Dat zou ik ook graag willen weten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:49 schreef babylon het volgende:
Iets anders, komt er nog een F1 manager dit jaar?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:49 schreef babylon het volgende:
Iets anders, komt er nog een F1 manager dit jaar?
Is onderwegquote:
Je bent vooral nu aan het stoken en anderen aan het uitlokken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:00 schreef McLaren_Fan het volgende:
De waarheid is te hard voor je Red_85?
Neuh iedereen had wel verwacht dat je weer onder de steen vandaan zou komen in een geval als dit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:29 schreef McLaren_Fan het volgende:
Ben benieuwd of ik een van krijg voor het benoemen van feiten! Beetje eelt op de ziel kweken is voor sommigen ook wel eens tijd!
Dank je! En ik blijf me trouw melden met de Zandvoortse ellendequote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:30 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Neuh iedereen had wel verwacht dat je weer onder de steen vandaan zou komen in een geval als dit.
Reageer niet. Vind je net zo vervelend.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:59 schreef Red_85 het volgende:
Kunnen jullie mods nu eens wat doen aan troll mclarenfan?
Nu wel genoeg bewijs toch?
Voor de verandering schaar ik me nu achter de rest. Op dit moment ben je niks anders aan het doen dan trollen, iets wat we hier gewoon niet willen zien.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:00 schreef McLaren_Fan het volgende:
De waarheid is te hard voor je Red_85?
Jouw mening ken ik al NattePoes, en die neem ik dan ook zeker niet serieus. Dat jij nog mod bent is sowieso een grote grap!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor de verandering schaar ik me nu achter de rest. Op dit moment ben je niks anders aan het doen dan trollen, iets wat we hier gewoon niet willen zien.
Vooral zo door gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:57 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Jouw mening ken ik al NattePoes, en die neem ik dan ook zeker niet serieus. Dat hij nog mod bent is sowieso een grote grap!
Ga je gangquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:12 schreef F1gamer het volgende:
Kan er Live topics worden aangemaakt voor sim races van morgen met een aantal (ex) F1 coureurs?
Er wordt geluisterd naar een paar labiele fokkers die een onderwerp niet zo interessant vinden.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:00 schreef opgebaarde het volgende:
Dus, ik zie een Instagram posting van een coureur of een interview waar het even niet gaat over een race.
Dan mag dit niet besproken worden in het F1 topic, maar moet hier elke keer een nieuw topic over geopend worden?
Ik begrijp de reden niet zo goed. Ik heb de indruk dat er.nu geluisterd wordt naar een paar labiele fokkers die een onderwerp niet interessant vinden en dus wensen dat het niet besproken wordt. Ik hoor graag een betere theorie
Daar sta je zeker niet alleen in, het is ook behoorlijk vervelend. Een TR zetten is vele malen meer effectief, maar dat is nu helemaal niet gebeurd.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:23 schreef opgebaarde het volgende:
Top, ik was benieuwd of jullie zaten te wachten op topics met lullige onderwerpen.
Begrijp ook wel dat je een topic niet wil laten domineren door een onzin onderwerp. Alleen als er wel bijzonder negatief gereageerd mag worden op de coureur, zet dat wel een toon. Zeker als daarop reageren ongewenst is.
Wat ook een toon zet. Is users die openbaar graag klagen dat het onderwerp hen niet zint. Mijns inziens kunnen dat soort huilpostings net zoals de reacties ook beter verwijderd worden. Sta ik daar in alleen?
Het ging allang niet meer over Hamiltons mening over het onderwerp en er zijn al duizend topics over het onderwerp. Ik vind het heel terecht dat ik dan vraag of het in het F1 topic over F1 mag gaan. Als er tien posts over bakken van taarten gaan, omdat Ocon wel eens een taart bakt, zou ik hetzelfde vragen. Zeker als half FOK over taarten bakken gaat.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:23 schreef opgebaarde het volgende:
Top, ik was benieuwd of jullie zaten te wachten op topics met lullige onderwerpen.
Begrijp ook wel dat je een topic niet wil laten domineren door een onzin onderwerp. Alleen als er wel bijzonder negatief gereageerd mag worden op de coureur, zet dat wel een toon. Zeker als daarop reageren ongewenst is.
Wat ook een toon zet. Is users die openbaar graag klagen dat het onderwerp hen niet zint. Mijns inziens kunnen dat soort huilpostings net zoals de reacties ook beter verwijderd worden. Sta ik daar in alleen?
Klopt, iemand vindt Hamilton een mongool (verrassend), daarop vindt iemand het überhaupt nergens op slaan wat Hamilton zegt.quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:50 schreef babylon het volgende:
[..]
Het ging allang niet meer over Hamiltons mening over het onderwerp en er zijn al duizend topics over het onderwerp. Ik vind het heel terecht dat ik dan vraag of het in het F1 topic over F1 mag gaan. Als er tien posts over bakken van taarten gaan, omdat Ocon wel eens een taart bakt, zou ik hetzelfde vragen. Zeker als half FOK over taarten bakken gaat.
Alleen de posts waar anderen voor rotte vis worden uitgemaakt of posts die echt te ver gingen zijn weg, samen met de complete discussie die volgt. Aangezien één kant veruit in de meerderheid is, zal die zeldzame post van de andere kant sneller gemist worden.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:35 schreef opgebaarde het volgende:
Zijn nu alle postings waar Hamilton niet wordt veroordeeld verwijderd, en de rest is grotendeels blijven staan?
Als je het er niet mee eens bent, is dat geen reden om het dan maar weg te flikkeren
Heel die discussie kan me werkelijk waar gestolen worden en het liefst nog gooi ik alles weg zodat het weer over de F1 gaat. Ik let niet zo op wat er gezegd wordt of wie het zegt. En het zou zomaar kunnen dan Maniack vooral reageerde op posts die wel te ver gingen, dan verdwijnen ze ook.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:16 schreef opgebaarde het volgende:
Die discussie staat er toch nog steeds?
Alleen zonder de postings van vooral maniack, ook zijn genuanceerde postings zijn weg. Alles wat het een beetje voor Hamilton of zijn boodschap opnam, is weg. (Edit: ok dat is niet waar, een posting met alleen de huillach is blijven staan. Excuus)
En praat niet over rotte vis. Je laat nota bene de postings van vos gewoon staan.
Zeg dan gewoon eerlijk dat wat jou niet zint, wegflikkert en dat iedereen die jouw standpunt rondom Hamilton en discriminatie niet deelt het lekker uitzoekt.
Die hele discussie is toch onderdeel van de f1 nu Ham en Merc het aanhalen?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel die discussie kan me werkelijk waar gestolen worden en het liefst nog gooi ik alles weg zodat het weer over de F1 gaat. Ik let niet zo op wat er gezegd wordt of wie het zegt. En het zou zomaar kunnen dan Maniack vooral reageerde op posts die wel te ver gingen, dan verdwijnen ze ook.
Gelukkig gaan we bijna weer racenquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Iedereen schijnt er z'n linkse, neutrale of rechtse plasje overheen te moeten doen en het verbetert de sfeer niet echt.
Het zijn de FOM en Mercedes die zich nu ineens heel erg aan het profileren zijn op deze thema's dus is het logisch dat erover gediscussieerd wordt. Dat het vervolgens alleen maar polarisatie in de hand werkt is mijn inziens ook meteen de reden waarom bedrijven zich niet met dit soort politiek moeten bezighouden.quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zou de hele "BLM" / "wit" / "blank" / "Hamilton" discussie ergens anders gevoerd kunnen worden en bij voorkeur niet in het F1 topic?
Iedereen schijnt er z'n linkse, neutrale of rechtse plasje overheen te moeten doen en het verbetert de sfeer niet echt.
Als iemand dit over Max zegt wordt het meteen verwijdert, waarom dan zelf steeds die posts dat Mercedes er af gereden moet worden? Beetje hypocriet vind je niet?quote:Op zondag 5 juli 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Albon deed één ding fout: Hamilton niet mee het graf in nemen.
Geloof het of niet, ik heb letterlijk 5 minuten geleden nog een klacht gekregen dat ik dat niet weghaal. Wat is het nou?quote:Op zondag 5 juli 2020 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als iemand dit over Max zegt wordt het meteen verwijdert, waarom dan zelf steeds die posts dat Mercedes er af gereden moet worden? Beetje hypocriet vind je niet?
Wat is het nou? Vrij duidelijk toch. Bijna alles over Max heb je verwijderd en dan maak je zelf constant van die trieste posts. (waar je verder totaal niet op in gaat nu, dus dat is het nou) Het slaat gewoon nergens op om te hopen dat coureurs er uit gaan en dat constant melden.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik heb letterlijk 5 minuten geleden nog een klacht gekregen dat ik dat niet weghaal. Wat is het nou?
Ik haal alleen achterlijke reacties weg die werkelijk nergens op slaan. Er blijft gewoon genoeg staan, en als jouw posts er niet bij horen zou ook toch even in de spiegel kijken.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is het nou? Vrij duidelijk toch. Bijna alles over Max heb je verwijderd en dan maak je zelf constant van die trieste posts. (waar je verder totaal niet op in gaat nu, dus dat is het nou) Het slaat gewoon nergens op om te hopen dat coureurs er uit gaan en dat constant melden.
