Reacties zoals hopen dat coureurs in het graf worden meegenomen bedoel je? Of mag dit voortaan, want dan is dat ook meteen duidelijk. Je laatste zin loopt niet echt lekker maar ik had het niet over mijn posts maar over die van jou dus je hoeft niet te vingertje wijzen.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haal alleen achterlijke reacties weg die werkelijk nergens op slaan. Er blijft gewoon genoeg staan, en als jouw posts er niet bij horen zou ook toch even in de spiegel kijken.
Context is belangrijk. En als je het nu expres gaat doen, dan gaan jouw reacties gewoon weg. Ik heb geen zin in dat kansloze getrol van mensen die alleen verschijnen als Max pech heeft, en ook alle andere users die de sport wel volgen niet.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Reacties zoals hopen dat coureurs in het graf worden meegenomen bedoel je? Of mag dit voortaan, want dan is dat ook meteen duidelijk. Je laatste zin loopt niet echt lekker maar ik had het niet over mijn posts maar over die van jou dus je hoeft niet te vingertje wijzen.
Je hebt gewoon echt geen idee hoe hypocriet jij modquote:Op zondag 5 juli 2020 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Context is belangrijk. En als je het nu expres gaat doen, dan gaan jouw reacties gewoon weg. Ik heb geen zin in dat kansloze getrol van mensen die alleen verschijnen als Max pech heeft, en ook alle andere users die de sport wel volgen niet.
Je gaat nu weer over andere reacties beginnen terwijl ik het over jouw reacties had. Context is belangrijk , ja zo kan je alles wel recht lullen.Het is gewoon triest en ontzettend hypocriet.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Context is belangrijk. En als je het nu expres gaat doen, dan gaan jouw reacties gewoon weg. Ik heb geen zin in dat kansloze getrol van mensen die alleen verschijnen als Max pech heeft, en ook alle andere users die de sport wel volgen niet.
Zo lang dit alleen door mensen die alleen in F1 komen om te trollen gezegd wordt, helemaal prima.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je hebt gewoon echt geen idee hoe hypocriet jij mod
Wat een ontzettend treurige reactie. Niet alle posts die jou niet aanstaan zijn meteen trollposts.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang dit alleen door mensen die alleen in F1 komen om te trollen gezegd wordt, helemaal prima.
Standaard onterecht antwoord. Prima,blijf je ogen sluitenquote:Op zondag 5 juli 2020 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang dit alleen door mensen die alleen in F1 komen om te trollen gezegd wordt, helemaal prima.
Gaan we doenquote:Op zondag 5 juli 2020 16:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Standaard onterecht antwoord. Prima,blijf je ogen sluiten
Echt alleen maar trolletje ben ik die post als het niet goed gaat met Maxiequote:
quote:Op zondag 17 november 2019 18:43 schreef Mansjester het volgende:
Wel verassend hoe makkelijk Max voorbij Lewis ging
Maar mooie actie
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2019 22:03 schreef Mansjester het volgende:
Mooie race van Max. Wel risico met die actie op Leclerc,maar terecht geen straf imo
quote:
quote:Op zondag 11 november 2018 18:58 schreef Mansjester het volgende:
Wel knap hoeveel langer Max heeft doorgereden met zn setje SS dan de rest
quote:
quote:Op zondag 17 september 2017 14:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
80% schuld Vettel, 20% schuld Raikkonen en 0% Verstappen in deze
Haha, je komt hier altijd net doen of je neus bloedt. De vermoorde onschuld. Laat me niet lachen.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een ontzettend treurige reactie. Niet alle posts die jou niet aanstaan zijn meteen trollposts.
Maar F1 is dus alleen voor de vaste users. Het Max fanboy clubje.
Altijd? Waar heb jij het over? Graag onderbouwing voor je post.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Haha, je komt hier altijd net doen of je neus bloedt. De vermoorde onschuld. Laat me niet lachen.
Deze post van je is al een goed voorbeeld.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Altijd? Waar heb jij het over? Graag onderbouwing voor je post.
quote:Op zondag 5 juli 2020 20:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Deze post van je is al een goed voorbeeld.
Niet naar de Australische Grand Prix, maar naar de Austrian Grand Prix. Alleen was er al een topic open en is deze vorige week gesloten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
De waarschuwing bij 'Voordat je reageert' in het Algemene topic moet even naar de juiste link, gaat nu naar een oud dicht topic voor de Australische GP die niet doorging.
F1 / [F1 Algemeen] 2020 Formula1 GP's #775 RACEWEEK!
Nee man, even goed lezen en kijken waar ik het over hebquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet naar de Australische Grand Prix, maar naar de Austrian Grand Prix. Alleen was er al een topic open en is deze vorige week gesloten.
En als je er op klikt kom je in het Austrian Grand Prix topicquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee man, even goed lezen en kijken waar ik het over heb
[ afbeelding ]
Hmm, ja een sufferd heeft het topic hernoemd zie ik maar de inhoud is gewoon het topic voor de Australische GP die niet doorgingquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En als je er op klikt kom je in het Austrian Grand Prix topic
Dit heb ik nu ook al een paar keer aangegeven, maar blijkbaar is het nog steeds niet duidelijk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee man, even goed lezen en kijken waar ik het over heb
[ afbeelding ]
als je zegt dat je zwart bent (huidskleur) kun je klagen over racisme, dat werkt anno 2020 prima als je je gelijk wil krijgenquote:Op zondag 12 juli 2020 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom is mijn post weg? Ik word finaal gejijbakt en die post staat er nog, maar ik mag niet reageren?
Helaasquote:Op zondag 12 juli 2020 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
als je zegt dat je zwart bent (huidskleur) kun je klagen over racisme, dat werkt anno 2020 prima als je je gelijk wil krijgen
De post die je waarschijnlijk bedoelde is weg, die had ik simpelweg over het hoofd gezien.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom is mijn post weg? Ik word finaal gejijbakt en die post staat er nog, maar ik mag niet reageren?
Hier nietquote:Op zondag 12 juli 2020 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
als je zegt dat je zwart bent (huidskleur) kun je klagen over racisme, dat werkt anno 2020 prima als je je gelijk wil krijgen
Okido. Dankquote:Op zondag 12 juli 2020 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De post die je waarschijnlijk bedoelde is weg, die had ik simpelweg over het hoofd gezien.
[..]
Hier niet
Erg irritant iddquote:Op maandag 13 juli 2020 12:58 schreef Tarado het volgende:
ik begrijp dat het moeilijk is maar kunnen racisme en F1 naar het daar inmiddels voor geopende topic F1 / Racisme en F1 dus svp streng modereren op dat gebied in het Live topic
Dat is altijd al geweest, tweets moet je plaatsen met de pop-up die verschijnt als je op het Twitter icoon klikt.quote:Op zondag 19 juli 2020 09:42 schreef Tarado het volgende:
als ik een link naar een tweet plaats komt deze niet meer "rechtstreeks" op het scherm maar als een link, klopt dat?
De NatteKat is weer bezig....quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:10 schreef daNpy het volgende:
Beetje posts aan het verwijderen @Nattekat?
Je hele toon in dat topic is gewoon uitlokkend en gigantisch vervelend. Wat schiet je er nou mee op om 'nanananana, ik had gelijk en jij lekker niet' te posten? En dan niet eens één keer, en vandaag niet voor het eerst. Als je het dan wil aanhalen, heb op z'n minst respect voor je medegebruikers, dat mis ik echt volkomen bij je.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:32 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
De NatteKat is weer bezig....
Graag verneem ik van zijne vochtige poesigheid wat er onwenselijk was aan mijn post....
Er is een user die -zeer stellig- zijn punt maakt en mij als dwaas wegzet. Als je -wederom onderbouwt- zijn stelling onderuit haalt, ben ik verkeerd bezig?quote:Op maandag 27 juli 2020 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hele toon in dat topic is gewoon uitlokkend en gigantisch vervelend. Wat schiet je er nou mee op om 'nanananana, ik had gelijk en jij lekker niet' te posten? En dan niet eens één keer, en vandaag niet voor het eerst. Als je het dan wil aanhalen, heb op z'n minst respect voor je medegebruikers, dat mis ik echt volkomen bij je.
Ik kan deze situatie nu wel vergelijken met een trol die komt klieren. Die trol zal 9 van de 10 keer in principe niks fout doen, en daar zal ook naar gemod worden (dus offensieve posts richting trol gaan weg). Maar uiteindelijk, als iemand maar lang genoeg door trolt, gaat dat wel langzaam veranderen. Als iemand maar lang genoeg uitgedaagd wordt door een klier, gaat ie vanzelf wel een keer offensief reageren, en dat kan ik heel goed begrijpen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:21 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Er is een user die -zeer stellig- zijn punt maakt en mij als dwaas wegzet. Als je -wederom onderbouwt- zijn stelling onderuit haalt, ben ik verkeerd bezig?
Het probleem van uwe poezigheid is dat je, vanwege mijn vermeende haat jegens Zandvoort, niet mag en mij daarom elke keer zwart maakt door jou onwelgevallige posts snel weghaalt of aanpast.
Erg triest gedrag!
Maar één reactie is op jouw facistische gedrag gepastquote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan deze situatie nu wel vergelijken met een trol die komt klieren. Die trol zal 9 van de 10 keer in principe niks fout doen, en daar zal ook naar gemod worden (dus offensieve posts richting trol gaan weg). Maar uiteindelijk, als iemand maar lang genoeg door trolt, gaat dat wel langzaam veranderen. Als iemand maar lang genoeg uitgedaagd wordt door een klier, gaat ie vanzelf wel een keer offensief reageren, en dat kan ik heel goed begrijpen.
In deze situatie precies hetzelfde. Inhoudelijk zal er met een specifieke post vast niks fout zijn, maar in het grote geheel ben je alleen maar uitlokkend en betweterig aan het reageren. Tragisch dieptepunt was wel de "haha, ik had gelijk, zandvoort gaat niet door". Dan kan je nu wel mij of iemand anders de schuld geven, maar feit is dat je toch om een één of andere reden de enige bent die er iedere keer wordt uitgepikt. Er waren ook anderen die tegen zandvoort waren.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:35 schreef flipsen het volgende:
@:Nattekat zou je F1 / Voorspel de uitslag (spel), seizoen 2020 even willen koppelen aan #1 dat net gesloten is? Thanks!
Foutje, moet kunnenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:11 schreef BroesWillems het volgende:
Sinds wanneer gaat het algemene topic op slot als er een live topic is?
En hij is ook nog eens gereekst en het live topic.
@:nattekat
Als je echt trollen wil zien moet je eens terug naar 2015-2016quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:24 schreef daNpy het volgende:
Wanneer wordt de moderatie in staat gesteld iets te doen, of vervangen voor mensen die het wel kunnen?
Er zijn al genoeg users weggejaagd, maar de trollen mogen blijven
Ja, stonden nog maar 2 berichten in.quote:Op zondag 6 september 2020 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
Owjee nattekat is aan het ruimen in een leeg topic.
Nee, een gesloten topic.quote:Op zondag 6 september 2020 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
Owjee nattekat is aan het ruimen in een leeg topic.
Begrijp ik, maar je zette een leeg topic op slotquote:
Neuh, dat topic is leeg gehaaldquote:Op zondag 6 september 2020 19:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar je zette een leeg topic op slot
Maar er is nu al nieuws over de Toscaanse Grand Prix.quote:
Dat topic is voor de live sessies, daar is nu nog geen sprake van. Dat nieuws kan ook in het algemene topic.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar er is nu al nieuws over de Toscaanse Grand Prix.
Excuus, ik heb het verkeerd gelezen. Inmiddels verplaatst.quote:Op donderdag 26 november 2020 14:00 schreef K.loon het volgende:
PTA / Red Bull gives you wings!
Via TR verzoek om verplaatsing van het topic aangevraagd, maar nog steeds niet gebeurd?
@:Nattekat
Als er nou gewoon geen reacties op gegeven werdenquote:Op zondag 6 december 2020 18:31 schreef Starflyer het volgende:
Als er nou eens opgetreden werd tegen de trollen in plaats van reacties daarover weg te halen
Met dat beleid hier wordt het niet snel beter op Fok!quote:Op zondag 6 december 2020 18:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als er nou gewoon geen reacties op gegeven werden
Eigenlijk verdrievoudig je het aantal acties dat de moderatie moet nemen door te happen, waardoor de kans groter wordt dat er wat gemist wordt.quote:Op zondag 6 december 2020 18:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met dat beleid hier wordt het niet snel beter op Fok!
Er lopen steeds meer mensen weg, daardoor.
Ik hapte niet, maar wilde een post liken die erop reageerde. Maar die was toen verdwenenquote:Op zondag 6 december 2020 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk verdrievoudig je het aantal acties dat de moderatie moet nemen door te happen, waardoor de kans groter wordt dat er wat gemist wordt.
Gewoon niet reageren, reacties die niet kunnen verdwijnen vanzelf wel.
Ach, er kunnen 10 reacties van trollen verwijderd worden en je rent nog steeds naar FB zodra er één reactie op trollen verwijderd wordt.quote:Op zondag 6 december 2020 19:00 schreef daNpy het volgende:
Ah, nog steeds dezelfde smoes?
Staan ondertussen wel flinke krassen op de plaat denk ik.
Ik niet, ik weet dat het geen zin heeft.quote:Op zondag 6 december 2020 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, er kunnen 10 reacties van trollen verwijderd worden en je rent nog steeds naar FB zodra er één reactie op trollen verwijderd wordt.
Het enige, het absoluut enige wat helpt tegen trollen is ze volledig negeren. Elke andere reactie valideert ze. Rapporteer de post, that's it.quote:Op zondag 6 december 2020 20:39 schreef RealistAtheist het volgende:
Trollen als Bianconeri, Mansjester en RubenSosa krijgen alle kans om hun kots hier over het forum uit te spugen. Maar als ik er wat van zeg word ik gelijk geblokt? Goed bezig jongens!
Die eerste kerel is bloedserieus.quote:Op zondag 6 december 2020 20:39 schreef RealistAtheist het volgende:
Trollen als Bianconeri, Mansjester en RubenSosa krijgen alle kans om hun kots hier over het forum uit te spugen. Maar als ik er wat van zeg word ik gelijk geblokt? Goed bezig jongens!
Wat? Noem 1 reden waarom ik een troll ben?quote:Op zondag 6 december 2020 20:39 schreef RealistAtheist het volgende:
Wat zit ik dan te trollen? Kom dan met voorbeeld? Enige bericht wat ik vandaag gepost hebt tijdens de race is dat ik de ziggy mensen heb uitgelachen omdat ze max allemaal op 1 zetten... nou nou. poe poequote:Op zondag 6 december 2020 20:39 schreef RealistAtheist het volgende:
Of ze geven de betreffende users gewoon eindelijk een keer een Permban voor dit subforum? Maar het maakt mij ook niet meer uit. Ik ben weg hier, zonde dat een forum wat vroeger leuk was compleet vernaggeld wordt door slechte moderatie.quote:Op zondag 6 december 2020 20:50 schreef babylon het volgende:
[..]
Het enige, het absoluut enige wat helpt tegen trollen is ze volledig negeren. Elke andere reactie valideert ze. Rapporteer de post, that's it.
doei doeiquote:Op zondag 6 december 2020 21:04 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Of ze geven de betreffende users gewoon eindelijk een keer een Permban voor dit subforum? Maar het maakt mij ook niet meer uit. Ik ben weg hier, zonde dat een forum wat vroeger leuk was compleet vernaggeld wordt door slechte moderatie.
Ik ben heel duidelijk geweest dat je in het verkeerde topic zat, meerdere keren gezegd, dus dat je het nu nog steeds niet snapt is ook wel een prestatie. Het algemene topic is niet bedoeld voor de afgelopen race, daar is de andere reeks voor. Deze scheiding is er om ervoor te zorgen dat er altijd een topic is waar geen eindeloze wellus-nietus discussies over de race is.quote:Op maandag 7 december 2020 16:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Graag verneem ik welke onderwerpen er precies in het "F1 Algemeen" topic besproken mogen worden. Een Formule 1 race van een dag eerder is kennelijk een verboden onderwerp.![]()
Wat een lachwekkende kleuterklas is dit.
Gezien die instelling heb ik het topic gewoon uit MyAT gezet. Dan is het voor de trolls. Prima.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:47 schreef Nattekat het volgende:
Je doet niks aan 25 users die uit alle hoeken en gaten komen.
I second that motion. Het is echt infantiel gedrag.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:36 schreef daNpy het volgende:
Kunnen moderators die enkel komen om te trollen ook gewoon uit dit forum verband worden?
Altijd dezelfde, incl mods.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:47 schreef Nattekat het volgende:
Je doet niks aan 25 users die uit alle hoeken en gaten komen.
Het ding is dat er onder die 25 maar 2 of 3 echt de boel komen verkloten. We hebben net FOK! even uitgeschakeld toen Hamilton eraf ging, dus zo'n enorme storm voorkom je niet. Het belangrijkste is dat het ook even bij dat moment blijft.quote:
Het is dus makkelijker die 2 of 3 te bannen dan telkens excuses te verzinnen, zeg je eigenlijk?quote:Op zondag 6 juni 2021 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat er onder die 25 maar 2 of 3 echt de boel komen verkloten. We hebben net FOK! even uitgeschakeld toen Hamilton eraf ging, dus zo'n enorme storm voorkom je niet. Het belangrijkste is dat het ook even bij dat moment blijft.
Nee de stekker er 2 seconden uit is makkelijker.quote:Op zondag 6 juni 2021 20:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het is dus makkelijker die 2 of 3 te bannen dan telkens excuses te verzinnen, zeg je eigenlijk?
Exactquote:Op zondag 6 juni 2021 20:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee de stekker er 2 seconden uit is makkelijker.
Helaas duurde het ook weer 2 minuten om terug online te gaan daarnaquote:Op zondag 6 juni 2021 20:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee de stekker er 2 seconden uit is makkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |