abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189214375
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:26 schreef Nober het volgende:

[..]

Maar dat maakt niet uit want bol moet aantonen dat er een iPhone verzonden is. _O_
Ben ik ook met je eens. Maar ze moeten dat ergens pas aantonen als TS naar de kantonrechter stapt he. Nu moeten ze niks, want TS kan eigenhandig toch niks rondkrijgen zonder medewerking van bol.com
pi_189214378
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:21 schreef Eix het volgende:
Waarom blijf je bellen? Want ik denk niet dat je hier met hun nog uit gaat komen.

Dit snap ik ook niet helemaal, je hebt bericht dat je binnen 3 dagen je geld terug krijgt, waarom dan weer bellen?

Na die 3 dagen kun je dan weer contact opnemen, maar nu loopt er wel heel veel door elkaar dat een simpele klantenservicemedewerker het ook niet snapt.
pi_189214395
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:26 schreef Nober het volgende:

[..]

Maar dat maakt niet uit want bol moet aantonen dat er een iPhone verzonden is. _O_
En dat kunnen ze niet,dat blijkt!
pi_189214401
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:27 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Maar dan het verhaaltje verzinnen we zien op de track en trace staan dat verkeerde artikel nog niet is bezorgt,terwijl ts dat wel in zijn bol.com heeft staan is natuurlijk weer het andere uiterste.Wat slecht en doordacht.
Je hebt “maar” helpdesk medewerkers aan de telefoon he. Die krijgen waarschijnlijk enkel de
Laatste t&t stap op hun scherm bij het opvragen van de info.
pi_189214568
Waar komt ineens vandaan dat de boel retour is gegaan? Is enkel een vermoeden van TS toch?
zie email 27 oktober
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:45:07 #107
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189214720
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:36 schreef trein2000 het volgende:
Waar komt ineens vandaan dat de boel retour is gegaan? Is enkel een vermoeden van TS toch?
klopt

postNL zegt pakket is retour afzender, maar dat klopt ook aangezien TS get retour afzender gezonden heeft
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189215192
Toch nog een vraag voor mensen die er wel verstand van hebben,hoe kan Bol ooit aantonen dat die wel bezorgd is de iPhone? Er is niet eens getekend voor ontvangst.Dat kunnen ze toch helemaal niet?Ook niet in deze zaak!
pi_189215307
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:05 schreef kol7680 het volgende:
Toch nog een vraag voor mensen die er wel verstand van hebben,hoe kan Bol ooit aantonen dat die wel bezorgd is de iPhone? Er is niet eens getekend voor ontvangst.Dat kunnen ze toch helemaal niet?Ook niet in deze zaak!
Dat je tekent voor ontvangst zegt nog niks over de inhoud van een pakket, enkel dat je íets hebt ontvangen. Dus ja. Geen idee hoe ze dat zouden moeten kunnen aantonen. Wellicht met een verklaring van een medewerker die dat ding heeft ingepakt voor verzending ofzo?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:09:57 #110
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189215319
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:05 schreef kol7680 het volgende:
Toch nog een vraag voor mensen die er wel verstand van hebben,hoe kan Bol ooit aantonen dat die wel bezorgd is de iPhone? Er is niet eens getekend voor ontvangst.Dat kunnen ze toch helemaal niet?Ook niet in deze zaak!
TS heeft zelf zwart op wit aangegeven dat hij een pakket heeft, dus handtekening voor ontvangst is niet een reden dat iets niet aan zou zijn gekomen.
En hoe bol kan bewijzen dat het de telefoon was en niet een ander product, ja dat is het juridsche aspect waar TS op uit gaat komen indien het niet wordt afgehandeld.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189215343
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:05 schreef kol7680 het volgende:
Toch nog een vraag voor mensen die er wel verstand van hebben,hoe kan Bol ooit aantonen dat die wel bezorgd is de iPhone? Er is niet eens getekend voor ontvangst.Dat kunnen ze toch helemaal niet?Ook niet in deze zaak!
Ik teken eigenlijk blindelings zonder te kijken wat de inhoud is, als je TS situatie hebt ben je dus extra hard genaaid... ik weet nu wel dat ik voortaan even kijk waar ik eigenlijk voor teken.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:11:39 #112
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189215370
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:10 schreef cunial het volgende:

[..]

Ik teken eigenlijk blindelings zonder te kijken wat de inhoud is, als je TS situatie hebt ben je dus extra hard genaaid... ik weet nu wel dat ik voortaan even kijk waar ik eigenlijk voor teken.
ik mag niet eens van de postbode een doos openen voor ik teken, want de handtekening is voor ontvangst van het pakket, niet of wel of geen juiste inhoud aanwezig is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189215383
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:10 schreef cunial het volgende:

[..]

Ik teken eigenlijk blindelings zonder te kijken wat de inhoud is, als je TS situatie hebt ben je dus extra hard genaaid... ik weet nu wel dat ik voortaan even kijk waar ik eigenlijk voor teken.
Dat mag dus niet. Je ontvangt een dichte doos, daar teken je dan voor. Je mag de doos niet eerst openmaken en dan tekenen.

De enige garantie die aangetekend verzenden dus biedt is dat je echt íets ontvangt (en dat zichtbaar is voor de verzender), maar nogmaals; het zegt niks over wát je ontvangt.
pi_189215390
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:11 schreef Nizno het volgende:

[..]

ik mag niet eens van de postbode een doos openen voor ik teken, want de handtekening is voor ontvangst van het pakket, niet of wel of geen juiste inhoud aanwezig is.
Ooh ja dan is het lastig om te kijken.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:14:31 #115
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_189215429
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:10 schreef cunial het volgende:

[..]

Ik teken eigenlijk blindelings zonder te kijken wat de inhoud is, als je TS situatie hebt ben je dus extra hard genaaid... ik weet nu wel dat ik voortaan even kijk waar ik eigenlijk voor teken.
Zo werkt het niet.

Je tekent voor ontvangst van een pakket, niet voor de inhoud.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:17:45 #116
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189215516
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:45 schreef Nizno het volgende:

[..]

klopt

postNL zegt pakket is retour afzender, maar dat klopt ook aangezien TS get retour afzender gezonden heeft
In post 81 en post 84 zegt TS dat het pakket vandaag is afgeleverd bij Bol.com (daar heeft ie een track&trace van).
Niet veel later is de status blijkbaar opeens veranderd van 'Afgeleverd' (bij Bol) naar 'Zending is bij PostNL'.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:20:25 #117
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189215584
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:17 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

In post 81 en post 84 zegt TS dat het pakket vandaag is afgeleverd bij Bol.com (daar heeft ie een track&trace van).
Niet veel later is de status blijkbaar opeens veranderd van 'Afgeleverd' (bij Bol) naar 'Zending is bij PostNL'.
maar is dat dan een retour of is dat dat de status een tijd foutief heeft gestaan?
TS zal gewoon even geduld moeten hebben, hij heeft bol nav de aangetekende brief (en email en post op sociale media) 2 weken de tijd gegeven....
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:23:26 #118
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189215661
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:20 schreef Nizno het volgende:

[..]

maar is dat dan een retour of is dat dat de status een tijd foutief heeft gestaan?
TS zal gewoon even geduld moeten hebben, hij heeft bol nav de aangetekende brief (en email en post op sociale media) 2 weken de tijd gegeven....
Dat is de grote vraag.
Het gaat daar erg rommelig en chaotisch en onprofessioneel in Waalwijk _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189216859
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:45 schreef Nizno het volgende:

[..]

klopt

postNL zegt pakket is retour afzender, maar dat klopt ook aangezien TS get retour afzender gezonden heeft
heeft TS niet een bol retour aangemaakt via zijn account? dan kan het heel goed zijn dat hij daadwerkelijk retour naar TS komt als dat bij T&T staat.

echter zou dan de status van de retourmelding ook bijgewerkt moeten zijn
pi_189216939
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja?
Ze accepteren alle retouren als de doos maar compleet is. Ook al is bijvoorbeeld de schuurmachine gebruikt en niet eens een heel klein beetje schoongemaakt. De retour wordt geaccepteerd

en daardoor wordt dat voor alle webwinkels verziekt


quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:49 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Net met bol gebeld, en ze doen nu net of het pakket nog niet is aangekomen.

Er worden hier smerige spelletjes gespeeld. Pakket stond op afgeleverd vandaag, staat nu op afgeleverd morgen. Zou me niks verbazen dat ze pakket retour afzender hebben gestuurd zonder er ook maar iets mee te doen. Dit is aanname, maar ik acht het waarschijnlijk. Krijg nu exact dezelfde mail als zondag, namelijk deze:

Je retour is onderweg. Dankjewel! Deze mail is je afgiftebewijs. Zodra we je artikel hebben ontvangen, sturen we je weer een mail.
postnl die aan het prutsen is, dat zou mij niet verbazen
pi_189219717
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:21 schreef Eix het volgende:
Waarom blijf je bellen? Want ik denk niet dat je hier met hun nog uit gaat komen.

Ik denk dat ofwel een senior medewerker daar moet ingrijpen. En dat is dan waarschijnlijk door escalatie van je case via het thuiswinkel waarborg. En anders moet je toch ernstig gaan overwegen om te dagvaarden.
Dit ja. Heel veel meer bellen gaat niet heel zinvol zijn. Sterker nog, je creëert daardoor ook je eigen ruis (niet dat het jouw probleem is, maar het voegt niet veel toe).

Heb zelf ook op een klantenservice gewerkt. Niets onhanidger dan klanten die twintig keer belden. Want wij moesten voor èlk klantcontact weer een nieuwe aantekening maken. De twintigste medewerker ziet door de bomen het bos niet meer, want alle relevante info sneeuwt onder. Maakt het ook lastig om goed te helpen.

Maar goed, bol is zelf ook niet handig bezig.
Somebody that I used to know
pi_189224666
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:45 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Klopt.
3 x :)
  woensdag 2 oktober 2019 @ 12:04:41 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189224728
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:45 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Klopt.
Neem me niet kwalijk, maar met zulke berichten op een klachtensite ga je verder ook niks bereiken.

Je zet er een haastig geschreven stukje tekst neer, waar allerlei informatie ontbreekt, stelt je eis als een stampvoetend kind en geeft ze amper de tijd om het probleem op te lossen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189225054
quote:
Waarom word ik doorgestuurd naar Bol.com als ik op de link klik _O-
Tap tap tap
pi_189225118
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Neem me niet kwalijk, maar met zulke berichten op een klachtensite ga je verder ook niks bereiken.

Je zet er een haastig geschreven stukje tekst neer, waar allerlei informatie ontbreekt, stelt je eis als een stampvoetend kind en geeft ze amper de tijd om het probleem op te lossen.
Het gaat om een artikel van duizend euro, ze staan hem amper te woord, ze spreken elkaar tegen, hebben het alleen over verdachte omstandigheden maar laten verder totaal niets van zich horen, zeggen dat het retour-artikel niet is aangekomen terwijl het er al twee dagen ligt volgens de T&T. Ik snap de frustraties van TS. Niet dat het meteen moet zijn opgelost, maar de communicatie vanuit Bol mag wel wat beter. Duizend euro, hallo zeg.

En ik zou ook geen details op zo'n openbare website als klacht.nl gooien. Wat voor informatie wil je hebben? Bestelnummer en adres etc zet ie hier ook niet neer.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 2 oktober 2019 @ 12:35:55 #128
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189225187
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Waarom word ik doorgestuurd naar Bol.com als ik op de link klik _O-
door het partnerprogramma.
ff op quote drukken en de tekst selecteren is op dit moment de workaround
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189225658
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Waarom word ik doorgestuurd naar Bol.com als ik op de link klik _O-
Omdat er specifieke woorden in voorkomen. Beetje quick & dirty geprogrammeerd :+
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189225671
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Neem me niet kwalijk, maar met zulke berichten op een klachtensite ga je verder ook niks bereiken.

Je zet er een haastig geschreven stukje tekst neer, waar allerlei informatie ontbreekt, stelt je eis als een stampvoetend kind en geeft ze amper de tijd om het probleem op te lossen.
Dit ja.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189226042
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het gaat om een artikel van duizend euro, ze staan hem amper te woord, ze spreken elkaar tegen, hebben het alleen over verdachte omstandigheden maar laten verder totaal niets van zich horen, zeggen dat het retour-artikel niet is aangekomen terwijl het er al twee dagen ligt volgens de T&T. Ik snap de frustraties van TS. Niet dat het meteen moet zijn opgelost, maar de communicatie vanuit Bol mag wel wat beter. Duizend euro, hallo zeg.

En ik zou ook geen details op zo'n openbare website als klacht.nl gooien. Wat voor informatie wil je hebben? Bestelnummer en adres etc zet ie hier ook niet neer.
Dit.De manier van handelen van Bol.com is zeer klantonvriendelijk in deze zaak.Zeer goed voorbeeld hoe het nu niet moet.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 14:05:32 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189226518
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het gaat om een artikel van duizend euro, ze staan hem amper te woord, ze spreken elkaar tegen, hebben het alleen over verdachte omstandigheden maar laten verder totaal niets van zich horen, zeggen dat het retour-artikel niet is aangekomen terwijl het er al twee dagen ligt volgens de T&T. Ik snap de frustraties van TS. Niet dat het meteen moet zijn opgelost, maar de communicatie vanuit Bol mag wel wat beter. Duizend euro, hallo zeg.

En ik zou ook geen details op zo'n openbare website als klacht.nl gooien. Wat voor informatie wil je hebben? Bestelnummer en adres etc zet ie hier ook niet neer.
Ja, dat is precies wat het is. Een uiting van frustratie en het leidt verder nergens toe.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189227269
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 14:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat is precies wat het is. Een uiting van frustratie en het leidt verder nergens toe.
Ik snap de frustratie van TS helemaal.Ik vind hem nog heel schappelijk.
pi_189227394
Track en trace update, niks nog vandaag ontvangen. Heel apart.

pi_189227458
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 14:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat is precies wat het is. Een uiting van frustratie en het leidt verder nergens toe.
Maar wat dan, twee weken wachten tot Bol reageert? Ik denk namelijk niet dat ze er iets aan gaan doen of dat ze enorm onder de indruk zijn van zijn stappen. Als ze een beetje duidelijk communiceerden (of überhaupt communiceerden), zou hij ook niet hondsdol allerlei berichten online strooien.
Tap tap tap
pi_189227697
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar wat dan, twee weken wachten tot Bol reageert?
euh ja?

bol heeft gewoon een x aantal dagen om te mogen reageren en daarop zal hij dan gewoon moeten wachten, hij is niet specialer dan die andere tienduizende klanten
nou gaat het hier om een fors bedrag maar ik zie op mijn werk ook dat mensen maar verwachten dat een retour (van hooguit een tientje) op dag 1 van binnenkomst afgehandeld moet zijn, ja doei we hebben nog andere zaken te doen, dan solliciteer je naar de onderkant van de stapel :W
pi_189227749
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het gaat om een artikel van duizend euro, ze staan hem amper te woord, ze spreken elkaar tegen, hebben het alleen over verdachte omstandigheden maar laten verder totaal niets van zich horen, zeggen dat het retour-artikel niet is aangekomen terwijl het er al twee dagen ligt volgens de T&T. Ik snap de frustraties van TS. Niet dat het meteen moet zijn opgelost, maar de communicatie vanuit Bol mag wel wat beter. Duizend euro, hallo zeg.

En ik zou ook geen details op zo'n openbare website als klacht.nl gooien. Wat voor informatie wil je hebben? Bestelnummer en adres etc zet ie hier ook niet neer.
idd
Je kan wel rustig blijven en afwachten maar dat zal ook niet zoveel helpen
Ze zetten TS neer als een oplichter..
Ik zou ook dagelijks bellen of berichten sturen via social media.. vooral als het om zo een duur product gaat.
Ik persoonlijk was misschien al langs het hoofdkantoor gegaan om een face to face een gesprek te kunnen krijgen
pi_189227760
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:20 schreef mschol het volgende:

[..]

euh ja?

bol heeft gewoon een x aantal dagen om te mogen reageren en daarop zal hij dan gewoon moeten wachten, hij is niet specialer dan die andere tienduizende klanten
Neem aan dat toch prio heeft in een organisatie ook al is die zo groot als Bol.TS weet na een week klachten nog steeds niet waar die aan toe is.Dat is te belachelijk voor woorden.
pi_189227777
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:23 schreef Goudenkomkommer het volgende:

[..]

idd
Je kan wel rustig blijven en afwachten maar dat zal ook niet zoveel helpen
Ze zetten TS neer als een oplichter..
Ik zou ook dagelijks bellen of berichten sturen via social media.. vooral als het om zo een duur product gaat.
Ik persoonlijk was misschien al langs het hoofdkantoor gegaan om een face to face een gesprek te kunnen krijgen
Dit.Ze maken TS zwart,zonder bewijs.Walgelijke werkwijze.
pi_189227788
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:20 schreef mschol het volgende:

[..]

euh ja?

bol heeft gewoon een x aantal dagen om te mogen reageren en daarop zal hij dan gewoon moeten wachten, hij is niet specialer dan die andere tienduizende klanten
nou gaat het hier om een fors bedrag maar ik zie op mijn werk ook dat mensen maar verwachten dat een retour op dag 1 van binnenkomst afgehandeld moet zijn, ja doei we hebben nog andere zaken te doen, dan solliciteer je naar de onderkant van de stapel :W :+
Het is niet eens zozeer dat Bol niet meteen op z'n knieën gaat en meteen die telefoon opstuurt, ze hebben het recht om zo hun twijfels te hebben bij zijn verhaal, maar er wordt niets gezegd. Het is alsof de kous voor hen af is. Die medewerker zegt dit, die zegt dat waardoor hij nu gesprekken opneemt. Hier op Fok wordt weer van alles gezegd, die arme jongen weet niet waar hij aan toe is en is nog steeds duizend euro lichter. Als iemand met iets meer rechten dan een klantenservicemedewerker hem nou gewoon te woord zou staan, zou dat al een hoop schelen.
Tap tap tap
pi_189227926
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het gaat om een artikel van duizend euro, ze staan hem amper te woord, ze spreken elkaar tegen, hebben het alleen over verdachte omstandigheden maar laten verder totaal niets van zich horen, zeggen dat het retour-artikel niet is aangekomen terwijl het er al twee dagen ligt volgens de T&T. Ik snap de frustraties van TS. Niet dat het meteen moet zijn opgelost, maar de communicatie vanuit Bol mag wel wat beter. Duizend euro, hallo zeg.

En ik zou ook geen details op zo'n openbare website als klacht.nl gooien. Wat voor informatie wil je hebben? Bestelnummer en adres etc zet ie hier ook niet neer.
Ho ho, dat is wat ts zegt.

Wie weet belt ts en begint ie gelijk te schelden en te tieren, als ik zijn bericht lees op klachtenkompas is ts nu niet bepaald oplossend gericht ingesteld maar eerder aanvallend.
pi_189228011
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:36 schreef klipper het volgende:

[..]

Ho ho, dat is wat ts zegt.

Wie weet belt ts en begint ie gelijk te schelden en te tieren, als ik zijn bericht lees op klachtenkompas is ts nu niet bepaald oplossend gericht ingesteld maar eerder aanvallend.
Zou je ook niet.Ik vind TS heel netjes in deze zaak.
pi_189228326
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:42 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Zou je ook niet.Ik vind TS heel netjes in deze zaak.
Wat we hier lezen is het verhaal van TS.

Als ik Bol was, zou ik ook mijn bedenkingen hebben, ieder weldenkend mens zou die hebben.

TS geeft aan nooit eerder bij Bol gekocht te hebben.
TS geeft aan normaal bij Coolblue te kopen.
TS koopt voor het eerst iets bij Bol en meteen voor een schijtprijs waar de meeste mensen toch vaak eerst iets goedkoop kopen om te kijken hoe het bevalt.
Vervolgens krijgt TS zijn bestelde iPhone niet.

Wat ik niet snap, is waarom TS de telefoon bij Bol besteld i.p.v. bij de zijn geroemde winkel Coolblue, voor het prijsverschil hoefde hij dat niet te doen, die is immers maar ¤1
Telefoon is gewoon op voorraad bij Coolblue en kan ook dezelfde dag geleverd worden.

In dit soort gevallen zouden bij mij ook de alarmbellen gaan rinkelen.
pi_189228385
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:03 schreef klipper het volgende:

[..]

Wat we hier lezen is het verhaal van TS.

Als ik Bol was, zou ik ook mijn bedenkingen hebben, ieder weldenkend mens zou die hebben.

TS geeft aan nooit eerder bij Bol gekocht te hebben.
TS geeft aan normaal bij Coolblue te kopen.
TS koopt voor het eerst iets bij Bol en meteen voor een schijtprijs waar de meeste mensen toch vaak eerst iets goedkoop kopen om te kijken hoe het bevalt.
Vervolgens krijgt TS zijn bestelde iPhone niet.

Wat ik niet snap, is waarom TS de telefoon bij Bol besteld i.p.v. bij de zijn geroemde winkel Coolblue, voor het prijsverschil hoefde hij dat niet te doen, die is immers maar ¤1
Telefoon is gewoon op voorraad bij Coolblue en kan ook dezelfde dag geleverd worden.

In dit soort gevallen zouden bij mij ook de alarmbellen gaan rinkelen.
Dus omdat TS nooit iets bestelt heeft bij Bol beschuldig je gelijk TS van fraude?Je zou goed bij bol aan de slag kunnen gaan,lekker mensen beschuldigen zonder ook maar enig bewijs te hebben.
pi_189228410
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:07 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Dus omdat TS nooit iets bestelt heeft bij Bol beschuldig je gelijk TS van fraude?Je zou goed bij bol aan de slag kunnen gaan,lekker mensen beschuldigen zonder ook maar enig bewijs te hebben.
Ik zeg nergens dat ik TS beschuldigt van fraude, hooguit dat ik het opmerkelijk vindt, groot verschil.

