Gasly is een parodie op een F1 coureurquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:01 schreef Lola69 het volgende:
En gewoon bijna een seconde sneller dan Gasly!
Well played sir, well playedquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:57 schreef TAV74 het volgende:
Mocht Max Pole rijden dan toch liever Bottas op 2.
Och, Vettel staat toch al 5e, dan mag ie een poepstart maken ook, wat maakt het uit.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Al die Nederlanders op de tribune gelijk weer blij doen enzo, ziek
Ja inderdaad, blije mensenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Ja jeetje, blij doen omdat Max een pole position heeft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:03 schreef Noppie2000 het volgende:
Is toch nog een leuk seizoen aan het worden zo
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:03 schreef Monolith het volgende:
En ook gewoon weer 9 tienden op Gasly.
Zonder Max was er niks aan en daar hoef je echt geen Max van voor te zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:03 schreef Noppie2000 het volgende:
Is toch nog een leuk seizoen aan het worden zo
En iedereen weet over 10 jaar nog waar ie was toen Max quali wonquote:
Daar heeft ie natuurlijk op gewacht, daarom niet eerder voor pole gegaan.quote:
Ja, want fans van andere coureurs juichen niet als hun favoriet pole rijdtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:02 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:03 schreef YokiKloon het volgende:
Dit is natuurlijk ook alleen maar mogelijk gemaakt omdat RIC niet meer voor RBR rijdt.
Misschien zetten ze die straks op bij de dingen die herrie makenquote:
Ja thuis op de bank. Zoals bij elke kwalificatie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En iedereen weet over 10 jaar nog waar ie was toen Max quali won
Vieze luchtenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:03 schreef Zorro het volgende:
En Bottas 2e, dus Hamilton niet op de eerste rij
Check de PI maatquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, want fans van andere coureurs juichen niet als hun favoriet pole rijdt.
Fuckzooi. Ze moeten echt kappen. Spark ook trouwensquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:04 schreef heywoodu het volgende:
Minichaps wrijft weer in de handjes trouwens.
Groot fan van Niki Terpstra en Anna van der Breggen inderdaad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij juicht steevast voor Nederlanders.
Hij werd ook enigszins weggestuurd door iemand van Redbull.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Seb naar de wagen van Max ah kijken![]()
Oh mybadquote:
Ik zat te poepen (nog steeds trouwens).quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En iedereen weet over 10 jaar nog waar ie was toen Max quali won
En niemand die het door hadquote:
Die weet dat Gasly op de schopstoel zit en bekijkt alvast de auto waar hij in rijdt na de zomerstopquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:06 schreef Monolith het volgende:
Je ziet Vettel naar die RB kijken en denken "wat hebben zij dat wij niet hebben?".
Hoezo? Gewoon tien keer hetzelfde ding maken met één ander detail, het 'limited' noemen (met een paar duizend stuks) en je hebt weer genoeg gekken die ze kopenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Fuckzooi. Ze moeten echt kappen. Spark ook trouwens
Neweyquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:06 schreef Monolith het volgende:
Je ziet Vettel naar die RB kijken en denken "wat hebben zij dat wij niet hebben?".
Gaslyquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Seb naar de wagen van Max ah kijken![]()
Die Honda is wel echt prut ja!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Newey. RB heeft al jaren het beste chassis, Max zou al 2x kampioen zijn met een Ferrari of Mercedes motor achterin.
Pfff inderdaad. Pijnlijk gewoon.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:06 schreef Faraday01 het volgende:
Gasly kan er beter definitief de brui aan geven, een seconde te langzaam
2006.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:08 schreef ETA het volgende:
Hoe lang geleden is het een pole position voor Honda?
Bizar inderdaad hoeveel Red Bull pakt op Mercedes en Ferrari in die 3e sector.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:07 schreef Zorro het volgende:
Bottas in S1 en S2 sneller, Max haalt het echt door de 0,79 die hij S3 pakt.
Voor hetzelfde geld, zijn wij allemaal de komende vier weken aan het discussiėren en filosoferen over hoe de rest van het seizoen kan gaan verlopenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:07 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop dat het niet huilen wordt morgen
Heb ik gereageerd dan?quote:
GP Australie in 2006quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:08 schreef ETA het volgende:
Hoe lang geleden is het een pole position voor Honda?
En dan komt er weer een rij races waar Verstappen kansloze 4e/5e plaatsen pakt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld, zijn wij allemaal de komende vier weken aan het discussiėren en filosoferen over hoe de rest van het seizoen kan gaan verlopen
Foutje, moet 0,079 zijn. Maar toch.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bizar inderdaad hoeveel Red Bull pakt op Mercedes en Ferrari in die 3e sector.
Gewoon leuk, eindelijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:09 schreef potjecreme het volgende:
Ik was blijer geweest als het in Mexico was gebeurd. Nu denk ik mwa leuk.
Ook hier kan hij op racepace wel winnen lijkt me. Maar goed, na een rondje kan het allemaal alweer voor niets geweest zijn. Vooral mooi voor RBR als bevestiging dat ze op de goede weg zijn..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:09 schreef potjecreme het volgende:
Ik was blijer geweest als het in Mexico was gebeurd. Nu denk ik mwa leuk.
Vandaag en afgelopen races zal bij jou wel een klein beetje pijn doenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dan komt er weer een rij races waar Verstappen kansloze 4e/5e plaatsen pakt.
In de 1e run was Bottas juist sneller in deel 3, geloof ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bizar inderdaad hoeveel Red Bull pakt op Mercedes en Ferrari in die 3e sector.
Huhquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vandaag en afgelopen races zal bij jou wel een klein beetje pijn doen
Gewoon even goed juichen tochquote:
De honda motor lijkt moeite te hebben met de start, het gat is te groot, 99% kans dat hij voor de eerste bocht de pole kwijt is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook hier kan hij op racepace wel winnen lijkt me. Maar goed, na een rondje kan het allemaal alweer voor niets geweest zijn. Vooral mooi voor RBR als bevestiging dat ze op de goede weg zijn..
Klopt, daar reed Max ongeveer hetzelfde als Hamilton die daar een klein foutje had.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In de 1e run was Bottas juist sneller in deel 3, geloof ik
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gewoon even goed juichen toch![]()
De kinderen schrokken zich nochtans flink![]()
Met Bottas er naast heb ik nog een beetje hoop.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De honda motor lijkt moeite te hebben met de start, het gat is te groot, 99% kans dat hij voor de eerste bocht de pole kwijt is.
100% kans dat ie over een jaar nog steeds deze pole heeft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De honda motor lijkt moeite te hebben met de start, het gat is te groot, 99% kans dat hij voor de eerste bocht de pole kwijt is.
Afwachten of Hamilton snel genoeg stuurt bij een slechte start van Maxquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Met Bottas er naast heb ik nog een beetje hoop.
Mja, de vraag is hoeveel deze pole hem nog boeit als hij morgen buiten het podium belandt uiteindelijk (bijvoorbeeld)quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
100% kans dat ie over een jaar nog steeds deze pole heeft.
Dat probleem was er de eerste races niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben alle wereldkampioen aan het sparen. Dat heeft 2 jaar op een laag pitje gestaan maar pak ik nu weer op. Teller staat volgens mij op 14 als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon tien keer hetzelfde ding maken met één ander detail, het 'limited' noemen (met een paar duizend stuks) en je hebt weer genoeg gekken die ze kopen
Zou Williams over een jaar ook nog steeds hun pool hebben?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
100% kans dat ie over een jaar nog steeds deze pole heeft.
Wat bedoelde je nou met 'pijn'quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat probleem was er de eerste races niet.
En als we vorige race negeren (want heel nat op de vuile kant) heeft Verstappen dit seizoen pas één keer eerder een waardeloze start gehad, toch?
Alvast over de finish van Spaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Dit seizoen is hij altijd hoger geėindigd dan waar hij gestart is. Wat betekent dat voor morgen?
Ze starten aan de "verkeerde" kant vorige race ja, maar de Red Bulls leken nog veel slechter te starten dan de rest op die rijquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En als we vorige race negeren (want heel nat op de vuile kant) heeft Verstappen dit seizoen pas één keer eerder een waardeloze start gehad, toch?
Niet zo erg als vorige week nee, maar hij heeft dit seizoen nog geen enkele keer een echt goede start gehad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij heeft hem eindelijk binnen, dat is al mooi op zich. Morgen nieuwe dag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, de vraag is hoeveel deze pole hem nog boeit als hij morgen buiten het podium belandt uiteindelijk (bijvoorbeeld)
Rosberg was de laatste?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben alle wereldkampioen aan het sparen. Dat heeft 2 jaar op een laag pitje gestaan maar pak ik nu weer op. Teller staat volgens mij op 14 als ik me niet vergis
Monaco niet hequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Dit seizoen is hij altijd hoger geėindigd dan waar hij gestart is. Wat betekent dat voor morgen?
Toerengat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze starten aan de "verkeerde" kant vorige race ja, maar de Red Bulls leken nog veel slechter te starten dan de rest op die rij
RBR heeft echt een probleem met starten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze starten aan de "verkeerde" kant vorige race ja, maar de Red Bulls leken nog veel slechter te starten dan de rest op die rij
Morgen eindigt ie in de safetycarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Integer overflowquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Ja dat klopt, en dus?quote:
Gewoon anders formuleren. "Nog nooit lager geėindigd dan waar hij gestart is"quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton is nog steeds ziek blijkbaar, 2 tienden achter Bottas.
DNF.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef potjecreme het volgende:
VTEC.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:06 schreef Monolith het volgende:
Haha. Nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:17 schreef franske19 het volgende:
Of Honda heeft het gat echt gedicht
Nee ik hou geen volgorde van jaartallen aan ofzo, Rosberg heb ik nog niet, ik wil gelimiteerd alles onder de 1000 stuks hebben. Heb wel al 3 Vettels waaronder eentje met een oplage van maar 200 en een paar lewissen.quote:
Mercedes staat nog steeds boven Ferrari. Lijkt erop dat Honda flink heeft gewerkt. Al geloof ik idd niet dat Mercedes op hun MAXimale zat. Maar boven Ferrari zit RB nu echt wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:17 schreef franske19 het volgende:
Of Honda heeft het gat echt gedicht of Mercedes is in motor spaar stand.
Waaraan dan? Er is geen update geweest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:18 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Mercedes staat nog steeds boven Ferrari. Lijkt erop dat Honda flink heeft gewerkt.
Nouuuuuuquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:18 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Mercedes staat nog steeds boven Ferrari. Lijkt erop dat Honda flink heeft gewerkt. Al geloof ik idd niet dat Mercedes op hun MAXimale zat. Maar boven Ferrari zit RB nu echt wel.
Dat betekent dat het dus sowieso niet waar isquote:
Een plof in de laatste ronde, net als bij Button in 2006.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Bier nootjes dit dat allesquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:18 schreef Sjemmert het volgende:
Jaaaaaaaaaaa feeest zei het toch eerdstr pole![]()
*O**O*
Dat bedacht ik mij later...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon anders formuleren. "Nog nooit lager geėindigd dan waar hij gestart is"
Hmm....quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:20 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Een plof in de laatste ronde, net als bij Button in 2006.
Zou het geen strategie kunnen zijn?? Ham op een lagere motorlevel laten rijden. Het ging mis toen ham met twee vingers in de neus de enige na de andere race won, hij is achter over gaan leunen en resultaat hebben we vorige week gezien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton is nog steeds ziek blijkbaar, 2 tienden achter Bottas.
Het succes van Honda.quote:
Bij de eerste winst dit jaar was er een streep door je naam. Wat vond je ervan? Had je vooraf niet verwacht toch?quote:
Dat heeft niets met Honda te maken maar alleen met RBR. Net als vorig jaar met Renault.quote:
Beste overwinning van Verstappen tot nu toe vond ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bij de eerste winst dit jaar was er een streep door je naam. Wat vond je ervan? Had je vooraf niet verwacht toch?
Diezelfde tactiek die Mercedes ook al gebruikte met Rosberg en McLaren met Button?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zou het geen strategie kunnen zijn?? Ham op een lagere motorlevel laten rijden. Het ging mis toen ham met twee vingers in de neus de enige na de andere race won, hij is achter over gaan leunen en resultaat hebben we vorige week gezien.
Lagere kwalificatie positie betekend dat ham geprikkeld wordt.
Ik vind (maar dat is mijn mening) dat Max al jaren Wereldkampioen banden managen is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Beste overwinning van Verstappen tot nu toe vond ik. Bandenmanagement is hij altijd al goed in geweest.
Dan heb ik niet goed gelezen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat heeft niets met Honda te maken maar alleen met RBR. Net als vorig jaar met Renault.
Dat kon je vooral in 2017 en 2018 duidelijk zien ten opzichte van Ricciardo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind (maar dat is mijn mening) dat Max al jaren Wereldkampioen banden managen is.
Alsof je naar Hamilton zat te kijken iddquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:24 schreef zoem het volgende:
Net bij Ziggo een replay van zijn ronde. Foutloos en snaarstrak. Gaaf hoor.
Man man man man man man man man man manquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat heeft niets met Honda te maken maar alleen met RBR. Net als vorig jaar met Renault.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alsof je naar Hamilton zat te kijken idd
Honda motor ploftquote:
Je hebt het goed gelezen. Ik had ook geen vertrouwen in de Honda motor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan heb ik niet goed gelezen.
Maar ook niet belangrijk, leuker om praten over het heden
Pessimistquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je hebt het goed gelezen. Ik had ook geen vertrouwen in de Honda motor.
Dromen mag altijd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Honda motor ploft...teveel gegeven vandaag
![]()
Ik heb alle vertrouwen in Maxquote:
Zo werkt het in Nederland. Mijn straat is nu al helemaal ORANJE. We worden wereldkampioen!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:28 schreef Luppie0110 het volgende:
Wat een euforie. Hoeveel punten heeft Max nou vandaag gehaald?
Idd. Precies 0.
Enige nuchterheid is wel op zn plaats, maar waarom mogen we dit niet vieren? Ik snap je herhaaldelijke tegengeluid niet zo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:28 schreef Luppie0110 het volgende:
Idd. Precies 0.
Honda - The Power of Dreamsquote:
Is wel een combi van.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ben jij gevraagd om de hapjes en drankjes te betalen of zo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:28 schreef Luppie0110 het volgende:
Idd. Precies 0.
Ja, vandaar dat RBR kansloos het derde team is op veruit de meeste circuits.quote:
Ha stoer dat je dat nu zegtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je hebt het goed gelezen. Ik had ook geen vertrouwen in de Honda motor.
Het was vanaf de allereerste race bij Red Bull al zo. Max kon in Spanje met 2 pitstops als eerste over de finish, terwijl Ricciardo 3 pitstops deed en desondanks z'n banden op het eind zo versleten waren dat-ie ze eraan gingen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat kon je vooral in 2017 en 2018 duidelijk zien ten opzichte van Ricciardo.
Is leuk, tegen de stroming in.....quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Enige nuchterheid is wel op zn plaats, maar waarom mogen we dit niet vieren? Ik snap je herhaaldelijke tegengeluid niet zo.
Dat is ook niet waar, Renault heeft absoluut een meer krachtige motor. Qua betrouwbaarheid doet Honda het wel beter, maar ook dat komt vooral omdat ze zoveel onderdelen gebruiken dat ze niet zo lang mee hoeven te gaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar de motor doet het ondanks de verwachtingen tot op heden beter dan verwacht en zeker beter dan de concurrent Renault. Echt bizar.
Dat heb je goed bemerkt, is inderdaad een lullige vraag DOEIquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:33 schreef zoem het volgende:
Hulk loopt maar weg na die vraag van Jack
Gedurfde uitspraak van een vaste VBL posterquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:34 schreef Luppie0110 het volgende:
De F1 lijkt wel een tokkiesport zo.
Wel in mijn levenquote:
Nyck de Vries dit weekend nogquote:
ja,quote:
Die heeft nog 20 F1 coureurs voor zichquote:
Wie had het over F1 dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Die heeft nog 20 F1 coureurs voor zich
De topic makerquote:
Nou, dat wordt wederom stapvoets van start.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:42 schreef 3rr0r het volgende:
Rob: 'Max die morgen voor het eerst van pole mag stappen'
Voor F1 wijkt ALLES.quote:
Bier en nootjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor F1 wijkt ALLES.
Ok bijna alles. Begrafenis/crematie van dichtbij-familie niet, maar voor de rest kan alles me de tering jeuken. De zondag is voor F1
Ach, die zijn toch meestal niet op zondagquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor F1 wijkt ALLES.
Ok bijna alles. Begrafenis/crematie van dichtbij-familie niet, maar voor de rest kan alles me de tering jeuken. De zondag is voor F1
misschien wordt het helemaal niet spannendquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
Gewoon de 4e spannende race in een rij.....wordt F1 toch nog leuk
Zin in
Dit... Na 11 jaar worden er door de vrouw inmiddels geen afspraken gemaakt waar ik bij moet zijn op zondagquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor F1 wijkt ALLES.
Mijn glas is half volquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien wordt het helemaal niet spannend
Kom op zeg. Je kan je vrouw toch ook een keer een pleziertje doen en met haar op je vrije zondag wat leuks gaan doen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:51 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Dit... Na 11 jaar worden er door de vrouw inmiddels geen afspraken gemaakt waar ik bij moet zijn op zondag![]()
Ze neemt zelfs de Kids mee zodat ik rustig kan kijken (en schelden)
Ik heb nog wel een steen voor aan Max zijn voet liggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze dat startprobleem maar hebben opgelost
We kunnen ook gewoon de zandzak van Mercedes eronder leggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een steen voor aan Max zijn voet liggen
Extra veel grip op de voorwielenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:57 schreef Lola69 het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon de zandzak van Mercedes eronder leggen
Van de 20 delen, dus 10 delen rood van Ferrari... verliezen ze toch wel hard tijd op de andere stukken.quote:
quote:
Daar is de vrije zaterdag en meer dan de helft van de vrije zondagen voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:55 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je kan je vrouw toch ook een keer een pleziertje doen en met haar op je vrije zondag wat leuks gaan doen?
Dat zou mooi zijn voor de fans van Verstappen en Red Bull, kunnen ze een fatsoenlijke motor in dat ding leggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:07 schreef RAVW het volgende:
Wolf straks , laat Max maar zitten geef mij die Honda motor maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |