abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 oktober 2019 @ 18:33:19 #176
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_189249588
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:07 schreef Newone82 het volgende:
Update. Kreeg dit net Bol.com te horen naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren:
Hoe bedoel je "naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren"?

Is dit naar aanleiding van je klacht bij Thuiswinkel Waarborg? Of ben je Bol blijven bellen?

-edit- en sterkte en succes uiteraard gewenst met het oplossen van dit geschil! ^O^
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_189249641
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:33 schreef Eix het volgende:

[..]

Hoe bedoel je "naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren"?

Is dit naar aanleiding van je klacht bij Thuiswinkel Waarborg? Of ben je Bol blijven bellen?

-edit- en sterkte en succes uiteraard gewenst met het oplossdn van dit geschil! ^O^
TS had hun 14 dagen de tijd gegeven dit op te lossen.Dit doen ze dus nu niet meer want de zaak is voor hun gesloten.Heb zelf ooit voor Klantenservice dienst gewerkt en weet dat ieder klantencontact ongeveer ¤5 kost voor bedrijf.bol is al 100’en euro’s kwijt aan aan klantenservice contact met ts.Karma.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 18:36:48 #178
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_189249650
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:36 schreef kol7680 het volgende:

[..]

TS had hun 14 dagen de tijd gegeven dit op te lossen.Dit doen ze dus nu niet meer want de zaak is voor hun gesloten.Heb zelf ooit voor Klantenservice dienst gewerkt en weet dat ieder klantencontact ongeveer ¤5 kost voor bedrijf.bol is al 100’en euro’s kwijt aan aan klantenservice contact met ts.Karma.
Ja maar daar had hij al eerder een reactie op gehad toch? :?
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_189249663
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:36 schreef Eix het volgende:

[..]

Ja maar daar had hij al eerder een reactie op gehad toch? :?
Ze praten allemaal langs mekaar heen,dus dat ts nu pas reactie krijgt qua 14 dagen leverings mail verbaast me niks.Wat een gefaal bij Bol.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 18:39:47 #180
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189249699
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:36 schreef Eix het volgende:

[..]

Ja maar daar had hij al eerder een reactie op gehad toch? :?
hij heeft de brief via post, sociale media en via email verzonden.
Via sociale media had hij meteen reactie
via post of email zal hij nu reactie twee wel hebben.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 18:40:37 #181
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189249710
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:37 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Ze praten allemaal langs mekaar heen,dus dat ts nu pas reactie krijgt qua 14 dagen leverings mail verbaast me niks.Wat een gefaal bij Bol.
faal?
ze reageren op alle binnen gekomen berichten, dat is ook een soort van verplichting.
Als TS het meermaals stuurt is het netjes zelfs dat er ook meermaals reactie komt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189249770
Harde les die 1000¤ kost.
Nooit meer bij bol mobiele telefoons bestellen dus.
pi_189249836
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:07 schreef Newone82 het volgende:
Update. Kreeg dit net Bol.com te horen naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren:

“Ik heb alles nagelezen. Er is aan jou door meerdere collega's hetzelfde antwoord gegeven in de afgelopen dagen. Ondanks dat neem jij toch telkens opnieuw weer contact met de klantenservice op in de hoop dat je een ander antwoord van ons krijgt. Het antwoord is en blijft hetzelfde, en verandert niet. Het staat je vrij om verdere juridische stappen te ondernemen. Deze case is voor ons gesloten.”

Kortom, ik ga geld dus niet terug krijgen zonder juridische rechtgang.
Ik zou toch eens aan hun vragen wat nou precies hun redenen zijn dat zij onrechtmatigheden vermoeden waardoor zij zo reageren en handelen in deze kwestie.

Daar heb je recht op lijkt mij.

Verder duidelijk antwoord.
Dat worden dus juridische stappen.

Veel succes en sterkte!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189249906
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:43 schreef quirina het volgende:
Harde les die 1000¤ kost.
Nooit meer bij bol mobiele telefoons bestellen dus.
Ik ben al jaren klant bij Bol.com en tot recent nooit problemen gehad.

Mijn laatste 3 bestellingen (waaronder ook dure apparatuur) bij hen daar waren echter wel problemen mee.
Mijn pakketten waren intern kwijtgeraakt en men kon mij ook geen eenduidig antwoord geven.
Bestelling (was al betaald) annuleren en opnieuw bestellen was niet mogelijk.

Die laatste 3 ervaringen met hen maakten mij er niet happig op om nog vaker bij hen te bestellen, maar door dit topic, en dan met name hoe ze de klant behandelen, zien ze mij daar nooit meer terug :W
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189250189
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik ben al jaren klant bij Bol.com en tot recent nooit problemen gehad.

Mijn laatste 3 bestellingen (waaronder ook dure apparatuur) bij hen daar waren echter wel problemen mee.
Mijn pakketten waren intern kwijtgeraakt en men kon mij ook geen eenduidig antwoord geven.
Bestelling (was al betaald) annuleren en opnieuw bestellen was niet mogelijk.

Die laatste 3 ervaringen met hen maakten mij er niet happig op om nog vaker bij hen te bestellen, maar door dit topic, en dan met name hoe ze de klant behandelen, zien ze mij daar nooit meer terug :W
Boevenbende komt nu wel in me op.....
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 19:06:59 #186
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189250219
nou de bewoordingen kunnen nu wel normaal.

het is niet de bedoeling om er nu alsnog een lading negatieve woorden bij te gooien.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189250269
quote:
99s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:06 schreef Nizno het volgende:
nou de bewoordingen kunnen nu wel normaal.

het is niet de bedoeling om er nu alsnog een lading negatieve woorden bij te gooien.
Het is toch niet normaal wat hier gebeurd?Mijn bescheiden mening.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 19:08:53 #188
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189250284
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:08 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Het is toch niet normaal wat hier gebeurd?Mijn bescheiden mening.
daarom kunnen we hier wel normale woorden gebruiken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189250319
Ben vrij emotioneel door het gebeuren.
Voel me zelfs opgelicht.
pi_189250337
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:10 schreef Newone82 het volgende:
Ben vrij emotioneel door het gebeuren.
Voel me zelfs opgelicht.
Snap ik.sterkte
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 19:12:21 #191
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189250361
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:10 schreef Newone82 het volgende:
Ben vrij emotioneel door het gebeuren.
Voel me zelfs opgelicht.
Je zult nu verder juridisch het aan moeten pakken, heeft het loket laten weten wat de vervolgstappen zijn?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189250422
quote:
99s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:12 schreef Nizno het volgende:

[..]

Je zult nu verder juridisch het aan moeten pakken, heeft het loket laten weten wat de vervolgstappen zijn?
Ja nog eens brief sturen zeiden ze maar heeft nu echt geen zin meer. Hoop wat meer info per mail te krijgen misschien.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 19:16:52 #193
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_189250445
Bol.com denkt dat TS een iphone ontvangen heeft van hun, bij een andere winkel een powerbank gekocht heeft, zegt dat hij die ontvangen heeft van hun en terug wil sturen, om zodoende voor de prijs van een powerbank een iphone te bemachtigen.

Wat waarschijnlijk gebeurd is. Is dat een medewerker van bol.com of een bekende daarvan een powerbank gekocht heeft bij bol.com en de bestelling met die van TS omgeruild heeft, om aan een iphone te komen, zonder dat het opvalt in hun voorraad.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 19:17:15 #194
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189250456
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:15 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Ja nog eens brief sturen zeiden ze maar heeft nu echt geen zin meer. Hoop wat meer info per mail te krijgen misschien.
dan idd de reactie van het loket afwachten en niet meer bol gaan contacteren want daar bereik je alleen maar mee dat je nog meer frustratie krijgt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189250489
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:16 schreef Ixnay het volgende:
Bol.com denkt dat TS een iphone ontvangen heeft van hun, bij een andere winkel een powerbank gekocht heeft, zegt dat hij die ontvangen heeft van hun en terug wil sturen, om zodoende voor de prijs van een powerbank een iphone te bemachtigen.

Wat waarschijnlijk gebeurd is. Is dat een medewerker van bol.com of een bekende daarvan een powerbank gekocht heeft bij bol.com en de bestelling met die van TS omgeruild heeft, om aan een iphone te komen, zonder dat het opvalt in hun voorraad.
Zo had ik er nog niet over nagedacht.Zo zou het best wel eens zijn gegaan.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 oktober 2019 @ 19:21:45 #196
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189250546
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:16 schreef Ixnay het volgende:
Bol.com denkt dat TS een iphone ontvangen heeft van hun, bij een andere winkel een powerbank gekocht heeft, zegt dat hij die ontvangen heeft van hun en terug wil sturen, om zodoende voor de prijs van een powerbank een iphone te bemachtigen.

Wat waarschijnlijk gebeurd is. Is dat een medewerker van bol.com of een bekende daarvan een powerbank gekocht heeft bij bol.com en de bestelling met die van TS omgeruild heeft, om aan een iphone te komen, zonder dat het opvalt in hun voorraad.
Mogelijk, maar die enkele weken dat dat onderzoek zou kunnen duren wilde TS (heel terecht) niet afwachten. Daarna ging hij zowel per sociale media als per telefoon elke keer contact houden (uit de frustratie terecht maar doet het niet echt handig om begrip te krijgen). Uiteindelijk kreeg TS te horen dat ze nu niets konden/wilden doen. Daarop ging TS weer per mail sociale media en brief een reactie geven.

Dit is de zaak van TS niet ten goede gekomen en heeft de zaak nu helaas naar een nulpunt gebracht dat TS alleen nog juridisch stappen kan nemen want vanuit hun zal er nu geen andere reacties komen.
Ben benieuwd of ze het onderzoek dat zoveel weken kon duren nog wel gestart zijn daar.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189250587
Iemand die weet hoe snel juridisch loket reageert per mail?
pi_189250621
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:23 schreef Newone82 het volgende:
Iemand die weet hoe snel juridisch loket reageert per mail?
bij mij 1 keer 1 jaar geleden 3 werkdagen.
pi_189250642
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:15 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Ja nog eens brief sturen zeiden ze maar heeft nu echt geen zin meer. Hoop wat meer info per mail te krijgen misschien.
Het beste kun je denk ik een afspraak maken met het Juridisch Loket om langs te komen en daarbij alles wat er via de mail en social media e.d. is gezegd en geschreven op papier te printen en alle opgenomen gesprekken mee te nemen op een usb-stick oid.

En je moet achterhalen WAAROM Bol.com onrechtmatigheden vermoed en op welke gronden. En wat zij daarvoor aan bewijs menen te hebben.

Feit is dat nu wel duidelijk is dat dit met Bol.com zelf niet meer op te lossen is en het via juridische wegen zal moeten gaan gebeuren.

En daarvoor moet je zo goed en volledig mogelijk voorbereid zijn en zoveel mogelijk op schrift hebben staan.

En kijk vast een beetje rond naar een gespecialiseerde advocaat, want het zal uiteindelijk een (civiele) rechtszaak worden.

Als het allemaal zo is gegaan zoals jij zegt, en daar gaan we maar even vanuit, dan sta jij zeer sterk en zullen de kosten op de tegenpartij verhaald worden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189250651
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')