die stappen moet hij nu niet meer nemen, ten eerste is de kans klein dat ze er zelf wat mee gaan doen dus zit hij hooguit daar op het forum ook nog eens alles uit de doeken te doen en gaat bol helemaal niet meer meewerken. hoewel ze dat nu ook al niet meer doen trouwens, denk ik niet dat het zijn zaak goed gaat doen om op nog meer plekken gal te spuien.quote:
ik wil voorstellen om het nu gewoon inhoudelijk te houden in dit topic en niet elke keer meer dit soort reacties er tussen te hebben.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:29 schreef kol7680 het volgende:
Wat ik ook niet begrijp van Bol is wat de negatieve impact van dit verhaal met je als bedrijf doet.Had net gezien dat de 2 topics in totaal van ts 15.000 views hebben op dit forum.is niet niks.
Met de houding van bol in deze zaak had dat vrij weinig uitgemaakt ben ik bang.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:48 schreef Ixnay het volgende:
Oftewel als je iets duurs besteld via internet, alles filmen op het moment dat je het pakket openmaakt.
Of nog beter, vanaf het moment dat je het aanneemt van de bezorger.
Dit. Ik stond op het punt elektronica te bestellen via bol, heb nog nooit negatieve ervaringen met ze gehad maar dit verhaal en wat andere ervaringen in dit topic gaan me waarschijnlijk doen besluiten het ergens anders te bestellen, dan betaal ik wel wat meer.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:29 schreef kol7680 het volgende:
Wat ik ook niet begrijp van Bol is wat de negatieve impact van dit verhaal met je als bedrijf doet.Had net gezien dat de 2 topics in totaal van ts 15.000 views hebben op dit forum.is niet niks.
Dat had wep degelijk wat uitgemaakt, want dan was er onomstotelijk bewijs geweest wat de werkelijke inhoud van het gestuurde pakket was. Maar goed, niemand die ik ken doet zoiets.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:57 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Met de houding van bol in deze zaak had dat vrij weinig uitgemaakt ben ik bang.
Precies,wie doet dit nu?Werkelijk waar niemand die ik ken.En daar profiteren webwinkels dus van.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:01 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat had wep degelijk wat uitgemaakt, want dan was er onomstotelijk bewijs geweest wat de werkelijke inhoud van het gestuurde pakket was. Maar goed, niemand die ik ken doet zoiets.
Helaas achter moeten komen ja. Hoop dat ik mensen waarschuw met mijn verhaal.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:06 schreef roos94 het volgende:
Gewoon nooit meer dure pakketjes bestellen via het internet! Dan maar een extra ritje naar de Mediamarkt. Echt hoor, ze belazeren je waar je bij staat.
dit soort dingen doen we dus nietquote:
gewoon bij je locale electronicaboer.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:06 schreef roos94 het volgende:
Gewoon nooit meer dure pakketjes bestellen via het internet! Dan maar een extra ritje naar de Mediamarkt. Echt hoor, ze belazeren je waar je bij staat.
1 | https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/bol.com/klachten/verkeerde-artikel-ontvangen%2C-ruim-%26euro%3B1000-waarde/details?complaintId=b2e4724b-dfe7-428c-b64c-7da310c8821b |
In de rest van je topic mag het wel. Het mag zelfs door iemand die net als TS net nieuw is en maar één topic volgt.quote:
True that.Zo waar.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:10 schreef roos94 het volgende:
Mocht het je lukken om in een uitzending van radar oid te komen, moet je kijken hoe snel ze jou dan die i phone geven en nog een cadeaubon ter troost erbij. Grapjassen.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wil voorstellen om het nu gewoon inhoudelijk te houden in dit topic en niet elke keer meer dit soort reacties er tussen te hebben.
Het is prettiger lezen en voor TS ook beter in zijn toch al gefrustreerde mindset om nu gewoon bezig te zijn met oplossen en niet meer met nog meer frustratie te voelen.
Je hebt geen inkomenseis oid nodig.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:51 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Moet je id kaart of iets meenemen daar naar toe kantoor? Omdat er inkomenseis is enz? Hoe snel reageren ze per mail?
En maken ze dan gelijk brief of ondernemen ze actie gelijk?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je hebt geen inkomenseis oid nodig.
Is voor iedereen.
Heb ook mijn id niet hoeven laten zien. Maar zou hem wel ff meenemen voor de zekerheid.
Ze helpen je gelijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:51 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En maken ze dan gelijk brief of ondernemen ze actie gelijk?
Super bedankt voor je reactie, doet me goed!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ze helpen je gelijk.
Maar heb toen zelf een brief opgesteld adh van hun hulp.
Dit zou kunnen. Maar in de magazijnen worden medewerkers bij mijn weten erg streng gecontroleerd om dit soort praktijken te voorkomen. Bol.com zal zich waarschijnlijk mede achter die procedures verschuilen,quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:16 schreef Ixnay het volgende:
Bol.com denkt dat TS een iphone ontvangen heeft van hun, bij een andere winkel een powerbank gekocht heeft, zegt dat hij die ontvangen heeft van hun en terug wil sturen, om zodoende voor de prijs van een powerbank een iphone te bemachtigen.
Wat waarschijnlijk gebeurd is. Is dat een medewerker van bol.com of een bekende daarvan een powerbank gekocht heeft bij bol.com en de bestelling met die van TS omgeruild heeft, om aan een iphone te komen, zonder dat het opvalt in hun voorraad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |