Dat heb je goed bemerkt, is inderdaad een lullige vraag DOEIquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:33 schreef zoem het volgende:
Hulk loopt maar weg na die vraag van Jack
Gedurfde uitspraak van een vaste VBL posterquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:34 schreef Luppie0110 het volgende:
De F1 lijkt wel een tokkiesport zo.
Wel in mijn levenquote:
Nyck de Vries dit weekend nogquote:
ja,quote:
Die heeft nog 20 F1 coureurs voor zichquote:
Wie had het over F1 dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Die heeft nog 20 F1 coureurs voor zich
De topic makerquote:
Nou, dat wordt wederom stapvoets van start.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:42 schreef 3rr0r het volgende:
Rob: 'Max die morgen voor het eerst van pole mag stappen'
Voor F1 wijkt ALLES.quote:
Bier en nootjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor F1 wijkt ALLES.
Ok bijna alles. Begrafenis/crematie van dichtbij-familie niet, maar voor de rest kan alles me de tering jeuken. De zondag is voor F1
Ach, die zijn toch meestal niet op zondagquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor F1 wijkt ALLES.
Ok bijna alles. Begrafenis/crematie van dichtbij-familie niet, maar voor de rest kan alles me de tering jeuken. De zondag is voor F1
misschien wordt het helemaal niet spannendquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
Gewoon de 4e spannende race in een rij.....wordt F1 toch nog leuk
Zin in
Dit... Na 11 jaar worden er door de vrouw inmiddels geen afspraken gemaakt waar ik bij moet zijn op zondagquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor F1 wijkt ALLES.
Mijn glas is half volquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien wordt het helemaal niet spannend
Kom op zeg. Je kan je vrouw toch ook een keer een pleziertje doen en met haar op je vrije zondag wat leuks gaan doen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:51 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Dit... Na 11 jaar worden er door de vrouw inmiddels geen afspraken gemaakt waar ik bij moet zijn op zondag![]()
Ze neemt zelfs de Kids mee zodat ik rustig kan kijken (en schelden)
Ik heb nog wel een steen voor aan Max zijn voet liggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze dat startprobleem maar hebben opgelost
We kunnen ook gewoon de zandzak van Mercedes eronder leggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een steen voor aan Max zijn voet liggen
Extra veel grip op de voorwielenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:57 schreef Lola69 het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon de zandzak van Mercedes eronder leggen
Van de 20 delen, dus 10 delen rood van Ferrari... verliezen ze toch wel hard tijd op de andere stukken.quote:
quote:
Daar is de vrije zaterdag en meer dan de helft van de vrije zondagen voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:55 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je kan je vrouw toch ook een keer een pleziertje doen en met haar op je vrije zondag wat leuks gaan doen?
Dat zou mooi zijn voor de fans van Verstappen en Red Bull, kunnen ze een fatsoenlijke motor in dat ding leggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:07 schreef RAVW het volgende:
Wolf straks , laat Max maar zitten geef mij die Honda motor maar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |