Hahahaha ok ja fuck dan. De webshop zal van iedere iphone bijhouden of die is ingescand en verzonden of niet. Tenzij ze natuurlijk weer niet scannen. Maar daar heeft ts niets aan.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
TS heeft de geleverde doos gewogen en kwam rond de 250 gram uit, wat bijna gelijk is aan het gewicht van de telefoon die geleverd had moeten worden (specs online bekeken en er zal nog gezicht van boekjes oordopjes en wat ook bij zitten, dan kom je rond de 250 uit)
lPhone.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:41 schreef roos94 het volgende:
Overigens wel mooi dat iedereen die hier iphone typt wordt doorgestuurd naar coolblue en niet bol.com
met een LPhone kan TS vast ook niets beginnen.quote:
Dat is aanname van me dat ze daarom iets vermoeden wat niet pluis is. Alle correspondentie die ik heb met Bol schriftelijk plaats ik hier in dit topic.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:47 schreef Molo het volgende:
Je zei eerder dat je via VPN had besteld. Heb je ergens aan de telefoon of op schrift doorgevraagd waar ze die beschuldigingen rondom jou op baseren?
Ik mag niks meer vragen, want val ze al teveel lastig. Bron: zie laatste bericht van ze vandaag.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:38 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Hahahaha ok ja fuck dan. De webshop zal van iedere iphone bijhouden of die is ingescand en verzonden of niet. Tenzij ze natuurlijk weer niet scannen. Maar daar heeft ts niets aan.
Vraag ze even om het aantal oplaadbank en iphone in inventaris te tellen. Als laatste poging. Als ze eerlijk zijn hebben ze dus een iphone teveel en een oplaadbank te weinig.
Dan zou ik de politie inschakelen als laatste redmiddel op grond van diefstal van jouw geld. Dwing ze om de inventaris te tellen. Als ze geen grote webshop zijn hebben ze vast maar een 20 tal van die dure iphones. En niet vantevoren aankondigen natuurlijk. Ik weet ook niet of politie dit doet straks krijg je weer een smoes over civiele zaak ofzo. Anders even in persoon naar die zaak gaan met de powerbank. Ze kunnen aan serienummers zien of ze het in assortiment hebben. Ook als het OEM nummers zijn. Er valt mischien wel iets te herkennen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:03 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik mag niks meer vragen, want val ze al teveel lastig. Bron: zie laatste bericht van ze vandaag.
Er staat meerdere malen de webshop benoemdquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:07 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Dan zou ik de politie inschakelen als laatste redmiddel op grond van diefstal van jouw geld. Dwing ze om de inventaris te tellen. Als ze geen grote webshop zijn hebben ze vast maar een 20 tal van die dure iphones. En niet vantevoren aankondigen natuurlijk.
de powerbank heeft hij al retour gezonden, misschien een idee om toch eerst even het topic te lezen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:07 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Dan zou ik de politie inschakelen als laatste redmiddel op grond van diefstal van jouw geld. Dwing ze om de inventaris te tellen. Als ze geen grote webshop zijn hebben ze vast maar een 20 tal van die dure iphones. En niet vantevoren aankondigen natuurlijk. Ik weet ook niet of politie dit doet straks krijg je weer een smoes over civiele zaak ofzo. Anders even in persoon naar die zaak gaan met de powerbank.
Slim bezig.Je hebt nu volgens mij zwart op wit je bewijs.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:32 schreef Newone82 het volgende:
Uhm. Heb ik nu via chat een medewerker gehad die de case er niet bij heeft gepakt en nu zwart op wit dat ik mijn geld terug krijg:
[ afbeelding
Ja maar die heeft jouw geval niet opgezocht. Kun je dus niks mee.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:32 schreef Newone82 het volgende:
Uhm. Heb ik nu via chat een medewerker gehad die de case er niet bij heeft gepakt en nu zwart op wit dat ik mijn geld terug krijg:
[ afbeelding ]
Dat is iig ietsquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:32 schreef Newone82 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja duhquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:32 schreef Newone82 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit iddquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:33 schreef NothingHappened het volgende:
Staat de imei niet op je pakbon? Aan de hand daarvan zou er (via apple) geconstateerd kunnen worden of de iphone geactiveerd wordt en zo de dief kunnen achterhalen.
Is niet TS zijn probleem.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die heeft jouw geval niet opgezocht. Kun je dus niks mee.
hij heeft al eerder zwart op wit dat hij geen geld terug krijgt..quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:34 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Slim bezig.Je hebt nu volgens mij zwart op wit je bewijs.
Welnee, joh. Dit bewijst niks.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:34 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Slim bezig.Je hebt nu volgens mij zwart op wit je bewijs.
Dit dus.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die heeft jouw geval niet opgezocht. Kun je dus niks mee.
Had geen pakbon. Al meerdere malen aangegeven.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:33 schreef NothingHappened het volgende:
Staat de imei niet op je pakbon? Aan de hand daarvan zou er (via apple) geconstateerd kunnen worden of de iphone geactiveerd wordt en zo de dief kunnen achterhalen.
Heeft bol zelf geen pakbon? Ik bedoel: dat jij de pakbon niet hebt, wil nog niet zeggen dat jou er geen (telefoon met IMEI) is toegewezen?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Had geen pakbon. Al meerdere malen aangegeven.
Niet gevraagd.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:37 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Heeft bol zelf geen pakbon? Ik bedoel: dat jij de pakbon niet hebt, wil nog niet zeggen dat jou er geen (telefoon met IMEI) is toegewezen?
Die pakbon, die er uiteraard bij had moeten zitten, kunnen ze toch in hun systeem opvragen? Dat staat gewoon geregistreerd. Kun je geen kopie vragen?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Had geen pakbon. Al meerdere malen aangegeven.
er staat inderdaad als het goed is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |