abonnement Unibet Coolblue
pi_189214371
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:19 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Vreemd verhaal dit. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat bol.com iets “retour afzender” doet. Of je naam geeft daar bij het binnenkomen van dat pakket al een red flag nu gezien je dossier over deze zaak.

Vanuit het perspectief van bol.com is dat ook nog wel te begrijpen:
Je bestelt een Iphone. Je ontvangt iets anders. Bol.com vindt jouw claim, om wat voor reden dan ook, onterecht of verdacht. Ze accepteren hem daarom niet. (Dat zouden ze dan best wat meer mogen onderbouwen, maar soit).
Jij stuurt, ondanks weigeren claim, toch wat retour. Maarja. Een iphone ontvangen en een powerbank terugsturen kan iedereen, dus ja. Waarom zou je dat als bol.com dan accepteren als je het voorgaande verhaal al niet gelooft? En als je die powerbank retour accepteert; wat betaal je dan terug? Gezien de gekoppelde factuur die van een iphone is? Hence; retour
maar retour afzender doen. 🤷♀
Maar dan het verhaaltje verzinnen we zien op de track en trace staan dat verkeerde artikel nog niet is bezorgt,terwijl ts dat wel in zijn bol.com heeft staan is natuurlijk weer het andere uiterste.Wat slecht en doordacht.
pi_189214375
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:26 schreef Nober het volgende:

[..]

Maar dat maakt niet uit want bol moet aantonen dat er een iPhone verzonden is. _O_
Ben ik ook met je eens. Maar ze moeten dat ergens pas aantonen als TS naar de kantonrechter stapt he. Nu moeten ze niks, want TS kan eigenhandig toch niks rondkrijgen zonder medewerking van bol.com
pi_189214378
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:21 schreef Eix het volgende:
Waarom blijf je bellen? Want ik denk niet dat je hier met hun nog uit gaat komen.

Dit snap ik ook niet helemaal, je hebt bericht dat je binnen 3 dagen je geld terug krijgt, waarom dan weer bellen?

Na die 3 dagen kun je dan weer contact opnemen, maar nu loopt er wel heel veel door elkaar dat een simpele klantenservicemedewerker het ook niet snapt.
pi_189214395
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:26 schreef Nober het volgende:

[..]

Maar dat maakt niet uit want bol moet aantonen dat er een iPhone verzonden is. _O_
En dat kunnen ze niet,dat blijkt!
pi_189214401
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:27 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Maar dan het verhaaltje verzinnen we zien op de track en trace staan dat verkeerde artikel nog niet is bezorgt,terwijl ts dat wel in zijn bol.com heeft staan is natuurlijk weer het andere uiterste.Wat slecht en doordacht.
Je hebt “maar” helpdesk medewerkers aan de telefoon he. Die krijgen waarschijnlijk enkel de
Laatste t&t stap op hun scherm bij het opvragen van de info.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:36:13 #106
408813 crew  trein2000
pi_189214568
Waar komt ineens vandaan dat de boel retour is gegaan? Is enkel een vermoeden van TS toch?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:45:07 #107
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189214720
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:36 schreef trein2000 het volgende:
Waar komt ineens vandaan dat de boel retour is gegaan? Is enkel een vermoeden van TS toch?
klopt

postNL zegt pakket is retour afzender, maar dat klopt ook aangezien TS get retour afzender gezonden heeft
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189215192
Toch nog een vraag voor mensen die er wel verstand van hebben,hoe kan Bol ooit aantonen dat die wel bezorgd is de iPhone? Er is niet eens getekend voor ontvangst.Dat kunnen ze toch helemaal niet?Ook niet in deze zaak!
pi_189215307
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:05 schreef kol7680 het volgende:
Toch nog een vraag voor mensen die er wel verstand van hebben,hoe kan Bol ooit aantonen dat die wel bezorgd is de iPhone? Er is niet eens getekend voor ontvangst.Dat kunnen ze toch helemaal niet?Ook niet in deze zaak!
Dat je tekent voor ontvangst zegt nog niks over de inhoud van een pakket, enkel dat je íets hebt ontvangen. Dus ja. Geen idee hoe ze dat zouden moeten kunnen aantonen. Wellicht met een verklaring van een medewerker die dat ding heeft ingepakt voor verzending ofzo?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:09:57 #110
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189215319
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:05 schreef kol7680 het volgende:
Toch nog een vraag voor mensen die er wel verstand van hebben,hoe kan Bol ooit aantonen dat die wel bezorgd is de iPhone? Er is niet eens getekend voor ontvangst.Dat kunnen ze toch helemaal niet?Ook niet in deze zaak!
TS heeft zelf zwart op wit aangegeven dat hij een pakket heeft, dus handtekening voor ontvangst is niet een reden dat iets niet aan zou zijn gekomen.
En hoe bol kan bewijzen dat het de telefoon was en niet een ander product, ja dat is het juridsche aspect waar TS op uit gaat komen indien het niet wordt afgehandeld.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189215343
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:05 schreef kol7680 het volgende:
Toch nog een vraag voor mensen die er wel verstand van hebben,hoe kan Bol ooit aantonen dat die wel bezorgd is de iPhone? Er is niet eens getekend voor ontvangst.Dat kunnen ze toch helemaal niet?Ook niet in deze zaak!
Ik teken eigenlijk blindelings zonder te kijken wat de inhoud is, als je TS situatie hebt ben je dus extra hard genaaid... ik weet nu wel dat ik voortaan even kijk waar ik eigenlijk voor teken.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:11:39 #112
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189215370
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:10 schreef cunial het volgende:

[..]

Ik teken eigenlijk blindelings zonder te kijken wat de inhoud is, als je TS situatie hebt ben je dus extra hard genaaid... ik weet nu wel dat ik voortaan even kijk waar ik eigenlijk voor teken.
ik mag niet eens van de postbode een doos openen voor ik teken, want de handtekening is voor ontvangst van het pakket, niet of wel of geen juiste inhoud aanwezig is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189215383
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:10 schreef cunial het volgende:

[..]

Ik teken eigenlijk blindelings zonder te kijken wat de inhoud is, als je TS situatie hebt ben je dus extra hard genaaid... ik weet nu wel dat ik voortaan even kijk waar ik eigenlijk voor teken.
Dat mag dus niet. Je ontvangt een dichte doos, daar teken je dan voor. Je mag de doos niet eerst openmaken en dan tekenen.

De enige garantie die aangetekend verzenden dus biedt is dat je echt íets ontvangt (en dat zichtbaar is voor de verzender), maar nogmaals; het zegt niks over wát je ontvangt.
pi_189215390
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:11 schreef Nizno het volgende:

[..]

ik mag niet eens van de postbode een doos openen voor ik teken, want de handtekening is voor ontvangst van het pakket, niet of wel of geen juiste inhoud aanwezig is.
Ooh ja dan is het lastig om te kijken.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:14:31 #115
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_189215429
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:10 schreef cunial het volgende:

[..]

Ik teken eigenlijk blindelings zonder te kijken wat de inhoud is, als je TS situatie hebt ben je dus extra hard genaaid... ik weet nu wel dat ik voortaan even kijk waar ik eigenlijk voor teken.
Zo werkt het niet.

Je tekent voor ontvangst van een pakket, niet voor de inhoud.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_189215516
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:45 schreef Nizno het volgende:

[..]

klopt

postNL zegt pakket is retour afzender, maar dat klopt ook aangezien TS get retour afzender gezonden heeft
In post 81 en post 84 zegt TS dat het pakket vandaag is afgeleverd bij Bol.com (daar heeft ie een track&trace van).
Niet veel later is de status blijkbaar opeens veranderd van 'Afgeleverd' (bij Bol) naar 'Zending is bij PostNL'.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:20:25 #117
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189215584
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:17 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

In post 81 en post 84 zegt TS dat het pakket vandaag is afgeleverd bij Bol.com (daar heeft ie een track&trace van).
Niet veel later is de status blijkbaar opeens veranderd van 'Afgeleverd' (bij Bol) naar 'Zending is bij PostNL'.
maar is dat dan een retour of is dat dat de status een tijd foutief heeft gestaan?
TS zal gewoon even geduld moeten hebben, hij heeft bol nav de aangetekende brief (en email en post op sociale media) 2 weken de tijd gegeven....
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189215661
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:20 schreef Nizno het volgende:

[..]

maar is dat dan een retour of is dat dat de status een tijd foutief heeft gestaan?
TS zal gewoon even geduld moeten hebben, hij heeft bol nav de aangetekende brief (en email en post op sociale media) 2 weken de tijd gegeven....
Dat is de grote vraag.
Het gaat daar erg rommelig en chaotisch en onprofessioneel in Waalwijk _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189216859
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:45 schreef Nizno het volgende:

[..]

klopt

postNL zegt pakket is retour afzender, maar dat klopt ook aangezien TS get retour afzender gezonden heeft
heeft TS niet een bol retour aangemaakt via zijn account? dan kan het heel goed zijn dat hij daadwerkelijk retour naar TS komt als dat bij T&T staat.

echter zou dan de status van de retourmelding ook bijgewerkt moeten zijn
pi_189216939
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja?
Ze accepteren alle retouren als de doos maar compleet is. Ook al is bijvoorbeeld de schuurmachine gebruikt en niet eens een heel klein beetje schoongemaakt. De retour wordt geaccepteerd

en daardoor wordt dat voor alle webwinkels verziekt


quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:49 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Net met bol gebeld, en ze doen nu net of het pakket nog niet is aangekomen.

Er worden hier smerige spelletjes gespeeld. Pakket stond op afgeleverd vandaag, staat nu op afgeleverd morgen. Zou me niks verbazen dat ze pakket retour afzender hebben gestuurd zonder er ook maar iets mee te doen. Dit is aanname, maar ik acht het waarschijnlijk. Krijg nu exact dezelfde mail als zondag, namelijk deze:

Je retour is onderweg. Dankjewel! Deze mail is je afgiftebewijs. Zodra we je artikel hebben ontvangen, sturen we je weer een mail.
postnl die aan het prutsen is, dat zou mij niet verbazen
pi_189219717
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:21 schreef Eix het volgende:
Waarom blijf je bellen? Want ik denk niet dat je hier met hun nog uit gaat komen.

Ik denk dat ofwel een senior medewerker daar moet ingrijpen. En dat is dan waarschijnlijk door escalatie van je case via het thuiswinkel waarborg. En anders moet je toch ernstig gaan overwegen om te dagvaarden.
Dit ja. Heel veel meer bellen gaat niet heel zinvol zijn. Sterker nog, je creëert daardoor ook je eigen ruis (niet dat het jouw probleem is, maar het voegt niet veel toe).

Heb zelf ook op een klantenservice gewerkt. Niets onhanidger dan klanten die twintig keer belden. Want wij moesten voor èlk klantcontact weer een nieuwe aantekening maken. De twintigste medewerker ziet door de bomen het bos niet meer, want alle relevante info sneeuwt onder. Maakt het ook lastig om goed te helpen.

Maar goed, bol is zelf ook niet handig bezig.
Somebody that I used to know
pi_189224666
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:45 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Klopt.
3 x :)
  woensdag 2 oktober 2019 @ 12:04:41 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189224728
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:45 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Klopt.
Neem me niet kwalijk, maar met zulke berichten op een klachtensite ga je verder ook niks bereiken.

Je zet er een haastig geschreven stukje tekst neer, waar allerlei informatie ontbreekt, stelt je eis als een stampvoetend kind en geeft ze amper de tijd om het probleem op te lossen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189225054
quote:
Waarom word ik doorgestuurd naar Bol.com als ik op de link klik _O-
Tap tap tap
pi_189225118
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Neem me niet kwalijk, maar met zulke berichten op een klachtensite ga je verder ook niks bereiken.

Je zet er een haastig geschreven stukje tekst neer, waar allerlei informatie ontbreekt, stelt je eis als een stampvoetend kind en geeft ze amper de tijd om het probleem op te lossen.
Het gaat om een artikel van duizend euro, ze staan hem amper te woord, ze spreken elkaar tegen, hebben het alleen over verdachte omstandigheden maar laten verder totaal niets van zich horen, zeggen dat het retour-artikel niet is aangekomen terwijl het er al twee dagen ligt volgens de T&T. Ik snap de frustraties van TS. Niet dat het meteen moet zijn opgelost, maar de communicatie vanuit Bol mag wel wat beter. Duizend euro, hallo zeg.

En ik zou ook geen details op zo'n openbare website als klacht.nl gooien. Wat voor informatie wil je hebben? Bestelnummer en adres etc zet ie hier ook niet neer.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 2 oktober 2019 @ 12:35:55 #128
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189225187
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Waarom word ik doorgestuurd naar Bol.com als ik op de link klik _O-
door het partnerprogramma.
ff op quote drukken en de tekst selecteren is op dit moment de workaround
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189225658
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Waarom word ik doorgestuurd naar Bol.com als ik op de link klik _O-
Omdat er specifieke woorden in voorkomen. Beetje quick & dirty geprogrammeerd :+
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189225671
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Neem me niet kwalijk, maar met zulke berichten op een klachtensite ga je verder ook niks bereiken.

Je zet er een haastig geschreven stukje tekst neer, waar allerlei informatie ontbreekt, stelt je eis als een stampvoetend kind en geeft ze amper de tijd om het probleem op te lossen.
Dit ja.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189226042
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het gaat om een artikel van duizend euro, ze staan hem amper te woord, ze spreken elkaar tegen, hebben het alleen over verdachte omstandigheden maar laten verder totaal niets van zich horen, zeggen dat het retour-artikel niet is aangekomen terwijl het er al twee dagen ligt volgens de T&T. Ik snap de frustraties van TS. Niet dat het meteen moet zijn opgelost, maar de communicatie vanuit Bol mag wel wat beter. Duizend euro, hallo zeg.

En ik zou ook geen details op zo'n openbare website als klacht.nl gooien. Wat voor informatie wil je hebben? Bestelnummer en adres etc zet ie hier ook niet neer.
Dit.De manier van handelen van Bol.com is zeer klantonvriendelijk in deze zaak.Zeer goed voorbeeld hoe het nu niet moet.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 14:05:32 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189226518
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het gaat om een artikel van duizend euro, ze staan hem amper te woord, ze spreken elkaar tegen, hebben het alleen over verdachte omstandigheden maar laten verder totaal niets van zich horen, zeggen dat het retour-artikel niet is aangekomen terwijl het er al twee dagen ligt volgens de T&T. Ik snap de frustraties van TS. Niet dat het meteen moet zijn opgelost, maar de communicatie vanuit Bol mag wel wat beter. Duizend euro, hallo zeg.

En ik zou ook geen details op zo'n openbare website als klacht.nl gooien. Wat voor informatie wil je hebben? Bestelnummer en adres etc zet ie hier ook niet neer.
Ja, dat is precies wat het is. Een uiting van frustratie en het leidt verder nergens toe.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189227269
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 14:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat is precies wat het is. Een uiting van frustratie en het leidt verder nergens toe.
Ik snap de frustratie van TS helemaal.Ik vind hem nog heel schappelijk.
pi_189227394
Track en trace update, niks nog vandaag ontvangen. Heel apart.

pi_189227458
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 14:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat is precies wat het is. Een uiting van frustratie en het leidt verder nergens toe.
Maar wat dan, twee weken wachten tot Bol reageert? Ik denk namelijk niet dat ze er iets aan gaan doen of dat ze enorm onder de indruk zijn van zijn stappen. Als ze een beetje duidelijk communiceerden (of überhaupt communiceerden), zou hij ook niet hondsdol allerlei berichten online strooien.
Tap tap tap
pi_189227697
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar wat dan, twee weken wachten tot Bol reageert?
euh ja?

bol heeft gewoon een x aantal dagen om te mogen reageren en daarop zal hij dan gewoon moeten wachten, hij is niet specialer dan die andere tienduizende klanten
nou gaat het hier om een fors bedrag maar ik zie op mijn werk ook dat mensen maar verwachten dat een retour (van hooguit een tientje) op dag 1 van binnenkomst afgehandeld moet zijn, ja doei we hebben nog andere zaken te doen, dan solliciteer je naar de onderkant van de stapel :W
pi_189227749
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het gaat om een artikel van duizend euro, ze staan hem amper te woord, ze spreken elkaar tegen, hebben het alleen over verdachte omstandigheden maar laten verder totaal niets van zich horen, zeggen dat het retour-artikel niet is aangekomen terwijl het er al twee dagen ligt volgens de T&T. Ik snap de frustraties van TS. Niet dat het meteen moet zijn opgelost, maar de communicatie vanuit Bol mag wel wat beter. Duizend euro, hallo zeg.

En ik zou ook geen details op zo'n openbare website als klacht.nl gooien. Wat voor informatie wil je hebben? Bestelnummer en adres etc zet ie hier ook niet neer.
idd
Je kan wel rustig blijven en afwachten maar dat zal ook niet zoveel helpen
Ze zetten TS neer als een oplichter..
Ik zou ook dagelijks bellen of berichten sturen via social media.. vooral als het om zo een duur product gaat.
Ik persoonlijk was misschien al langs het hoofdkantoor gegaan om een face to face een gesprek te kunnen krijgen
pi_189227760
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:20 schreef mschol het volgende:

[..]

euh ja?

bol heeft gewoon een x aantal dagen om te mogen reageren en daarop zal hij dan gewoon moeten wachten, hij is niet specialer dan die andere tienduizende klanten
Neem aan dat toch prio heeft in een organisatie ook al is die zo groot als Bol.TS weet na een week klachten nog steeds niet waar die aan toe is.Dat is te belachelijk voor woorden.
pi_189227777
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:23 schreef Goudenkomkommer het volgende:

[..]

idd
Je kan wel rustig blijven en afwachten maar dat zal ook niet zoveel helpen
Ze zetten TS neer als een oplichter..
Ik zou ook dagelijks bellen of berichten sturen via social media.. vooral als het om zo een duur product gaat.
Ik persoonlijk was misschien al langs het hoofdkantoor gegaan om een face to face een gesprek te kunnen krijgen
Dit.Ze maken TS zwart,zonder bewijs.Walgelijke werkwijze.
pi_189227788
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:20 schreef mschol het volgende:

[..]

euh ja?

bol heeft gewoon een x aantal dagen om te mogen reageren en daarop zal hij dan gewoon moeten wachten, hij is niet specialer dan die andere tienduizende klanten
nou gaat het hier om een fors bedrag maar ik zie op mijn werk ook dat mensen maar verwachten dat een retour op dag 1 van binnenkomst afgehandeld moet zijn, ja doei we hebben nog andere zaken te doen, dan solliciteer je naar de onderkant van de stapel :W :+
Het is niet eens zozeer dat Bol niet meteen op z'n knieën gaat en meteen die telefoon opstuurt, ze hebben het recht om zo hun twijfels te hebben bij zijn verhaal, maar er wordt niets gezegd. Het is alsof de kous voor hen af is. Die medewerker zegt dit, die zegt dat waardoor hij nu gesprekken opneemt. Hier op Fok wordt weer van alles gezegd, die arme jongen weet niet waar hij aan toe is en is nog steeds duizend euro lichter. Als iemand met iets meer rechten dan een klantenservicemedewerker hem nou gewoon te woord zou staan, zou dat al een hoop schelen.
Tap tap tap
pi_189227926
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het gaat om een artikel van duizend euro, ze staan hem amper te woord, ze spreken elkaar tegen, hebben het alleen over verdachte omstandigheden maar laten verder totaal niets van zich horen, zeggen dat het retour-artikel niet is aangekomen terwijl het er al twee dagen ligt volgens de T&T. Ik snap de frustraties van TS. Niet dat het meteen moet zijn opgelost, maar de communicatie vanuit Bol mag wel wat beter. Duizend euro, hallo zeg.

En ik zou ook geen details op zo'n openbare website als klacht.nl gooien. Wat voor informatie wil je hebben? Bestelnummer en adres etc zet ie hier ook niet neer.
Ho ho, dat is wat ts zegt.

Wie weet belt ts en begint ie gelijk te schelden en te tieren, als ik zijn bericht lees op klachtenkompas is ts nu niet bepaald oplossend gericht ingesteld maar eerder aanvallend.
pi_189228011
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:36 schreef klipper het volgende:

[..]

Ho ho, dat is wat ts zegt.

Wie weet belt ts en begint ie gelijk te schelden en te tieren, als ik zijn bericht lees op klachtenkompas is ts nu niet bepaald oplossend gericht ingesteld maar eerder aanvallend.
Zou je ook niet.Ik vind TS heel netjes in deze zaak.
pi_189228326
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:42 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Zou je ook niet.Ik vind TS heel netjes in deze zaak.
Wat we hier lezen is het verhaal van TS.

Als ik Bol was, zou ik ook mijn bedenkingen hebben, ieder weldenkend mens zou die hebben.

TS geeft aan nooit eerder bij Bol gekocht te hebben.
TS geeft aan normaal bij Coolblue te kopen.
TS koopt voor het eerst iets bij Bol en meteen voor een schijtprijs waar de meeste mensen toch vaak eerst iets goedkoop kopen om te kijken hoe het bevalt.
Vervolgens krijgt TS zijn bestelde iPhone niet.

Wat ik niet snap, is waarom TS de telefoon bij Bol besteld i.p.v. bij de zijn geroemde winkel Coolblue, voor het prijsverschil hoefde hij dat niet te doen, die is immers maar ¤1
Telefoon is gewoon op voorraad bij Coolblue en kan ook dezelfde dag geleverd worden.

In dit soort gevallen zouden bij mij ook de alarmbellen gaan rinkelen.
pi_189228385
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:03 schreef klipper het volgende:

[..]

Wat we hier lezen is het verhaal van TS.

Als ik Bol was, zou ik ook mijn bedenkingen hebben, ieder weldenkend mens zou die hebben.

TS geeft aan nooit eerder bij Bol gekocht te hebben.
TS geeft aan normaal bij Coolblue te kopen.
TS koopt voor het eerst iets bij Bol en meteen voor een schijtprijs waar de meeste mensen toch vaak eerst iets goedkoop kopen om te kijken hoe het bevalt.
Vervolgens krijgt TS zijn bestelde iPhone niet.

Wat ik niet snap, is waarom TS de telefoon bij Bol besteld i.p.v. bij de zijn geroemde winkel Coolblue, voor het prijsverschil hoefde hij dat niet te doen, die is immers maar ¤1
Telefoon is gewoon op voorraad bij Coolblue en kan ook dezelfde dag geleverd worden.

In dit soort gevallen zouden bij mij ook de alarmbellen gaan rinkelen.
Dus omdat TS nooit iets bestelt heeft bij Bol beschuldig je gelijk TS van fraude?Je zou goed bij bol aan de slag kunnen gaan,lekker mensen beschuldigen zonder ook maar enig bewijs te hebben.
pi_189228410
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:07 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Dus omdat TS nooit iets bestelt heeft bij Bol beschuldig je gelijk TS van fraude?Je zou goed bij bol aan de slag kunnen gaan,lekker mensen beschuldigen zonder ook maar enig bewijs te hebben.
Ik zeg nergens dat ik TS beschuldigt van fraude, hooguit dat ik het opmerkelijk vindt, groot verschil.

Mijn laatste bestelde artikel was volgens postnl afgeleverd, nooit ontvangen en zonder problemen werd deze nogmaals verstuurd.
  Redactie Frontpage woensdag 2 oktober 2019 @ 16:12:36 #146
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189228460
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:02 schreef Newone82 het volgende:
Track en trace update, niks nog vandaag ontvangen. Heel apart.

[ afbeelding ]
Ik heb heel vaak problemen met retouren naar antwoordnummers icm t&t van PostNL. Klopt geen zak van.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_189228498
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:09 schreef klipper het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ik TS beschuldigt van fraude, hooguit dat ik het opmerkelijk vindt, groot verschil.

Mijn laatste bestelde artikel was volgens postnl afgeleverd, nooit ontvangen en zonder problemen werd deze nogmaals verstuurd.

Dat het bij jouw zo soepel gaat top,daar heeft TS helemaal niks aan.
pi_189228567
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:03 schreef klipper het volgende:

[..]

Wat we hier lezen is het verhaal van TS.

Als ik Bol was, zou ik ook mijn bedenkingen hebben, ieder weldenkend mens zou die hebben.

TS geeft aan nooit eerder bij Bol gekocht te hebben.
TS geeft aan normaal bij Coolblue te kopen.
TS koopt voor het eerst iets bij Bol en meteen voor een schijtprijs waar de meeste mensen toch vaak eerst iets goedkoop kopen om te kijken hoe het bevalt.
Vervolgens krijgt TS zijn bestelde iPhone niet.

Wat ik niet snap, is waarom TS de telefoon bij Bol besteld i.p.v. bij de zijn geroemde winkel Coolblue, voor het prijsverschil hoefde hij dat niet te doen, die is immers maar ¤1
Telefoon is gewoon op voorraad bij Coolblue en kan ook dezelfde dag geleverd worden.

In dit soort gevallen zouden bij mij ook de alarmbellen gaan rinkelen.
De eerste keer dat ik iets bij CB bestelde, was dat ook een iPhone. Omdat ie daar een paar tientjes goedkoper was :@ Maar voor hetzelfde geld was dat ook fout gegaan.
Tap tap tap
pi_189228589
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

De eerste keer dat ik iets bij CB bestelde, was dat ook een iPhone. Omdat ie daar een paar tientjes goedkoper was :@ Maar voor hetzelfde geld was dat ook fout gegaan.
Precies,allemaal aannames in verhaal van klipper.TS hoeft toch niet te verdedigen of te verantwoorden waarom hij zijn aankoop daar doet?
pi_189230101
Ook nog een kwalijk iets wat ts bol kan verwijten,is dat in zijn account staat dat de retour al sinds 30 september binnen is en hij nog steeds niks hoort.Kom op,onderneem actie Bol.Je kunt TS niet zo laten zitten,zo ga je niet met klanten om.Als dit echt eens media aandacht zou krijgen(wat niet gebeurt)dan staat bol aardig in zijn hempie!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')