SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
Soms wel nog groter, maar daar zit ik ook niet op te wachten. Ik zou misschien wel voor een degelijke telefoon met fysiek toetsenbord gaan, maar daar zijn er niet zoveel vanquote:Op vrijdag 27 september 2019 16:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies joh, dat vind ik dus ook. Ik koop eigenlijk altijd mid-range telefoons. Als je ook kijkt naar vergelijkingsvideo's zie je dat de echt dure telefoons nauwelijks nog sneller zijn.
Nee bijna geen meer. De duurdere bij Samsung waren inderdaad ook allemaal groter maar dat hoeft voor mij ook niet. Het moet allemaal wel in je broek(zak) passen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 16:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soms wel nog groter, maar daar zit ik ook niet op te wachten. Ik zou misschien wel voor een degelijke telefoon met fysiek toetsenbord gaan, maar daar zijn er niet zoveel van
Leuk tochquote:Op vrijdag 27 september 2019 16:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Osjien schijnt in Dance Dance Dance te zitten
Veel plezierquote:Op vrijdag 27 september 2019 16:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Leuk toch![]()
Ze konden al best goed dansen, dus ik heb best hoge verwachtingen.
Hahaquote:
Ik was al niet van plan naar DDD te kijken, dat Og3ne meedoet heeft daar verder geen invloed opquote:Op vrijdag 27 september 2019 16:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
HahaVolgens mij was/ben ik een van de weinigen hier die Og3ne gewoon best leuk vindt.
Heb je al genoeg ruimte vrijgemaakt in je maag voor al dat vlees van straks?quote:Op vrijdag 27 september 2019 16:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
HahaVolgens mij was/ben ik een van de weinigen hier die Og3ne gewoon best leuk vindt.
Oh los van het ESF en het nummer enzo. Vind ik ze ook wel oke.quote:Op vrijdag 27 september 2019 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was al niet van plan naar DDD te kijken, dat Og3ne meedoet heeft daar verder geen invloed opMaar ik vond het wel een stom nummer, hoe knap het ook gezongen was
Ja heb al berehonger.quote:Op vrijdag 27 september 2019 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je al genoeg ruimte vrijgemaakt in je maag voor al dat vlees van straks?
Mooi zoquote:Op vrijdag 27 september 2019 17:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh los van het ESF en het nummer enzo. Vind ik ze ook wel oke.
[..]
Ja heb al berehonger.![]()
Dirk-Janquote:Op vrijdag 27 september 2019 16:46 schreef Strani het volgende:
Ik moet altijd lachen om Dirk-Jan maar deze vond ik wel heel grappig
[ afbeelding ]
Ik vind DDD echt heel leuk!quote:Op vrijdag 27 september 2019 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was al niet van plan naar DDD te kijken, dat Og3ne meedoet heeft daar verder geen invloed opMaar ik vond het wel een stom nummer, hoe knap het ook gezongen was
Jij volgt de Dirk-Jan fanpage op Facebook?quote:Op vrijdag 27 september 2019 16:46 schreef Strani het volgende:
Ik moet altijd lachen om Dirk-Jan maar deze vond ik wel heel grappig
[ afbeelding ]
Was stiekem best informatief.quote:Op vrijdag 27 september 2019 17:31 schreef Meke het volgende:
Over jeugdsentiment gesproken; ik heb vandaag met mijn groep 4 The Magic Schoolbus gekeken(Staat op Netflix). Ze waren stil en vonden het ZO COOL dat alles echt waar was wat die kinderen leerden
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 27 september 2019 18:38 schreef Greys het volgende:
Schoenenkasten op slaapkamer klaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |