abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 19:33:20 #203
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189250792
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:28 schreef Nober het volgende:
Radar of Kassa een optie?
die stappen moet hij nu niet meer nemen, ten eerste is de kans klein dat ze er zelf wat mee gaan doen dus zit hij hooguit daar op het forum ook nog eens alles uit de doeken te doen en gaat bol helemaal niet meer meewerken. hoewel ze dat nu ook al niet meer doen trouwens, denk ik niet dat het zijn zaak goed gaat doen om op nog meer plekken gal te spuien.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 19:35:06 #204
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189250832
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:29 schreef kol7680 het volgende:
Wat ik ook niet begrijp van Bol is wat de negatieve impact van dit verhaal met je als bedrijf doet.Had net gezien dat de 2 topics in totaal van ts 15.000 views hebben op dit forum.is niet niks.
ik wil voorstellen om het nu gewoon inhoudelijk te houden in dit topic en niet elke keer meer dit soort reacties er tussen te hebben.
Het is prettiger leen en voor TS ook beter in zijn toch al gefrustreerde mindset om nu gewoon bezig te zijn met oplossen en niet meer met nog meer frustratie te voelen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 3 oktober 2019 @ 19:48:45 #205
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_189251179
Oftewel als je iets duurs besteld via internet, alles filmen op het moment dat je het pakket openmaakt.

Of nog beter, vanaf het moment dat je het aanneemt van de bezorger.
pi_189251388
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:48 schreef Ixnay het volgende:
Oftewel als je iets duurs besteld via internet, alles filmen op het moment dat je het pakket openmaakt.

Of nog beter, vanaf het moment dat je het aanneemt van de bezorger.
Met de houding van bol in deze zaak had dat vrij weinig uitgemaakt ben ik bang.
pi_189251463
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:29 schreef kol7680 het volgende:
Wat ik ook niet begrijp van Bol is wat de negatieve impact van dit verhaal met je als bedrijf doet.Had net gezien dat de 2 topics in totaal van ts 15.000 views hebben op dit forum.is niet niks.
Dit. Ik stond op het punt elektronica te bestellen via bol, heb nog nooit negatieve ervaringen met ze gehad maar dit verhaal en wat andere ervaringen in dit topic gaan me waarschijnlijk doen besluiten het ergens anders te bestellen, dan betaal ik wel wat meer.

Sterkte TS, enorm balen deze situatie.
  Redactie Frontpage donderdag 3 oktober 2019 @ 20:01:46 #208
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189251493
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:57 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Met de houding van bol in deze zaak had dat vrij weinig uitgemaakt ben ik bang.
Dat had wep degelijk wat uitgemaakt, want dan was er onomstotelijk bewijs geweest wat de werkelijke inhoud van het gestuurde pakket was. Maar goed, niemand die ik ken doet zoiets.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_189251588
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:01 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dat had wep degelijk wat uitgemaakt, want dan was er onomstotelijk bewijs geweest wat de werkelijke inhoud van het gestuurde pakket was. Maar goed, niemand die ik ken doet zoiets.
Precies,wie doet dit nu?Werkelijk waar niemand die ik ken.En daar profiteren webwinkels dus van.
  Miss 200.000.000! donderdag 3 oktober 2019 @ 20:06:37 #210
367000 roos94
pi_189251617
Gewoon nooit meer dure pakketjes bestellen via het internet! Dan maar een extra ritje naar de Mediamarkt. Echt hoor, ze belazeren je waar je bij staat.
pi_189251635
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:06 schreef roos94 het volgende:
Gewoon nooit meer dure pakketjes bestellen via het internet! Dan maar een extra ritje naar de Mediamarkt. Echt hoor, ze belazeren je waar je bij staat.
Helaas achter moeten komen ja. Hoop dat ik mensen waarschuw met mijn verhaal.
pi_189251639
nee

[ Bericht 99% gewijzigd door Nizno op 03-10-2019 20:08:20 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 20:08:41 #213
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189251672
quote:
19s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:07 schreef opgebaarde het volgende:
nee
dit soort dingen doen we dus niet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 20:09:09 #214
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189251681
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:06 schreef roos94 het volgende:
Gewoon nooit meer dure pakketjes bestellen via het internet! Dan maar een extra ritje naar de Mediamarkt. Echt hoor, ze belazeren je waar je bij staat.
gewoon bij je locale electronicaboer.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189251704
TS blijft klachtenkompas volspammen.en terecht.Dit las ik,als het ts wel is

1https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/bol.com/klachten/verkeerde-artikel-ontvangen%2C-ruim-%26euro%3B1000-waarde/details?complaintId=b2e4724b-dfe7-428c-b64c-7da310c8821b
even kopieren en plakken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Nizno op 03-10-2019 20:57:13 ]
  Miss 200.000.000! donderdag 3 oktober 2019 @ 20:10:31 #216
367000 roos94
pi_189251705
Mocht het je lukken om in een uitzending van radar oid te komen, moet je kijken hoe snel ze jou dan die i phone geven en nog een cadeaubon ter troost erbij. Grapjassen.
pi_189251715
quote:
99s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:08 schreef Nizno het volgende:

[..]

dit soort dingen doen we dus niet
In de rest van je topic mag het wel. Het mag zelfs door iemand die net als TS net nieuw is en maar één topic volgt.

En ik had het eerst netjes aan jou gevraagd, wat je natuurlijk weer negeerde.
pi_189251735
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:10 schreef roos94 het volgende:
Mocht het je lukken om in een uitzending van radar oid te komen, moet je kijken hoe snel ze jou dan die i phone geven en nog een cadeaubon ter troost erbij. Grapjassen.
True that.Zo waar.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 20:11:55 #219
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189251746
Nogmaals
quote:
99s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:35 schreef Nizno het volgende:

[..]

ik wil voorstellen om het nu gewoon inhoudelijk te houden in dit topic en niet elke keer meer dit soort reacties er tussen te hebben.
Het is prettiger lezen en voor TS ook beter in zijn toch al gefrustreerde mindset om nu gewoon bezig te zijn met oplossen en niet meer met nog meer frustratie te voelen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189251905
stop maar

[ Bericht 90% gewijzigd door Nizno op 03-10-2019 20:19:54 ]
pi_189252704
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 17:51 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Moet je id kaart of iets meenemen daar naar toe kantoor? Omdat er inkomenseis is enz? Hoe snel reageren ze per mail?
Je hebt geen inkomenseis oid nodig.
Is voor iedereen.
Heb ook mijn id niet hoeven laten zien. Maar zou hem wel ff meenemen voor de zekerheid.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_189252916
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:44 schreef Miniem het volgende:

[..]

Je hebt geen inkomenseis oid nodig.
Is voor iedereen.
Heb ook mijn id niet hoeven laten zien. Maar zou hem wel ff meenemen voor de zekerheid.
En maken ze dan gelijk brief of ondernemen ze actie gelijk?
pi_189253103
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:51 schreef Newone82 het volgende:

[..]

En maken ze dan gelijk brief of ondernemen ze actie gelijk?
Ze helpen je gelijk.
Maar heb toen zelf een brief opgesteld adh van hun hulp.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_189253149
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:57 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ze helpen je gelijk.
Maar heb toen zelf een brief opgesteld adh van hun hulp.
Super bedankt voor je reactie, doet me goed!
  donderdag 3 oktober 2019 @ 21:09:12 #225
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189253513
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:16 schreef Ixnay het volgende:
Bol.com denkt dat TS een iphone ontvangen heeft van hun, bij een andere winkel een powerbank gekocht heeft, zegt dat hij die ontvangen heeft van hun en terug wil sturen, om zodoende voor de prijs van een powerbank een iphone te bemachtigen.

Wat waarschijnlijk gebeurd is. Is dat een medewerker van bol.com of een bekende daarvan een powerbank gekocht heeft bij bol.com en de bestelling met die van TS omgeruild heeft, om aan een iphone te komen, zonder dat het opvalt in hun voorraad.
Dit zou kunnen. Maar in de magazijnen worden medewerkers bij mijn weten erg streng gecontroleerd om dit soort praktijken te voorkomen. Bol.com zal zich waarschijnlijk mede achter die procedures verschuilen,
The love you take is equal to the love you make.
pi_189253552
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit zou kunnen. Maar in de magazijnen worden medewerkers bij mijn weten erg streng gecontroleerd om dit soort praktijken te voorkomen. Bol.com zal zich waarschijnlijk mede achter die procedures verschuilen,
Las in artikel paar weken geleden nog dat er best veel gestolen wordt bij webwinkels magazijnen, dacht Amazon.Zal bij bol dus niet anders zijn.
pi_189253554
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:58 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Super bedankt voor je reactie, doet me goed!
Kijk ff op de website van juridisch loket wanneer de locatie in jouw buurt geopend is. Betreft namelijk een inloopspreekuur wat meestal 1 maal per week is. Je kan ook een andere locatie bezoeken mocht jouw locatie niet geopend zij en je het snel opgelost wil hebben.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_189253584
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:11 schreef Miniem het volgende:

[..]

Kijk ff op de website van juridisch loket wanneer de locatie in jouw buurt geopend is. Betreft namelijk een inloopspreekuur wat meestal 1 maal per week is. Je kan ook een andere locatie bezoeken mocht je het snel opgelost willen hebben.
Super bedankt.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 21:20:52 #229
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189253823
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:10 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Las in artikel paar weken geleden nog dat er best veel gestolen wordt bij webwinkels magazijnen, dacht Amazon.Zal bij bol dus niet anders zijn.
Ik snap eigenlijk niet wat jouw belang is in dit topic en waarom je meent om de haverklap te moeten reageren.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189253883
Interessant topic. Ik weet wel dat ik voortaan niet zomaar een dure aankoop bij bol.com zal doen.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 21:23:45 #231
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189253892
Ok ik heb alleen het eerste deel en eerste paar posts gelezen. Ik weet niet of alle webwinkels dit doen. Maar sommigen die wegen hun pakketten. En dat wordt ergens geregistreerd. Mischien dat je op deze weg iets kan?
  Redactie Frontpage donderdag 3 oktober 2019 @ 21:24:41 #232
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189253916
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk niet wat jouw belang is in dit topic en waarom je meent om de haverklap te moeten reageren.
Wel frappant idd dat hij of zij hiervoor speciaal een account heeft aangemaakt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_189253925
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:23 schreef Special-Tee het volgende:
Ok ik heb alleen het eerste deel en eerste paar posts gelezen. Ik weet niet of alle webwinkels dit doen. Maar sommigen die wegen hun pakketten. En dat wordt ergens geregistreerd. Mischien dat je op deze weg iets kan?
Gewicht van retour pakket is allang bekend bij hun. Plus ontvangen pakket.
pi_189253981
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:23 schreef Gehrman het volgende:
Interessant topic. Ik weet wel dat ik voortaan niet zomaar een dure aankoop bij bol.com zal doen.
Is niet mijn bedoeling van dit topic. Wel waarschuwen dat iedereen dit kan overkomen.
pi_189254046
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:26 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Is niet mijn bedoeling van dit topic. Wel waarschuwen dat iedereen dit kan overkomen.
Snap ik. Had er zelf eerlijk gezegd nooit bij stilgestaan dat zoiets kan gebeuren terwijl ik vrijwel alles via internet koop.
pi_189254104
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:11 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Super bedankt.
Met alle respect hoor, maar wat denk je dat nóg een brief nou nog gaat opleveren? En meer dan adviseren doet het juridisch loket niet..

Als je wat voor elkaar wil krijgen nog vrees ik dat je grover geschut nodig hebt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 21:32:33 #237
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189254143
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:31 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Met alle respect hoor, maar wat denk je dat nóg een brief nou nog gaat opleveren? En meer dan adviseren doet het juridisch loket niet..

Als je wat voor elkaar wil krijgen nog vrees ik dat je grover geschut nodig hebt.
en misschien kan het JL hem wel de weg wijzen welke stappen hij dan verder kan nemen.
Ik vermoed dat TS nu ook wel weet dat hij met brieven en andere zaken niet verder meer komt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 3 oktober 2019 @ 21:34:10 #238
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189254186
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:24 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Gewicht van retour pakket is allang bekend bij hun. Plus ontvangen pakket.
Als die niet overeenkomen met een pakket met iphone erin dan sta je weer iets sterker. Bij postnl tracktrace staat altijd het gewicht vermeld als het goed is. Loont nog effe om te kijken.
pi_189254228
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:34 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

En.. dus. Als die niet overeenkomen met een pakket met een pakket met iphone erin dan heb je weer een goed argument.
Als je goed leest in mijn comments kwamen users erachter dat het wel hetzelfde gewicht ongeveer is.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 21:35:52 #240
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189254238
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:34 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

En.. dus. Als die niet overeenkomen met een pakket met een pakket met iphone erin dan heb je weer een goed argument.
TS heeft de geleverde doos gewogen en kwam rond de 250 gram uit, wat bijna gelijk is aan het gewicht van de telefoon die geleverd had moeten worden (specs online bekeken en er zal nog gezicht van boekjes oordopjes en wat ook bij zitten, dan kom je rond de 250 uit)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 3 oktober 2019 @ 21:38:59 #241
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189254363
quote:
99s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:35 schreef Nizno het volgende:

[..]

TS heeft de geleverde doos gewogen en kwam rond de 250 gram uit, wat bijna gelijk is aan het gewicht van de telefoon die geleverd had moeten worden (specs online bekeken en er zal nog gezicht van boekjes oordopjes en wat ook bij zitten, dan kom je rond de 250 uit)
Hahahaha ok ja fuck dan. De webshop zal van iedere iphone bijhouden of die is ingescand en verzonden of niet. Tenzij ze natuurlijk weer niet scannen. Maar daar heeft ts niets aan.

Vraag ze even om het aantal oplaadbank en iphone in inventaris te tellen. Als laatste poging. Als ze eerlijk zijn hebben ze dus een iphone teveel en een oplaadbank te weinig.

[ Bericht 12% gewijzigd door Special-Tee op 03-10-2019 21:44:08 ]
  Miss 200.000.000! donderdag 3 oktober 2019 @ 21:41:40 #242
367000 roos94
pi_189254455
Overigens wel mooi dat iedereen die hier iphone typt wordt doorgestuurd naar coolblue en niet bol.com
pi_189254551
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:41 schreef roos94 het volgende:
Overigens wel mooi dat iedereen die hier iphone typt wordt doorgestuurd naar coolblue en niet bol.com
lPhone.

Geen link 8-)
Somebody that I used to know
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 21:45:40 #244
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189254584
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:44 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

lPhone.

Geen link 8-)
met een LPhone kan TS vast ook niets beginnen.
Net als dat deze discussie ook totaal offtopic is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 3 oktober 2019 @ 21:47:28 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189254622
Je zei eerder dat je via VPN had besteld. Heb je ergens aan de telefoon of op schrift doorgevraagd waar ze die beschuldigingen rondom jou op baseren?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189254974
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:47 schreef Molo het volgende:
Je zei eerder dat je via VPN had besteld. Heb je ergens aan de telefoon of op schrift doorgevraagd waar ze die beschuldigingen rondom jou op baseren?
Dat is aanname van me dat ze daarom iets vermoeden wat niet pluis is. Alle correspondentie die ik heb met Bol schriftelijk plaats ik hier in dit topic.
pi_189255007
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:38 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Hahahaha ok ja fuck dan. De webshop zal van iedere iphone bijhouden of die is ingescand en verzonden of niet. Tenzij ze natuurlijk weer niet scannen. Maar daar heeft ts niets aan.

Vraag ze even om het aantal oplaadbank en iphone in inventaris te tellen. Als laatste poging. Als ze eerlijk zijn hebben ze dus een iphone teveel en een oplaadbank te weinig.
Ik mag niks meer vragen, want val ze al teveel lastig. Bron: zie laatste bericht van ze vandaag.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 22:07:17 #248
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189255075
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:03 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Ik mag niks meer vragen, want val ze al teveel lastig. Bron: zie laatste bericht van ze vandaag.
Dan zou ik de politie inschakelen als laatste redmiddel op grond van diefstal van jouw geld. Dwing ze om de inventaris te tellen. Als ze geen grote webshop zijn hebben ze vast maar een 20 tal van die dure iphones. En niet vantevoren aankondigen natuurlijk. Ik weet ook niet of politie dit doet straks krijg je weer een smoes over civiele zaak ofzo. Anders even in persoon naar die zaak gaan met de powerbank. Ze kunnen aan serienummers zien of ze het in assortiment hebben. Ook als het OEM nummers zijn. Er valt mischien wel iets te herkennen.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 22:10:53 #249
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189255147
Ik zou opschalen naar een advocaat die een goede brief stuurt met verzoek om de gegevens aan te leveren waarop ze baseren dat jij niet te goeder trouw bent, want alleen met die gegevens kun je je gaan verdedigen. Die advocaat weet wel wat je daar nog aan kunt toevoegen (iets van bij in gebreke blijven en een gang naar de kantonrechter?).
The love you take is equal to the love you make.
pi_189255161
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:07 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Dan zou ik de politie inschakelen als laatste redmiddel op grond van diefstal van jouw geld. Dwing ze om de inventaris te tellen. Als ze geen grote webshop zijn hebben ze vast maar een 20 tal van die dure iphones. En niet vantevoren aankondigen natuurlijk.
Er staat meerdere malen de webshop benoemd ;)
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 22:11:17 #251
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189255162
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:07 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Dan zou ik de politie inschakelen als laatste redmiddel op grond van diefstal van jouw geld. Dwing ze om de inventaris te tellen. Als ze geen grote webshop zijn hebben ze vast maar een 20 tal van die dure iphones. En niet vantevoren aankondigen natuurlijk. Ik weet ook niet of politie dit doet straks krijg je weer een smoes over civiele zaak ofzo. Anders even in persoon naar die zaak gaan met de powerbank.
de powerbank heeft hij al retour gezonden, misschien een idee om toch eerst even het topic te lezen.
Ow en de politie zal inderdaad zeggen dat de juridische weg kan worden bewandeld, die kunnen hierin niet ondersteunen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189255460
Wacht nou eerst die afhandeling van die retour maar eens af. Geef ze de tijd om te reageren naar hun eigen beloftes. Doen ze dat ook niet, dan kan je ze weer ergens op aanspreken.

(en dan idd opschalen naar een advocaat wellicht)
Somebody that I used to know
pi_189255664
Uhm. Heb ik nu via chat een medewerker gehad die de case er niet bij heeft gepakt en nu zwart op wit dat ik mijn geld terug krijg:

pi_189255679
Staat de imei niet op je pakbon? Aan de hand daarvan zou er (via apple) geconstateerd kunnen worden of de iphone geactiveerd wordt en zo de dief kunnen achterhalen.
pi_189255696
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:32 schreef Newone82 het volgende:
Uhm. Heb ik nu via chat een medewerker gehad die de case er niet bij heeft gepakt en nu zwart op wit dat ik mijn geld terug krijg:

[ afbeelding
Slim bezig.Je hebt nu volgens mij zwart op wit je bewijs.
pi_189255698
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:32 schreef Newone82 het volgende:
Uhm. Heb ik nu via chat een medewerker gehad die de case er niet bij heeft gepakt en nu zwart op wit dat ik mijn geld terug krijg:

[ afbeelding ]
Ja maar die heeft jouw geval niet opgezocht. Kun je dus niks mee.
Tap tap tap
  Miss 200.000.000! donderdag 3 oktober 2019 @ 22:34:26 #257
367000 roos94
pi_189255707
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:32 schreef Newone82 het volgende:
Uhm. Heb ik nu via chat een medewerker gehad die de case er niet bij heeft gepakt en nu zwart op wit dat ik mijn geld terug krijg:

[ afbeelding ]
Dat is iig iets :)
pi_189255710
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:32 schreef Newone82 het volgende:
Uhm. Heb ik nu via chat een medewerker gehad die de case er niet bij heeft gepakt en nu zwart op wit dat ik mijn geld terug krijg:

[ afbeelding ]
Ja duh :')

Wat wil je nou? Loop je nou nog steeds Bol op te fokken?
Somebody that I used to know
pi_189255715
Loop die toko nu ook niet te bestoken via alle mogelijke kanalen, dat punt ben je nu wel voorbij.
Tap tap tap
  Miss 200.000.000! donderdag 3 oktober 2019 @ 22:34:47 #260
367000 roos94
pi_189255716
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:33 schreef NothingHappened het volgende:
Staat de imei niet op je pakbon? Aan de hand daarvan zou er (via apple) geconstateerd kunnen worden of de iphone geactiveerd wordt en zo de dief kunnen achterhalen.
Dit idd
pi_189255720
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar die heeft jouw geval niet opgezocht. Kun je dus niks mee.
Is niet TS zijn probleem.
pi_189255724
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:34 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Slim bezig.Je hebt nu volgens mij zwart op wit je bewijs.
hij heeft al eerder zwart op wit dat hij geen geld terug krijgt..
  donderdag 3 oktober 2019 @ 22:35:32 #263
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189255729
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:34 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Slim bezig.Je hebt nu volgens mij zwart op wit je bewijs.
Welnee, joh. Dit bewijst niks.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189255751
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:34 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Is niet TS zijn probleem.
Tuurlijk wel. Je kunt hier toch geen rechten aan ontlenen.
Tap tap tap
pi_189255754
Waarschijnlijk heeft 'ie in de chat niet gezegd dat hij een powerbank retour heeft gestuurd. Anders had de medewerker wel een ander bedrag genoemd.

Kortom: kan je helemaal niets mee.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar die heeft jouw geval niet opgezocht. Kun je dus niks mee.
Dit dus.

Edit: En 'als het goed is.' Medewerker heeft zich ingedekt ^O^
Somebody that I used to know
pi_189255765
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:33 schreef NothingHappened het volgende:
Staat de imei niet op je pakbon? Aan de hand daarvan zou er (via apple) geconstateerd kunnen worden of de iphone geactiveerd wordt en zo de dief kunnen achterhalen.
Had geen pakbon. Al meerdere malen aangegeven.
pi_189255787
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:36 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Had geen pakbon. Al meerdere malen aangegeven.
Heeft bol zelf geen pakbon? Ik bedoel: dat jij de pakbon niet hebt, wil nog niet zeggen dat jou er geen (telefoon met IMEI) is toegewezen?
Somebody that I used to know
pi_189255804
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:37 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Heeft bol zelf geen pakbon? Ik bedoel: dat jij de pakbon niet hebt, wil nog niet zeggen dat jou er geen (telefoon met IMEI) is toegewezen?
Niet gevraagd.
pi_189255810
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:36 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Had geen pakbon. Al meerdere malen aangegeven.
Die pakbon, die er uiteraard bij had moeten zitten, kunnen ze toch in hun systeem opvragen? Dat staat gewoon geregistreerd. Kun je geen kopie vragen?
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 22:38:41 #270
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189255817
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Welnee, joh. Dit bewijst niks.
er staat inderdaad als het goed is.
Kortom hij heeft een slag om de arm gehouden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 3 oktober 2019 @ 22:44:05 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189255918
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou opschalen naar een advocaat die een goede brief stuurt met verzoek om de gegevens aan te leveren waarop ze baseren dat jij niet te goeder trouw bent, want alleen met die gegevens kun je je gaan verdedigen. Die advocaat weet wel wat je daar nog aan kunt toevoegen (iets van bij in gebreke blijven en een gang naar de kantonrechter?).
Dit ja, hier ga je met Bol niet meer uitkomen als zelfs van hogeraf de uitspraak is gedaan dat je geen geld terug gaat krijgen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189256026
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:32 schreef Newone82 het volgende:
Uhm. Heb ik nu via chat een medewerker gehad die de case er niet bij heeft gepakt en nu zwart op wit dat ik mijn geld terug krijg:

[ afbeelding ]
Misschien kan je morgen nog drie of vier keer telefonisch contact zoeken.
pi_189257704
belbus@bnnvara.nl
Kan TS ook mailen.
pi_189257863
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou opschalen naar een advocaat die een goede brief stuurt met verzoek om de gegevens aan te leveren waarop ze baseren dat jij niet te goeder trouw bent, want alleen met die gegevens kun je je gaan verdedigen. Die advocaat weet wel wat je daar nog aan kunt toevoegen (iets van bij in gebreke blijven en een gang naar de kantonrechter?).
^^ Dit.
pi_189259254
pi_189259289
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 08:11 schreef Newone82 het volgende:
[ afbeelding ]
En heeft deze medewerker wel even je case erbij gehaald of heb je gewoon gezegd "ja hoi ik heb m'n iPhone teruggestuurd wanneer kan ik m'n geld verwachten?" Je zou denken dat er ondertussen een aantekening bij je naam staat.
Tap tap tap
pi_189259293
Probeer het anders nog eens een keer of zes, steeds bij een andere medewerker die niet weet wat er speelt.
Tap tap tap
pi_189259314
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 08:11 schreef Newone82 het volgende:
[ afbeelding ]
:') echt, ga een advocaat in de arm nemen als je 1000 euro terug wilt, dit zegt allemaal niks: er is van hogere hand besloten dat jij je geld niet terug krijgt, einde verhaal tenzij je juridisch actie onderneemt.

de vraag met dit soort halve chats, voor mij iig, is of je wel get hele verhaal verteld en niet een die mooi jou uitkomt..
pi_189259326
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 08:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En heeft deze medewerker wel even je case erbij gehaald of heb je gewoon gezegd "ja hoi ik heb m'n iPhone teruggestuurd wanneer kan ik m'n geld verwachten?" Je zou denken dat er ondertussen een aantekening bij je naam staat.
een aantekening? het zou mij niet verbazen als hij zo door gaat dat hij van bol afgetrapt wordt (adres op blacklist/account op slot, dat soort zaken)
  Miss 200.000.000! vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:24:19 #280
367000 roos94
pi_189259346
Belbus!!
pi_189259422
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 08:19 schreef mschol het volgende:


de vraag met dit soort halve chats, voor mij iig, is of je wel get hele verhaal verteld en niet een die mooi jou uitkomt..
Ook dat hij ergens in deze soap verteld dat er bij hem bij telefonisch contact 2* opgehangen is, dat gebeurt volgens mij ook niet zomaar. In ieder geval een enerverend verhaal weer op fok.
pi_189259445
Net bericht per mail over klachtenkompas

Beste meneer,

Naar aanleiding van de berichten op klachtenkompas neem ik ook even per mail contact met je op betreft de retour. Ik kan me voorstellen dat je graag het aankoopbedrag terug ontvangt, maar volgens de traceercode is deze afgelopen woensdag pas aangekomen in ons magazijn. Het controleren en goedkeuren van retouren kost een aantal, maar maximaal 5 werkdagen.

De mail waarnaar je verwijst, is een afgifte bewijs die aangeeft dat het pakket onderweg is, maar nog niet afgeleverd.

Graag vraag ik je vriendelijk om nog even geduld te hebben. Zodra er meer bekend is over het accepteren van de retour, wordt je hierover op de hoogte gesteld.

Een prettige dag toegewenst.

Met vriendelijke groet, Bol.com
pi_189259599
Dat is een standaard bericht over de retour. Staat los van de rest van de kwestie. Daar heeft hij al antwoord op gehad.
Tap tap tap
pi_189261226
En de zaak was toch afgedaan door bol?
Neem andere stappen dude.
pi_189261384
TS, je stuurt veel te veel losse flodders. Dit zegt allemaal niks. Die klantenservice medewerkers doen hun werk maar, hebben niet zicht op alles.

Als je serieus je geld terug wil, zul je moeten beginnen met wat hierboven al eerder is gezegd; laat een advocaat een goede brief schrijven. En hou op met via tig verschillende media bevestiging zoeken van wat je wilt horen. Dat helpt echt niet.
pi_189261903
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 11:18 schreef silliegirl het volgende:
TS, je stuurt veel te veel losse flodders. Dit zegt allemaal niks. Die klantenservice medewerkers doen hun werk maar, hebben niet zicht op alles.

Als je serieus je geld terug wil, zul je moeten beginnen met wat hierboven al eerder is gezegd; laat een advocaat een goede brief schrijven. En hou op met via tig verschillende media bevestiging zoeken van wat je wilt horen. Dat helpt echt niet.
Ik ga volgende week naar juridisch loket. Dat is eerste stap.
  Moderator vrijdag 4 oktober 2019 @ 12:42:18 #287
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189262836
Voor nu sluit ik het topic.

Ik wil @Newone82 vragen eventueel met circa 4/5 dagen een nieuw topic te openen wanneer je het geld niet hebt. Een dergelijk administratief proces vergt gewoonweg tijd binnen een dergelijke grote webwinkel. Speculeren heeft voor nu even geen zin.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 22:59:55 #288
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189374112
Op verzoek heropend.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189374356
Ah, mooi, ik vroeg me al af hoe het hiermee zou zijn.
Somebody that I used to know
pi_189374532
Update:

Bol heeft echt alle communicatie verbroken. Ze reageren nu standaard met we mogen je niet meer helpen met deze case. De reden waarom krijg ik niet uit ze.

Dus zaak is voor Bol.com gesloten.

Inmiddels een 2de antwoord van juridisch loket gisteren ontvangen:



U heeft een e-mail gestuurd naar het Juridisch Loket. Ik zal deze e-mail hieronder beantwoorden.



Indien u een IPhone XS heeft besteld en reeds heeft betaald, dient u uiteraard deze ook te ontvangen. Het verzenden van een onjuist product dient Bol.com uiteraard te herstellen binnen een redelijke termijn. Ik lees in uw email dat Bol.com van mening is dat er onvoldoende bewijs is aangeleverd van de onjuiste verzending. Ik kan mij voorstellen dat hierover inmiddels meer duidelijkheid bij hen is nu u de powerbank heeft teruggestuurd. Waarnaar wordt gerefereerd met 'verdachte omstandigheden' wordt mij niet duidelijk.


Het schrijven dat u heeft opgesteld ziet er goed uit. Ik weet niet of de door u gestelde termijn op het moment van uw email aan ons reeds is verstreken. Indien dit niet het geval is, kunt u dit afwachten. Indien de termijn is verstreken, is het belangrijk om u te beraden over volgende stappen.

U kan overwegen om de klachtenprocedure van Bol.com te doorlopen. Deze regeling is terug te vinden in artikel 16 en 17 van de algemene voorwaarden ( https://www.bol.com/nl/m/algemene-verkoopvoorwaarden/ ). Bol.com is aangesloten bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit is een relatief laagdrempelige en goedkope procedure. Meer over deze procedure leest u via https://www.degeschillenc(...)missies/thuiswinkel/

U kan ook overwegen om een procedure bij de rechtbank te starten. Dit kunt u zelf doen alleen heeft u wel een gerechtsdeurwaarder nodig om de andere partij te dagvaarden. U kan ook overwegen om rechtsbijstand in te schakelen. Indien u een rechtsbijstandverzekering heeft, kunt u contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u nagaan of u in aanmerking komt voor gefinancierde rechtsbijstand. Meer informatie hierover kunt u vinden via https://www.rechtsbijstan(...)eerde-rechtsbijstand

Meer informatie over een gerechtelijke procedure treft u via https://www.rechtspraak.n(...)rdingsprocedure.aspx


Heeft u nog meer vragen? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0900-8020 (¤ 0,25 p/m) op werkdagen tussen 09.00 uur en 18.00 uur. Als u een rechtsbijstandverzekering heeft dan adviseren wij u contact op te nemen met uw rechtsbijstandverzekeraar.



Iedereen kan bij het Juridisch Loket terecht voor kort, juridisch advies. Verdere dienstverlening van het Juridisch Loket (beoordelen stukken en afspraak op het spreekuur) is echter uitsluitend voor klanten die binnen de financiële grenzen van de Wet op de Rechtsbijstand vallen. Voor meer informatie over deze grenzen kunt u de onderstaande link raadplegen:

https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/werkwijze/



Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,


Ga me verder verdiepen in vervolg stappen.
pi_189374667
Die klachtenprocedure van Bol lijkt me sowieso wel de moeite waard, al zou het maar gaan over de communicatie verbreken. Hoezo communicatie verbreken 8)7
Somebody that I used to know
pi_189375022
quote:
2s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 23:26 schreef Postbus100 het volgende:
Die klachtenprocedure van Bol lijkt me sowieso wel de moeite waard, al zou het maar gaan over de communicatie verbreken. Hoezo communicatie verbreken 8)7
Ik zie dat ik u niet verder mag helpen in het systeem. Ik verbreek bij deze de verbinding. Tuut, tuut.
pi_189375083
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 23:43 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Ik zie dat ik u niet verder mag helpen in het systeem. Ik verbreek bij deze de verbinding. Tuut, tuut.
Naja, dat bedoel ik niet. Kijk, ik snap heus wel dat die medewerkers gebonden zijn aan regels, en die moeten ze opvolgen. Maar het besluit om de communicatie met een klant stop te zetten... Bied een alternatief aan, bied één telefoonnummer aan waarmee alleen nog maar gecommuniceerd mag worden, kanaliseer de communicatie met je klant, etc... Dàt. Maar ga niet eenzijdig de verbinding verbreken.
Somebody that I used to know
pi_189375119
Dit topic verschijnt weer in MyAt.
Klote voor je dat het nog steeds niet opgelost is voor je TS.
Frustrerend dat ze niet met je willen communiceren ook.

Toevallig genoeg belde mijn moeder vandaag op en vroeg of ik binnenkort een nieuwe iPhone voor d’r wilde kopen.
Ze was toestellen aan het vergelijken op Bolcom.
Maar no way in hell dat ik hem daar bestel.

Ook schandalig dat de mods dit topic op slot gooien om hun affiliatie met Bollecom te beschermen.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 23:47:46 #295
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189375122
is er na de 5 dagen stilte, nu, een statement gekomen waaruit blijkt dat er niet geholpen mag worden? Is er een papier waaruit dit blijkt? Met utieraard daarbij de uitkomst van onderzoek(en)?
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 23:47 schreef CoExist het volgende:
Dit topic verschijnt weer in MyAt.
Klote voor je dat het nog steeds niet opgelost is voor je TS.
Frustrerend dat ze niet met je willen communiceren ook.

Toevallig genoeg belde mijn moeder vandaag op en vroeg of ik binnenkort een nieuwe iPhone voor d’r wilde kopen.
Ze was toestellen aan het vergelijken op Bolcom.
Maar no way in hell dat ik hem daar bestel.

Ook schandalig dat de mods dit topic op slot gooien om hun affiliatie met Bollecom te beschermen.
Nee, er werd enorm veel gespeculeerd en inhoudelijk had het geen zin om in die vijf dagen die geboden zijn door Bol.com door te gaan met diverse theorieën en het ophitsten van de situatie. Dan is het even stilleggen in mijn/onze optiek beter.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189375126
TS je staat nu voor een keuze. Ga je doorpakken? Dan moet je nu echt een stap durven zetten, danwel naar de klachtencommissie dan wel naar de rechter (ik zou de laatste kiezen, maar dat moet je zelf weten) of je laat het erbij. Verder ruziën met de shop heeft echt geen enkele zin.
zie email 27 oktober
pi_189375178
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 23:19 schreef Newone82 het volgende:
Update:

Bol heeft echt alle communicatie verbroken. Ze reageren nu standaard met we mogen je niet meer helpen met deze case. De reden waarom krijg ik niet uit ze.

Dus zaak is voor Bol.com gesloten.

Inmiddels een 2de antwoord van juridisch loket gisteren ontvangen:



U heeft een e-mail gestuurd naar het Juridisch Loket. Ik zal deze e-mail hieronder beantwoorden.



Indien u een IPhone XS heeft besteld en reeds heeft betaald, dient u uiteraard deze ook te ontvangen. Het verzenden van een onjuist product dient Bol.com uiteraard te herstellen binnen een redelijke termijn. Ik lees in uw email dat Bol.com van mening is dat er onvoldoende bewijs is aangeleverd van de onjuiste verzending. Ik kan mij voorstellen dat hierover inmiddels meer duidelijkheid bij hen is nu u de powerbank heeft teruggestuurd. Waarnaar wordt gerefereerd met 'verdachte omstandigheden' wordt mij niet duidelijk.

Het schrijven dat u heeft opgesteld ziet er goed uit. Ik weet niet of de door u gestelde termijn op het moment van uw email aan ons reeds is verstreken. Indien dit niet het geval is, kunt u dit afwachten. Indien de termijn is verstreken, is het belangrijk om u te beraden over volgende stappen.

U kan overwegen om de klachtenprocedure van Bol.com te doorlopen. Deze regeling is terug te vinden in artikel 16 en 17 van de algemene voorwaarden ( https://www.bol.com/nl/m/algemene-verkoopvoorwaarden/ ). Bol.com is aangesloten bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit is een relatief laagdrempelige en goedkope procedure. Meer over deze procedure leest u via https://www.degeschillenc(...)missies/thuiswinkel/

U kan ook overwegen om een procedure bij de rechtbank te starten. Dit kunt u zelf doen alleen heeft u wel een gerechtsdeurwaarder nodig om de andere partij te dagvaarden. U kan ook overwegen om rechtsbijstand in te schakelen. Indien u een rechtsbijstandverzekering heeft, kunt u contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u nagaan of u in aanmerking komt voor gefinancierde rechtsbijstand. Meer informatie hierover kunt u vinden via https://www.rechtsbijstan(...)eerde-rechtsbijstand

Meer informatie over een gerechtelijke procedure treft u via https://www.rechtspraak.n(...)rdingsprocedure.aspx


Heeft u nog meer vragen? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0900-8020 (¤ 0,25 p/m) op werkdagen tussen 09.00 uur en 18.00 uur. Als u een rechtsbijstandverzekering heeft dan adviseren wij u contact op te nemen met uw rechtsbijstandverzekeraar.



Iedereen kan bij het Juridisch Loket terecht voor kort, juridisch advies. Verdere dienstverlening van het Juridisch Loket (beoordelen stukken en afspraak op het spreekuur) is echter uitsluitend voor klanten die binnen de financiële grenzen van de Wet op de Rechtsbijstand vallen. Voor meer informatie over deze grenzen kunt u de onderstaande link raadplegen:

https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/werkwijze/



Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,

Ga me verder verdiepen in vervolg stappen.
Ik ben blij dat m’n brief in de smaak valt _O-
zie email 27 oktober
pi_189375223
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 23:47 schreef Renesite het volgende:
is er na de 5 dagen stilte, nu, een statement gekomen waaruit blijkt dat er niet geholpen mag worden? Is er een papier waaruit dit blijkt? Met utieraard daarbij de uitkomst van onderzoek(en)?
[..]

Nee, er werd enorm veel gespeculeerd en inhoudelijk had het geen zin om in die vijf dagen die geboden zijn door Bol.com door te gaan met diverse theorieën en het ophitsten van de situatie. Dan is het even stilleggen in mijn/onze optiek beter.
Nou, de eerste medewerker zei me afgelopen maandag ik heb in mijn schermpje staan dat ik u niet verder mag helpen. Ik moet bij deze ook de verbinding verbreken van het hoofdkantoor. Sindsdien wordt dit door iedere medewerker herhaalt.
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 23:58:28 #299
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189375298
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 23:53 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Nou, de eerste medewerker zei me afgelopen maandag ik heb in mijn schermpje staan dat ik u niet verder mag helpen. Ik moet bij deze ook de verbinding verbreken van het hoofdkantoor. Sindsdien wordt dit door iedere medewerker herhaalt.
Verzoek die informatie. Je bent een klant en je hebt recht op waar jij in een proces staat. Ik zou eerst de klachtenprocedure pakken. Ergens kan je nog verwachten dat de rechter dit gaat vragen waarom je dit niet hebt gedaan mocht je gelijk naar de rechtbank stappen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 00:01:24 #300
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189375346
Echt bizar. De slechte reclame voor ze kost ze wsl meer dan die ene iPhone
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189375354
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 23:58 schreef Renesite het volgende:

[..]

Verzoek die informatie. Je bent een klant en je hebt recht op waar jij in een proces staat. Ik zou eerst de klachtenprocedure pakken. Ergens kan je nog verwachten dat de rechter dit gaat vragen waarom je dit niet hebt gedaan mocht je gelijk naar de rechtbank stappen.
“Op advies van het juridisch loket en omdat ik het vertrouwen in die club totaal kwijt ben, ik liep steed stegen de muur op, ik wil er zsm klaar mee zijn.”
“Oh ok, bent u desondanks bereid om alsnog te schikken ?”
“Nee ik ben het helemaal zat en ik wil er een eind aan”
“Ok vonnis over 14 dagen”
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')