44:18 ]
  woensdag 2 oktober 2019 @ 15:35:35 #9
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189227920
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:30 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

dat gaat ze nu misschien wel opbreken.

Wanneer is het tijd om in de topictitel van president te veranderen? Voor of na Halloween?
En als je antwoord krijgt zeker weer gauw zeggen dat het "puur speculatie" is?
  Overall beste user 2022 woensdag 2 oktober 2019 @ 15:47:58 #10
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189228089
Gaat Pompeo nou vol voor de. obstructie of niet?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189228373
Nothing to see here...

business twitterde op woensdag 02-10-2019 om 15:01:07 The website of the consulting firm that forged business contacts for Rudy Giuliani in Ukraine and Russia for more than a decade has suddenly vanished https://t.co/7Wpp3hmn0D reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189228446
quote:
6s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:06 schreef Kijkertje het volgende:
Nothing to see here...

business twitterde op woensdag 02-10-2019 om 15:01:07 The website of the consulting firm that forged business contacts for Rudy Giuliani in Ukraine and Russia for more than a decade has suddenly vanished https://t.co/7Wpp3hmn0D reageer retweet
Die site waar ze het over hebben lijkt het gewoon te doen hoor ;)
pi_189228571
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Die site waar ze het over hebben lijkt het gewoon te doen hoor ;)
Dat is die nieuwe?

quote:
On Tuesday, the company’s website reverted to “TGSV – Coming Soon.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189228754
Nog even over de verschuiving in polls: het zijn vooral Democraten die dat veroorzaken:

Impeachment Polls Show a Steady Rise in Support

quote:
Increasing numbers of Democrats and independents support the inquiry into President Trump, while Republicans are lining up behind him.
De Republikeinen zijn vooral blind als het op Trump aankomt:

Poll: Only 4 in 10 Republicans think Trump mentioned Biden on Ukraine call even though he acknowledged doing so
  woensdag 2 oktober 2019 @ 16:45:10 #15
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189228934
quote:
15s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:30 schreef Kijkertje het volgende:
Nog even over de verschuiving in polls: het zijn vooral Democraten die dat veroorzaken:

Impeachment Polls Show a Steady Rise in Support
[..]

De Republikeinen zijn vooral blind als het op Trump aankomt:

Poll: Only 4 in 10 Republicans think Trump mentioned Biden on Ukraine call even though he acknowledged doing so
Not surprising..
Maar wel goed nieuws voor Trump.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator woensdag 2 oktober 2019 @ 16:49:00 #16
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_189228989
De campagne van Bernie Sanders lijkt me voorbij. Hij is opgenomen in het ziekenhuis met hartklachten en heeft twee stents laten plaatsen in een verstopte ader. Voorlopig zijn alle bijeenkomst van z'n campagne afgelast.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_189229000
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:49 schreef Mike het volgende:
De campagne van Bernie Sanders lijkt me voorbij. Hij is opgenomen in het ziekenhuis met hartklachten en heeft twee stents laten plaatsen in een verstopte ader. Voorlopig zijn alle bijeenkomst van z'n campagne afgelast.
:o
  Moderator woensdag 2 oktober 2019 @ 16:49:54 #18
8781 crew  Frutsel
pi_189229002
Sanders cancelled voorlopig alles.. hartproblemen.. ziekenhuisopname?

quote:
Bernie Sanders, 78, canceled events until further notice after being hospitalized

Sen. Bernie Sanders, 78, was hospitalized in Las Vegas, Nevada, ABC News has learned.

"During a campaign event yesterday evening, Sen. Sanders experienced some chest discomfort. Following medical evaluation and testing he was found to have a blockage in one artery and two stents were successfully inserted. Sen. Sanders is conversing and in good spirits. He will be resting up over the next few days," said Sanders’ senior adviser Jeff Weaver on Wednesday in a statement. "We are canceling his events and appearances until further notice, and we will continue to provide appropriate updates.”

ABC News first learned from officials about the Vermont senator being hospitalized after his plans to attend a presidential gun forum changed. He is one of three septuagenarians in the Democratic primary, and the oldest.

Sanders last public campaign event was Monday in New Hampshire, where he held four back-to-back events through the state.

Shortly after announcing his presidential campaign in February, Sanders appeared on the campaign trail with a bandage on his head after being treated at a walk-in clinic for a minor injury while campaigning in South Carolina in mid-March. Sanders cut his head in the shower, according to the Associated Press, and after receiving a half-dozen stitches, the senator was given a "clean bill of health."
BreakingNews twitterde op woensdag 02-10-2019 om 16:46:23 Campaign: Sen. Sanders' presidential campaign events canceled until further notice "after he was found to have a blockage in one artery and two stents were successfully inserted;" operation came after he felt "some chest discomfort" at an event yesterday. reageer retweet
pi_189229085
Bernie out. Sneu werk voor die man. Maar voor de democratische partij goed
zie email 27 oktober
pi_189229115
Volgens The Times heeft POTUS ook persoonlijk contact opgenomen met Boris Johnson mbt het onderzoek van Mueller:

Donald Trump impeachment: President called Boris Johnson for help to discredit Mueller inquiry

quote:
President Trump personally contacted Boris Johnson to ask for help as he tried to discredit the Mueller investigation into possible connections between Russia and his 2016 election campaign, The Times understands.

Mr Trump also contacted the leaders of countries including Australia and Ukraine to ask them to help William Barr, his attorney-general, to gather evidence to undermine the investigation into his campaign’s links to Russia.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 16:57:54 #21
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189229120
Goed nieuws voor de Democratische partij.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189229157
Het Witte Huis weigert nog steeds documenten te leveren. Dan maar dagvaarden.

kylegriffin1 twitterde op woensdag 02-10-2019 om 16:55:03 "The White House's flagrant disregard of multiple voluntary requests for documents--combined with stark and urgent warnings from the Inspector General about the gravity of these allegations--have left us with no choice but to issue this subpoena." https://t.co/HUAdpBT7cr reageer retweet
House Threatens to Subpoena White House for Ukraine Records

“I do not take this step lightly,” said Representative Elijah E. Cummings of Maryland, the chairman of the House Oversight Committee.
quote:
The House threatened on Wednesday to subpoena the White House if it did not comply by Friday with requests for a broad range of documents related President Trump’s efforts to pressure Ukraine into investigating Joseph R. Biden Jr. and his son.

Representative Elijah E. Cummings of Maryland, the chairman of the Oversight and Reform Committee, notified his committee of the impending subpoena on Wednesday. He said the White House had thus far ignored Congress’s voluntary requests.

“I do not take this step lightly,” Mr. Cummings wrote. “Over the past several weeks, the committees tried several times to obtain voluntary compliance with our requests for documents, but the White House has refused to engage with — or even respond to — the committees.”

[..]

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 02-10-2019 17:06:31 ]
  woensdag 2 oktober 2019 @ 17:02:33 #23
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_189229185
Vond Sanders ook sympathiek,maar misschien is het beter dat ie weg is.
Op het scherp van de snede.
pi_189229231
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:55 schreef trein2000 het volgende:
Die laatste zie ik niet direct, hoe bedoel je dat?
Robert Moog died for our synths
pi_189229267
Pochen met een breitbart polll :')
pi_189229280
Het is vooral goed voor Warren? Ik neem tenminste aan dat Bernie-stemmers (als ze overstappen) vooral een voorkeur voor haar zullen hebben?
  woensdag 2 oktober 2019 @ 17:10:47 #27
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_189229308
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:57 schreef Fir3fly het volgende:
Dit ja. Nu alleen Elisabeth Warren nog weg en misschien dat er dan een kandidaat overblijft die echt een kans heeft.
pi_189229313
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 17:08 schreef Gehenna het volgende:
Stel je voor dat iemand 5 jaar geleden zou hebben gezegd dat Amerika in 2019 een president zou hebben die dit soort dingen tweet :D
Цой жив
pi_189229325
  Redactie Games woensdag 2 oktober 2019 @ 17:13:18 #30
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_189229337
Bernie Sanders heeft een hartoperatie gehad: https://www.huffpost.com/(...)b6bde4b0019647b1e1b4
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_189229417
quote:
Over een kleine 3 uur is Trump aan de beurt, zie ik rechtsonderin?

c_/
pi_189229466
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 17:17 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:

[..]

Over een kleine 3 uur is Trump aan de beurt, zie ik rechtsonderin?

c_/

2 PM ET = 20.00 uur hier :Y
  Overall beste user 2022 woensdag 2 oktober 2019 @ 17:22:58 #33
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189229503
Manufacturing zakt in. Slechte cijfers.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189229544
quote:
Had je ook het 'return to poll' gezien? Hij heeft zelf gestemd :D :')
pi_189229545
JakeSherman twitterde op woensdag 02-10-2019 om 17:17:44 Schiff makes it plain: if anyone tries to discourage participation with congressional investigations, that will be considered evidence of obstruction reageer retweet
ryanstruyk twitterde op woensdag 02-10-2019 om 17:23:44 SCHIFF: "We are deeply concerned about Secretary Pompeo's effort now to potentially interfere with witnesses whose testimony is needed before our committee." reageer retweet
  woensdag 2 oktober 2019 @ 17:32:34 #36
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_189229625
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:55 schreef trein2000 het volgende:
Bern out. :P
Géén kloon van tvlxd!
pi_189229628
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 17:05 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Die laatste zie ik niet direct, hoe bedoel je dat?
Die man was te oud.
zie email 27 oktober
pi_189229755
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 17:25 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O- Fantastisch dit.
pi_189229825
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 17:10 schreef beantherio het volgende:

[..]

Dit ja. Nu alleen Elisabeth Warren nog weg en misschien dat er dan een kandidaat overblijft die echt een kans heeft.
Ik weet zonet nog niet of Warren een slechte keuze voor de Democraten is. Mensen gaan heel braaf mee met het Pocahontas riedeltje van Trump en denken dat ze daarom kansloos is, maar het is wel een sterke, inhoudelijke kandidaat die kennelijk ook op veel sympathie kan rekenen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_189229829
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 17:25 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Hahaha _O-

Overigens is hij op dit moment ook weer aardig los aan het gaan op Twitter...
  woensdag 2 oktober 2019 @ 17:47:22 #41
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189229842
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:57 schreef Fir3fly het volgende:
Naar wie zou zijn achterban overstappen? Gabbard, die economisch dacht ik veel rechtser is, maar hem vorige keer wel publiekelijk endorsete op de democratische conventie?
pi_189229843
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 17:32 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Die man was te oud.
ja ok, ik doel meer op het wegvallen van hem, hoe dat beter is voor de partij. Hij is toch vrij populair nog steeds?
pi_189229881
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 17:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Naar wie zou zijn achterban overstappen? Gabbard, die economisch dacht ik veel rechtser is, maar hem vorige keer wel publikelijk endorsete op de democratische conventie?
Gabbard lijkt vooral populair bij alt-right types. Zie nou niet direct heel veel mensen van Sanders overstappen naar Gabbard. Qua standpunten komt Warren meer in de buurt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_189229895
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 17:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Hahaha _O-

Squirm, baby, squirm! c_/
pi_189230171
Geen rechtszaken meer beginnen om de stukken te krijgen dus, het niet leveren ervan is obstructie.

ThePlumLineGS twitterde op woensdag 02-10-2019 om 17:28:52 Here @RepAdamSchiff is explicitly confirming a really important point: Anything the White House and the administration do to stonewall at this point will be considered for an article of impeachment for obstruction of Congress.This is the box Trump is in. reageer retweet
ThePlumLineGS twitterde op woensdag 02-10-2019 om 17:46:50 @RepAdamSchiff This point from @RepAdamSchiff is important to keep an eye on. Following the Nixon precedent, there is a way to bring in numerous things under an article of impeachment for obstruction of Congress, including his lawless public statements as well:https://t.co/167dryZ2Rf https://t.co/Ez4PQcM463 reageer retweet

En als Pompeo niet meewerkt kan dat tot zijn eigen impeachment leiden

rgoodlaw twitterde op woensdag 02-10-2019 om 17:56:11 What Greg says.?Plus those with future political ambitions (read: Mike Pompeo), may want to consider their own fate if they go down that path.A senior official directly participating in course of conduct involving systematic obstruction could lead to their own impeachment. https://t.co/E20DYP5tdb reageer retweet
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:12:42 #46
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189230191
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 17:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Naar wie zou zijn achterban overstappen? Gabbard, die economisch dacht ik veel rechtser is, maar hem vorige keer wel publiekelijk endorsete op de democratische conventie?
Warren waarschijnlijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189230214
quote:

[..]

Die man was te oud.
Bij de vorige verkiezingen gaf ik 'm nog wel het voordeel van de twijfel maar het had toen wel moeten gebeuren. En dat gebeurde helaas niet.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:17:04 #48
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189230262
quote:

[..]

Die man was te oud.
Dat zijn alle Democratische frontrunners
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:18:08 #49
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189230274
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:49 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

:o
Want dit is grappig oid?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:19:22 #50
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189230299
quote:
Zijn hardcore supporters is alles wat hij nog heeft. Die moet hij pleasen en direct aanspreken.
  Redactie Games woensdag 2 oktober 2019 @ 18:25:25 #51
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_189230379
Ben ik de enige die het grappig vindt dat hij zelfs op een Breitbart poll geen 100 procent weet te halen?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:27:25 #52
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189230402
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:25 schreef Puddington het volgende:
Ben ik de enige die het grappig vindt dat hij zelfs op een Breitbart poll geen 100 procent weet te halen?
Dat is ook meer iets voor Hillary in 2016 met 99% winkans.
2019: The Great Awakening
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:28:21 #53
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189230412
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:27 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Hoe gaat het met de awakening?
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:28:36 #54
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189230414
Zie nu toch wel veel bezorgde gezichten bij de news shows. Het is natuurlijk ook niet niks als regering officials gewoon hun reet afvegen met subpoena's en je president een poll retweet van een site waar ze de laatste week in ALL CAPS zitten te schuimbekken over militia's, het inslaan van munitie en het afknallen van Democrats.

Strange days...
pi_189230425
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:28 schreef kladderadatsch het volgende:
Zie nu toch wel veel bezorgde gezichten bij de news shows. Het is natuurlijk ook niet niks als regering officials gewoon hun reet afvegen met subpoena's en je president een poll retweet van een site waar ze de laatste week in ALL CAPS zitten te schuimbekken over militia's, het inslaan van munitie en het afknallen van Democrats.

Strange days...
En dan is Rudy Colludy niet eens een regering official. |:(
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:32:27 #56
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189230463
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:28 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Hoe gaat het met de awakening?
O+
pi_189230464
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:27 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Jaaaa, daar is Hillary weer *O*
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:36:11 #58
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189230520
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Jaaaa, daar is Hillary weer *O*
Ik hoorde dat ze weer een poging gaat doen voor 2020!
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:36:54 #59
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189230529
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:36 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Dat gaat wat moeilijk vanuit de gevangenis...
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:39:10 #60
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:40:16 #61
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189230576
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:36 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dat gaat wat moeilijk vanuit de gevangenis...
Jouw woorden.
pi_189230599
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:39 schreef kladderadatsch het volgende:
Trump nu, suggests Schiff should be looked at for treason.
Dat roept ie toch al een week? ;)
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:42:40 #63
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189230604
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Niet iedereen volgt alles.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:43:38 #64
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189230616
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nu live op TV bedoel ik. Nog veel meer krankzinnigheid trouwens.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:43:54 #65
64792 Mryc
play me one more song
pi_189230621
Donald Trump gaat weer eens full cuckoo op tv 8)7
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:48:44 #66
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_189230669
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 17:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Hahaha _O-

Over een jaar of dertig komt er vast een becommentarieerde uitgave van zijn berichten _O_
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:49:18 #67
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189230677
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:43 schreef Mryc het volgende:
Echt, en ook 100 keer hetzelfde herhalen. Nah, als je dit gedrag normaal vind dan ben je waarschijnlijk zelf ook rijp voor een inrichting, maar goed...
pi_189230687
quote:
Knettergek.. Echt waar. Ik heb hem overigens nog nooit zo gestresst gezien.
pi_189230691
quote:
Altijd heerlijk om hem zonder teleprompter te zien raaskallen. c_/
pi_189230695
quote:
Ik zie het ja, lekker schreeuwen met z'n obese kop. _O-
pi_189230705
Overigens zal je er naast moeten blijven zitten als president van Finland en dan serieus blijven. Allemachtig...
pi_189230712
quote:
Gezamenlijke persconferentie _O- Die Fin zit er voor spek en bonen bij terwijl hij zijn 'best of...' twitter tirade van vandaag nog eens live overdoet
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:52:22 #73
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_189230720
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:25 schreef Puddington het volgende:
Het is een beetje als een verkiezingsuitslag voor Loekasjenko of Kim, op zich wel respectabel!
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:52:31 #74
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189230721
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:49 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Echt, en ook 100 keer hetzelfde herhalen. Nah, als je dit gedrag normaal vind dan ben je waarschijnlijk zelf ook rijp voor een inrichting, maar goed...
Dit dus. Anno 2019 gaat het er meer om dat je een klootzak bent, want elke vorm van compassie is PC. De klootzakken voelden zich onbegrepen en genegeerd uit de samenleving. Het normaliseren van het krankzinnige is werkelijk bespottelijk.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:53:30 #75
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189230734
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:52 schreef pullup het volgende:

[..]

Gezamenlijke persconferentie _O- Die Fin zit er voor spek en bonen bij terwijl hij zijn 'best of...' twitter tirade van vandaag nog eens live overdoet
Wie stellen de vragen? :o Wow, hij is op dreef en er was weinig onduidelijk aan.
pi_189230739
Laat die Fin ook even wat zeggen }:|
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:54:14 #77
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189230747
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:53 schreef pullup het volgende:
Laat die Fin ook even wat zeggen }:|
8)7
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:55:37 #78
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189230774
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:53 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Wie stellen de vragen? :o Wow, hij is op dreef en er was weinig onduidelijk aan.
Het heeft met politiek geen ene reet te maken natuurlijk. Als je hier denkt dat er een sterke leider staat, moet je echt bij jezelf gaan afvragen wat er mis is gegaan in je leven als mens.
pi_189230788
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:54 schreef MangoTree het volgende:

[..]

8)7

Lekker schreeuwen
pi_189230808
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:56 schreef pullup het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lekker schreeuwen
"Check, please."

"I WANT ICE CREAM!!!!!"
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:58:18 #81
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189230809
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Lekker schreeuwen
Zou ik ook doen als ik hem was.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:58:33 #82
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189230815
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:36 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Waar hoorde je dat eigenlijk? Van Bannon? Ik zie namelijk nergens hierover wat, behalve dat Bannon een voorspelling doet.
pi_189230846
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:58 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ben je ook zo instabiel?
Цой жив
  woensdag 2 oktober 2019 @ 19:01:22 #84
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189230853
Een sterke leider die 100 tweets in 24 uur schrijft met caps lock, roept tot arresteren zonder onderbouwing, loopt te schreeuwen tegen de pers...en zelfs dat vinden de fanboys mooi.

Some people like to see the world burn. Zo zie je maar dat bezuinigen op de psychische zorg vervelende uitkomsten heeft.
pi_189230866
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:58 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Je houdt er van om uitgelachen te worden? :?
  woensdag 2 oktober 2019 @ 19:03:50 #86
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189230906
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:58 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Waar hoorde je dat eigenlijk? Van Bannon? Ik zie namelijk nergens hierover wat, behalve dat Bannon een voorspelling doet.
Want dan kan het niet waar zijn? Het zou theoretisch kunnen, ze heeft nog geen enkele kandidaat omarmd, net als Obama overigens, toch?

quote:
“Clinton’s sallies against Trump raise a key question: is she gunning for a rematch in 2020?” asks The National Interest.

Indeed. Mrs. Clinton certainly sounds like a candidate, backing the impeachment inquiry against President Trump with gusto.
bron
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 oktober 2019 @ 19:04:01 #87
54593 crew  Olga
Cheese
pi_189230909
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:01 schreef Vis1980 het volgende:
Een sterke leider die 100 tweets in 24 uur schrijft met caps lock, roept tot arresteren zonder onderbouwing, loopt te schreeuwen tegen de pers...en zelfs dat vinden de fanboys mooi.
Dat zegt ook iets over de mensen die dat normaal gedrag vinden.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  woensdag 2 oktober 2019 @ 19:04:42 #88
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189230920
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je houdt er van om uitgelachen te worden? :?
Ga maar niet op de man oke? Ik weet dat ik in de herhaling val.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 oktober 2019 @ 19:06:14 #89
54593 crew  Olga
Cheese
pi_189230949
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:04 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ga maar niet op de man oke? Ik weet dat ik in de herhaling val.
Serieus: Jij vind dit normaal gedrag?
  woensdag 2 oktober 2019 @ 19:06:44 #90
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189230958
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:06 schreef Olga het volgende:

[..]

Serieus: Jij vind dit normaal gedrag?
Het gaat niet over mij ;)
  woensdag 2 oktober 2019 @ 19:07:59 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189230982
https://nos.nl/artikel/23(...)ge-hartklachten.html
Kan Bernie niet gewoon helemaal stoppen. Beter voor de partij en beter voor zn gezondheid.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 oktober 2019 @ 19:09:06 #92
54593 crew  Olga
Cheese
pi_189231012
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:06 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Het gaat niet over mij ;)
Nee duh. Maar ik vraag me serieus af hoe iemand, die Trump top vindt of whatever, zijn gedrag vindt.
pi_189231043
Las dat Trump het idee heeft opgeworpen om de grens met Mexico te beveiligen met een soort van slotgracht met daarin alligators en slangen. Oh, en migranten moesten ze maar in de benen schieten, aldus de president.

Een bijzonder heerschap, die Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 2 oktober 2019 @ 19:19:52 #94
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 oktober 2019 @ 19:20:58 #95
426493 crew  PippenScottie
pi_189231269
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:19 schreef kladderadatsch het volgende:
De DOW is ook gelijk weer lekker aan het crashen. Zal wel toeval zijn.
Er zijn tegenvallende cijfers over de industriële productie in de VS.
My friends all drive horses
pi_189231302
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Lekker schreeuwen
Somebody's wishing he'd be home raking a forest...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 19:22:28 #97
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189231304
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:20 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Er zijn tegenvallende cijfers over de industriële productie in de VS.
O, da's dan een meevaller. Wel de 2e keer op rij trouwens dat er tegenvallende cijfers zijn.
pi_189231362
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
Las dat Trump het idee heeft opgeworpen om de grens met Mexico te beveiligen met een soort van slotgracht met daarin alligators en slangen. Oh, en migranten moesten ze maar in de benen schieten, aldus de president.

Een bijzonder heerschap, die Trump.
En dit schijnt nog serieus waar te zijn ook. Ik weet bijna niet meer waar sarcasme begon en lachen eindigde.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_189231443
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:11 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Hm?
quote:
Privately, the president had often talked about fortifying a border wall with a water-filled trench, stocked with snakes or alligators, prompting aides to seek a cost estimate. He wanted the wall electrified, with spikes on top that could pierce human flesh. After publicly suggesting that soldiers shoot migrants if they threw rocks, the president backed off when his staff told him that was illegal. But later in a meeting, aides recalled, he suggested that they shoot migrants in the legs to slow them down. That’s not allowed either, they told him.
https://www.google.com/am(...)border-wars.amp.html.

Allemaal fake news, natuurlijk...
realDonaldTrump twitterde op woensdag 02-10-2019 om 17:02:11 Now the press is trying to sell the fact that I wanted a Moat stuffed with alligators and snakes, with an electrified fence and sharp spikes on top, at our Southern Border. I may be tough on Border Security, but not that tough. The press has gone Crazy. Fake News! reageer retweet

[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 02-10-2019 19:57:23 ]
  woensdag 2 oktober 2019 @ 19:31:46 #100
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_189231500
Binnen een week zal Trump het nieuws bevestigen.
En dan verzinnen we wel iets om het goed leiderschap te noemen. 4D schaak enzo.
Géén kloon van tvlxd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')