Heb je ook nog iets steekhoudends te melden, iets bij te dragen aan het topic, anders dan je mening maar blijven doordrammen?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:05 schreef kol7680 het volgende:
Ook nog een kwalijk iets wat ts bol kan verwijten,is dat in zijn account staat dat de retour al sinds 30 september binnen is en hij nog steeds niks hoort.Kom op,onderneem actie Bol.Je kunt TS niet zo laten zitten,zo ga je niet met klanten om.Als dit echt eens media aandacht zou krijgen(wat niet gebeurt)dan staat bol aardig in zijn hempie!
Klopt.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:20 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Precies,allemaal aannames in verhaal van klipper.TS hoeft toch niet te verdedigen of te verantwoorden waarom hij zijn aankoop daar doet?
*net?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:37 schreef Newone82 het volgende:
Retourzending is bezorgt zie ik niet [ afbeelding ]
Lijkt me van wel.Maak screenshots duidelijk dat retour pakket is aangekomen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:40 schreef Newone82 het volgende:
Retourzending afgedragen aan afzender. Dat is dus goed?
Wat noem je even?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
*net?
En geef ze even de tijd om te verwerken/reageren.
Denk het ook.Als ts dan nog niks heeft gehoord,of bol aangetoond met meer info dan lijkt me deze zaak wel heel duidelijk in het voordeel van ts te gaan kantelen.quote:
uit de FAQ van bol zelf:quote:
uiterlijk volgende week maandag/dinsdag dusquote:Hoe snel is een retour verwerkt?
Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat jij het verstuurd hebt. We houden je op de hoogte via mail. Zodra je retour is verwerkt, betalen we je terug.
Oh, nou, dat zelfs. En dan na vijf dagen heel bleu bellen: goh, hoe staat het ermee.quote:
Dan moet het uiterlijk morgen verwerkt zijn.TS heeft 30 september in zijn bol account staan dat retour is aangekomen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
uit de FAQ van bol zelf:
[..]
uiterlijk volgende week maandag/dinsdag dus
werkdagen, zaterdag is geen werkdag dus uiterlijk maandag danquote:Op donderdag 3 oktober 2019 08:59 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Dan moet het uiterlijk morgen verwerkt zijn.TS heeft 30 september in zijn bol account staan dat retour is aangekomen.
Daar krijg je vaak een standaard antwoord.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:19 schreef Newone82 het volgende:
Binnen 5 werkdagen krijg ik reactie van juridisch loket per mail, misschien hebben ze digitaal nog andere tips.Dus digitaal contact opgenomen.
Moet je id kaart of iets meenemen daar naar toe kantoor? Omdat er inkomenseis is enz? Hoe snel reageren ze per mail?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Daar krijg je vaak een standaard antwoord.
Je kan beter ff langsgaan.
Heb ook eens een paar keer heen en weer gemaild maar dat werkte niet echt lekker. Moest steeds wachten op antwoord. Ben maar langs gegaan voor advies en toen was het zeer snel opgelost.
Wat een afgang van Bol.Succes met juridische stappen TS!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:07 schreef Newone82 het volgende:
Update. Kreeg dit net Bol.com te horen naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren:
“Ik heb alles nagelezen. Er is aan jou door meerdere collega's hetzelfde antwoord gegeven in de afgelopen dagen. Ondanks dat neem jij toch telkens opnieuw weer contact met de klantenservice op in de hoop dat je een ander antwoord van ons krijgt. Het antwoord is en blijft hetzelfde, en verandert niet. Het staat je vrij om verdere juridische stappen te ondernemen. Deze case is voor ons gesloten.”
Kortom, ik ga geld dus niet terug krijgen zonder juridische rechtgang.
Jazeker. Hoezo?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:18 schreef quirina het volgende:
Je kan toch aantonen aan bol dat je duizend ekkies aan hun betaald hebt?
Natuurlijk,aanders zou TS nooit geleverd hebben gekregen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:18 schreef quirina het volgende:
Je kan toch aantonen aan bol dat je duizend ekkies aan hun betaald hebt?
Tering. Wat een hufters.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:07 schreef Newone82 het volgende:
Update. Kreeg dit net Bol.com te horen naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren:
“Ik heb alles nagelezen. Er is aan jou door meerdere collega's hetzelfde antwoord gegeven in de afgelopen dagen. Ondanks dat neem jij toch telkens opnieuw weer contact met de klantenservice op in de hoop dat je een ander antwoord van ons krijgt. Het antwoord is en blijft hetzelfde, en verandert niet. Het staat je vrij om verdere juridische stappen te ondernemen. Deze case is voor ons gesloten.”
Kortom, ik ga geld dus niet terug krijgen zonder juridische rechtgang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |