abonnement Unibet Coolblue
pi_189225054
quote:
Waarom word ik doorgestuurd naar Bol.com als ik op de link klik _O-
Tap tap tap
pi_189225118
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Neem me niet kwalijk, maar met zulke berichten op een klachtensite ga je verder ook niks bereiken.

Je zet er een haastig geschreven stukje tekst neer, waar allerlei informatie ontbreekt, stelt je eis als een stampvoetend kind en geeft ze amper de tijd om het probleem op te lossen.
Het gaat om een artikel van duizend euro, ze staan hem amper te woord, ze spreken elkaar tegen, hebben het alleen over verdachte omstandigheden maar laten verder totaal niets van zich horen, zeggen dat het retour-artikel niet is aangekomen terwijl het er al twee dagen ligt volgens de T&T. Ik snap de frustraties van TS. Niet dat het meteen moet zijn opgelost, maar de communicatie vanuit Bol mag wel wat beter. Duizend euro, hallo zeg.

En ik zou ook geen details op zo'n openbare website als klacht.nl gooien. Wat voor informatie wil je hebben? Bestelnummer en adres etc zet ie hier ook niet neer.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 2 oktober 2019 @ 12:35:55 #128
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189225187
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Waarom word ik doorgestuurd naar Bol.com als ik op de link klik _O-
door het partnerprogramma.
ff op quote drukken en de tekst selecteren is op dit moment de workaround
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189225658
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Waarom word ik doorgestuurd naar Bol.com als ik op de link klik _O-
Omdat er specifieke woorden in voorkomen. Beetje quick & dirty geprogrammeerd :+
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189225671
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Neem me niet kwalijk, maar met zulke berichten op een klachtensite ga je verder ook niks bereiken.

Je zet er een haastig geschreven stukje tekst neer, waar allerlei informatie ontbreekt, stelt je eis als een stampvoetend kind en geeft ze amper de tijd om het probleem op te lossen.
Dit ja.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189226042
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het gaat om een artikel van duizend euro, ze staan hem amper te woord, ze spreken elkaar tegen, hebben het alleen over verdachte omstandigheden maar laten verder totaal niets van zich horen, zeggen dat het retour-artikel niet is aangekomen terwijl het er al twee dagen ligt volgens de T&T. Ik snap de frustraties van TS. Niet dat het meteen moet zijn opgelost, maar de communicatie vanuit Bol mag wel wat beter. Duizend euro, hallo zeg.

En ik zou ook geen details op zo'n openbare website als klacht.nl gooien. Wat voor informatie wil je hebben? Bestelnummer en adres etc zet ie hier ook niet neer.
Dit.De manier van handelen van Bol.com is zeer klantonvriendelijk in deze zaak.Zeer goed voorbeeld hoe het nu niet moet.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 14:05:32 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189226518
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het gaat om een artikel van duizend euro, ze staan hem amper te woord, ze spreken elkaar tegen, hebben het alleen over verdachte omstandigheden maar laten verder totaal niets van zich horen, zeggen dat het retour-artikel niet is aangekomen terwijl het er al twee dagen ligt volgens de T&T. Ik snap de frustraties van TS. Niet dat het meteen moet zijn opgelost, maar de communicatie vanuit Bol mag wel wat beter. Duizend euro, hallo zeg.

En ik zou ook geen details op zo'n openbare website als klacht.nl gooien. Wat voor informatie wil je hebben? Bestelnummer en adres etc zet ie hier ook niet neer.
Ja, dat is precies wat het is. Een uiting van frustratie en het leidt verder nergens toe.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189227269
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 14:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat is precies wat het is. Een uiting van frustratie en het leidt verder nergens toe.
Ik snap de frustratie van TS helemaal.Ik vind hem nog heel schappelijk.
pi_189227394
Track en trace update, niks nog vandaag ontvangen. Heel apart.

pi_189227458
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 14:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat is precies wat het is. Een uiting van frustratie en het leidt verder nergens toe.
Maar wat dan, twee weken wachten tot Bol reageert? Ik denk namelijk niet dat ze er iets aan gaan doen of dat ze enorm onder de indruk zijn van zijn stappen. Als ze een beetje duidelijk communiceerden (of überhaupt communiceerden), zou hij ook niet hondsdol allerlei berichten online strooien.
Tap tap tap
pi_189227697
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar wat dan, twee weken wachten tot Bol reageert?
euh ja?

bol heeft gewoon een x aantal dagen om te mogen reageren en daarop zal hij dan gewoon moeten wachten, hij is niet specialer dan die andere tienduizende klanten
nou gaat het hier om een fors bedrag maar ik zie op mijn werk ook dat mensen maar verwachten dat een retour (van hooguit een tientje) op dag 1 van binnenkomst afgehandeld moet zijn, ja doei we hebben nog andere zaken te doen, dan solliciteer je naar de onderkant van de stapel :W
pi_189227749
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het gaat om een artikel van duizend euro, ze staan hem amper te woord, ze spreken elkaar tegen, hebben het alleen over verdachte omstandigheden maar laten verder totaal niets van zich horen, zeggen dat het retour-artikel niet is aangekomen terwijl het er al twee dagen ligt volgens de T&T. Ik snap de frustraties van TS. Niet dat het meteen moet zijn opgelost, maar de communicatie vanuit Bol mag wel wat beter. Duizend euro, hallo zeg.

En ik zou ook geen details op zo'n openbare website als klacht.nl gooien. Wat voor informatie wil je hebben? Bestelnummer en adres etc zet ie hier ook niet neer.
idd
Je kan wel rustig blijven en afwachten maar dat zal ook niet zoveel helpen
Ze zetten TS neer als een oplichter..
Ik zou ook dagelijks bellen of berichten sturen via social media.. vooral als het om zo een duur product gaat.
Ik persoonlijk was misschien al langs het hoofdkantoor gegaan om een face to face een gesprek te kunnen krijgen
pi_189227760
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:20 schreef mschol het volgende:

[..]

euh ja?

bol heeft gewoon een x aantal dagen om te mogen reageren en daarop zal hij dan gewoon moeten wachten, hij is niet specialer dan die andere tienduizende klanten
Neem aan dat toch prio heeft in een organisatie ook al is die zo groot als Bol.TS weet na een week klachten nog steeds niet waar die aan toe is.Dat is te belachelijk voor woorden.
pi_189227777
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:23 schreef Goudenkomkommer het volgende:

[..]

idd
Je kan wel rustig blijven en afwachten maar dat zal ook niet zoveel helpen
Ze zetten TS neer als een oplichter..
Ik zou ook dagelijks bellen of berichten sturen via social media.. vooral als het om zo een duur product gaat.
Ik persoonlijk was misschien al langs het hoofdkantoor gegaan om een face to face een gesprek te kunnen krijgen
Dit.Ze maken TS zwart,zonder bewijs.Walgelijke werkwijze.
pi_189227788
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:20 schreef mschol het volgende:

[..]

euh ja?

bol heeft gewoon een x aantal dagen om te mogen reageren en daarop zal hij dan gewoon moeten wachten, hij is niet specialer dan die andere tienduizende klanten
nou gaat het hier om een fors bedrag maar ik zie op mijn werk ook dat mensen maar verwachten dat een retour op dag 1 van binnenkomst afgehandeld moet zijn, ja doei we hebben nog andere zaken te doen, dan solliciteer je naar de onderkant van de stapel :W :+
Het is niet eens zozeer dat Bol niet meteen op z'n knieën gaat en meteen die telefoon opstuurt, ze hebben het recht om zo hun twijfels te hebben bij zijn verhaal, maar er wordt niets gezegd. Het is alsof de kous voor hen af is. Die medewerker zegt dit, die zegt dat waardoor hij nu gesprekken opneemt. Hier op Fok wordt weer van alles gezegd, die arme jongen weet niet waar hij aan toe is en is nog steeds duizend euro lichter. Als iemand met iets meer rechten dan een klantenservicemedewerker hem nou gewoon te woord zou staan, zou dat al een hoop schelen.
Tap tap tap
pi_189227926
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het gaat om een artikel van duizend euro, ze staan hem amper te woord, ze spreken elkaar tegen, hebben het alleen over verdachte omstandigheden maar laten verder totaal niets van zich horen, zeggen dat het retour-artikel niet is aangekomen terwijl het er al twee dagen ligt volgens de T&T. Ik snap de frustraties van TS. Niet dat het meteen moet zijn opgelost, maar de communicatie vanuit Bol mag wel wat beter. Duizend euro, hallo zeg.

En ik zou ook geen details op zo'n openbare website als klacht.nl gooien. Wat voor informatie wil je hebben? Bestelnummer en adres etc zet ie hier ook niet neer.
Ho ho, dat is wat ts zegt.

Wie weet belt ts en begint ie gelijk te schelden en te tieren, als ik zijn bericht lees op klachtenkompas is ts nu niet bepaald oplossend gericht ingesteld maar eerder aanvallend.
pi_189228011
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:36 schreef klipper het volgende:

[..]

Ho ho, dat is wat ts zegt.

Wie weet belt ts en begint ie gelijk te schelden en te tieren, als ik zijn bericht lees op klachtenkompas is ts nu niet bepaald oplossend gericht ingesteld maar eerder aanvallend.
Zou je ook niet.Ik vind TS heel netjes in deze zaak.
pi_189228326
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:42 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Zou je ook niet.Ik vind TS heel netjes in deze zaak.
Wat we hier lezen is het verhaal van TS.

Als ik Bol was, zou ik ook mijn bedenkingen hebben, ieder weldenkend mens zou die hebben.

TS geeft aan nooit eerder bij Bol gekocht te hebben.
TS geeft aan normaal bij Coolblue te kopen.
TS koopt voor het eerst iets bij Bol en meteen voor een schijtprijs waar de meeste mensen toch vaak eerst iets goedkoop kopen om te kijken hoe het bevalt.
Vervolgens krijgt TS zijn bestelde iPhone niet.

Wat ik niet snap, is waarom TS de telefoon bij Bol besteld i.p.v. bij de zijn geroemde winkel Coolblue, voor het prijsverschil hoefde hij dat niet te doen, die is immers maar ¤1
Telefoon is gewoon op voorraad bij Coolblue en kan ook dezelfde dag geleverd worden.

In dit soort gevallen zouden bij mij ook de alarmbellen gaan rinkelen.
pi_189228385
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:03 schreef klipper het volgende:

[..]

Wat we hier lezen is het verhaal van TS.

Als ik Bol was, zou ik ook mijn bedenkingen hebben, ieder weldenkend mens zou die hebben.

TS geeft aan nooit eerder bij Bol gekocht te hebben.
TS geeft aan normaal bij Coolblue te kopen.
TS koopt voor het eerst iets bij Bol en meteen voor een schijtprijs waar de meeste mensen toch vaak eerst iets goedkoop kopen om te kijken hoe het bevalt.
Vervolgens krijgt TS zijn bestelde iPhone niet.

Wat ik niet snap, is waarom TS de telefoon bij Bol besteld i.p.v. bij de zijn geroemde winkel Coolblue, voor het prijsverschil hoefde hij dat niet te doen, die is immers maar ¤1
Telefoon is gewoon op voorraad bij Coolblue en kan ook dezelfde dag geleverd worden.

In dit soort gevallen zouden bij mij ook de alarmbellen gaan rinkelen.
Dus omdat TS nooit iets bestelt heeft bij Bol beschuldig je gelijk TS van fraude?Je zou goed bij bol aan de slag kunnen gaan,lekker mensen beschuldigen zonder ook maar enig bewijs te hebben.
pi_189228410
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:07 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Dus omdat TS nooit iets bestelt heeft bij Bol beschuldig je gelijk TS van fraude?Je zou goed bij bol aan de slag kunnen gaan,lekker mensen beschuldigen zonder ook maar enig bewijs te hebben.
Ik zeg nergens dat ik TS beschuldigt van fraude, hooguit dat ik het opmerkelijk vindt, groot verschil.

Mijn laatste bestelde artikel was volgens postnl afgeleverd, nooit ontvangen en zonder problemen werd deze nogmaals verstuurd.
  Redactie Frontpage woensdag 2 oktober 2019 @ 16:12:36 #146
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189228460
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:02 schreef Newone82 het volgende:
Track en trace update, niks nog vandaag ontvangen. Heel apart.

[ afbeelding ]
Ik heb heel vaak problemen met retouren naar antwoordnummers icm t&t van PostNL. Klopt geen zak van.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_189228498
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:09 schreef klipper het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ik TS beschuldigt van fraude, hooguit dat ik het opmerkelijk vindt, groot verschil.

Mijn laatste bestelde artikel was volgens postnl afgeleverd, nooit ontvangen en zonder problemen werd deze nogmaals verstuurd.

Dat het bij jouw zo soepel gaat top,daar heeft TS helemaal niks aan.
pi_189228567
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:03 schreef klipper het volgende:

[..]

Wat we hier lezen is het verhaal van TS.

Als ik Bol was, zou ik ook mijn bedenkingen hebben, ieder weldenkend mens zou die hebben.

TS geeft aan nooit eerder bij Bol gekocht te hebben.
TS geeft aan normaal bij Coolblue te kopen.
TS koopt voor het eerst iets bij Bol en meteen voor een schijtprijs waar de meeste mensen toch vaak eerst iets goedkoop kopen om te kijken hoe het bevalt.
Vervolgens krijgt TS zijn bestelde iPhone niet.

Wat ik niet snap, is waarom TS de telefoon bij Bol besteld i.p.v. bij de zijn geroemde winkel Coolblue, voor het prijsverschil hoefde hij dat niet te doen, die is immers maar ¤1
Telefoon is gewoon op voorraad bij Coolblue en kan ook dezelfde dag geleverd worden.

In dit soort gevallen zouden bij mij ook de alarmbellen gaan rinkelen.
De eerste keer dat ik iets bij CB bestelde, was dat ook een iPhone. Omdat ie daar een paar tientjes goedkoper was :@ Maar voor hetzelfde geld was dat ook fout gegaan.
Tap tap tap
pi_189228589
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

De eerste keer dat ik iets bij CB bestelde, was dat ook een iPhone. Omdat ie daar een paar tientjes goedkoper was :@ Maar voor hetzelfde geld was dat ook fout gegaan.
Precies,allemaal aannames in verhaal van klipper.TS hoeft toch niet te verdedigen of te verantwoorden waarom hij zijn aankoop daar doet?
pi_189230101
Ook nog een kwalijk iets wat ts bol kan verwijten,is dat in zijn account staat dat de retour al sinds 30 september binnen is en hij nog steeds niks hoort.Kom op,onderneem actie Bol.Je kunt TS niet zo laten zitten,zo ga je niet met klanten om.Als dit echt eens media aandacht zou krijgen(wat niet gebeurt)dan staat bol aardig in zijn hempie!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')