Reacties zoals hopen dat coureurs in het graf worden meegenomen bedoel je? Of mag dit voortaan, want dan is dat ook meteen duidelijk. Je laatste zin loopt niet echt lekker maar ik had het niet over mijn posts maar over die van jou dus je hoeft niet te vingertje wijzen.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haal alleen achterlijke reacties weg die werkelijk nergens op slaan. Er blijft gewoon genoeg staan, en als jouw posts er niet bij horen zou ook toch even in de spiegel kijken.
Context is belangrijk. En als je het nu expres gaat doen, dan gaan jouw reacties gewoon weg. Ik heb geen zin in dat kansloze getrol van mensen die alleen verschijnen als Max pech heeft, en ook alle andere users die de sport wel volgen niet.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Reacties zoals hopen dat coureurs in het graf worden meegenomen bedoel je? Of mag dit voortaan, want dan is dat ook meteen duidelijk. Je laatste zin loopt niet echt lekker maar ik had het niet over mijn posts maar over die van jou dus je hoeft niet te vingertje wijzen.
Je hebt gewoon echt geen idee hoe hypocriet jij modquote:Op zondag 5 juli 2020 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Context is belangrijk. En als je het nu expres gaat doen, dan gaan jouw reacties gewoon weg. Ik heb geen zin in dat kansloze getrol van mensen die alleen verschijnen als Max pech heeft, en ook alle andere users die de sport wel volgen niet.
Je gaat nu weer over andere reacties beginnen terwijl ik het over jouw reacties had. Context is belangrijk , ja zo kan je alles wel recht lullen.Het is gewoon triest en ontzettend hypocriet.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Context is belangrijk. En als je het nu expres gaat doen, dan gaan jouw reacties gewoon weg. Ik heb geen zin in dat kansloze getrol van mensen die alleen verschijnen als Max pech heeft, en ook alle andere users die de sport wel volgen niet.
Zo lang dit alleen door mensen die alleen in F1 komen om te trollen gezegd wordt, helemaal prima.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je hebt gewoon echt geen idee hoe hypocriet jij mod
Wat een ontzettend treurige reactie. Niet alle posts die jou niet aanstaan zijn meteen trollposts.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang dit alleen door mensen die alleen in F1 komen om te trollen gezegd wordt, helemaal prima.
Standaard onterecht antwoord. Prima,blijf je ogen sluitenquote:Op zondag 5 juli 2020 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang dit alleen door mensen die alleen in F1 komen om te trollen gezegd wordt, helemaal prima.
Gaan we doenquote:Op zondag 5 juli 2020 16:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Standaard onterecht antwoord. Prima,blijf je ogen sluiten
Echt alleen maar trolletje ben ik die post als het niet goed gaat met Maxiequote:
quote:Op zondag 17 november 2019 18:43 schreef Mansjester het volgende:
Wel verassend hoe makkelijk Max voorbij Lewis ging
Maar mooie actie
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2019 22:03 schreef Mansjester het volgende:
Mooie race van Max. Wel risico met die actie op Leclerc,maar terecht geen straf imo
quote:
quote:Op zondag 11 november 2018 18:58 schreef Mansjester het volgende:
Wel knap hoeveel langer Max heeft doorgereden met zn setje SS dan de rest
quote:
quote:Op zondag 17 september 2017 14:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
80% schuld Vettel, 20% schuld Raikkonen en 0% Verstappen in deze
Haha, je komt hier altijd net doen of je neus bloedt. De vermoorde onschuld. Laat me niet lachen.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een ontzettend treurige reactie. Niet alle posts die jou niet aanstaan zijn meteen trollposts.
Maar F1 is dus alleen voor de vaste users. Het Max fanboy clubje.
Altijd? Waar heb jij het over? Graag onderbouwing voor je post.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Haha, je komt hier altijd net doen of je neus bloedt. De vermoorde onschuld. Laat me niet lachen.
Deze post van je is al een goed voorbeeld.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Altijd? Waar heb jij het over? Graag onderbouwing voor je post.
quote:Op zondag 5 juli 2020 20:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Deze post van je is al een goed voorbeeld.
Niet naar de Australische Grand Prix, maar naar de Austrian Grand Prix. Alleen was er al een topic open en is deze vorige week gesloten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
De waarschuwing bij 'Voordat je reageert' in het Algemene topic moet even naar de juiste link, gaat nu naar een oud dicht topic voor de Australische GP die niet doorging.
F1 / [F1 Algemeen] 2020 Formula1 GP's #775 RACEWEEK!
Nee man, even goed lezen en kijken waar ik het over hebquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet naar de Australische Grand Prix, maar naar de Austrian Grand Prix. Alleen was er al een topic open en is deze vorige week gesloten.
En als je er op klikt kom je in het Austrian Grand Prix topicquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee man, even goed lezen en kijken waar ik het over heb
[ afbeelding ]
Hmm, ja een sufferd heeft het topic hernoemd zie ik maar de inhoud is gewoon het topic voor de Australische GP die niet doorgingquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En als je er op klikt kom je in het Austrian Grand Prix topic
Dit heb ik nu ook al een paar keer aangegeven, maar blijkbaar is het nog steeds niet duidelijk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee man, even goed lezen en kijken waar ik het over heb
[ afbeelding ]
als je zegt dat je zwart bent (huidskleur) kun je klagen over racisme, dat werkt anno 2020 prima als je je gelijk wil krijgenquote:Op zondag 12 juli 2020 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom is mijn post weg? Ik word finaal gejijbakt en die post staat er nog, maar ik mag niet reageren?
Helaasquote:Op zondag 12 juli 2020 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
als je zegt dat je zwart bent (huidskleur) kun je klagen over racisme, dat werkt anno 2020 prima als je je gelijk wil krijgen
De post die je waarschijnlijk bedoelde is weg, die had ik simpelweg over het hoofd gezien.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom is mijn post weg? Ik word finaal gejijbakt en die post staat er nog, maar ik mag niet reageren?
Hier nietquote:Op zondag 12 juli 2020 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
als je zegt dat je zwart bent (huidskleur) kun je klagen over racisme, dat werkt anno 2020 prima als je je gelijk wil krijgen
Okido. Dankquote:Op zondag 12 juli 2020 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De post die je waarschijnlijk bedoelde is weg, die had ik simpelweg over het hoofd gezien.
[..]
Hier niet
Erg irritant iddquote:Op maandag 13 juli 2020 12:58 schreef Tarado het volgende:
ik begrijp dat het moeilijk is maar kunnen racisme en F1 naar het daar inmiddels voor geopende topic F1 / Racisme en F1 dus svp streng modereren op dat gebied in het Live topic
Dat is altijd al geweest, tweets moet je plaatsen met de pop-up die verschijnt als je op het Twitter icoon klikt.quote:Op zondag 19 juli 2020 09:42 schreef Tarado het volgende:
als ik een link naar een tweet plaats komt deze niet meer "rechtstreeks" op het scherm maar als een link, klopt dat?
De NatteKat is weer bezig....quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:10 schreef daNpy het volgende:
Beetje posts aan het verwijderen @Nattekat?
Je hele toon in dat topic is gewoon uitlokkend en gigantisch vervelend. Wat schiet je er nou mee op om 'nanananana, ik had gelijk en jij lekker niet' te posten? En dan niet eens één keer, en vandaag niet voor het eerst. Als je het dan wil aanhalen, heb op z'n minst respect voor je medegebruikers, dat mis ik echt volkomen bij je.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:32 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
De NatteKat is weer bezig....
Graag verneem ik van zijne vochtige poesigheid wat er onwenselijk was aan mijn post....
Er is een user die -zeer stellig- zijn punt maakt en mij als dwaas wegzet. Als je -wederom onderbouwt- zijn stelling onderuit haalt, ben ik verkeerd bezig?quote:Op maandag 27 juli 2020 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hele toon in dat topic is gewoon uitlokkend en gigantisch vervelend. Wat schiet je er nou mee op om 'nanananana, ik had gelijk en jij lekker niet' te posten? En dan niet eens één keer, en vandaag niet voor het eerst. Als je het dan wil aanhalen, heb op z'n minst respect voor je medegebruikers, dat mis ik echt volkomen bij je.
Ik kan deze situatie nu wel vergelijken met een trol die komt klieren. Die trol zal 9 van de 10 keer in principe niks fout doen, en daar zal ook naar gemod worden (dus offensieve posts richting trol gaan weg). Maar uiteindelijk, als iemand maar lang genoeg door trolt, gaat dat wel langzaam veranderen. Als iemand maar lang genoeg uitgedaagd wordt door een klier, gaat ie vanzelf wel een keer offensief reageren, en dat kan ik heel goed begrijpen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:21 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Er is een user die -zeer stellig- zijn punt maakt en mij als dwaas wegzet. Als je -wederom onderbouwt- zijn stelling onderuit haalt, ben ik verkeerd bezig?
Het probleem van uwe poezigheid is dat je, vanwege mijn vermeende haat jegens Zandvoort, niet mag en mij daarom elke keer zwart maakt door jou onwelgevallige posts snel weghaalt of aanpast.
Erg triest gedrag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |