Geluk is hier niet het juiste woord. Als je in deze chaos top 3 eindigt kan ik daarvoor alleen maar mijn hoed afnemenquote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Albon deed één ding fout: Hamilton niet mee het graf in nemen.
Kap eens met die opmerkingen dat ze Mercedes eraf moeten rijden. Het is nogal triestquote:Op zondag 5 juli 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Wint er nog een Mercedes☺😜quote:Op zondag 5 juli 2020 16:34 schreef maniack28 het volgende:
Laat die Mercedes maar stuk gaan. Dan kan Perez winnen.
Daarvoor moet je bij Ocon zijnquote:Op zondag 5 juli 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Dit kan nietquote:Op zondag 5 juli 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Hier zit wel wat boosheid.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:33 schreef Zorro het volgende:
Volgende keer hoop ik dat Albon maar 1 doel in de race heeft: Hamilton eraf rijden. Ongeacht wat.
Een RBR had een Mercedes toch wel gepakt? Incorrect.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:33 schreef Tinos85 het volgende:
Veel te gehaast, hij had m toch wel gepakt.
Albon kom maar even wissen.
quote:Op zondag 5 juli 2020 16:33 schreef Zorro het volgende:
Volgende keer hoop ik dat Albon maar 1 doel in de race heeft: Hamilton eraf rijden. Ongeacht wat.
Ik zie ze (nou ja, 44 dan) ook liever zelf rechtdoor de muur in rijden jaquote:Op zondag 5 juli 2020 16:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kap eens met die opmerkingen dat ze Mercedes eraf moeten rijden. Het is nogal triest
Wat was jouw reactie ook alweer toen max eruit moest?quote:Op zondag 5 juli 2020 16:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kap eens met die opmerkingen dat ze Mercedes eraf moeten rijden. Het is nogal triest
sowquote:Op zondag 5 juli 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |