abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189259289
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 08:11 schreef Newone82 het volgende:
[ afbeelding ]
En heeft deze medewerker wel even je case erbij gehaald of heb je gewoon gezegd "ja hoi ik heb m'n iPhone teruggestuurd wanneer kan ik m'n geld verwachten?" Je zou denken dat er ondertussen een aantekening bij je naam staat.
Tap tap tap
pi_189259293
Probeer het anders nog eens een keer of zes, steeds bij een andere medewerker die niet weet wat er speelt.
Tap tap tap
pi_189259314
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 08:11 schreef Newone82 het volgende:
[ afbeelding ]
:') echt, ga een advocaat in de arm nemen als je 1000 euro terug wilt, dit zegt allemaal niks: er is van hogere hand besloten dat jij je geld niet terug krijgt, einde verhaal tenzij je juridisch actie onderneemt.

de vraag met dit soort halve chats, voor mij iig, is of je wel get hele verhaal verteld en niet een die mooi jou uitkomt..
pi_189259326
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 08:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En heeft deze medewerker wel even je case erbij gehaald of heb je gewoon gezegd "ja hoi ik heb m'n iPhone teruggestuurd wanneer kan ik m'n geld verwachten?" Je zou denken dat er ondertussen een aantekening bij je naam staat.
een aantekening? het zou mij niet verbazen als hij zo door gaat dat hij van bol afgetrapt wordt (adres op blacklist/account op slot, dat soort zaken)
  Miss 200.000.000! vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:24:19 #280
367000 roos94
pi_189259346
Belbus!!
pi_189259422
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 08:19 schreef mschol het volgende:


de vraag met dit soort halve chats, voor mij iig, is of je wel get hele verhaal verteld en niet een die mooi jou uitkomt..
Ook dat hij ergens in deze soap verteld dat er bij hem bij telefonisch contact 2* opgehangen is, dat gebeurt volgens mij ook niet zomaar. In ieder geval een enerverend verhaal weer op fok.
pi_189259445
Net bericht per mail over klachtenkompas

Beste meneer,

Naar aanleiding van de berichten op klachtenkompas neem ik ook even per mail contact met je op betreft de retour. Ik kan me voorstellen dat je graag het aankoopbedrag terug ontvangt, maar volgens de traceercode is deze afgelopen woensdag pas aangekomen in ons magazijn. Het controleren en goedkeuren van retouren kost een aantal, maar maximaal 5 werkdagen.

De mail waarnaar je verwijst, is een afgifte bewijs die aangeeft dat het pakket onderweg is, maar nog niet afgeleverd.

Graag vraag ik je vriendelijk om nog even geduld te hebben. Zodra er meer bekend is over het accepteren van de retour, wordt je hierover op de hoogte gesteld.

Een prettige dag toegewenst.

Met vriendelijke groet, Bol.com
pi_189259599
Dat is een standaard bericht over de retour. Staat los van de rest van de kwestie. Daar heeft hij al antwoord op gehad.
Tap tap tap
pi_189261226
En de zaak was toch afgedaan door bol?
Neem andere stappen dude.
pi_189261384
TS, je stuurt veel te veel losse flodders. Dit zegt allemaal niks. Die klantenservice medewerkers doen hun werk maar, hebben niet zicht op alles.

Als je serieus je geld terug wil, zul je moeten beginnen met wat hierboven al eerder is gezegd; laat een advocaat een goede brief schrijven. En hou op met via tig verschillende media bevestiging zoeken van wat je wilt horen. Dat helpt echt niet.
pi_189261903
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 11:18 schreef silliegirl het volgende:
TS, je stuurt veel te veel losse flodders. Dit zegt allemaal niks. Die klantenservice medewerkers doen hun werk maar, hebben niet zicht op alles.

Als je serieus je geld terug wil, zul je moeten beginnen met wat hierboven al eerder is gezegd; laat een advocaat een goede brief schrijven. En hou op met via tig verschillende media bevestiging zoeken van wat je wilt horen. Dat helpt echt niet.
Ik ga volgende week naar juridisch loket. Dat is eerste stap.
  Moderator vrijdag 4 oktober 2019 @ 12:42:18 #287
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189262836
Voor nu sluit ik het topic.

Ik wil @Newone82 vragen eventueel met circa 4/5 dagen een nieuw topic te openen wanneer je het geld niet hebt. Een dergelijk administratief proces vergt gewoonweg tijd binnen een dergelijke grote webwinkel. Speculeren heeft voor nu even geen zin.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 22:59:55 #288
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189374112
Op verzoek heropend.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189374356
Ah, mooi, ik vroeg me al af hoe het hiermee zou zijn.
Somebody that I used to know
pi_189374532
Update:

Bol heeft echt alle communicatie verbroken. Ze reageren nu standaard met we mogen je niet meer helpen met deze case. De reden waarom krijg ik niet uit ze.

Dus zaak is voor Bol.com gesloten.

Inmiddels een 2de antwoord van juridisch loket gisteren ontvangen:



U heeft een e-mail gestuurd naar het Juridisch Loket. Ik zal deze e-mail hieronder beantwoorden.



Indien u een IPhone XS heeft besteld en reeds heeft betaald, dient u uiteraard deze ook te ontvangen. Het verzenden van een onjuist product dient Bol.com uiteraard te herstellen binnen een redelijke termijn. Ik lees in uw email dat Bol.com van mening is dat er onvoldoende bewijs is aangeleverd van de onjuiste verzending. Ik kan mij voorstellen dat hierover inmiddels meer duidelijkheid bij hen is nu u de powerbank heeft teruggestuurd. Waarnaar wordt gerefereerd met 'verdachte omstandigheden' wordt mij niet duidelijk.


Het schrijven dat u heeft opgesteld ziet er goed uit. Ik weet niet of de door u gestelde termijn op het moment van uw email aan ons reeds is verstreken. Indien dit niet het geval is, kunt u dit afwachten. Indien de termijn is verstreken, is het belangrijk om u te beraden over volgende stappen.

U kan overwegen om de klachtenprocedure van Bol.com te doorlopen. Deze regeling is terug te vinden in artikel 16 en 17 van de algemene voorwaarden ( https://www.bol.com/nl/m/algemene-verkoopvoorwaarden/ ). Bol.com is aangesloten bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit is een relatief laagdrempelige en goedkope procedure. Meer over deze procedure leest u via https://www.degeschillenc(...)missies/thuiswinkel/

U kan ook overwegen om een procedure bij de rechtbank te starten. Dit kunt u zelf doen alleen heeft u wel een gerechtsdeurwaarder nodig om de andere partij te dagvaarden. U kan ook overwegen om rechtsbijstand in te schakelen. Indien u een rechtsbijstandverzekering heeft, kunt u contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u nagaan of u in aanmerking komt voor gefinancierde rechtsbijstand. Meer informatie hierover kunt u vinden via https://www.rechtsbijstan(...)eerde-rechtsbijstand

Meer informatie over een gerechtelijke procedure treft u via https://www.rechtspraak.n(...)rdingsprocedure.aspx


Heeft u nog meer vragen? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0900-8020 (¤ 0,25 p/m) op werkdagen tussen 09.00 uur en 18.00 uur. Als u een rechtsbijstandverzekering heeft dan adviseren wij u contact op te nemen met uw rechtsbijstandverzekeraar.



Iedereen kan bij het Juridisch Loket terecht voor kort, juridisch advies. Verdere dienstverlening van het Juridisch Loket (beoordelen stukken en afspraak op het spreekuur) is echter uitsluitend voor klanten die binnen de financiële grenzen van de Wet op de Rechtsbijstand vallen. Voor meer informatie over deze grenzen kunt u de onderstaande link raadplegen:

https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/werkwijze/



Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,


Ga me verder verdiepen in vervolg stappen.
pi_189374667
Die klachtenprocedure van Bol lijkt me sowieso wel de moeite waard, al zou het maar gaan over de communicatie verbreken. Hoezo communicatie verbreken 8)7
Somebody that I used to know
pi_189375022
quote:
2s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 23:26 schreef Postbus100 het volgende:
Die klachtenprocedure van Bol lijkt me sowieso wel de moeite waard, al zou het maar gaan over de communicatie verbreken. Hoezo communicatie verbreken 8)7
Ik zie dat ik u niet verder mag helpen in het systeem. Ik verbreek bij deze de verbinding. Tuut, tuut.
pi_189375083
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 23:43 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Ik zie dat ik u niet verder mag helpen in het systeem. Ik verbreek bij deze de verbinding. Tuut, tuut.
Naja, dat bedoel ik niet. Kijk, ik snap heus wel dat die medewerkers gebonden zijn aan regels, en die moeten ze opvolgen. Maar het besluit om de communicatie met een klant stop te zetten... Bied een alternatief aan, bied één telefoonnummer aan waarmee alleen nog maar gecommuniceerd mag worden, kanaliseer de communicatie met je klant, etc... Dàt. Maar ga niet eenzijdig de verbinding verbreken.
Somebody that I used to know
pi_189375119
Dit topic verschijnt weer in MyAt.
Klote voor je dat het nog steeds niet opgelost is voor je TS.
Frustrerend dat ze niet met je willen communiceren ook.

Toevallig genoeg belde mijn moeder vandaag op en vroeg of ik binnenkort een nieuwe iPhone voor d’r wilde kopen.
Ze was toestellen aan het vergelijken op Bolcom.
Maar no way in hell dat ik hem daar bestel.

Ook schandalig dat de mods dit topic op slot gooien om hun affiliatie met Bollecom te beschermen.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 23:47:46 #295
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189375122
is er na de 5 dagen stilte, nu, een statement gekomen waaruit blijkt dat er niet geholpen mag worden? Is er een papier waaruit dit blijkt? Met utieraard daarbij de uitkomst van onderzoek(en)?
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 23:47 schreef CoExist het volgende:
Dit topic verschijnt weer in MyAt.
Klote voor je dat het nog steeds niet opgelost is voor je TS.
Frustrerend dat ze niet met je willen communiceren ook.

Toevallig genoeg belde mijn moeder vandaag op en vroeg of ik binnenkort een nieuwe iPhone voor d’r wilde kopen.
Ze was toestellen aan het vergelijken op Bolcom.
Maar no way in hell dat ik hem daar bestel.

Ook schandalig dat de mods dit topic op slot gooien om hun affiliatie met Bollecom te beschermen.
Nee, er werd enorm veel gespeculeerd en inhoudelijk had het geen zin om in die vijf dagen die geboden zijn door Bol.com door te gaan met diverse theorieën en het ophitsten van de situatie. Dan is het even stilleggen in mijn/onze optiek beter.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189375126
TS je staat nu voor een keuze. Ga je doorpakken? Dan moet je nu echt een stap durven zetten, danwel naar de klachtencommissie dan wel naar de rechter (ik zou de laatste kiezen, maar dat moet je zelf weten) of je laat het erbij. Verder ruziën met de shop heeft echt geen enkele zin.
zie email 27 oktober
pi_189375178
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 23:19 schreef Newone82 het volgende:
Update:

Bol heeft echt alle communicatie verbroken. Ze reageren nu standaard met we mogen je niet meer helpen met deze case. De reden waarom krijg ik niet uit ze.

Dus zaak is voor Bol.com gesloten.

Inmiddels een 2de antwoord van juridisch loket gisteren ontvangen:



U heeft een e-mail gestuurd naar het Juridisch Loket. Ik zal deze e-mail hieronder beantwoorden.



Indien u een IPhone XS heeft besteld en reeds heeft betaald, dient u uiteraard deze ook te ontvangen. Het verzenden van een onjuist product dient Bol.com uiteraard te herstellen binnen een redelijke termijn. Ik lees in uw email dat Bol.com van mening is dat er onvoldoende bewijs is aangeleverd van de onjuiste verzending. Ik kan mij voorstellen dat hierover inmiddels meer duidelijkheid bij hen is nu u de powerbank heeft teruggestuurd. Waarnaar wordt gerefereerd met 'verdachte omstandigheden' wordt mij niet duidelijk.

Het schrijven dat u heeft opgesteld ziet er goed uit. Ik weet niet of de door u gestelde termijn op het moment van uw email aan ons reeds is verstreken. Indien dit niet het geval is, kunt u dit afwachten. Indien de termijn is verstreken, is het belangrijk om u te beraden over volgende stappen.

U kan overwegen om de klachtenprocedure van Bol.com te doorlopen. Deze regeling is terug te vinden in artikel 16 en 17 van de algemene voorwaarden ( https://www.bol.com/nl/m/algemene-verkoopvoorwaarden/ ). Bol.com is aangesloten bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit is een relatief laagdrempelige en goedkope procedure. Meer over deze procedure leest u via https://www.degeschillenc(...)missies/thuiswinkel/

U kan ook overwegen om een procedure bij de rechtbank te starten. Dit kunt u zelf doen alleen heeft u wel een gerechtsdeurwaarder nodig om de andere partij te dagvaarden. U kan ook overwegen om rechtsbijstand in te schakelen. Indien u een rechtsbijstandverzekering heeft, kunt u contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u nagaan of u in aanmerking komt voor gefinancierde rechtsbijstand. Meer informatie hierover kunt u vinden via https://www.rechtsbijstan(...)eerde-rechtsbijstand

Meer informatie over een gerechtelijke procedure treft u via https://www.rechtspraak.n(...)rdingsprocedure.aspx


Heeft u nog meer vragen? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0900-8020 (¤ 0,25 p/m) op werkdagen tussen 09.00 uur en 18.00 uur. Als u een rechtsbijstandverzekering heeft dan adviseren wij u contact op te nemen met uw rechtsbijstandverzekeraar.



Iedereen kan bij het Juridisch Loket terecht voor kort, juridisch advies. Verdere dienstverlening van het Juridisch Loket (beoordelen stukken en afspraak op het spreekuur) is echter uitsluitend voor klanten die binnen de financiële grenzen van de Wet op de Rechtsbijstand vallen. Voor meer informatie over deze grenzen kunt u de onderstaande link raadplegen:

https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/werkwijze/



Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,

Ga me verder verdiepen in vervolg stappen.
Ik ben blij dat m’n brief in de smaak valt _O-
zie email 27 oktober
pi_189375223
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 23:47 schreef Renesite het volgende:
is er na de 5 dagen stilte, nu, een statement gekomen waaruit blijkt dat er niet geholpen mag worden? Is er een papier waaruit dit blijkt? Met utieraard daarbij de uitkomst van onderzoek(en)?
[..]

Nee, er werd enorm veel gespeculeerd en inhoudelijk had het geen zin om in die vijf dagen die geboden zijn door Bol.com door te gaan met diverse theorieën en het ophitsten van de situatie. Dan is het even stilleggen in mijn/onze optiek beter.
Nou, de eerste medewerker zei me afgelopen maandag ik heb in mijn schermpje staan dat ik u niet verder mag helpen. Ik moet bij deze ook de verbinding verbreken van het hoofdkantoor. Sindsdien wordt dit door iedere medewerker herhaalt.
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 23:58:28 #299
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189375298
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 23:53 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Nou, de eerste medewerker zei me afgelopen maandag ik heb in mijn schermpje staan dat ik u niet verder mag helpen. Ik moet bij deze ook de verbinding verbreken van het hoofdkantoor. Sindsdien wordt dit door iedere medewerker herhaalt.
Verzoek die informatie. Je bent een klant en je hebt recht op waar jij in een proces staat. Ik zou eerst de klachtenprocedure pakken. Ergens kan je nog verwachten dat de rechter dit gaat vragen waarom je dit niet hebt gedaan mocht je gelijk naar de rechtbank stappen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 00:01:24 #300
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189375346
Echt bizar. De slechte reclame voor ze kost ze wsl meer dan die ene iPhone
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')