Las in artikel paar weken geleden nog dat er best veel gestolen wordt bij webwinkels magazijnen, dacht Amazon.Zal bij bol dus niet anders zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit zou kunnen. Maar in de magazijnen worden medewerkers bij mijn weten erg streng gecontroleerd om dit soort praktijken te voorkomen. Bol.com zal zich waarschijnlijk mede achter die procedures verschuilen,
Kijk ff op de website van juridisch loket wanneer de locatie in jouw buurt geopend is. Betreft namelijk een inloopspreekuur wat meestal 1 maal per week is. Je kan ook een andere locatie bezoeken mocht jouw locatie niet geopend zij en je het snel opgelost wil hebben.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:58 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Super bedankt voor je reactie, doet me goed!
Super bedankt.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kijk ff op de website van juridisch loket wanneer de locatie in jouw buurt geopend is. Betreft namelijk een inloopspreekuur wat meestal 1 maal per week is. Je kan ook een andere locatie bezoeken mocht je het snel opgelost willen hebben.
Ik snap eigenlijk niet wat jouw belang is in dit topic en waarom je meent om de haverklap te moeten reageren.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:10 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Las in artikel paar weken geleden nog dat er best veel gestolen wordt bij webwinkels magazijnen, dacht Amazon.Zal bij bol dus niet anders zijn.
Wel frappant idd dat hij of zij hiervoor speciaal een account heeft aangemaakt.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet wat jouw belang is in dit topic en waarom je meent om de haverklap te moeten reageren.
Gewicht van retour pakket is allang bekend bij hun. Plus ontvangen pakket.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:23 schreef Special-Tee het volgende:
Ok ik heb alleen het eerste deel en eerste paar posts gelezen. Ik weet niet of alle webwinkels dit doen. Maar sommigen die wegen hun pakketten. En dat wordt ergens geregistreerd. Mischien dat je op deze weg iets kan?
Is niet mijn bedoeling van dit topic. Wel waarschuwen dat iedereen dit kan overkomen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:23 schreef Gehrman het volgende:
Interessant topic. Ik weet wel dat ik voortaan niet zomaar een dure aankoop bij bol.com zal doen.
Snap ik. Had er zelf eerlijk gezegd nooit bij stilgestaan dat zoiets kan gebeuren terwijl ik vrijwel alles via internet koop.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:26 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Is niet mijn bedoeling van dit topic. Wel waarschuwen dat iedereen dit kan overkomen.
Met alle respect hoor, maar wat denk je dat nóg een brief nou nog gaat opleveren? En meer dan adviseren doet het juridisch loket niet..quote:
en misschien kan het JL hem wel de weg wijzen welke stappen hij dan verder kan nemen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:31 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, maar wat denk je dat nóg een brief nou nog gaat opleveren? En meer dan adviseren doet het juridisch loket niet..
Als je wat voor elkaar wil krijgen nog vrees ik dat je grover geschut nodig hebt.
Als die niet overeenkomen met een pakket met iphone erin dan sta je weer iets sterker. Bij postnl tracktrace staat altijd het gewicht vermeld als het goed is. Loont nog effe om te kijken.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:24 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Gewicht van retour pakket is allang bekend bij hun. Plus ontvangen pakket.
Als je goed leest in mijn comments kwamen users erachter dat het wel hetzelfde gewicht ongeveer is.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:34 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
En.. dus. Als die niet overeenkomen met een pakket met een pakket met iphone erin dan heb je weer een goed argument.
TS heeft de geleverde doos gewogen en kwam rond de 250 gram uit, wat bijna gelijk is aan het gewicht van de telefoon die geleverd had moeten worden (specs online bekeken en er zal nog gezicht van boekjes oordopjes en wat ook bij zitten, dan kom je rond de 250 uit)quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:34 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
En.. dus. Als die niet overeenkomen met een pakket met een pakket met iphone erin dan heb je weer een goed argument.
Hahahaha ok ja fuck dan. De webshop zal van iedere iphone bijhouden of die is ingescand en verzonden of niet. Tenzij ze natuurlijk weer niet scannen. Maar daar heeft ts niets aan.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
TS heeft de geleverde doos gewogen en kwam rond de 250 gram uit, wat bijna gelijk is aan het gewicht van de telefoon die geleverd had moeten worden (specs online bekeken en er zal nog gezicht van boekjes oordopjes en wat ook bij zitten, dan kom je rond de 250 uit)
lPhone.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:41 schreef roos94 het volgende:
Overigens wel mooi dat iedereen die hier iphone typt wordt doorgestuurd naar coolblue en niet bol.com
met een LPhone kan TS vast ook niets beginnen.quote:
Dat is aanname van me dat ze daarom iets vermoeden wat niet pluis is. Alle correspondentie die ik heb met Bol schriftelijk plaats ik hier in dit topic.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:47 schreef Molo het volgende:
Je zei eerder dat je via VPN had besteld. Heb je ergens aan de telefoon of op schrift doorgevraagd waar ze die beschuldigingen rondom jou op baseren?
Ik mag niks meer vragen, want val ze al teveel lastig. Bron: zie laatste bericht van ze vandaag.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:38 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Hahahaha ok ja fuck dan. De webshop zal van iedere iphone bijhouden of die is ingescand en verzonden of niet. Tenzij ze natuurlijk weer niet scannen. Maar daar heeft ts niets aan.
Vraag ze even om het aantal oplaadbank en iphone in inventaris te tellen. Als laatste poging. Als ze eerlijk zijn hebben ze dus een iphone teveel en een oplaadbank te weinig.
Dan zou ik de politie inschakelen als laatste redmiddel op grond van diefstal van jouw geld. Dwing ze om de inventaris te tellen. Als ze geen grote webshop zijn hebben ze vast maar een 20 tal van die dure iphones. En niet vantevoren aankondigen natuurlijk. Ik weet ook niet of politie dit doet straks krijg je weer een smoes over civiele zaak ofzo. Anders even in persoon naar die zaak gaan met de powerbank. Ze kunnen aan serienummers zien of ze het in assortiment hebben. Ook als het OEM nummers zijn. Er valt mischien wel iets te herkennen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:03 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik mag niks meer vragen, want val ze al teveel lastig. Bron: zie laatste bericht van ze vandaag.
Er staat meerdere malen de webshop benoemdquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:07 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Dan zou ik de politie inschakelen als laatste redmiddel op grond van diefstal van jouw geld. Dwing ze om de inventaris te tellen. Als ze geen grote webshop zijn hebben ze vast maar een 20 tal van die dure iphones. En niet vantevoren aankondigen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |