abonnement Unibet Coolblue
pi_189230710
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:05 schreef kol7680 het volgende:
Ook nog een kwalijk iets wat ts bol kan verwijten,is dat in zijn account staat dat de retour al sinds 30 september binnen is en hij nog steeds niks hoort.Kom op,onderneem actie Bol.Je kunt TS niet zo laten zitten,zo ga je niet met klanten om.Als dit echt eens media aandacht zou krijgen(wat niet gebeurt)dan staat bol aardig in zijn hempie!
Heb je ook nog iets steekhoudends te melden, iets bij te dragen aan het topic, anders dan je mening maar blijven doordrammen?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189230890
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:20 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Precies,allemaal aannames in verhaal van klipper.TS hoeft toch niet te verdedigen of te verantwoorden waarom hij zijn aankoop daar doet?
Klopt.
En dat bol.com TS zonder enige reden beschuldigt van fraude, is ook een aanname
pi_189233212
En ts,,nog update vandaag?
pi_189233284
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:56 schreef kol7680 het volgende:
En ts,,nog update vandaag?
Nee. Radiostilte vanuit Bol.
pi_189236619
Retourzending is bezorgt zie ik net
pi_189236662
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:37 schreef Newone82 het volgende:
Retourzending is bezorgt zie ik niet [ afbeelding ]
*net?

En geef ze even de tijd om te verwerken/reageren.
Somebody that I used to know
pi_189236736
Retourzending afgedragen aan afzender. Dat is dus goed?
pi_189236803
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:40 schreef Newone82 het volgende:
Retourzending afgedragen aan afzender. Dat is dus goed?
Lijkt me van wel.Maak screenshots duidelijk dat retour pakket is aangekomen.
pi_189236816
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:38 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

*net?

En geef ze even de tijd om te verwerken/reageren.
Wat noem je even?
pi_189236997
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:42 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Wat noem je even?
1 of 2 dagen.
Somebody that I used to know
pi_189237360
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

1 of 2 dagen.
Denk het ook.Als ts dan nog niks heeft gehoord,of bol aangetoond met meer info dan lijkt me deze zaak wel heel duidelijk in het voordeel van ts te gaan kantelen.
pi_189238137
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

1 of 2 dagen.
uit de FAQ van bol zelf:

quote:
Hoe snel is een retour verwerkt?

Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat jij het verstuurd hebt. We houden je op de hoogte via mail. Zodra je retour is verwerkt, betalen we je terug.
uiterlijk volgende week maandag/dinsdag dus ;)
pi_189238159
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 23:46 schreef mschol het volgende:

[..]

uit de FAQ van bol zelf:
[..]

Oh, nou, dat zelfs. En dan na vijf dagen heel bleu bellen: goh, hoe staat het ermee.

Maar ja, inmiddels ligt er natuurlijk een geschiedenis. Al die medewerkers durven hun handen er niet meer aan te branden en mogen dat waarschijnlijk ook niet meer. Dan wordt het nog lastig voor TS om daar een voet tussen de deur te krijgen.
Somebody that I used to know
pi_189240850
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 23:46 schreef mschol het volgende:

[..]

uit de FAQ van bol zelf:
[..]

uiterlijk volgende week maandag/dinsdag dus ;)
Dan moet het uiterlijk morgen verwerkt zijn.TS heeft 30 september in zijn bol account staan dat retour is aangekomen.
pi_189241320
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 08:59 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Dan moet het uiterlijk morgen verwerkt zijn.TS heeft 30 september in zijn bol account staan dat retour is aangekomen.
werkdagen, zaterdag is geen werkdag dus uiterlijk maandag dan ;)
pi_189248380
Binnen 5 werkdagen krijg ik reactie van juridisch loket per mail, misschien hebben ze digitaal nog andere tips.Dus digitaal contact opgenomen.
pi_189248658
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 17:19 schreef Newone82 het volgende:
Binnen 5 werkdagen krijg ik reactie van juridisch loket per mail, misschien hebben ze digitaal nog andere tips.Dus digitaal contact opgenomen.
Daar krijg je vaak een standaard antwoord.

Je kan beter ff langsgaan.
Heb ook eens een paar keer heen en weer gemaild maar dat werkte niet echt lekker. Moest steeds wachten op antwoord. Ben maar langs gegaan voor advies en toen was het zeer snel opgelost.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_189248898
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 17:40 schreef Miniem het volgende:

[..]

Daar krijg je vaak een standaard antwoord.

Je kan beter ff langsgaan.
Heb ook eens een paar keer heen en weer gemaild maar dat werkte niet echt lekker. Moest steeds wachten op antwoord. Ben maar langs gegaan voor advies en toen was het zeer snel opgelost.
Moet je id kaart of iets meenemen daar naar toe kantoor? Omdat er inkomenseis is enz? Hoe snel reageren ze per mail?
pi_189249190
Update. Kreeg dit net Bol.com te horen naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren:

“Ik heb alles nagelezen. Er is aan jou door meerdere collega's hetzelfde antwoord gegeven in de afgelopen dagen. Ondanks dat neem jij toch telkens opnieuw weer contact met de klantenservice op in de hoop dat je een ander antwoord van ons krijgt. Het antwoord is en blijft hetzelfde, en verandert niet. Het staat je vrij om verdere juridische stappen te ondernemen. Deze case is voor ons gesloten.”


Kortom, ik ga geld dus niet terug krijgen zonder juridische rechtgang.
pi_189249260
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:07 schreef Newone82 het volgende:
Update. Kreeg dit net Bol.com te horen naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren:

“Ik heb alles nagelezen. Er is aan jou door meerdere collega's hetzelfde antwoord gegeven in de afgelopen dagen. Ondanks dat neem jij toch telkens opnieuw weer contact met de klantenservice op in de hoop dat je een ander antwoord van ons krijgt. Het antwoord is en blijft hetzelfde, en verandert niet. Het staat je vrij om verdere juridische stappen te ondernemen. Deze case is voor ons gesloten.”


Kortom, ik ga geld dus niet terug krijgen zonder juridische rechtgang.
Wat een afgang van Bol.Succes met juridische stappen TS!
pi_189249358
Je kan toch aantonen aan bol dat je duizend ekkies aan hun betaald hebt?
pi_189249419
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:18 schreef quirina het volgende:
Je kan toch aantonen aan bol dat je duizend ekkies aan hun betaald hebt?
Jazeker. Hoezo?
pi_189249452
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:18 schreef quirina het volgende:
Je kan toch aantonen aan bol dat je duizend ekkies aan hun betaald hebt?
Natuurlijk,aanders zou TS nooit geleverd hebben gekregen.
  Miss 200.000.000! donderdag 3 oktober 2019 @ 18:29:04 #174
367000 roos94
pi_189249499
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:07 schreef Newone82 het volgende:
Update. Kreeg dit net Bol.com te horen naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren:

“Ik heb alles nagelezen. Er is aan jou door meerdere collega's hetzelfde antwoord gegeven in de afgelopen dagen. Ondanks dat neem jij toch telkens opnieuw weer contact met de klantenservice op in de hoop dat je een ander antwoord van ons krijgt. Het antwoord is en blijft hetzelfde, en verandert niet. Het staat je vrij om verdere juridische stappen te ondernemen. Deze case is voor ons gesloten.”


Kortom, ik ga geld dus niet terug krijgen zonder juridische rechtgang.
Tering. Wat een hufters.
pi_189249568
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:29 schreef roos94 het volgende:

[..]

Tering. Wat een hufters.
Dit.Ongeofelijk.Ook zonder enig bewijs.Heb te doen met TS.Sterkte.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')