Mijn laatste bestelde artikel was volgens postnl afgeleverd, nooit ontvangen en zonder problemen werd deze nogmaals verstuurd.
  Redactie Frontpage woensdag 2 oktober 2019 @ 16:12:36 #146
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189228460
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:02 schreef Newone82 het volgende:
Track en trace update, niks nog vandaag ontvangen. Heel apart.

[ afbeelding ]
Ik heb heel vaak problemen met retouren naar antwoordnummers icm t&t van PostNL. Klopt geen zak van.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_189228498
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:09 schreef klipper het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ik TS beschuldigt van fraude, hooguit dat ik het opmerkelijk vindt, groot verschil.

Mijn laatste bestelde artikel was volgens postnl afgeleverd, nooit ontvangen en zonder problemen werd deze nogmaals verstuurd.

Dat het bij jouw zo soepel gaat top,daar heeft TS helemaal niks aan.
pi_189228567
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:03 schreef klipper het volgende:

[..]

Wat we hier lezen is het verhaal van TS.

Als ik Bol was, zou ik ook mijn bedenkingen hebben, ieder weldenkend mens zou die hebben.

TS geeft aan nooit eerder bij Bol gekocht te hebben.
TS geeft aan normaal bij Coolblue te kopen.
TS koopt voor het eerst iets bij Bol en meteen voor een schijtprijs waar de meeste mensen toch vaak eerst iets goedkoop kopen om te kijken hoe het bevalt.
Vervolgens krijgt TS zijn bestelde iPhone niet.

Wat ik niet snap, is waarom TS de telefoon bij Bol besteld i.p.v. bij de zijn geroemde winkel Coolblue, voor het prijsverschil hoefde hij dat niet te doen, die is immers maar ¤1
Telefoon is gewoon op voorraad bij Coolblue en kan ook dezelfde dag geleverd worden.

In dit soort gevallen zouden bij mij ook de alarmbellen gaan rinkelen.
De eerste keer dat ik iets bij CB bestelde, was dat ook een iPhone. Omdat ie daar een paar tientjes goedkoper was :@ Maar voor hetzelfde geld was dat ook fout gegaan.
Tap tap tap
pi_189228589
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

De eerste keer dat ik iets bij CB bestelde, was dat ook een iPhone. Omdat ie daar een paar tientjes goedkoper was :@ Maar voor hetzelfde geld was dat ook fout gegaan.
Precies,allemaal aannames in verhaal van klipper.TS hoeft toch niet te verdedigen of te verantwoorden waarom hij zijn aankoop daar doet?
pi_189230101
Ook nog een kwalijk iets wat ts bol kan verwijten,is dat in zijn account staat dat de retour al sinds 30 september binnen is en hij nog steeds niks hoort.Kom op,onderneem actie Bol.Je kunt TS niet zo laten zitten,zo ga je niet met klanten om.Als dit echt eens media aandacht zou krijgen(wat niet gebeurt)dan staat bol aardig in zijn hempie!
pi_189230710
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:05 schreef kol7680 het volgende:
Ook nog een kwalijk iets wat ts bol kan verwijten,is dat in zijn account staat dat de retour al sinds 30 september binnen is en hij nog steeds niks hoort.Kom op,onderneem actie Bol.Je kunt TS niet zo laten zitten,zo ga je niet met klanten om.Als dit echt eens media aandacht zou krijgen(wat niet gebeurt)dan staat bol aardig in zijn hempie!
Heb je ook nog iets steekhoudends te melden, iets bij te dragen aan het topic, anders dan je mening maar blijven doordrammen?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189230890
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:20 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Precies,allemaal aannames in verhaal van klipper.TS hoeft toch niet te verdedigen of te verantwoorden waarom hij zijn aankoop daar doet?
Klopt.
En dat bol.com TS zonder enige reden beschuldigt van fraude, is ook een aanname
pi_189233212
En ts,,nog update vandaag?
pi_189233284
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:56 schreef kol7680 het volgende:
En ts,,nog update vandaag?
Nee. Radiostilte vanuit Bol.
pi_189236619
Retourzending is bezorgt zie ik net
pi_189236662
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:37 schreef Newone82 het volgende:
Retourzending is bezorgt zie ik niet [ afbeelding ]
*net?

En geef ze even de tijd om te verwerken/reageren.
Somebody that I used to know
pi_189236736
Retourzending afgedragen aan afzender. Dat is dus goed?
pi_189236803
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:40 schreef Newone82 het volgende:
Retourzending afgedragen aan afzender. Dat is dus goed?
Lijkt me van wel.Maak screenshots duidelijk dat retour pakket is aangekomen.
pi_189236816
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:38 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

*net?

En geef ze even de tijd om te verwerken/reageren.
Wat noem je even?
pi_189236997
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:42 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Wat noem je even?
1 of 2 dagen.
Somebody that I used to know
pi_189237360
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

1 of 2 dagen.
Denk het ook.Als ts dan nog niks heeft gehoord,of bol aangetoond met meer info dan lijkt me deze zaak wel heel duidelijk in het voordeel van ts te gaan kantelen.
pi_189238137
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

1 of 2 dagen.
uit de FAQ van bol zelf:

quote:
Hoe snel is een retour verwerkt?

Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat jij het verstuurd hebt. We houden je op de hoogte via mail. Zodra je retour is verwerkt, betalen we je terug.
uiterlijk volgende week maandag/dinsdag dus ;)
pi_189238159
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 23:46 schreef mschol het volgende:

[..]

uit de FAQ van bol zelf:
[..]

Oh, nou, dat zelfs. En dan na vijf dagen heel bleu bellen: goh, hoe staat het ermee.

Maar ja, inmiddels ligt er natuurlijk een geschiedenis. Al die medewerkers durven hun handen er niet meer aan te branden en mogen dat waarschijnlijk ook niet meer. Dan wordt het nog lastig voor TS om daar een voet tussen de deur te krijgen.
Somebody that I used to know
pi_189240850
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 23:46 schreef mschol het volgende:

[..]

uit de FAQ van bol zelf:
[..]

uiterlijk volgende week maandag/dinsdag dus ;)
Dan moet het uiterlijk morgen verwerkt zijn.TS heeft 30 september in zijn bol account staan dat retour is aangekomen.
pi_189241320
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 08:59 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Dan moet het uiterlijk morgen verwerkt zijn.TS heeft 30 september in zijn bol account staan dat retour is aangekomen.
werkdagen, zaterdag is geen werkdag dus uiterlijk maandag dan ;)
pi_189248380
Binnen 5 werkdagen krijg ik reactie van juridisch loket per mail, misschien hebben ze digitaal nog andere tips.Dus digitaal contact opgenomen.
pi_189248658
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 17:19 schreef Newone82 het volgende:
Binnen 5 werkdagen krijg ik reactie van juridisch loket per mail, misschien hebben ze digitaal nog andere tips.Dus digitaal contact opgenomen.
Daar krijg je vaak een standaard antwoord.

Je kan beter ff langsgaan.
Heb ook eens een paar keer heen en weer gemaild maar dat werkte niet echt lekker. Moest steeds wachten op antwoord. Ben maar langs gegaan voor advies en toen was het zeer snel opgelost.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_189248898
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 17:40 schreef Miniem het volgende:

[..]

Daar krijg je vaak een standaard antwoord.

Je kan beter ff langsgaan.
Heb ook eens een paar keer heen en weer gemaild maar dat werkte niet echt lekker. Moest steeds wachten op antwoord. Ben maar langs gegaan voor advies en toen was het zeer snel opgelost.
Moet je id kaart of iets meenemen daar naar toe kantoor? Omdat er inkomenseis is enz? Hoe snel reageren ze per mail?
pi_189249190
Update. Kreeg dit net Bol.com te horen naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren:

“Ik heb alles nagelezen. Er is aan jou door meerdere collega's hetzelfde antwoord gegeven in de afgelopen dagen. Ondanks dat neem jij toch telkens opnieuw weer contact met de klantenservice op in de hoop dat je een ander antwoord van ons krijgt. Het antwoord is en blijft hetzelfde, en verandert niet. Het staat je vrij om verdere juridische stappen te ondernemen. Deze case is voor ons gesloten.”


Kortom, ik ga geld dus niet terug krijgen zonder juridische rechtgang.
pi_189249260
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:07 schreef Newone82 het volgende:
Update. Kreeg dit net Bol.com te horen naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren:

“Ik heb alles nagelezen. Er is aan jou door meerdere collega's hetzelfde antwoord gegeven in de afgelopen dagen. Ondanks dat neem jij toch telkens opnieuw weer contact met de klantenservice op in de hoop dat je een ander antwoord van ons krijgt. Het antwoord is en blijft hetzelfde, en verandert niet. Het staat je vrij om verdere juridische stappen te ondernemen. Deze case is voor ons gesloten.”


Kortom, ik ga geld dus niet terug krijgen zonder juridische rechtgang.
Wat een afgang van Bol.Succes met juridische stappen TS!
pi_189249358
Je kan toch aantonen aan bol dat je duizend ekkies aan hun betaald hebt?
pi_189249419
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:18 schreef quirina het volgende:
Je kan toch aantonen aan bol dat je duizend ekkies aan hun betaald hebt?
Jazeker. Hoezo?
pi_189249452
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:18 schreef quirina het volgende:
Je kan toch aantonen aan bol dat je duizend ekkies aan hun betaald hebt?
Natuurlijk,aanders zou TS nooit geleverd hebben gekregen.
  Miss 200.000.000! donderdag 3 oktober 2019 @ 18:29:04 #174
367000 roos94
pi_189249499
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:07 schreef Newone82 het volgende:
Update. Kreeg dit net Bol.com te horen naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren:

“Ik heb alles nagelezen. Er is aan jou door meerdere collega's hetzelfde antwoord gegeven in de afgelopen dagen. Ondanks dat neem jij toch telkens opnieuw weer contact met de klantenservice op in de hoop dat je een ander antwoord van ons krijgt. Het antwoord is en blijft hetzelfde, en verandert niet. Het staat je vrij om verdere juridische stappen te ondernemen. Deze case is voor ons gesloten.”


Kortom, ik ga geld dus niet terug krijgen zonder juridische rechtgang.
Tering. Wat een hufters.
pi_189249568
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:29 schreef roos94 het volgende:

[..]

Tering. Wat een hufters.
Dit.Ongeofelijk.Ook zonder enig bewijs.Heb te doen met TS.Sterkte.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 18:33:19 #176
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_189249588
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:07 schreef Newone82 het volgende:
Update. Kreeg dit net Bol.com te horen naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren:
Hoe bedoel je "naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren"?

Is dit naar aanleiding van je klacht bij Thuiswinkel Waarborg? Of ben je Bol blijven bellen?

-edit- en sterkte en succes uiteraard gewenst met het oplossen van dit geschil! ^O^
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_189249641
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:33 schreef Eix het volgende:

[..]

Hoe bedoel je "naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren"?

Is dit naar aanleiding van je klacht bij Thuiswinkel Waarborg? Of ben je Bol blijven bellen?

-edit- en sterkte en succes uiteraard gewenst met het oplossdn van dit geschil! ^O^
TS had hun 14 dagen de tijd gegeven dit op te lossen.Dit doen ze dus nu niet meer want de zaak is voor hun gesloten.Heb zelf ooit voor Klantenservice dienst gewerkt en weet dat ieder klantencontact ongeveer ¤5 kost voor bedrijf.bol is al 100’en euro’s kwijt aan aan klantenservice contact met ts.Karma.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 18:36:48 #178
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_189249650
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:36 schreef kol7680 het volgende:

[..]

TS had hun 14 dagen de tijd gegeven dit op te lossen.Dit doen ze dus nu niet meer want de zaak is voor hun gesloten.Heb zelf ooit voor Klantenservice dienst gewerkt en weet dat ieder klantencontact ongeveer ¤5 kost voor bedrijf.bol is al 100’en euro’s kwijt aan aan klantenservice contact met ts.Karma.
Ja maar daar had hij al eerder een reactie op gehad toch? :?
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_189249663
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:36 schreef Eix het volgende:

[..]

Ja maar daar had hij al eerder een reactie op gehad toch? :?
Ze praten allemaal langs mekaar heen,dus dat ts nu pas reactie krijgt qua 14 dagen leverings mail verbaast me niks.Wat een gefaal bij Bol.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 18:39:47 #180
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189249699
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:36 schreef Eix het volgende:

[..]

Ja maar daar had hij al eerder een reactie op gehad toch? :?
hij heeft de brief via post, sociale media en via email verzonden.
Via sociale media had hij meteen reactie
via post of email zal hij nu reactie twee wel hebben.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 18:40:37 #181
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189249710
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:37 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Ze praten allemaal langs mekaar heen,dus dat ts nu pas reactie krijgt qua 14 dagen leverings mail verbaast me niks.Wat een gefaal bij Bol.
faal?
ze reageren op alle binnen gekomen berichten, dat is ook een soort van verplichting.
Als TS het meermaals stuurt is het netjes zelfs dat er ook meermaals reactie komt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189249770
Harde les die 1000¤ kost.
Nooit meer bij bol mobiele telefoons bestellen dus.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 18:47:07 #183
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189249836
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:07 schreef Newone82 het volgende:
Update. Kreeg dit net Bol.com te horen naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren:

“Ik heb alles nagelezen. Er is aan jou door meerdere collega's hetzelfde antwoord gegeven in de afgelopen dagen. Ondanks dat neem jij toch telkens opnieuw weer contact met de klantenservice op in de hoop dat je een ander antwoord van ons krijgt. Het antwoord is en blijft hetzelfde, en verandert niet. Het staat je vrij om verdere juridische stappen te ondernemen. Deze case is voor ons gesloten.”

Kortom, ik ga geld dus niet terug krijgen zonder juridische rechtgang.
Ik zou toch eens aan hun vragen wat nou precies hun redenen zijn dat zij onrechtmatigheden vermoeden waardoor zij zo reageren en handelen in deze kwestie.

Daar heb je recht op lijkt mij.

Verder duidelijk antwoord.
Dat worden dus juridische stappen.

Veel succes en sterkte!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 18:51:07 #184
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189249906
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:43 schreef quirina het volgende:
Harde les die 1000¤ kost.
Nooit meer bij bol mobiele telefoons bestellen dus.
Ik ben al jaren klant bij Bol.com en tot recent nooit problemen gehad.

Mijn laatste 3 bestellingen (waaronder ook dure apparatuur) bij hen daar waren echter wel problemen mee.
Mijn pakketten waren intern kwijtgeraakt en men kon mij ook geen eenduidig antwoord geven.
Bestelling (was al betaald) annuleren en opnieuw bestellen was niet mogelijk.

Die laatste 3 ervaringen met hen maakten mij er niet happig op om nog vaker bij hen te bestellen, maar door dit topic, en dan met name hoe ze de klant behandelen, zien ze mij daar nooit meer terug :W
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189250189
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik ben al jaren klant bij Bol.com en tot recent nooit problemen gehad.

Mijn laatste 3 bestellingen (waaronder ook dure apparatuur) bij hen daar waren echter wel problemen mee.
Mijn pakketten waren intern kwijtgeraakt en men kon mij ook geen eenduidig antwoord geven.
Bestelling (was al betaald) annuleren en opnieuw bestellen was niet mogelijk.

Die laatste 3 ervaringen met hen maakten mij er niet happig op om nog vaker bij hen te bestellen, maar door dit topic, en dan met name hoe ze de klant behandelen, zien ze mij daar nooit meer terug :W
Boevenbende komt nu wel in me op.....
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 19:06:59 #186
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189250219
nou de bewoordingen kunnen nu wel normaal.

het is niet de bedoeling om er nu alsnog een lading negatieve woorden bij te gooien.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189250269
quote:
99s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:06 schreef Nizno het volgende:
nou de bewoordingen kunnen nu wel normaal.

het is niet de bedoeling om er nu alsnog een lading negatieve woorden bij te gooien.
Het is toch niet normaal wat hier gebeurd?Mijn bescheiden mening.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 19:08:53 #188
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189250284
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:08 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Het is toch niet normaal wat hier gebeurd?Mijn bescheiden mening.
daarom kunnen we hier wel normale woorden gebruiken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189250319
Ben vrij emotioneel door het gebeuren.
Voel me zelfs opgelicht.
pi_189250337
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:10 schreef Newone82 het volgende:
Ben vrij emotioneel door het gebeuren.
Voel me zelfs opgelicht.
Snap ik.sterkte
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 19:12:21 #191
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189250361
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:10 schreef Newone82 het volgende:
Ben vrij emotioneel door het gebeuren.
Voel me zelfs opgelicht.
Je zult nu verder juridisch het aan moeten pakken, heeft het loket laten weten wat de vervolgstappen zijn?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189250422
quote:
99s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:12 schreef Nizno het volgende:

[..]

Je zult nu verder juridisch het aan moeten pakken, heeft het loket laten weten wat de vervolgstappen zijn?
Ja nog eens brief sturen zeiden ze maar heeft nu echt geen zin meer. Hoop wat meer info per mail te krijgen misschien.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 19:16:52 #193
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_189250445
Bol.com denkt dat TS een iphone ontvangen heeft van hun, bij een andere winkel een powerbank gekocht heeft, zegt dat hij die ontvangen heeft van hun en terug wil sturen, om zodoende voor de prijs van een powerbank een iphone te bemachtigen.

Wat waarschijnlijk gebeurd is. Is dat een medewerker van bol.com of een bekende daarvan een powerbank gekocht heeft bij bol.com en de bestelling met die van TS omgeruild heeft, om aan een iphone te komen, zonder dat het opvalt in hun voorraad.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 19:17:15 #194
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189250456
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:15 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Ja nog eens brief sturen zeiden ze maar heeft nu echt geen zin meer. Hoop wat meer info per mail te krijgen misschien.
dan idd de reactie van het loket afwachten en niet meer bol gaan contacteren want daar bereik je alleen maar mee dat je nog meer frustratie krijgt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189250489
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:16 schreef Ixnay het volgende:
Bol.com denkt dat TS een iphone ontvangen heeft van hun, bij een andere winkel een powerbank gekocht heeft, zegt dat hij die ontvangen heeft van hun en terug wil sturen, om zodoende voor de prijs van een powerbank een iphone te bemachtigen.

Wat waarschijnlijk gebeurd is. Is dat een medewerker van bol.com of een bekende daarvan een powerbank gekocht heeft bij bol.com en de bestelling met die van TS omgeruild heeft, om aan een iphone te komen, zonder dat het opvalt in hun voorraad.
Zo had ik er nog niet over nagedacht.Zo zou het best wel eens zijn gegaan.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 19:21:45 #196
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189250546
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:16 schreef Ixnay het volgende:
Bol.com denkt dat TS een iphone ontvangen heeft van hun, bij een andere winkel een powerbank gekocht heeft, zegt dat hij die ontvangen heeft van hun en terug wil sturen, om zodoende voor de prijs van een powerbank een iphone te bemachtigen.

Wat waarschijnlijk gebeurd is. Is dat een medewerker van bol.com of een bekende daarvan een powerbank gekocht heeft bij bol.com en de bestelling met die van TS omgeruild heeft, om aan een iphone te komen, zonder dat het opvalt in hun voorraad.
Mogelijk, maar die enkele weken dat dat onderzoek zou kunnen duren wilde TS (heel terecht) niet afwachten. Daarna ging hij zowel per sociale media als per telefoon elke keer contact houden (uit de frustratie terecht maar doet het niet echt handig om begrip te krijgen). Uiteindelijk kreeg TS te horen dat ze nu niets konden/wilden doen. Daarop ging TS weer per mail sociale media en brief een reactie geven.

Dit is de zaak van TS niet ten goede gekomen en heeft de zaak nu helaas naar een nulpunt gebracht dat TS alleen nog juridisch stappen kan nemen want vanuit hun zal er nu geen andere reacties komen.
Ben benieuwd of ze het onderzoek dat zoveel weken kon duren nog wel gestart zijn daar.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189250587
Iemand die weet hoe snel juridisch loket reageert per mail?
pi_189250621
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:23 schreef Newone82 het volgende:
Iemand die weet hoe snel juridisch loket reageert per mail?
bij mij 1 keer 1 jaar geleden 3 werkdagen.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 19:25:39 #199
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189250642
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:15 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Ja nog eens brief sturen zeiden ze maar heeft nu echt geen zin meer. Hoop wat meer info per mail te krijgen misschien.
Het beste kun je denk ik een afspraak maken met het Juridisch Loket om langs te komen en daarbij alles wat er via de mail en social media e.d. is gezegd en geschreven op papier te printen en alle opgenomen gesprekken mee te nemen op een usb-stick oid.

En je moet achterhalen WAAROM Bol.com onrechtmatigheden vermoed en op welke gronden. En wat zij daarvoor aan bewijs menen te hebben.

Feit is dat nu wel duidelijk is dat dit met Bol.com zelf niet meer op te lossen is en het via juridische wegen zal moeten gaan gebeuren.

En daarvoor moet je zo goed en volledig mogelijk voorbereid zijn en zoveel mogelijk op schrift hebben staan.

En kijk vast een beetje rond naar een gespecialiseerde advocaat, want het zal uiteindelijk een (civiele) rechtszaak worden.

Als het allemaal zo is gegaan zoals jij zegt, en daar gaan we maar even vanuit, dan sta jij zeer sterk en zullen de kosten op de tegenpartij verhaald worden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 19:26:05 #200
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189250651
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189250700
Radar of Kassa een optie?
pi_189250712
Wat ik ook niet begrijp van Bol is wat de negatieve impact van dit verhaal met je als bedrijf doet.Had net gezien dat de 2 topics in totaal van ts 15.000 views hebben op dit forum.is niet niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')