Gaslyquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Seb naar de wagen van Max ah kijken![]()
Die Honda is wel echt prut ja!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Newey. RB heeft al jaren het beste chassis, Max zou al 2x kampioen zijn met een Ferrari of Mercedes motor achterin.
Pfff inderdaad. Pijnlijk gewoon.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:06 schreef Faraday01 het volgende:
Gasly kan er beter definitief de brui aan geven, een seconde te langzaam
2006.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:08 schreef ETA het volgende:
Hoe lang geleden is het een pole position voor Honda?
Bizar inderdaad hoeveel Red Bull pakt op Mercedes en Ferrari in die 3e sector.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:07 schreef Zorro het volgende:
Bottas in S1 en S2 sneller, Max haalt het echt door de 0,79 die hij S3 pakt.
Voor hetzelfde geld, zijn wij allemaal de komende vier weken aan het discussiëren en filosoferen over hoe de rest van het seizoen kan gaan verlopenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:07 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop dat het niet huilen wordt morgen
Heb ik gereageerd dan?quote:
GP Australie in 2006quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:08 schreef ETA het volgende:
Hoe lang geleden is het een pole position voor Honda?
En dan komt er weer een rij races waar Verstappen kansloze 4e/5e plaatsen pakt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld, zijn wij allemaal de komende vier weken aan het discussiëren en filosoferen over hoe de rest van het seizoen kan gaan verlopen
Foutje, moet 0,079 zijn. Maar toch.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bizar inderdaad hoeveel Red Bull pakt op Mercedes en Ferrari in die 3e sector.
Gewoon leuk, eindelijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:09 schreef potjecreme het volgende:
Ik was blijer geweest als het in Mexico was gebeurd. Nu denk ik mwa leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |