Hoe bedoel je "naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren"?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:07 schreef Newone82 het volgende:
Update. Kreeg dit net Bol.com te horen naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren:
TS had hun 14 dagen de tijd gegeven dit op te lossen.Dit doen ze dus nu niet meer want de zaak is voor hun gesloten.Heb zelf ooit voor Klantenservice dienst gewerkt en weet dat ieder klantencontact ongeveer ¤5 kost voor bedrijf.bol is al 100’en euro’s kwijt aan aan klantenservice contact met ts.Karma.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:33 schreef Eix het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren"?
Is dit naar aanleiding van je klacht bij Thuiswinkel Waarborg? Of ben je Bol blijven bellen?
-edit- en sterkte en succes uiteraard gewenst met het oplossdn van dit geschil!
Ja maar daar had hij al eerder een reactie op gehad toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:36 schreef kol7680 het volgende:
[..]
TS had hun 14 dagen de tijd gegeven dit op te lossen.Dit doen ze dus nu niet meer want de zaak is voor hun gesloten.Heb zelf ooit voor Klantenservice dienst gewerkt en weet dat ieder klantencontact ongeveer ¤5 kost voor bedrijf.bol is al 100’en euro’s kwijt aan aan klantenservice contact met ts.Karma.
Ze praten allemaal langs mekaar heen,dus dat ts nu pas reactie krijgt qua 14 dagen leverings mail verbaast me niks.Wat een gefaal bij Bol.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja maar daar had hij al eerder een reactie op gehad toch?
hij heeft de brief via post, sociale media en via email verzonden.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja maar daar had hij al eerder een reactie op gehad toch?
faal?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:37 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Ze praten allemaal langs mekaar heen,dus dat ts nu pas reactie krijgt qua 14 dagen leverings mail verbaast me niks.Wat een gefaal bij Bol.
Ik zou toch eens aan hun vragen wat nou precies hun redenen zijn dat zij onrechtmatigheden vermoeden waardoor zij zo reageren en handelen in deze kwestie.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:07 schreef Newone82 het volgende:
Update. Kreeg dit net Bol.com te horen naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren:
“Ik heb alles nagelezen. Er is aan jou door meerdere collega's hetzelfde antwoord gegeven in de afgelopen dagen. Ondanks dat neem jij toch telkens opnieuw weer contact met de klantenservice op in de hoop dat je een ander antwoord van ons krijgt. Het antwoord is en blijft hetzelfde, en verandert niet. Het staat je vrij om verdere juridische stappen te ondernemen. Deze case is voor ons gesloten.”
Kortom, ik ga geld dus niet terug krijgen zonder juridische rechtgang.
Ik ben al jaren klant bij Bol.com en tot recent nooit problemen gehad.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:43 schreef quirina het volgende:
Harde les die 1000¤ kost.
Nooit meer bij bol mobiele telefoons bestellen dus.
Boevenbende komt nu wel in me op.....quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben al jaren klant bij Bol.com en tot recent nooit problemen gehad.
Mijn laatste 3 bestellingen (waaronder ook dure apparatuur) bij hen daar waren echter wel problemen mee.
Mijn pakketten waren intern kwijtgeraakt en men kon mij ook geen eenduidig antwoord geven.
Bestelling (was al betaald) annuleren en opnieuw bestellen was niet mogelijk.
Die laatste 3 ervaringen met hen maakten mij er niet happig op om nog vaker bij hen te bestellen, maar door dit topic, en dan met name hoe ze de klant behandelen, zien ze mij daar nooit meer terug
Het is toch niet normaal wat hier gebeurd?Mijn bescheiden mening.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:06 schreef Nizno het volgende:
nou de bewoordingen kunnen nu wel normaal.
het is niet de bedoeling om er nu alsnog een lading negatieve woorden bij te gooien.
daarom kunnen we hier wel normale woorden gebruiken.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:08 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Het is toch niet normaal wat hier gebeurd?Mijn bescheiden mening.
Snap ik.sterktequote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:10 schreef Newone82 het volgende:
Ben vrij emotioneel door het gebeuren.
Voel me zelfs opgelicht.
Je zult nu verder juridisch het aan moeten pakken, heeft het loket laten weten wat de vervolgstappen zijn?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:10 schreef Newone82 het volgende:
Ben vrij emotioneel door het gebeuren.
Voel me zelfs opgelicht.
Ja nog eens brief sturen zeiden ze maar heeft nu echt geen zin meer. Hoop wat meer info per mail te krijgen misschien.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je zult nu verder juridisch het aan moeten pakken, heeft het loket laten weten wat de vervolgstappen zijn?
dan idd de reactie van het loket afwachten en niet meer bol gaan contacteren want daar bereik je alleen maar mee dat je nog meer frustratie krijgtquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:15 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ja nog eens brief sturen zeiden ze maar heeft nu echt geen zin meer. Hoop wat meer info per mail te krijgen misschien.
Zo had ik er nog niet over nagedacht.Zo zou het best wel eens zijn gegaan.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:16 schreef Ixnay het volgende:
Bol.com denkt dat TS een iphone ontvangen heeft van hun, bij een andere winkel een powerbank gekocht heeft, zegt dat hij die ontvangen heeft van hun en terug wil sturen, om zodoende voor de prijs van een powerbank een iphone te bemachtigen.
Wat waarschijnlijk gebeurd is. Is dat een medewerker van bol.com of een bekende daarvan een powerbank gekocht heeft bij bol.com en de bestelling met die van TS omgeruild heeft, om aan een iphone te komen, zonder dat het opvalt in hun voorraad.
Mogelijk, maar die enkele weken dat dat onderzoek zou kunnen duren wilde TS (heel terecht) niet afwachten. Daarna ging hij zowel per sociale media als per telefoon elke keer contact houden (uit de frustratie terecht maar doet het niet echt handig om begrip te krijgen). Uiteindelijk kreeg TS te horen dat ze nu niets konden/wilden doen. Daarop ging TS weer per mail sociale media en brief een reactie geven.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:16 schreef Ixnay het volgende:
Bol.com denkt dat TS een iphone ontvangen heeft van hun, bij een andere winkel een powerbank gekocht heeft, zegt dat hij die ontvangen heeft van hun en terug wil sturen, om zodoende voor de prijs van een powerbank een iphone te bemachtigen.
Wat waarschijnlijk gebeurd is. Is dat een medewerker van bol.com of een bekende daarvan een powerbank gekocht heeft bij bol.com en de bestelling met die van TS omgeruild heeft, om aan een iphone te komen, zonder dat het opvalt in hun voorraad.
bij mij 1 keer 1 jaar geleden 3 werkdagen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:23 schreef Newone82 het volgende:
Iemand die weet hoe snel juridisch loket reageert per mail?
Het beste kun je denk ik een afspraak maken met het Juridisch Loket om langs te komen en daarbij alles wat er via de mail en social media e.d. is gezegd en geschreven op papier te printen en alle opgenomen gesprekken mee te nemen op een usb-stick oid.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:15 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ja nog eens brief sturen zeiden ze maar heeft nu echt geen zin meer. Hoop wat meer info per mail te krijgen misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |